Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-23
Tik nedarykite to namie – „Hyundai“ į burbulą su išmetamosiomis dujomis uždarė plaukimo čempionę

Tik nedarykite to namie – „Hyundai“ į burbulą su išmetamosiomis dujomis uždarė plaukimo čempionę

Vienas iš naujausių ekologiškų „Hyundai“ automobilių yra vandeniliu varomas „Nexo“. Kompanija teigia, kad jis yra toks švarus, kad į aplinką išskiria tik vandenį ir deguonį. Norėdami tai įrodyti, paskelbė vaizdo įrašą, kuriame matyti, kaip olimpinė plaukimo čempionė ir šio prekės ženklo ambasadorė Mireia Belmonte bėga dideliame burbule, pripildytame išmetamaisiais automobilio teršalais.
 
„Nexo“ yra vandeniliu varomas automobilis. Jis turi kuro elementą, kuriame susijungia vandenilis su deguonimi iš oro. Reakcijos metu gaunamas vanduo ir elektros energija, kuri ir varo automobilį pirmyn.

Vandenilio kuro elemento darbui reikia pakankamai švaraus oro, todėl „Hyundai Nexo“ turi pažangų pirminį filtrą, per kurį perėjęs oras netenka 97 % jame esančių priemaišų, įskaitant itin žalingus sieros ir azoto oksidus.

Vėliau šis išvalytas oras atkeliauja prie drėkinimo įrenginio, kur nusėda dar nemaža dalis dalelių. Galiausiai, šis oras turi pereiti anglies pluošto popieriaus sluoksnį, po kurio oras tampa 99,9 % švaresnis nei buvo paimtas iš aplinkos.

„Hyundai“ netgi teigia, kad per mėnesį nuvažiavęs 560 km, šis automobilis gali išvalyti apie 900 kg oro - maždaug tiek oro vienas suaugęs žmogus suvartoja per 60 dienų.

Gamintojas teigia, kad „Hyundai Nexo“ į aplinką išskiria tik itin švarius vandens garus bei dar švaresnį deguonį, nei paėmė iš aplinkos ir, kad tai įrodytų, atliko štai šį įdomų eksperimentą.

Kompanija pasitelkė į pagalbą olimpinę plaukimo čempionę Mireia Belmonte, ją patalpino dideliame burbule, pripildytame išmetamaisiais „Hyundai Nexo“ automobilio teršalais, ir liepė dar bėgti ant bėgimo takelio. Vaizdas atrodo įspūdingas:



Visgi, nepaisydami savo tvirtinimų, jog transporto priemonė skleidžia tik vandenį ir 99,9 % tyrumo deguonį, „Hyundai“ vis tiek pasinaudojo Ispanijos nacionalinio vandenilio ir Sporto medicinos centrų paslaugomis, kad įsitikintų, jog eksperimento procesas bus visiškai saugus.

Vandeniliu varomi automobiliai atrodo labai žavingai: jokių teršalų į aplinką, galimybė užpildyti baką per 5 minutes, vandenilio gamybai galima panaudoti perteklinę energiją iš atsinaujinančių šaltinių ir vandeniliu varomas automobilis netgi galėtų elektros energija aprūpinti ir namą, tarsi koks generatorius, veikiantis idealiai tyliai ir švariai.

Tačiau prieš tai reikia išspręsti daugybę klausimų ir ypač šiuos: nėra išvystytos užpildymo kolonėlių infrastruktūros, tokie automobiliai yra brangūs ir pats vandenilio išgavimas reikalauja elektros energijos.

Dėl to ir Elonas Muskas ne kartą yra klausęs - kodėl tiesiog nepanaudoti tos energijos baterijoms įkrauti? Bet vandeniliu varomi automobiliai turi savų pliusų prieš elektromobilius ir tik reikia, kad tuo patikėtų daugiau automobilių kompanijų. Tik tada matysime ženklesnį technologijų progresą ir pačios infrastruktūros augimą.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt