|
Justas | 2024-07-04 |
Opel Vivaro- puikus pagalbininkas ir draugas kelyje
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ypač komfortiškas ilgų kelionių "bėgikas"
Naują gana brangu nusipirkti
|
Sveiki,
Taigi, dalinuosi savo ypač gera patirtimi apie draugystę su Opel Vivaro.
Automobilis pirktas naujas iš Autodinos salono 2016 m. Keleivinis, prailginta bazė, stumdomos durys iš abiejų pusių= nepakeičiamas draugas kelionėse su šeima ar draugais.
Automobilio dizainas tiek išorės, tiek vidaus - skonio reikalas, tačiau jis man labai patinka net ir dabar. Tai automobilis su, kuriuo norisi važiuoti ir važiuoti, o kelionės su juo nepakeičiamos. Variklis 1.6 CDTI BiTurbo 92 kw- pasižymi gera trauka ir dinamika, net ir važiuojant su šeima bei visa atostogų manta, variklis akseleruoja be uždelsimų, lag'ų ir pan, traukia užtikrintai. Pavarų dėžė - mechaninė, veikia puikiai. Važiuojant magistrale visada naudoju " eco" režimą, kas tikrai taupo degalus, akceratorius mažiau jautrus. Vilnius- Klaipėda- Vilnius net neišnaudoju degalų bako...lieka dar važinėjimui mieste.
Automobilis prižiūrimas Autodinoje, pagal gamintojo reikalavimus. Autorizuotas servisas nuo pat pradžių patiko visomis prasmėmis, saunuoliai! Šiai dienai rida 185 tūkstančiai, tik einamieji remontai, nebuvo pavedęs nei kelionėje, nei važinėjant mieste. Viskas veikia kaip pirkimo dieną. Tiesa, automobilis naudojamas tik kelionėms, kasdienai - Opel Astra J.
Rekomenduoju didesniai šeimai, ar kelionių entuziastams. Pirkti tik su aiškia istorija, tikrinti autorizuotame servise, nusipirkus- tvarkyti tik įgaliotame servise. Mokėsite brangiau, bet tvarkys geromis dalimis jei prireiks, plius bus žinomos visos silpnos vietos į kurias jie tikrai atsižvelgia. Nebijoti pirktų Lietuvoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rimvydas | 2024-07-03 |
Puikus šeimyninis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, komfortas, panelių surinkimo kokybė, solidi išvaizda, degalų sąnaudos ir valdymas puikūs
Priežiūros kaina panašu nebus labai pigi, matmenys ne kiekvienam vairuotojui
|
Puikus, patogus automobilis didelei šeimai. Tikrai erdvus ir didelis visureigis ir kaip tokiems matmenims stebėtinai gera varilklio dinamika. Puikus valdymas ir daug įrangos. Kadangi dyzelis, tai variklis ekonomiškas, su pilnu baku pravažiuoju 1100 km mieste ir užtenka porai savaičių. Visureigis puikiai jaučiasi ir greitkelyje, nepastebimai įsibėgėja, lenkia prie įvairių greičių ir puikiai stabdo. Visuomet savininkui sukels pasitikėjimą. Pas mane yra žinoma automatas su 8 pavarom, nežinau ar šie varikliai turi kitas dėžes. Variklis su dėže dirba gražiia, pavaras perjungia nepriekaištingai ir patikimai. Automobiliui didelių priekaištų nėra, galbūt multimedijos valdymas yra šiek tiek sudėtingas. Verta pasidomėti plačiau, kogero galima suasmeninti valdymą. Aišku neįprasta, kad beveik nėra mygtukų, visur jutikliai. Patikimumo problemų kol kas neturėjau, aišku reikalinga gera automobilio priežiūra, kaip ir visiems naujesniems automobiliams.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Algis | 2024-07-02 |
Avensis 2011 m, 1.8 l. 108 kW benzininis universalas, 6-šių pavarų mechaninė greičių dėžė.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Praktiškumas ir ilgaamžiškumas
Nėra traukos, bloga garso izoliacija, prastos salono apdailos medžiagos.
|
Automobilis žmonėms, vertinantiems tiesiog paprastą praktiškumą be įmantrybių, mėgstantiems važinėti ramiai ir norintiems retai užsukti į servisus. PLIUSAI: Techniškai patvarus ir tinkamai prižiūrimas gali nereikalauti jokio rimto remonto ilgą laiką, pakankamai erdvus salonas ir didelė bagažinė, salone beveik nėra vidurinio tunelio, ištiesus galines sėdynes dugnas lygus, esant reikalui galima pasitiesti čiužinį ir miegoti, pilnai išsitiesę telpa 1.8 m. ūgio du žmonės, dizainas - skonio reikalas, pakankamai aukštas ir dažniausiai nekliūna už bortelių parkuojantis, pakankamai komfortiška važiuoklė. Yra ir kitų privalumų, pvz. dviejų juostų klimato kontrolė, efektyvus oro kondicionierius, priekinio stiklo nušildymo funkcija, versijoje su apiplaunamais žibintais, žibintų apiplovimas įjungiamas atskirai nuo priekinio stiklo apiplovimo pagal poreikį, renkantis versiją su odiniu salonu, būtų geriau perforuota oda, nes vientisa nekvėpuoja ir vasarą kaista nugara. Nepaisant, kad tai vidutinio dydžio automobilis, ganėtinai neblogas manevringumas. Važinėjant mišriai, kompiuteris vidutines benzino sąnaudas skaičiuoja 8,3 l/100km. MINUSAI: - 1. Variklio efektyvumas: Galia 108 kW, bet jeigu tikitės iš jo sportiško važiavimo ir greitos akseleracijos, pamirškit, šis variklis greitėja taip pat beviltiškai, kaip žigulio, o gal net moskvyčiaus... Trauka visiškai beviltiška, iki 3,5 tūkt. aps., nuspaudus pėdalą iki dugno, jis galvoja ar važiuoti, o nuo 3,5 tūkst. pradeda šiek tiek "demonstruoti raumenis":, bet ta demonstracija nėra įspūdinga, o kol jis sugalvoja tai daryti, tai prie sankryžos jau senai būni likęs paskutinis... :D Kai magistralėje važiuojant 150km/h greičiu, iš galo pasiveja koks nors mažylis Honda Jazz, arba koks nors Ford Fiesta su mažalitražiu varikliu ir ima mirksėti šviesomis, tu nuspaudi gazą iki dugno tikėdamasis, kad tuoj nuo to mažylio atsiplėši, bet... tenka gėdingai kelti baltą vėliavą, įsijungti dešinį posūkį ir pasitraukti į pirmą juostą, nes už 1.8 108 kW benzininį Avensį, Fiesta arba Jazz"as traukia geriau... Vis tik norint pabandyti nepasiduoti, galima bandyti persijungti kokią 4-tą pavarą ir minti iki dugno ja, tačiau tikėtina, kad koks nors mažylis su mažalitražiu turbininiu motoru vis vien jus užmirksės šviesomis ir aplenks... Žodžiu, kilovatų daug, bet trauka beviltiška, tad jeigu mėgstat dinamiškesnį važiavimą, šis modelis jums visiškai netiks. 2. Garso aparatūra, tinkanti tik klausytis žinių radijui. muzikos skambesio tiesiog nėra, garso taip pat. 3. Automobilio garso izoliacija labai prasta, iki 110 km/h triukšmas salone dar pakenčiamas, nuo 110 km/h aplinkos triukšmas, dar priklausomai nuo padangų, ilgesnės kelionės metu išūžia ausis, toli su ja važiuoti dideliu greičiu visiškai nesinori, o prie 150km/h triukšmas salone kaip lėktuve, norint susikalbėti su ekipažu, reikia sraigtasparniuose naudojamų ausinių, arba operinio balso... :D 4. Vienas, blankiai šviečiantis atbulinės eigos žibintas, esantis keleivio pusėje... Naktį, norint įvažiuoti į tamsų kiemą, reikės gero naktinio matymo, nes Toyota atbulinės eigos antro žibinto pagailėjo, o esantis vienas taip pat silpnas, nesimato nieko. 5. Elektroninis rankinis stabdys ir jo valdymo mygtuko vieta. 6. Salono plastikas iš prastokos kokybės medžiagų, tai Toyota žalioji filosofija, salone jie nenaudoja plastiko iš naftos produktų, tai prie apdailos reikia priprasti, kad ji patiks, abejoju. 7. Nepalikit salone automobilio raktelio, nežinau ar visiems taip pat, bet manasis užsirakina, jeigu raktelio nėra spinelėje, tad palikus raktelį ant sėdynės ir užtrenkus duris, po keleto minučių jų nebeatidarysit... / Apibendrinant, tai tiesiog paprastas, praktiškas automobilis, tinkamai prižiūrimas nekelia daug rūpesčių, tinkantis žmonėms, kurie nekelia aukštų standartų ir mėgsta ramų, praktišką važiavimą. Nėra jis nei komfortiškas, nei sportiškas, labiau tinka parsivežti iš prekybcentrio šaldytuvą, nei leistis į tolimą kelionę.
Tinkamai prižiūrimas didelių rūpesčių nekelia, rimti gedimai pasitaiko tik tada, kai tas mazgas būna jau tikrai nusidėvėjęs, kuro sąnaudos pagal automobilio dydį ir svorį manau tikrai geros, priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir sąlygų, įprastomis sąlygomis vidutiniškai iki 9 litrų 100 km benzino. Nuvertėjimas - visi Toyota modeliai savo kainą išlaiko ganėtinai aukštą, nes pagrindinis jų koziris - patikimumas ir praktiškumas. Visa kita vos tempia iki vidutinioko lygio. Kaip ir renkantis bet kokį kitą automobilį, taip ir čia - perkant reikia žiūrėti, kad nebūtų nuvarytas iki pabaigos, nes tokio tvarkyti neapsimokės. Benzininiai varikliai, nepaisant to, kad jų trauka beviltiška, kitų trūkumų neturi ir yra patikimi, laiku keičiant filtrus ir tepalus, tarnaus ilgai ir nuobodžiai be gedimų. Važiuoklė taip pat patikima ir ilgaamžiška, dažnai servise lankytis nereikės, apskritai nupirkus normalios būklės automobilį, kurio resursas dar pilnai neišgręžtas, servisuose ko gero lankysitės tik periodiniams aptarnavimams, TOYOTA patikimumo ir techninio patvarumo aspektą tikrai yra išdirbusi gerai. Tikrinant atkreipkit dėmesį į pašalinius garsus, tvarkingas automobilis turi užsivesti lengvai, dirbti tyliai, tolygiai be jokių barškėjimų, cypimų, kleksėjimų ir pan, jeigu pastebite daug įtartinų pašalinių garsų - nepirkit. Taip pat tikrinkit koroziją apačioje, ypač degalų bako zonoje, tai šio modelio silpna vieta, įjungę degimą, pažiūrėkit ar skydelyje užsidega visos kontrolinės lemputės ir ar užvedus jos visos užgęsta, nebijokit didesnės ridos, geriau didelė tikra rida, nei maža suklastota, naivu tikėtis, kad antrą dešimtį metų skaičiuojantis automobilis, bus pravažiavęs neįtikėtinai mažai kilometrų. Pirkdami iš perpardavinėtojų, turgaus, visokių aikštelių ir pan. vietų, viską tikrinkit ypač kruopščiai ir geriausia su specialistų pagalba, nes kad ir kaip būtų apmaudu, bet perpardavinėtojai, tiek pavieniai turgaus pirikupai, tiek įmonės, vis dar neįtikėtinais mastais pardavinėja neįtikėtino lygio nuvarytus chlamus, kurie tinkami tik metalo laužui, už aukščiausią rinkos kainą, jokių sąžinės ir atsakomybės ribų pas juos nėra. Tokį nusipirkę pražūsit, privesti tokį nuvarytą laužą prie pakenčiamos būklės, gali neužtekti ir 10 000 eurų, o toks remontas būtų visiškai neapsimokantis, tad rinkitės atsakingai, tikrinkit atsakingai, nepasimaukit ant aferistų pasakų apie bobutes važinėjusias tik į bažnyčią sekmadieniais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ervis | 2024-06-29 |
VW B6, 2009, 2.0, 125kw. Išlaikymas kaip BMW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiškas
Rūdys
|
Turiu šitą rūdžių rinkyklą apie 5 metus. Su laiku pradėjo VISKAS byrėti. Vienais metais sukišta apie 3k Eur, negana to - trūko variklio galva, išdegė xenon žibintų reflektoriai, sugedo šviesų aukščio reguliavimas... Viskas rūdija, o normalių kėbulo dalių nėra kur pirkti. Kaip ir visi VW, gražus blizgutis, bet nepatvarus. O negenda tik tos mašinos, kurios stovi kieme. Prieš tai turėjau tris BMW, tai tiek reikalų neturėjau. Taip, BMW kainuoja, bet supranti už ką moki
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gediminas | 2024-06-28 |
Ne koks automobilis (birželio atsiliepimas)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigesnis nei korėjietis
Viskas minusai, išskyrus gal kaina...
|
Automobilį vykusiu pavadinti liežuvis neapsiverčia. Trauka maža, nors pagal kilovatus atrodo turėtų riedėti geriau, kuro sąnaudos didelės 11-12 litrų, patikimumas kaip 10-15 metų senesnio vokiečio. Visa laimė kad čia ne rusnių realiai gamyba, o tik gerokai atpiginta ir supaprastinta rumunų dacia (o ji yra supaprastintas prancūzų renaultas)... Remontas brangus nes detalių nėra, eksploatacija kaip sovietinio žigulio, nuvertėjimas neaiškus nes niekas neperka/neparduoda, bet manau kad prastas. Siūlyčiau nepirkti. Jau geriau rinkitės korėjietį...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
NESVARBU | 2024-06-27 |
nebera to isgirto CAMRY
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
salone daug viestos
multimedija letai veikia.
|
NEVERA KAIP UZ TOKIA KAINA PIRKT. GAL DABAR KUR ISEJO NAUJA IR GERESNIS. BET IR TAI TIK GAL. KAINA KOSMINE O NIEKO GERO. labai nuverteja KAIP UZ TOKIA KAINA KAZKA KITO ZIURETI.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2024-06-27 |
Toyota Yaris 1.3 64 kw benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aukšta sėdėsena, patikima važiuoklė ir variklis, kompaktiška, manevringa, erdvus salonas, daug daiktadėžių
Rūdys, neekonomiškas, žema priekinė auto dalis, robotizuota automatinė dėžė
|
Patogios sėdynės, aukšta sėdėjimo vieta, neįprastai erdvus salonas su pakankamai vietos keleiviams priekyje ir gale (tiek kojoms, tiek galvai). Salone daug įvairių daiktadėžių. Bagažinė maža, su dvigubomis grindimis ir nesant keleivių gale, pastūmus sėdynes į priekį, vietos bagažinėje ženkliai padaugėja. Skydelis nestandartinis ir nestandartinėje vietoje viduryje panelės, bet ryškus ir man patiko. Važiuoklė ir variklis patikimi - kas ko gero yra didžiausi šios auto pliusai. Automatinė dėžė - robotas. Bėgius jungia "įdomiai", priprasti sunku ir kelyje erzina, trauka pakankama. Gali tekti daryti roboto dalies reguliavimą, nustatant bėgių perjungimo intervalus, kurie po tam tikro važinėjimo laiko išsiderina. Reaguliavimas paprastas (programiškas) ir nebrangus. Nėra "P" parkingo pozicijos todėl reikia palikus auto reikia naudoti rankinį stabdį. Galima palikti auto ir su įjungtu bėgiu, bet reikia priprasti prie auto užgesininimo ir degimo įjungimo, kitu atveju raktelis neišsitraukia. Auto skirtas važinėjimui mieste, kadangi važiuojant virš 100km/h gan aukštos apsukos ir dėl to variklis kaukia (5 bėgį, kuris šiam auto paskutinis, įjungia važiuojant ~60 km/h greičiu). Galiniai langai atsidaro rankiniu būdu su rankenėle. Šildomos priekinės sėdynės, bet šildymas lėtas ir silpnas. Vasarą netyčia įjungus šildymą, sėdynėse gali pradegti medžiaga, atsirasti kelios mažos skylutės tam tikrose vietose kur yra laidų junginiai. Kuro sąnaudotos tokiam varikliui ir vos 1 t. sveriančiai auto gan didelės, mieste ~8,3 l. Greitai rūdija dugnas, arkos, slenksčiai, kiek lėčiau durys. Detaliai apžvelgti auto dėl rūdžių kiekio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Root Rūta | 2024-06-26 |
Honda Civic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aptarnavimo kaina labai gera, patikimumas puikus, labai geri matmenys, kaina prieinama, komfortas ir bagažinė, kuro sąnaudos puikios, išskirtinis vidaus ir įdomus išorės dizainas
Šiek tiek trūksta galios, nebūna versijų su visais varomais ratais
|
Automobilį turėjau 2 metus. Ką galiu pasakyti, tai idealus automobilis mieste - su parkavimu problemų nėra, sąnaudos mažos, gali drąsiai pirkti didelius pirkinius, talpi bagažinė sutalpins beveik viską. Plius mašina atrodo stilingai tiek išorėje, tiek viduje, kiek kitokia nei kitos. Kalbant apie važiuoklę, žinoma tai ne sportinė mašina, galios trūksta, greitkelyje ne visada išdrįsdavau aplenkti net kai atrodydavo kad vietos užtenka. Užtai sąnaudos užmiesty tiesiog idealios – 6/100km! Kalbant apie techninę priežiūrą, nieko įpoatingo, kaip ir visi automobiliai - tepalai, filtrų keitimas, stabdžiai, padangos, ratai... jokių problemų dėl priežiūros nėra, sakyčiau vidutinės priežiūros išlaidos. Aišku jei laiku pasirūpinate savo automobiliu, tai jis jums tarnaus patikimai kokios markės jis bebūtų. Kalbant apie pravažumą, galiu pasakyti kad automobilis toks so so. Turėkite omenyje, kad šis Civic yra sedanas, varomas tik priekiu, todėl žiemą jis pravažiuos ne bet kur, prošvaisa žemoka. Užtai tikrai rekomenduoju šį automobilį mieste. Jei vyras būtų nusprendęs nepirkti solidesnio automobilio, tai važiuočiau ir važiuosčiau šitu civikcu su didžiausiu malonumu. Beje, kas randasi po kapotu aš nesuprantu, bet jei važiavau tuos kelis metus be jokių klausimų, tai manau ten viskas gerai :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Darius Kaz. | 2024-06-25 |
Tvirtas, patikimas, lengvai prižiūrimas, bet kiek mažokas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras dyzelinis variklis, surinkimo kokybė solidi
Mažas viduje, eko oda visiškai nekokybiška – labai stipriai dėvisi, vidaus ergonomika 2001 metų – man buvo nepatraukli nors šiaip patogi
|
Automobilis labiau skirtas kaip antras automobilis, puikiai tinka moterims. Šis Mercedes nebėra tos pačios kokybės kaip esame įpratę matyti, taip pat automobilis gana nedidelis nors taip ir neatrodo iš išorės. Taip pat nėra labai paklausus antrinėje rinkoje, nuvertėja sparčiai. Žodžiu, toks neįsimenantis automobilis, labai vidutiniškas. Volvo XC60 yra daug gražesnis ir paklausesnis. Dabar neturiu nei Mercedes nei Volvo, bet Volvo atrodė geriau, geresni prisiminimai liko, kogero jį rekomenduočiau labiau. Šiaip nebuvo GLK labai blogas automobilis, patikimumas buvo neblogas. Viena iš nepalnuotų išlaidų buvo priekinio stiklo keitimas, nes jis labai status ir lengvai pagauna amenukus. Sudėjau neoriginalų, nes originalus kainuoja neadekvačiai daug. Daugelis dalių irgi buvo neoriginalios, nėra prasmės montuoti originalų, nes tai tiesiog eksploatacinės medžiagos. Dalys brangios kaip kompaktiškam visureigiui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Art | 2024-06-22 |
Facelift RS5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvardinau
Išvardinau
|
Taigi, iš pradžių norėjau M440, bet šio kainos stipriai šoktelėjo, jas gamintojas pakėlė labiau nei bet kuris kitas ir nemanau kad BMW automobilis vertas savo kainos, todėl teko pasidairyti aplinkui, žinoma Audi RS5 yra sekantis variantas. Išbandžiau ir vieną ir kitą, ir galiau neskubėdamas apsistojau ties RS. Tiesą sakant buvau teisus – toks jausmas, kad Audi automobilis yra tiesiog modernesnis už BMW, o variklio garsas ir su standartine išmetimo sistema tiesiog idealus. Variklis toks kaip Porsche, tai jaučiama vairuojant stipriau ir kasdieniame naudojime. Jei važiuoti komfortiškai, nespaudžiant tai bus paprastas automobilis, net išmetimas nešaudys. Tačiau bet kurią akimirką stipriau paspaudus pedalą automobilis atgis tiek, kad jums tikrai užteks, nereikės net perjungti į sportinį režimą. Kartais toks galios rezervas labai praverčia. Klausimas kam mieste 450 arklio galių stovint kamščiuose? Viskas priklauso nuo to ko jums reikia. Man reikia ne galios, o jausmo kad ją turi, reikia variklio garso. Todėl jaučiuosi fantastiškai kas kartą sėsdamas į automobilį. Supraskit, šis automobilis nėra skirtas pasipuikavimui, jis nėra toks “flashy” kaip BMW, tai automobilis benzingalviams, žmonėms kurie vertina vidaus degimo variklius, o šis yra tikras meno kūrinys ir galbūt paskutinis toks hibridų ir elektrinių eroje. Emocijos įsibėgėjant, kad ir nuo 20 iki 80 km/h visada yra puikios. Komforto režime nėra didelės pagundos spausti mašiną, galima važiuoti sklandžiai ir be staigių trūktelėjimų, RS režimu automobilis tampa visiškai kitoks. Beje, automobilis labai stabilus ir atleidžia mažiau patyrusio vairuotojo klaidas. Galima pastebėti nedidelį pakabos svyravimą, bet labai retai ir tai greičiau yra ne dėl pakabos o dėl “ištarkuoto” asfalto. Nėra taip, kad važiuoji greitkeliu ar normaliu keliu ir turi nuolat su tuo kovoti. Dėl komforto, aišku yra ir tylesnių automobilių, bet galiausiai jei labai reikia tylos salone tai imk Audi A6 Q5 ar dar ką nors be RS raidžių. Ir RS5 nėra didelių problemų susikalbėti važiuojant 180 greičiu, bet variklis ir išmetimas tikrai girdimas. Važiuojant 90 km balansas tarp variklio garso ir komforto mano nuomone yra idealus. Sėdynės patogios, kelionės Vilnius-jūra nei man, nei mano draugei ypatingo nuovargio nesukėlė. Vidutinės sąnaudos pravažiavus virš 5000 km yra 13 litrų, Vilniuje iki 17, užmiestyje tiek 100, tiek 180 greičiu - apie 10-11 litrų. Bang&Olufsen garso sistema yra nuostabi, gera ergonomika ir multimedija su įprastais mygtukais. Nors atsumo sekimo sistema kamščiuose aišku nepakenktų. Bagažinėje su atlenktomis sėdynėmis vietos užtenka daiktams į sodą, bet ne į kelionę po Europą. Apskritai tai automobilis sukurtas aplink variklį ir Quattro transmisija su torsionu, o visa kita pridėta siekiant išlaikyti komfortą ir tai reikia suprasti. Apskritai automobilis komfortiškesnis nei tikitės, tokia yra Audi politika, neatsitiktinai Audi automobiliai labai retai parduodami su maža rida.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Afterday Project | 2024-06-20 |
Lada Vesta SE, 1.6 MT (2024 m. birželis)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
This is Lada!
Stereotipai ))
|
Mano Ladutes dienorasčio tiesinys ))
13-17 birželio nulekiau į Slovakiją LADA markes gerbejų suvažiavimą, puikiai praleidome laiką lakstydami Tatrų vingiais įvairiausių Ladų kolonoje. Pravažuota ten ir atgal 2280 km, bendra rida šiandienai 70640 km, problemų nera.
Iš pagerinimų - pradejau naudoti K&N oro filtrą vietoje poperinio (šlapio tipo, valau ir sutepu kas 2500-3000 km) ir vel pilnai pakeičiau akustika, bendrai apie 1800W galios dabar. Pavasarį praejau technikinį dviem metam - be priekaištų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Julius | 2024-06-19 |
Arcana turbo 4WD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Sportiška išvaizda, geras valdymas, dinamika ir patikimumas viename
Nėra
|
Pirkau naują, prieš pirkdamas šį, dažniausiai važinėjau CityBee, dažniausiai tai buvo priekiniais ratais varomi automobiliai. Kadangi visada norėjau automobilio su visais varomais ratais, tai ieškojau nebrangaus bet 4WD automobilio. Pasirodo tikrai versija su visais varomais ratais yra didelis skirtumas – tiek saugumo, tiek komforto požiūriu. Nors ir labai nedidelis, bet turbo variklis pasižymi dideliu sukimo momentu ir kartu ekonomiškas. Vebasto yra labai naudingas dalykas, ypač kai naudojiesi per appsą. Priklausomai nuo lauko temperatūros, sistema įjungs klimato kontrolę, šildomą vairą ir šildomą priekinį stiklą. Puikios funkcijos. Bagažinė turi gerą organizatorių – labai patogi, tik nuožulnus dangtis kartais neleidžia įsidėti didelių krovinių. Jokių gedimų per vienerius metus kol važinėju neturėjau. Tepalus keičiau du kartus – dažniau nei yra numatyta ir pilu benziną tik normaliose degalinėse. Šį bei tą modifikavau: pakeičiau klimato kontrolės režimą, įjungiau bevielį carplay, pakeičiau priešrūkinius žibintus į LED. Norėčiau kažkaip izoliuoti galinę mašinos dalį, nes bagažinė labai triukšminga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gediminas | 2024-06-17 |
Kai flagmanas yra tikras flagmanas - faceliftas!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, valdymas, išvaizda, degalų sąnaudos, pavarų dėžė ir konstrukcijos kokybė – tik svarbiausi iš privalumų
Patikimumas ir išlaikymo, eilinio remonto kainos kandžiojasi
|
Važinėjau ne vienu premium automobiliu, daugiausia vokiškais bet ne tik. Tai buvo daugiausia 3 ir 5 klasės BMW, taip pat analogiški Audi Mercedes ir Lexus. Vėl grįžau prie septintuko, tik naujo – jausmas ir vėl wow. Jau kiek primirštas jausmas. Dinamika, valdymas, pasitikėjimas ir salono patogumas – aukštumoje. Nereikia ieškoti jokių funkcijų, viskas yra intuityvu ir aišku. Na, pirmą kartą teko pasigilinti į nustatymus, nes jų yra tikrai daug, viską pritaikyti sau ir tiek. Automobilis nėra toks didelis, kaip atrodo iš išorės. Per kelias dienas pripratau prie automobilio matmenų. Vairavimo patirtis aukštumoje – itin modernus automobilis suteikia didelio, saugaus ir greito kruizerio jausmą. Svorio centras atrodo randasi pačioje automobilio apačioje, lyg vietoj dugno būtų betoninė plokštė. Kelio pojūtis tiesiog nuostabus! Dar norėčiau atkreipti dėmesį į dinamikos ir ekonomiškumo derinį - dažniausiai naudoju eco režimą, nes ir eco dinamikos pilnai pakanka. Kuro sanaudos mieste 9,4 L, užmiestyje 6 litrai jei per daug nespaudi – štai čia yra rodiklis. Net ir įprastu režimu neapliedžia jausmas, kad nuo šviesoforo gali visus nusiųsti į galinio vaizdo veidrodėlį, o sport režimu gali įsivaizduoti, kad esi lenktynininkas. Ir žinoma tai sedanas su visais iš to išplaukiančiais pliusais ir minusais. Ne kaimui, ne sodybai, tačiau mieste jam lygių nedaug. Be to praeivių žvilgsniai ir pagarba kelyje iš kitų vairuotojų – papildomas privalumas. Tik nereikia su tokiu automobiliu “morozinti” ir gadintis sau ir markei įvaizdžio. Tai solidus automobilis. Kalbant apie septintuko išlaikymą, žinoma kad jo kaina bus didelė, ar vertas tokių pinigų ypač dabar kai kainos užaugę, spręsti kiekvienam. Man atrodo jis to vertas jeigu neremontuoji Krastoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ponas Priusas | 2024-06-14 |
Priusas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+
-
|
Kokybe tikrai pagerejusi, nei ankstesniame Priuse. Vidaus medziagu kokybe maloni akiai. Vairuotojui sedeti malonu, erdvumo jausmas. Bagazine tai tikrai simboline. Seimai su vaikais tikrai nerekomenduotina masina. Vairavimas, manevravimas toks bukas. Gal skonio reikalas, bet galios tikrai truksta. Nors 90 kW, bet masina, bent toks ispudis susidaro, kad sunki. Bet tuo paciu stabili kelyje, posukyje. Ramiai vaziavimui tokios galios per akis sociai. Matomumas priekyje geras, infosistema intuityvi tikrai. Taisyti neteko, patikimuma sunku dar vertinti. neteko taisyti skonio reikalas tas priusas. Nezinau, ka patarti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Justas | 2024-06-12 |
CITROËN C5 X PURETECH 180 AT8 SHINE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, dizainas, minkšta pakaba, pakankamai erdvės keliaujant su šeima, kokybiškas salonas.
Kol kas nepastebėjau
|
Puikus automobilis, pravažiavom su žmona apie 10 tūkts. km. Erdvus, gabaritai nemaži, bet važiuojant sunkumo nesijaučia. Pakaba dirba švelniai, tyliai. Tikrai komfortiškas, stilingas, atkreipiantis dėmesį automobilis savo klasėje pagal savo pinigus. Nusiskundimų neturiu kol kas jokių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Dainius | 2024-06-11 |
Patikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusų daug
Silpnoka garso izoliacija gale.
|
Audi a3 2013 2.0 TDI 148hp. Geras, greitas, stabilus, patikimas automobilis. Padariau remap 1 stage, tai traukos tikrai labai pakankamai. Per keturis metus nuvažiavau 100k km. Keisti diržai, tepalai ir padangos. Daugiau nieko keisti nereikėjo. Keičiant tepalus, kas 10k km, visada masina patikrinama, bet jokių kol kas gedimų ar trūkumų neatsirado. Didžiausias minusas, tai triuksmas nuo galinių ratų. Rekomenduociau tokį auto 100 procentų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2024-06-11 |
Nauja skoda 2024m benzinas elektra...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nera
6
|
Didelis sudas palyginus su paskutiniu dizel modeliu...kieta kaip vezimas,pedalu aukstis neivertintas del to ilgoj kelionej skauda uzversta peda,automatine deze tai mums mirtingiems nesuprasti...pedala st.paleidi nejuda...prisilieti ...soka kaip pasibaides arklys,liniju asistentas labiau uzknisantis nei padedantis nes mato net slapias vezias ir prymygtinai bando kaip arklys isiterpti linguodamas visa masina 140km/h greiciu...galima isjungti iki pirmo perkurimo...ir vel irvel ir vel...isjungimai galimi tik uzvedus kiek viena karta turi visus isjungti kas erzina o ne atvirksciai ijungti kas reikalinga,parktronikas soka stabdyti prie kiekvienos zoles...(parkuojantis dirzas nebutinas pagal KET...bet lupa taip kad stikla sudauzys...jis smilga pamates...valytuvai automatiniai 1 pad. veikia tik kol neuzgesinsi masinos uzgesinai...atejei uzsivedei po lietaus ....nedirba automatinis lietaus valiklis...perjungi...veikia iki kol neuzgesinsi....
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
VWT | 2024-06-10 |
Volkswagen Touareg
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas, pakaba, garso izoliacija, solidus dizainas, geros degalų sąnaudos, labai geras pravažumas
Kaina
|
Labai patogus, diskretiško dizaino, puikios ergonomikos ir ramaus, neagresyvaus, rimto įvaizdžio automobilis. Itin mažos degalų sąnaudos, ypač atsižvelgiant į nemažus gabaritus ir gerą variklio dinamiką. Dėl pneumatinės pakabos ir labai gero elektroninių asistentų suderinimo, automobilio gebėjimas važiuoti bekele man pasirodė daug geresnis nei tikėjausi. Tai didelis privalumas lyginant su konkurentais. Puikus kelio apšvietimas su LED priekiniais žibintais, labai patogus automatinis tolimųjų šviesų režimas. Šildomas priekinis stiklas irgi labai naudingas žiemą. Oda ant sėdynių ir vairo atrodo kokybiškai po daugiau nei trijų metų kasdieninio naudojimo skirtingai nei kai kuriuose kituose automobiliuose, kurie turi stereotipinį premium automobilių įvaizdį. Rekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ignas | 2024-06-09 |
Toyota Camry 2004 2.4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, ilgaamžiškumas, kokybė, ekonomiškumas.
Garso izoliacija, medžiagų kokybė, atsparumas korozijai, dalių prieinamumas ir pasirinkimas.
|
Toyota Camry eksploatavau penkis metus ir su liūdesiu pardaviau Kazachstano Respublikos piliečiams. Tai buvo itin patikimas, ilgaamžis, kokybiškas automobilis, kuris niekada nepavedė, tačiau atsiradus korozijai, buvo nuspręsta jį parduoti. Neabejoju, kad Kazachstano Respublikoje jį susitvarkę, su šiuo automobiliu važiuos dar ilgai. Tai toks automobilis, kuriame investuota išimtinai į techninę kokybę, ilgaamžiškumą, o ne į blizgučius, dizainą ar kokį tais mandrumą. Automobilis kuro vartoja 11-12 benzino, 13-15 dujų / 100 km. Iš pirmo žvilgsnio atrodo daug, tačiau reikia įvertinti, kad tai senas, didelis automobilis, turintis 4 bėgių automatinę greičių dėžę ir 2.4 kubatūros variklį, todėl laikau, kad jis yra ekonomiškas. Važiavimas su šiuo automobiliu orientuotas visiškai į komfortą, jokio sportiškumo nėra ir nereikia tikėtis, tačiau dėl ilgos ir plačios ratų bazės, nepriklausomos McPherson'o pakabos, yra stabilus. Nors automobilį vertinu 100 procentų teigiamai, tačiau reikia apžvelgti ir trūkumus. Pagrindiniai trūkumai lyginant su vokiškais konkurentais tai yra vidutinė garso izoliacija, medžiagų kokybė, komplektacijos lygis, taip pat atsparumas korozijai. Kita galima bėda ilgainiui, tai atsarginių dalių prieinamumas ir pasirinkimas. Dauguma dalių galima užsakyti japoniškų automobilių dalimis prekiaujančiose bendrovėse, tačiau dalių gali tekti palaukti. Situacija taiso tai, kad automobilis 80 procentų į servisą važiuoja techniniams aptarnavimams, kaip minėta, specifiniai gedimai itin reti. Automobilį eksploatavau 5 metus ir galima teigti pareikalavo mažai išlaidų, veikė visada ir su gedimais susiduriama itin retai. Nuvertėjimas nedidelis, nes automobilis dėl savo amžiaus jau nėra brangus, tačiau kadangi automobilis yra mėgstamas rytų šalių pirkėjų, kainos išsilaiko 2000-3000 ribose. Varikliai - 2.4 su grandine arba 3.0 su diržu. Tik benzininiai. Apžvalgose rekomenduojama rinktis 2.4 variklį. Tokį variklį turėjau ir aš, niekada nepavedė ir jokių problemų neturėjau. Abu varikliai gerai veikia su dujomis. Apžvalgose taip pat nurodoma, kad didelio skirtumo tarp 2.4 ir 3.0 ekonomiškumo atžvilgiu nėra.
Transmisija - 5 bėgių mechaninė arba 4 bėgių automatinė. Abi dėžės patikimos ir ilgaamžės. Nors automatas yra 4 bėgių, tačiau bėgiai yra ilgi ir diskomforto važiuojant didesniu greičiu nėra.
Važiuoklė ir elektronika - nesusidūriau su problemomis. Važiuoklėje tik einamieji dalykai, su elektronika neturėjau nė vienos bėdos per visus metus.
Kėbulas - atkreipti dėmesį į dugną, durų apačių kantus, galima korozija priekinio stiklo viršuje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mantas | 2024-06-07 |
Opel insignia 2.0cdti 118kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Žemiau
Žemiau ir komentare
|
Važinėjau 6 metus. Buvau labai patenkintas komfortu ir ergonomika. Viskas labai patogu salone, atrodo, kad sėdi prabangiame automobilyje :) Vietos daug universalas. Bagažinė talpi. 2.0cdti 118kw. Variklis gan ekonomiškas BET. Turi problemą su tepalo slėgiu. Man nusipirkus teko daryti kapitalinį, nes jau buvo indėklai pasidėvėję. Pasikeičiau tepalo siurblį tuo pačiu, ką daryti yra būtina. Problema yra karteryje toks žiedelis guminis. Jis per laiką sukietėja ir nebesukelia spaudimo, ko pasekoje variklis eina velniop. Turiu daug pažįstamų kurie labai privargo su šiais automobiliais, kai dar nelabai kas žinojo kame bėda. Būtinai kas antrą arbą trečią tepalų keitimą pasikeisti ir tą žiedelį karteryje. Kiek girdėjau dabar perdaro tą tepalo paėmimą, pritaiko nuo kitos mašinos ir problemą taip išsprendžia. Kai nupirkau automatinėje dėžėje trūko 5ltr tepalo.... Utenoj perekūpai apgavo. Bet pakeitus tepalus, pripylus reikiamą normą ir padarius adaptaciją dėžė veikė visus 6 metus :) jos dabar gan pigios. Mažai ką teko remontuoti. Pasitikrinti tepalo spaudimą prieš perkant. Žiūrėti ar nemeta klaidos "Oil pressure low"
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456789...430 |