Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8596)

Daugiau apie automobilį Nissan Qashqai
2013 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
Laimis | 2024-08-01
116kw.Automatad
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas,pakankamai talpus,konfortiškas,geras dizainas
Neturi
Turiu porą mėnesių. Net menkiausios bėdelės. Pravaževau 6000km.Man galios pakankamai,nors aš labai ramus vairuotojas.Kuro sanaudos apie 6.4l vidutinės,prie 140km/h stipriai didėja. Bagažinė pakanka vietos 4 mažiem lagaminams.išėmus vienas grindis telpa 4 dideli lagaminai.Galima leistis į kelionę.Kelyje pakankamai stabilus,mieste manevringas,išbandžiau Romoje.Jei reiktu rinktis ar pirkti vėl, pirkčiau
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Cadillac XT5
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Amerikietis pas lietuvį | 2024-07-31
Cadillac - geriausias amerikietiškas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, išvaizda, komfortas – 10 balų, valdymas neblogas, interjero dizainas, garso izoliacija ir dinamika labai patinka. Gaunasi gera kaina
Multimedija pasenusi
Pagal surinkimo kokybę ir vidaus apdailą automobilis lengvai prilygsta vokiečiams. Manau, kad saugumas yra dar didesnis. Automobilio įranga tokia, kad atrodo dėl neatidumo padaryti avarijų tiesiog neįmanoma. Saugumo sistemos signalizuoja, vibruoja iš visų pusių arba tiesiog stabdo. 200 arklių puikiai papildo turbina. Dinamika yra sprogstanti, o ekonomija mane nustebino. Nemažas automobilis nenusileidžia europietiškiems benzininiams analogams. Interjerą puošia tikra oda ir tikra mediena. Išorės dizainas harmoningas, visos linijos atkartoja Cadillac logotipo stilių – išvaizda dinamiška ir mūsų akiai kiek neįprasta. Pakaba minkšta, sportiškumo mėgėjus gali nuvilti. Žodžiu automobilis mėgstantiems išskirtinumą ir prabangą.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dacia Duster
2010 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2024-07-29
Labai neblogas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viska surasiau
Viskas aprasyme
2016m.benzinas,84 kw.priekiniai ratai varantys.Automobilis aukstas ir palyginti lengvas,tad neklimpsta vaziuojant gruntiniais keliais,ekonomiskas labai nelakstant apie 6l.su trupuciu.Gerai sildo.Geras apsisukimo spindulys.Is minusu kas nepatiko,tai trumpa pirma pavara,aukstas slenkstis,koja ysedant beveik visada uzkliuva,ir dureles,visose masinose jos eina po stogu,o cia ant virsaus,tad lietui lyjant pradarius dureles vanduo ant keliu,jei atidarai is lauko tai ant sedyniu.Dar uzknisa start stop kiekviena karta uzvedus reikia isjungineti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda FR-V
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vilius | 2024-07-27
2.2 dyzelis nepatikimas variklis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera pakaba, geras valdymas
nepatikimas variklis, elektronika, korozija
2.2 dyzelis nepatikimas variklis , po 200 000 km tikros ridos pradejo leisti tepalus per daug vietu. Nepatogus , nes priekinės sėdynės per mažai atsistumia atgal, priekinė vidurinė sėdynė nepatogi ilgesniai kelionei, nes per mažai vietos tinka tik trumpam pavažiavimui. Nepatikima elektronika sugedo galiniai elektriniai langai, distancinis užraktas, elektrinis stoglangis. Jei kur pamusta puola korozija. Jei leidžia tepalus iš variklio per daug vietu, remontuot neapsimoka. Nerekomenduočiau nepatikimas variklis elektronika, korozija
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Civic
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
Justinas | 2024-07-26
Vis dar geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, degalų sąnaudos, kaina, interjero ergonomika, priimtinas komfortas, surinkimo kokybė ir aišku patikimumas
Triukšmo izoliacija, kietoka pakaba, žema
Automobilis 2011 metų, faceliftas, pirktas seniai, maksimalios įrangos, su baltu veliūru, standartiniais ksenonais ir ekranas su galinio vaizdo kamera. Vasara dedu R18 iš Type R versijos. Patobulinau durų garso izoliaciją, tuo pačiu pasikeičiau garso kolonėles į žmoniškas, taip pat esu įdėjęs signalizaciją. Esu trečias savininkas, dažai vis dar originalūs, išskyrus pora kosmetinių pataisymų. Dabar klausimas – kodėl Civic? Anksčiau vairavau Civic 2001 metų, dar anksčiau Mitsubishi Colt ir Carizma, taip pat dažnai važinėjau Nissan X-Trail T31 versija. Kai žiūrėjausi automobilio prieš panašiai 5 metus, nusprendžiau pasiimti pakankamai modernų automobilį intensyviam kasdieniam naudojimui. Į darbą važinėju daug, po 50 km į vieną pusę. Visokie Hyundai ir Kia man iš karto atkrito dėl to kad nuobodūs automobiliai, išskyrus patikimumą man juose nėra nieko patrauklaus. Ford Focus su powershift pavarų dėže man nesuprantamas, o ir tiesiog Ford nepatinka. Buvo galima paimti naujesnį Ford Focus bet jis nedaug kuo skiriasi nuo senojo. Vokiečius atmečiau nes nenoriu mokėti už automobilio „privalumus“ ir servise praleistą laiką. Visų pirma automobilis turi važiuoti ir negesti – tai pagrindinis reikalavimas. Galiausiai pasirinkau Civic ir dabar po nemažai metų galiu pasakyti kad neklydau. Privalumus išvardinsiu eilės tvarka: jaunatviška, graži išvaizda, patikimas variklis + gera automatinė pavarų dėžė. Stovi 5 greičių automatinė pavarų dėžė, o ne senovinė 4 greičių. Mažos degalų sąnaudos, iVtec, dinamika - na, važiuoja normaliai, su mechanika gal būtų smagiau, bet su automatine dėžė nėra didelio skirtumo. Interjeras labai malonus tiek savo išvaizda, tiek jį liesti, tikrai malonu būti viduje. Erdvės pojūtis dėl didelio atstumo iki prikeinio stiklo apačios yra puikus. Spidometras yra mano mėgstamiausia dalis – kai dabar pilna greičio kamerų, labai patogu sekti greitį. Gaunasi savotiškas projekcinis vaizdas :) Yra visi reikalingi dalykai šiuolaikiniam automobiliui, išskyrus šildomą vairą ir vėdinamas sėdynes. Trūkumai - automobilis žemas, žiemą kartais būna nemalonu. Pakaba, mano nuomone nepakankamai gerai sugeria smūgius. Dar kartą noriu pabrėžti, kad šis variklis ir automatinė pavarų dėžė veikia be problemų, jei paimsite geros būklės automobilį važiuosite be problemų ilgai. Taip, jėgaine ne TSI+DSG, šiek tiek archajiška, bet patikima. O palyginti su korėjiečiais… na, aš vis dar už Japonus. Išvada - geras ir vis dar aktualus automobilis, bet reikia imti tik paskutinių metų ir tik su maksimalia komplektacija. Tai labai svarbu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai Santa Fe
2006 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Andrius | 2024-07-25
Huyndai Santa Fe 2.2L 114Kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina
Prastos interjero medžiagos
Patiko. Patikimas.Erdvus. Neblogos kuro sąnaudos. Interjero detalių kokybė prastoka. Nuo 300k ridos prasidėjo daug gedimų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Alfa Romeo MiTo
2008 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Martynas | 2024-07-24
Alfa Romeo MiTo 1.4 mpi benzinas 70kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuojant vieni pliusai - gerai valdomas, manevringas, tylus, ko gero pigiausias automobilis, kuris traukia praeivių dėmesį
Per žemas Lietuvos keliams, per standi pakaba
Važinėjau 4 metus ir į darbą ir į užsienį ir į sodybą. Šis automobilis nuo pirkimo kėlė labai kontrastingas emocijas. Iš vienos pusės, mano skoniui, dėl dizaino, stiliaus, estetikos, jis gali konkuruoti su Mini cooper. Ta patį galėčiau pasakyti ir kalbant apie automobilio valdymą. Jis labai stabilus per lietų ar sniegą. Skirtingai nei daugelyje kompaktinės klasės automobilių, yra 3 važiavimo rėžimai ir realiai jaučiasi, kad jie skiriasi. Priekinės sedynės komfortiškos, prietaisų skydelis ir komforto įrangos valdymas išdėstyti intuityviai. Gera 8 garsiakalbių audio sistema. Šitas automobilis turi tą Alfa Romeo prieskonį. Mano atveju, dar versija su panoraminiu stogu. Šiaip, kol automobilis nesugedęs ir važiuoja ne mišku ar žvyrkeliu, viskas visai neblogai. Problema tame, kad šis Alfa Romeo modelis nesiskiria nuo likusios savo šeimos kalbant apie patvarumą ir funkcionalumą. Nors pakaba pati yra patvaresnė, negu kitų Alfa Romeo modelių, juo važinėjant visą malonuma griauna aukštis, ir pavarų dėžė. Tai yra tik, pabrėžiu, tik asfalto automobilis. Važiuojant žvyrkeliu jau jaučias automobilio žemumas, didesnis akmuo jau gali drąsiai kabinti apačią. Be to, važiuojant didesniu greičiu, akmenukai pažeidžia dažus labai greit, nes ant kėbulo gamykliškai itin plonas jų sluoksnis. Apie važiavimą provežuotais keliais visais metų laikais net nėra kalbos. Apačią lies visur. Per keturis metus du kartus keičiau apatinę motoro apsaugą. Visgi, blogiausias, turint automobilį ilgesnį laiką, visus privalumus nustelbiantis dalykas yra tragiška mechaninė 6 pavarų general motors m32 greičių dėžė, viena iš jos rūšių. Apie jos problemas detaliau galite pasieškoti google. Mano patarimas tiesioginis - niekada geriau nepirkite nei Opelių nei Saab'ų nei nei Alfa Romeo su šiomis greičių dėžėmis. Per metus remontams išleidau 1700eur ir vis tiek pabiro 2200km nuo namų, keliaujant per Europą. Ši greičių dėžė turi gamyklinių inžinerinių ydų. Ją keičiant tvarkingą rast labai sunku, o restauruoti yra brangu. Negana to, važiuojant ta pavarų dėžė nesuteikia jokių ypatingų emocijų. Tiesiog eilinė 6 pavarų mechaninė greičių dėžė.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Legacy
1998 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
Donatas | 2024-07-23
Rimtas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus variklis, gerai valdomas, top patikimumas ir padorios degalų sąnaudos
Salono kokybė, triukšmas salone, garso izoliacija, komfortas ir apskritai interjero dizainas
Nepamirštamas automobilis, visada suteikia emocijų audrą. Tai ne pirmas mano Subaru, gal ir ne paskutinis, bet dabar atėjo laikas kitokiam automobiliui - patogesniam, komfortiškesniam automobiliui, tokiam kaip Audi A6 ar BMW penktukui, bet va naujesni Legacy manęs netraukia. Žodžiu už tokius pinigus kokius kainuoja šis Legacy tikrai nerasite geresnio automobilio pagal vairavimo charakteristikas. Tačiau garso izoliacija, barškesiai salone ir apskritai komforto lygis yra prastas. Žiema yra šio automobilio stichija, net kai normalūs visureigiai stringa sniege, su šiuo automobiliu nėra jokių problemų. Mechaninės pavarų dėžė veikia tiksliai. Kuro sąnaudos kaip tokiam automobiliui tikrai nedidelės - 13 litrų, prieš tai turėtas foresteris valgė +-20, tai šis man jau yra patobulėjimas. Trumpai galiu pasakyti, kad jei norite patikimo, nebrangaus automobilio ir jei surastumėt su geru kėbulu - tai geriausias vairuotojo automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Infiniti M
2010 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Simas | 2024-07-22
Infiniti M25 Y51
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, dizainas, dinamika, valdymas puikūs, multimedija nebloga, komfortas ir garso izoliacija beveik prilygsta vokiečiams, pakaba, priežiūros išlaidos, pavarų dėžė veikia patikimai
Bagažinė ne pati didžiausia, kuro sąnaudos
Patogus, nepretenzingas automobilis. Po Mercedes ir BMW tikra pasaka, tiesiog keičiu tepalus ir eksploatacines medžiagas ir visi rūpesčiai. Atmosferinis V6 veikia labai tolygiai ir puikiai susidoroja su įvairiais iššūkiais. Įranga puiki, tiek daug galimybių yra ne kiekviename automobilyje ir už protingą kainą. Nors savo išvaizda, komplektacija ir svarbiausia patikimumu 12 metų automobilis negali lygintis su naujais, tačiau priežiūra ir aptarnavimai nekerta per kišenę. Visos atsarginės dalys randamos gana nesunkiai, pats remontas nebrangus. Variklis patikimas, esu matęs Nissanus su tokiu varikliu, kurių rida siekė 500 tūkstančių, tad rezervo pas mane yra sočiai. Nereikia sukti galvos dėl vožtuvų reguliavimo ir pan kaip būna su naujais varikliais.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan X-Trail
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Danielius | 2024-07-19
