Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-08-10
Top 10 brangiausių 2017 metų automobilių

Top 10 brangiausių 2017 metų automobilių
Šiuolaikinių superautomobilių būrys sparčiai gausėja. Konkurencija dėl brangiausio pasaulyje automobilio vardo aštrėja. Pateikiame jūsų dėmesiui 2016-2017 metų brangiausių automobilių dešimtuką. 
 
10. Koenigsegg Regera — 1,9 mln dolerių
 
Įžūlus Koenigsegg Regera hibridas visgi tapo serijiniu. Tai biturbo V8 5,0 litrų darbino tūrio, 1100 a.g. variklis, papildytas trimis elektros motorais – du ant galinės ašies ir vienas ant alkūninio veleno. 800 voltų baterijų komplektas sveria vos 90 kg. Bendra Regera galia – 1500 a.g., tad kelyje automobilis turi ką parodyti: 100 km/h per 2,8 s, du šimtai – per 6,6 s, iki 300 km/h per 10,9 s, o 400 km/h greičio teks luktelėti 20 sekundžių, bet tikrai nenuobodžiausite.
 
  
9. Ferrari LaFerrari Aperta — 2,2 mln dolerių
 
Ferrari LaFerrari Aperta — irgi hibridinė jėgainė, bendra galia – 963 a.
g. 6,2 litrų V12 variklio, talpinančio 800 „arklių“ ir elektrinio 163 a.g. galią žaboja 7-diapazonų robotizuota transmisija.
 
Iš vietos iki šimto LaFerrari Aperta įsibėgėja kiek greičiau nei per tris sekundes, nuo 0 iki 200 km/h — 7,1 s, o maksimalus greitis – iki 350 kilometrų per valandą. 
 
 
Daugiau apie Ferrari LaFerrari >>


8. McLaren P1 GTR — 2,59 mln dolerių
 
McLaren P1 GTR turi 1000 a.g. hibridinę jėgainę (3,8 litrų V8 twin-turbo išvysto 800 a.g., o elektros motoras iki apvalaus skaičiaus prideda dar 200 a.g.).
 
 
 
Daugiau apie McLaren P1 >>


7. Bugatti Chiron — 2,6 mln dolerių
 
Kitaip, nei pagrindiniai konkurentai (McLaren P1, LaFerrari ir Porsche 918), naudoja tik įprastinį kurą. Variklis — 8 litrų W16, transmisija — 7 pakopų su dviem sankabomis. Chiron galia 1500 a.g. Važiuodamas maksimaliu greičiu, Chiron 100 litrų baką išsrebia per 9 minutes (Veyron – per 12 minučių). Maksimalus greitis apribotas iki 420 km/h, 5 km/h daugiau, nei Bugatti Veyron.
 
Bugatti Chiron iki 100 km/h įsibėgėja per 2,5 s, iki 200 km/h — per 6,5, o iki 300 km/h per 13,6.
 
 
Daugiau apie Bugatti Chiron >>


6. Pagani Huayra BC — 2,8 mln dolerių
 
Dviduris Pagani Huayra BC turi 6 litrų V12 variklį iš Mercedes-AMG, suteikiantį 799,4 a.g. Huayra BC sumontuota naujos kartos septynių pakopų robotizuota pavarų dėžė. Ji 40% lengvesnė ir pavaras perjungia dvigubai greičiau (per 75 ms). Maksimalus greitis 370 km/h. Įsibėgėja iki 100 km/h per 2,7 s.
 
 


5. Ferrari Pininfarina Sergio — 3 mln dolerių
 
Pininfarina Sergio formos nestandartinės, visiškai nėra priekinio stiklo, tačiau nesijaudinkite, tiksliai suderinta aerodinamika oro srautus nukreipia virš galvos. Be to, mašinos komplekte yra ir stilingi šalmai. Gamintojas pateikia tokias charakteristikas: nuo 0 iki 100 km/h — 3,4 s, maksimalus greitis — 320 km/h.
 
 
 
4. Aston Martin Valkyrie — 3 mln dolerių
 
Aston Martin Valkyrie turi 6,5 litrų darbinio tūrio variklį, V-12 su įpūtimu, pritaikytą Cosworth rėmui. Bendra galia — 1000 arklio galių.
 
 
 
3. Lamborghini Veneno Roadster — 3,3 mln dolerių
 
„Aventadoriškas“ variklis – 6,5 litrų V12, – standartiškai turi 700 arklių, Veneno į šią kaimenę padidino iki 740. Italai pabūrė prie įpurškimo, pakėlė apsukų ribotuvo kartelę ir visai išlaisvino išmetimo sistemą. 1490 kg „sausos masės“ (parengtas sveria 1580 kg) automobiliui taip užtikrina aukštutinių atmosferos sluoksnių dinamiką. Juk 2,9 sekundės iki šimto pakankamai gerai, ar ne?
 
 
 
2. Lykan HyperSport — 3,4 mln dolerių
 
Gamykliniuose bandymuose automobilis pademonstravo 770 a.g. (7100 aps/min), 960 Nm sukimo momentą (4000 aps/min), maksimalų 385 km/h greitį, įsibėgėjimą 0-100 km/h per 2,8 sek.
 
 
 
1. McLaren P1 LM — 3,7 mln dolerių
 
Neseniai trekui pritaikytas elektrinis Nio EP9 tapo greičiausiai (6:45.90) Niuburgringą įveiksiu serijiniu automobiliu. Dabar iš hibridų pasaulio atėjo atsakymas: McLaren P1 LM Žaliajame pragare užtruko trumpiau – 6:43.22. Šios versijos McLareną vadinti serijiniu galime gan santykinai, kaip ir EP9: jų pagaminta 6 ir 16 egzempliorių atitinkamai. Užtat P1 LM — kelių automobilis.
 
Gamykliniuose bandymuose mašina parodė 770 a.g. (7 100 aps/min), sukimo momentas 960 Nm (4000 aps/min), maksimalus greitis 385 km/h, 0-100 km/h įsibėgėja per 2,8 sek.
 
 
 
Daugiau apie McLaren P1 >>


0. Rolls-Royce Sweptail — 12,8 mln dolerių
 
Nors šis automobilis yra toks vienintelis, jis teisėtai užima šiuolaikinių automobilių lyderio pagal brangumą poziciją.

 
Kaip pagrindas panaudotas jau egzistuojantis automobilis – liukso klasės Rolls-Royce Phantom Coupe su V12 varikliu (6,75 l.). Kliento prašymu į projektą įtraukti iš karto kelių garsių praeities automobilių bruožai — Phantom I Round Door 1925 m., Phantom II Streamline Saloon 1934 m., Gurney Nutting Phantom II Two Door Light Saloon 1934 m. ir Park Ward 20/25 Limousine Coupe 1934 m. Kaip pranešama, užsakovas aktyviai dalyvavo projekto kūrime – atvažiuodavo į gamyklą ir bendravo su Rolls-Royce vyriausiuoju dizaineriu Giles Taylor.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Koenigsegg Regera technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt