Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-09-03
Volstryto ekspertai išardė „Tesla Model 3“ - elektromobilis nustebino ir teigiamai, ir neigiamai


Tarptautinė finansinių paslaugų įmonė UBS stengiasi savo klientams pateikti kiek įmanoma daugiau informacijos, kad šie galėtų priimti tikslius sprendimus dėl investavimo. Dėl to UBS kartais užsiima ir netradicine veikla. Pavyzdžiui, naujų automobilių ardymu. Neseniai buvo pabaigta „Tesla Model 3“ analizė ir šis pigiausias markės elektromobilis ekspertus sugebėjo nustebinti dukart - vieną kartą teigiamai ir vieną - labai neigiamai.
 
UBS, savaime aišku, turi daug turtingų klientų, kuriems rūpi automobilių sektoriaus ateitis. Todėl atliktinėti tokius bandymus tiesiog apsimoka. UBS nusprendė pažvelgti po „Tesla Model 3“ kapotu ir jį visiškai išardyti. Iš pradžių tikrinta elektrinė jėgainė ir elektronika sukėlė gerą įspūdį - konkurentai iš BMW ir „Chevrolet“ neturi kuo atsikirsti.
 
Analizę atlikę ekspertai teigė – „Model 3“ yra pagamintas siekiant supaprastinti inžineriją, pašalinti nereikalingus komponentus ir naudoti modulines detales kiek įmanoma plačiau“. Pavyzdžiui, įtampos keitiklis yra sumontuotas į elektros variklio ir transmisijos mazgą. Kitame mazge matoma baterijų kontrolės elektronika, įkrovimo schemos, galios paskirstymo modulis ir transformatorius. Tai tikrai supaprastina gamybą ir remontą. Visgi, UBS specialistai, kad ir kaip džiaugėsi elektronikos kokybe, pastebėjo, kad tikriausiai pigiausi „Model 3“ yra per pigūs ir neleis kompanijai uždirbti pelno.
 
Ekspertai skaičiuoja, kad su kiekvienu parduotu pigiausios „Model 3“ versijos automobiliu, kainuojančiu apie 35 tūkstančius dolerių, „Tesla“ praras maždaug 6 tūkstančius dolerių. Tiesa, UBS pasamdyti inžinieriai nematė pigiausios automobilio versijos – išardyta mašina kainavo 49 tūkstančius dolerių. Inžinierius labiausiai nustebino baterijos, kurios yra stipriai pranašesnės už tai, ką siūlo BMW ir „Chevrolet“, kurių automobiliai yra brangesni.
 
Tačiau ne viskas su „Tesla Model 3“ yra taip gražu. Kai perki automobilį už 49 tūkstančius, iš jo tikiesi tam tikros kokybės, ne tik technologijų. Tačiau ekspertai pastebėjo, kad tarpai tarp skirtingų kėbulo dalių nėra lygūs - jie skiriasi visai nemažai. Dar didesnė problema yra ta, kad kai kurios virinimo siūlės yra nelygios ir nekokybiškos. Ekspertai pastebėjo ir tai, kad trūksta kai kurių varžtų, kurie kėbului suteiktų tvirtumo, nors ir nėra kritiškai būtini.
 
Blogiausia tai, kad UBS ekspertai mano, jog problemas būtų galima išspręsti tik keičiant gamybos įrankius, nes net štampuotas rėmas nėra labai kokybiškas. Galiausiai, triukšmo lygis salone yra kiek per aukštas, turint omenyje, kad tai - elektromobilis. Triukšmas kyla dėl aerodinaminių sprendimų - salone girdimas vėjas. Tai nebūtų didelė problema, tačiau 49 tūkstančius dolerių kainuojantis automobilis jau vien dėl kainos kelia didesnius lūkesčius.
 
Galiausiai, nors modulinė sistema turi privalumų, kai kuriuos komponentus pasiekti yra labai sunku. Tai reiškia, kad net ir smulkesnis remontas užtruktų labai daug laiko. Tačiau „Tesla“ teigia, kad tarpai tarp kėbulo plokščių jau yra mažesni ir lygesni nei buvo anksčiau, o kokybe „Model 3“ nenusileidžia „Audi“ ir BMW modeliams.
 
Ne vienas „Model 3“ pirkėjas skundėsi kokybe, naudojamomis medžiagomis ir net gedimais. Kai kuriems neveikė rankenėlėms, kitiems - kompiuteris. Visgi, tikėtina, kad „Model 3“ vis tiek yra geriausias šio rinkos segmento elektromobilis dėl savo baterijų, greičio, vairavimo dinamikos. BMW ir „Chevrolet“ pasiūlymai yra geriau surinkti, tačiau nėra tokie praktiški, o ir kainuoja daugiau.
Daugiau apie šį automobilį:
Tesla Model 3, 2018 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
„Panasonic“ jau dabar mato, kad „Tesla Model Y“ gamyba sukels rimtų   
Musko pažadas dėl „Model 3“ kainos tampa realybe  
„Tesla Model 3“ siūlomas su aerodinamiškais ratų gaubtais - kodėl ji  
Su kokiais defektais pas pirkėjus atkeliauja „Tesla Model 3“? Vienas  
Dar tik pirmas šaltukas, o jau prasidėjo – „Tesla Model 3“ savininka  
Kada „Model 3“ kainuos pažadėtus 35000 JAV dolerių? Naujausias E.Mus  
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Visos problemos išspręstos, o automobilių paklausa - tiesiog žvėrišk  
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
„Model 3“ atkeliauja tiesiai iš gamyklos ir kartais jį pristato Musk  
Keistenybės už Tesla Model 3 gamybos linijų - E.Muskas nurodė nutrau  
Vokiečių inžinieriai išardė „Tesla Model 3“ - jų tyrimas parodė, kad  
Elonas Muskas ir vėl miega „Tesla“ gamykloje - ar šios problemos kad  
„Model 3“ kokybės ir saugumo problemos: Muskas rizikuoja, bet neturi  
Kuo iš esmės skiriasi „Model S“ ir „Model 3“? Vienas netikėtas skirt  
Elonas Muskas: „Ačiū, kad sustabdėte mane nuo buvimo kvailiu“  
Elektromobilių lenktynės įrodė, kad elektra varomos mašinos – prakti  
Iš „Tesla Model 3“ laukiama dramatiškų pokyčių ir tai bloga naujiena  
Įperkamas „Tesla Model 3“ jau važinėja gatvėmis ir atrodo tikrai nep  
Tesla Motors įkaitino ličio rinką  
„Tesla“ pateikė daugiau užuominų apie „Model 3“  
VIDEO