Nissan x-trail (T30) 2.2 dCi 4x4 100 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, ekonomiškas, gero pravažumo automobilis
skarbonkė, prastas valdymas, rūdys
Esu žvejys, tai ieškojau pigaus, ekonomiško ir gerą pravažumą turinčio automobilio kurį galėčiau naudoti kasdieną. Rinkausi tarp Subaru forester, Suzuki grand vitara, Toyota rav4 ir Nissan x-trail T30. Per tris mėnesius pavyko rasti gan gerai prižiūrėtą, Lietuvoje jau 5 metus eksploatuotą 2004 metų nissan x-trail. Manau dėl pasirinkimo nesuklydau. Automobilį eksploatuoju kiekvieną dieną jau du metus, tai kažkokia nuomonę jau susidariau. Trumpai apie automobilį: Pigus, gan neblogo pravažumo. Pasukamumas neblogas. Labai trumpi bėgiai. Mažos kuro sąnaudos, per 20 t. km. vidurkis - 7,86. Garso izoliacijos nerasta, visiška "skarbonkė". Neblogas matomumas. Sėdynės gan patogios, neskauda nugaros po ilgesnio vairavimo. Automobilyje vietos pakankamai, net už manęs 191 cm yra vietos gale atsisėsti. Žiūrint į automobilio amžių ir konkurentus neblogos komplektacijos. Automobiliui 20 metų, nenuostabu, kad jau kartais tenka paremontuoti. Kondicionierius veikia puikia. Per 2 metus ir 20 tūkst. km remontavau: Tik nusipirkus reikėjo keisti kuro siurblio daviklius (pirkau automobilį pigiau su alsuojančiu varikliu) ir vairo traukės antgalius. Vėliau perrinkti starterį, pakeisti stabdžių kaladėles ir priekinius amortizatorius. Paskutinis remontas pečiuko varikliukas. Tačiau dalių kainos tikrai stebina gerąja prasme. Naujos dalys pigios. Pvz. geros firmos amortizatoriai po 50 e., Pečiuko varikliukas naujas taip pat 50 e (nors naudoti nuo 100 e kažkodėl...) Buvau padaręs avariją, išdaužiau galinį stiklą ir lempą. Naudotos galinės lempos po 8 e ! Stiklas 40 e. Perkant būtinai pažiūrėti, kaip dirba variklis, nes daugumos jau barškantys (grandinė, puršktukai ir pan). Tvarkingi varikliai dirba gražiai tiek šalti tiek šilti. Taip pat dauguma jau supuvę, tai apžiūrėti dugną ir pagažinėje prie "stakanų" kairėje pusėje būna skylė. Tvarkinga traversą irgi rasti jau iššūkis. Tai jeigu pavyko rasti gražiai dirbančiu varikliu ir nesupuvusį džiaugsitės šia skarbonke lygiai taip pat kaip ir aš :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Land Rover Discovery
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Discovery | 2024-07-18
Padorus visureigis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinau
Matomumas važiuojant atgal, greičių dėžė galėtų būti sklandesnė
Šio visureigio pravažumo savybės vertos didžiausių pagyrų, reguliuojamo aukščio pneumatinė pakaba leidžia įveikti bet kokias kliūtis, net labai dideles, o mažesnius nelygumus pakaba sugeria puikiai, atrodo lyg kelias prieš jus tiesiog išsilygintų. Važiuojant greitkeliu didelio automobilio valdymas nesukelia jausmo, kad važiuojate dideliu ir sunkiu visureigiu. Discovery labai malonu vairuoti. Automobilis greitai įsibėgėja ir aiškiai atlieka visus jūsų numatytus manevrus. Galimybė perjungti pavarų dėžę į sportinį režimą dar vienas šio automobilio privalumas ir leidžia pajusti visą 249 arklio galių turbodyzelinio variklio galią. Kuro sąnaudos mano nuostabai neviršija 10 litrų dyzelio 100 km. Per keletą metų niekada neteko remontuoti pagrindinių mazgų, viskas veikia sklandžiai ir be priekaištų. Patogi vairuotojo sėdynė ir įvairūs jos padėties reguliavimai leidžia nuvažiuoti didelius atstumus nepatiriant jokio diskomforto ar ypatingo nuovargio. Taigi, svarbiausi privalumai būtų šie: patikima pakaba, komfortas, garso izoliacija, sukimo momentas, vidaus erdė, multimedijos ir pramogų sistema ir pravažumas. Bagažine didžiulė. Priežiūros išlaidos pateisino lūkesčius.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Golf
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2024-07-16
Geras manevringas, taupus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki pakaba lengvas vairavimas geras matomumas. Puikiai veikia adptyvi cruise controll sistema.
Žema sedesena,
Automobili pirkau nauja, dvejojau del varyklio dinamiskumo kelyje , taciau 1,5 eTsi 110kw vaziuoja pakankamai smagiai, taip tai ne R ar gti pojutis, bet ir islaikymas zymiai pigesnis nei paminetu, emocija sukelianciu automobiliu. Automobilio komplektacija labai gausi. Audio sistema groja tiesa sakant ispudingai “harmon kardon”. Automobilis sukomplektuotas su ivairiu rezimu pasirinkimu (eco, comfort, sport , individual) labai didelis skirtumas pajauciamas pasirinkus sport rezima - vairas tampa “kietas” masina stadesne akceleratoriaus pedalas duoda greita griztamaja reakcija i paspaudima taip pat stabdziai tampa labai jautrus. Individual rezime galima pasirinkti labai daug automobilio parametru vienas is ju amortizatoriu minkstuma/kietuma. Malonus interjieras netipiskas golf ivaizdis su apdailos detalemis bei foninis apsvietimas. Automobilis puikiai tinka tiek miesto tiek uzmescio kelionem kurios yra ilgesnes del turimu masazuojanciu sedyniu. ( su vienu baku kuris yra apie 50l galima nuvaziuoti apie 800km ir 100km lieka susirasti sekancia degaline :) ) Teko susidurti su tokia problema kad labai karstomis dienomis palikus automobili ant tiesiogine saules uzkurus automobili multimedija siek tiek stringa. Bagazines skyrius turi galimybe pazeminti “grindis” taciau jei vykstant i gamta norisi pasimti daugiau daiktu tenka dali ju susikrauti ant galines sedynes .
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Tipo
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Sergej | 2024-07-16
Fiat Tipo 1.6 JTD 88 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera kainą, pigus išlaikymas, neblogai atrodo, ekonomiškas, patvarus
Nėra
Reikėjo normalaus, paprasto automobilio savo reikmėms, darbui, pasitaikė Fiat Tipo. Na kainos, metu, bei komplektacijos derinys neblogas. Gražus dizainas, daug opciju, neblogas valdomumas, salono plastikas kiek prastokas vietom. Iš technines pusės, paprastas, patvarus, nebrangiai išlaikomas automobilis. Taupus ilgesnese kelionėse. Pas mane, mechanine transmisija, jai jokių priekaištų. Variklio bėdų nepasitaikė, tepalus keisti reiktu kas 10 k km, diržas pagrindinis laisvai laiko 120 k km po keitimo. Kam reikia patvaraus, nerūdijančio, ekonomiško automobilio kiekvienai dienai, Fiat Tipo visai neblogas variantas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Pathfinder
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vytas | 2024-07-14
Puikios techninės būklės geras visureigis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, pakaba, priežiūros išlaidos tarp panašių visureigių yra mažesnės, gebėjimas važiuoti bet kokia bekele svarbiausias privalumas, salono erdė bei galimybė ją pritaikyti pagal savo poreikius
Didelis automobilis
Automobilis papuolė geros būklės. Labai erdvus, patogus, pravažumas aukščiausio lygio. Rida 246 tūkstančių ir panašu daugmaž tikra, todėl manau važiuos dar ilgai. Ką man teko tvarkyti - tai pakeičiau vadinamą bako garlaviną, stabdžių diskus, restauravau visus suportus, pakeistos galinės spyruoklės ir stabilizatoriaus traukės. Šiaip aptarnavimas nereikalauja nieko specialaus. Labai didelė ir talpi bagažinė, trečioji sėdynių eilė yra didelis pliusas. Reguliuojamas galinių sėdynių aukštis! Automobilis labai aukštas, todėl yra geras saugumo jausmas, plius labai geras matomumas į visas puses. Puikus valdymas kaip tokiam sunkiam auto, labai neblogas sukibimas ant asfalto. Gana ekonomiškas variklis. Puiki multimedijos sistema, odinis salonas labai patogus ir praktiškas, nesuplyšęs tačiau reikėjo atnaujinti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A6
1994 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Valdemaras | 2024-07-12
Audi A6 C4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geros komplektacijos modeliai turi daug funkcijų
Sparnai - silpna vieta (o jei randate paraloninę medžiagą po sparnu, būtinai išsiimkite, neberūdys)
Pats geriausias kasdieniškas automobilis koks tik galėtų būti. Turėjau kelis skirtingus modelius. Geros būklės „ceškę“ galima nusipirkti ganėtinai nebrangiai, o išlaikymas itin pigus. Dabar vairuoju 1.9 TDI 66kW modelį, todėl ir kuro sąnaudos juokingai mažos (o automobilis sveria arčiau 2 tonų). 66kW tokiai mašinai yra mažai, todėl geriau rinktis 2.5TDI 103kW modelį – irgi itin patikimi, o kuro sąnaudos kilsteli iki 8l/100km mieste. Užmiestyje su 2.5TDI nesunku pasiekti 6l/100km. Tiek universalas, tiek sedanas ganėtinai praktiški kasdieniniam naudojimui. Jeigu renkatės automobilį šeimai, darbui ir pan., tuomet rinkitės universalą – bagažinė itin talpi, galinė pakaba šiek tiek sukietinta didesniems svoriams, todėl vežti daiktus bus nesudėtinga. Automobilis itin tvirtas, saugus. Jaučiasi, kad nepagailėta nei metalo, nei laiko. Vairavimas paprastas ir labai malonus, minkštas. Kaip tokių metų ir tokio tipo automobilis, ganėtinai manevringas, o vairą sukti ganėtinai malonu. Tikrai nebus manevringesnis už naują hečbeką, bet, mano patirtimi, daug geriau manevruoja už visų dabar labai mylimas „miesto karves“ (SUV). Automobilių komplektacija gali būti ir labai gera. Jei įsigysite geros komplektacijos modelį, gali būti, kad „persėdę“ iš naujesnio automobilio nelabai ko ir pasigesite. Nebent esate išlepinti ekranų. Daug kas giria interjerą – medžiagos itin aukštos kokybės, viskas veikia net ir po tiek metų, jokių plastiko barškėjimų. Daug kam gali patikti klasikinis, neerzinantis ir labai intuityvus dizainas. Net jei komplektacija visiškai pilna ir visko daug, prie interjero vis tiek greitai priprasite ir norimą mygtuką paspausite nenukreipdami dėmesio nuo kelio. Vienintelis dalykas, kas dar pagerintų naudojimą – mygtukai ant vairo, bet nenorėkim per daug iš praeito tūkstantmečio automobilio. Labiausiai nustebino superinė garso izoliacija. Nepalyginsi net ir su naujais japonais, o ir kai kurie vokiečiai dabar nieko gero, lyginant su šita sene. Kai kuriems gali būti pasenęs eksterjeras. Asmeniškai patinka, man gal atrodo naujesnė, nei yra iš tikrųjų. Bendrai vertinant dizainą, tai tikrai nebus automobilis, su kuriuo galima maivytis – nėra agresyvus, labiau toks solidesnis ir klasiškas. Apibendrinant, idealus automobilis tiems, kurie nori kažko pigaus, praktiško ir patikimo. Automobilis netiks mylintiems technologijas, norintiems kuo naujesnio modelio. Remontas – tie, kurie mėgsta patys tvarkyti automobilį, išleis labai mažai. Daugelis remonto darbų labai lengvi, visos dalys prieinamos lengvai, paprasta darbuotis, nereikia įmantrių įrankių. Galima vežti pas „garažinius“, nes net jei jie kažką baisaus pridirbs, dideli šansai, kad automobilio nesugadins. O servisuose už darbą, kaip ir su visais automobiliais, pamokėsite daugiau. Nuvertėjimas – kai kurie variantai tokie pigūs, kad nebėra, kam nuvertėti. O labai gerai išlaikyti modeliai šiuo metu po truputėlį brangsta. Eksploatacija – kuro sąnaudos mažos, dalys pigios. Savo laiku Lietuvoje tokių buvo nemažai, todėl dalių skelbimuose, šrotuose ir pan. rasite. Tinka daug tuometinių VAG dalių. Norint rasti geros būklės modelį, žiūrėti bent už 1000€. 2000-3000€ kainuojantys bus dar ir labai gerai prižiūrėti, išlaikyti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai i20
2014 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gintarė | 2024-07-11
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiškas, saugus
Korozija
Labai geras automobilis. Pirkau 4 metų senumo automobilį. Važinėjau beveik tris metus. Per tą laiką nei karto neturėjau jokio rimto remonto. Vienintelis minusas - teko keisti bagažinės dangtį dėl korozijos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Tesla Model X
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Roberto Tesla | 2024-07-11
Gyvenimo būdas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Priežiūros kaina minimali, fantastiška dinamika ir išskirtinė išvaizda
Kreivi kėbulo tarpeliai ir ne tik kėbulo dalių, įkrovimo trukmė, prastai veikia stiklo valytuvai automatiniu režimu, nepatogi puodelių laikiklių vieta priekyje
Automobilis keičiantis tavo požiūrį į gyvenimą ir į naudojimasi automobiliu. Tai naujas lygis, nors ir ne visada geresnis nei buvo, bet pabandyti verta. Tai antroji mano Tesla, pirmoji buvo Model S. Žinoma kokybės požiūriu negalima objektyviai lyginti Tesla su aukščiausios kokybės gamintojais. Ji tiesiog jiems neprilygsta - keista matyti nelygius tarpelius tarp kėbulo dalių, kai kur prastą surinkimo kokybę ir kitus estetinius trūkumus. Šiuolaikinės korėjietiškos ar itališkos mašinos ir net kiniškos geriau surinktos. Yra problemų su ergonomika, bet tai turbūt ir visi automobilio trūkumai. Automobilio privalumai atperka visus išvardintus trūkumus. Pirmas neįprastas dalykas yra tai, kad pamiršite degalines, aišku jei kraunatės namie kaip aš. Grįžau namo, įjungiau į tinklą ir ryte mašina jauparuošta naudojimui - ir “pripilta” kuro ir pašildyta. Kelionių kaina yra daug mažesnė nei su vidaus degimo varikliu net ir lyginant su dyzeliu. Nereikia atlikti techninės priežiūros kas 10000 km, minimalios priežiūros išlaidos. Stabdžiai beveik amžini, stabdymas dažniausiai atliekamas rekuperacija būdu su elektros varikliais tuo pačiu kraunamas akumuliatorius. Krūva visokių kompiuterinių gudrybių, kaip valdyti įvairias automobilio sistemas, daug funkcijų pasiekiama per programėlę telefone. Mašina idealiai tinka miesto salygomis, ilgoms kelionėms nerekomenduočiau. Pirma ne visur yra infrastruktūra tokiems automobiliams, todėl su visais planavimais kelionės laikas ilgėja, be to judėjimo greitis nėra didelis - 90-100 km per valandą. Jei važiuojate greičiau tai ir įkrovimas truks ilgiau, neapsimoka. Tačiau sukti ratus mieste pats tas, pagreitis iš vietos yra didžiulis. Dabar galvoju tik apie elektromobilius, nes su kiekviena nauja karta jie tampa vis tobulesni ir greitai nebetūrės tų trūkumų kuriuos čia pavardinau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Touran
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rytis | 2024-07-09
Touran 2.0TDI DSG6 Comfortline 2017
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras santykis dydis/talpa, komfortas/valdymas, dinamika/ekonomija
Salono medžiagos. Tiksliau medžiaginiai apmušimai ant durelių ir porankio.
Touran pasirinktas dėl atsiradusio poreikio didesnei bagažinei ir retais atvejais daugiau nei 5 sėdimoms vietoms. Turėtas Kia Sportage 2019m (1,6T-GDI DCT7 AWD) pasidarė kiek mažas. Pirmus metus esant poreikiui bandėm papildomai naudoti stogo bagažinę. Bet dėl retų atvejų papildomai sėdėjimo vietai iškeitėme į 7vietį Touran. Dauguma palyginimų ir bus su Sportage, kurį vairavau 4 metus. SALONAS. Vietos viduje tiek priekyje, tiek gale yra pakankamai. Galinės sėdynes nepriklausomai viena nuo kitos tiek stumdosi, atlošai reguliuojasi- labai patogu. Dėtuves visur- pradedant po sėdynėmis baigiant lubose. Porankis reguliuojamas. Didelės plačiai atveriamos galinės durys- patogus sodinimas vaiko į kėdutę. Patekimas į trečią sėdynių eilę patogus (retiems atvejams). Priekinės sėdynes nors ir ne Ergo, bet reguliavimų pakanka. Pastaba tik durelių medžiaginaims apmišimams- nepraktiška. Ir gerai , jog ne Highline su daug blizgaus "prabangaus rojalinio" plastiko... ĮRANGA. Patogu 3 zonų klimato sistema. Android auto (privaloma). Adaptyvus kruizas- patogu. Daugiau nieko ir nereikia :) MATOMUMAS. Labai geras. Priekis trumpas, priekiniai statramsčiai su langeliais, šoniniai langai dideli. Yra galinio vaizdo kamera (kokybė gera) ir parktronikai. APŠVIETIMAS. mano komplektacijoje buvo halogenai, kurie buvo pakeisti į LED geras lemputes (150eur) ir apšvietimas tikrai pagerėjo. Esant galimybei reiktų rinktis su gamykliniais LED žibintais. VARIKLIS. 110 kw ir 340NM pakankamai tiek normaliam judėjimui mieste su srautu, tiek trasoje lenkimui. Pilnai krautam 1,6TDI ar 1,4TSI variklio būtų kiek mažoka. DSG6 Veikia gerai. Gal kiek per anksti bando vis sumesti aukštesnę pavarą. Bet tokie algoritmai visų robotizuotų dėžių. VALDYMAS. Valdomas tiek mieste tiek užmiestyje labiau kaip kaip universalas, nei kaip minivenas ar SUV. Greitis 130-140 komfortiškesnis nei su Sportage. Galimai dėl aptakesnio priekio ir tikrai ilgos ratų bazės (~2,8m). KOMFORTAS. Labiau standus nei kietas ar minkštas. Žiemai R16 komfortiškesni nei R17 vasarai. Bet valdymas tuomet kiek geriau jaučiamas. SĄNAUDOS. Mieste ~7 (žiemą ir iki 8,5) trasoje kiek pasistengus galima tirai tilpti į 5ltr. Bet jei dinamiškiau ir greičiau bus ir visi 6ltr. Kalbu apie realias sąnaudas, nes kompas tai rodo ~0,4ltr mažiau. AdBlue ~5ltr /7500km PRAVAŽUMAS. Ilga ratų bazė ir neaukšta prošvaistė riboja nuvažiavimą nuo asfalto gamtoje. Žiemą kelis kart AWD butų tikrai nemaišęs. Bet Touran 4motion reti kaip vienragiai :) Tiesiog perpratau, jog tai ne AWD SUV ir viskas OK. KAINA. Brangūs naudoti. Jie dar geresnė komplektacija ir mažesnė rida tai visai kainos į debesis. Bet ir nauji buvo brangūs (brangesni nei Passat). REMONTAI Per kiek daugiau nei metus ir 20t.km nieko neišlindo. Dabar rida beveik 200 t.km. Remontuoti neteko. Tik keisti tepalai ir diržai . Tarp keitimų (12t.km) papildyta ~0,5ltr. Pirktas važiuoti o ne kaip investicija :) tai gi nuvertėjimą koks jis bus parodys laikas. Neužaukštinti lūkesčių iš automobilio, mažiau tikimybės nusivilti :) Jei įmanoma - rinktis iš kart su LED šviesomis. Tikrinti ridą - pigiausi variantai buvę taksi. Jei reikalingos 7 vietos- prioritetas turėtų būti 2,0TDI
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Astra
2009 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
Domas | 2024-07-08
Top mašina už tokius pinigus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas ir priežiūros išlaidos
Prastokas matomumas, patrukdo ir priekiniai statramsčiai
Puikus, nuotaikingas automobilis, per 7 metus nebuvo kazkokiu nemalonumu su prieziura – tepalai, tepalo filtras, zvakes ir stabdziai. Vienintelis dalykas yra tai, kad nuvažiavus 100k kilometrų, kai kurie jutikliai ir davikliai pradėjo nemaloniai grybauti. Šiaip šie automobiliai turi tam tikrų problemų bet neitin brangių – termostatas man neatlaikydavo, per tuos 7 metus keiciau porą kartų. Kalbant apie Opelio važiavimo charakteristikas, jei vertintume kokios tai klasės automobilius, tai mano įvertinimas būtų 8 balai iš 10, pakaba puikiai susitvarko su kelio nelygumais, pats automobilis kelyje elgiasi labai labai gerai, jei kelio danga yra kokybiška. Toks sportiškas jausmas vairuojant, ne be reikalo automobilis toks žemas. Bendrai automobiliui, atsižvelgiant į komfortą, aptarnavimo kaštus ir važiavimo kokybę duočiau 7 iš 10.
Pilnas atsiliepimas...
HHen | 2024-07-05
Automobilis vairavimo malonumui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, išvaizda, saugumo įranga
Nemaži matmenys, brangu išlaikyti net jei nėra rimtų problemų
Puikus automobilis įvairiems gyvenimo atvejams įskaitant ir išvykoms į gamtą. Kaip priklauso BMW puikiai laiko kelią ir leidžia mėgautis vairavimu. Pagrindiniai pliusai: variklio dinamika, kuro ekonomija - vidutiniškai 8 l/100 km, puiki estetiška automobilio išvaizda. Iš minusų - mano konfigūracijoje nėra priekinės kameros. Taip pat automobilis nepigus išlaikyti net ir dabar kai automobilis jau nebenaujas. Per 3 naudojimosi metus pravažiavau 77000 km, per tą laiką dariau reguliarias technines prieziuras pagal gamintojo ir automobilio nurodymus, dazniausiai kas 12-13 tukstanciu km. Kartą keičiau stabdžių skystį ir antifrizą, kartą pavarų dėžės alyvą, porą kartų priekines stabdžių trinkeles ir vieną kartą galines. Žodžiu nebuvo netikėtų bėdų, automobilis rodos yra tikrai patikimas, tačiau dalys ir darbų kaina yra nemaža. Apskritai esu patenkintas automobiliu - išsiskiria savo kėbulu ir patogumu lyginant su kitais BMW.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...430

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt