|
Tadas | 2024-03-29 |
Atsiliepimas apie Mitsubishi Outlander GT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puiki išvaizda, gera dinamika, tikras visureigis, didelė bagažinė ir salonas, geras patikimumas
Priežiūros išlaidos, garso izoliacija, nemodernus interjero dizainas, ne viskas valdoma intuityviai ir žinoma kuro sąnaudos
|
Variklis V6 227 AG, automatinė pavarų dežė. Turiu pusantrų metų, paėmiau su 19 tūkstančių rida. Privalumai: gera dinamika, automobilis važiuoja gerai, įsibėgėjimas iki 190 km/h puikus, riba 210 km/h, kurią pasiekia be problemų. Iš vietos važiuoja gana vangiai, užmiestyje patogu važiuoti 140 greičiu. Išvaizda puiki. Gebėjimas važiuoti bekele kaip bebūtų keista labai geras, vynioja visais ratais, nebijo pasikabinti vienu ratu ore. Didžiulė bagažinė ir interjeras kaip šiai klasei. Vairuotojo sėdynę atstumiu, kad man būtų kuo patogiau ir vistiek galiu beveik išsitiesti už savęs ant galinių sėdynių. Bagažinėje organaizeris beprotiškai patogus dalykas, nežinau kaip anksčiau be to gyvenau. Įvairios programėlės, tokios kaip 360 laipsnių kamera, aklosios zonos stebėjimas ir prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema labai palengvina gyvenimą. Tiesiog fantastiškos šviesos, geresnių dar neturėjau. Ksenonai dabar nebeįdomu, LED diodai tai ko reikia, be adaptyvių tolimųjų šviesų negalėčiau gyventi. Patikimumas. Mašina gana paprasta - iš vienos pusės tai minusas, bet iš kitos pusės nesukuria sudėtingumo jausmo, viskas kažkaip logiška ir paprasta. Per mano eksploatacijos laiką sugedo tik parkavimo jutiklis. Minusai. Pakaba gana kieta, bet posūkiuose rieda gerai, bet žiauriai nemėgsta kelio provėžų, net mažų, lenkiant reikia itin atsargiai išvažiuoti iš juostos ir grįžti atgal. Interjero dizainas šiaip sau, aišku pataupė ir ant medžiagų, ir ant dizainerio. Korėjiečiams su mažesniais biudžetais sekasi geriau. Žinau, kad dinamiką įvertinau kaip pliusą, bet turiu pasakyti, kad automobilis turėdamas 227 arklius turėtų važiuoti geriau. 180 AG galios vokiškas konkurentas jus paliks už savęs. Pats automobilis yra gana triukšmingas. V6 variklio garsas neabejotinai didelis, taip pat pridekime padangų triukšmą, dėžės ūžimą ir vėjo ūžimą. Nežinojau, kad pavarų dėžės gali kelti tiek daug triukšmo. Klimato kontrolės niekada nepavyko tinkamai nustatyti. Senesniame Kia Sportage pamenu paspaudžiau mygtuką ir viskas, tada lieka tik temperatūrą reguliuoti. Bet čia jau pusantrų metų nustatinėju, eksperimentuoju ir bandau rasti auksinį viduriuką. Krūva įrangos yra pliusas, bet ne visa veikia tinkamai. Lietaus jutiklis netikslus, juostos sekimas geras dalykas, bet nuolat pypsi kai tikrini lenkimo galimybes arba pervažiuoji pėsčiųjų perėją. Tai šiek tiek erzina, bet vėliau radau kaip išjungti visam laikui. Bagažinės durys. Toną laiko praleidau laukdamas, kol atsidarys šito automobilio bagažinė... V6 kuro sąnaudos ir priežiūros kaina. Kuro suvartojimas - mieste 18 litrų žiemą kamščiuose, užmiestyje krovimo režime prie 140 km/h - 12,5 litrų. Užmiestyje galima sąnaudas sumažinti iki 9,5 litro važiuojant ekonomiškiausiu režimu. Priekinis stiklas su pilnu pašildymu. Prie 75 tūkstančių pirmas skilimas, gydymas nepadėjo - pragręžimas nesustabdė skilimo. Prie 85 tūkstančių antrasis skilimas – dvigubai mažesnis, bet vis tiek nuėjo per stiklą. Darau išvadą, kad arba man nepasisekė arba stiklas trapus. Žinoma daug važinėju užmiestyje, bet daug važinėjau ir su kitais automobiliais, bet ankstesniuose automobiliuose stiklo nekeičiau. Apskritai geras automobilis, ne be trūkumų, bet juos galima sutoleruoti. Patariu paimti 3 litrų variklį, man neaišku kaip galima padoriai važinėti su 146 AG varikliu, net 167 AG motoras atrodo silpnokai. O prie jų pridėk ir CVT pavarų dėžė, tai išviso toks derinys tokiam nemažam automobiliui atrodo liūdnai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Erikas | 2024-03-28 |
Patikimas auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikima pakaba ekonomiškas
Rūdys
|
Atvažinejau 8 metus dabar eina 9 turbut jau paskutiniai ,važiuokle gana patvari važiuoju nemažai tikrai nesiskundžiu,žiemą kad sildytu reikia biški pavažiuoti, privalumas šildomas priekinis stiklas žiemą, variklis tepalu nevalgo kuro srebia mažai, neblogas automobilis apart rūdžių ir puvimo. Daug priežiūros nereikalauja ,važiavau pirkt peugeot 306 bet nusipirkau fokusa ir nesigailiu gana patikimas komforto nera bet €€ nereikalauja kišt dažnai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rimas | 2024-03-27 |
Premium klasės kupė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas puikiai subalansuotas, tobulai sukurta išvaizda, geras patikimumas, interjero dizainas tiresiog fantastiškas
Kaip tokios paskirties automobilis minusų neturi
|
Nuo to momento kai mūsų keliuose pasirodė BMW f13 iškarto atkreipiau dėmesį. Kai sumaniau pagaliau jį nusipirkti, tai ieškojau tik kupė kėbulo. Ilgas kėbulas, įspūdingas, patogus premium GT klasės kupė BMW f06 buvo variantas, bet tai kitoks automobilis ir sportiškumu nepalyginamas su f13. Taigi dviduris f13 buvo prioritetas. Žodžiu automobilis palieka daug malonių įspūdžių. Kad ir važinėju jau nemažai laiko, bet vis tiek labai kaskartą džiaugiuosi įsėdęs, kėbulo dizainas visada traukia žmonių dėmesį. Ką kalbėti apie salono dizainą sukurtą specialiai 6 serijai - jis fantastiškas. Automobilis didelių rūpesčių nesukėlė, viską pakeičiau pagal gamintojo reikalavimus arba net anksčiau nei buvo reikalaujama. Kogero todėl nei karto nemačiau nei checko nei kitos klaidos, turėjau tik priminimą įpilti langų apiplovimo skysčio. Turiu 640 benzininį variantą su n55 varikliu, kuris yra pats patikimiausias visoje gamoje. Dyzelinis manau tikrai ne šiam automobiliui. Turėjau skirtingų klasių automobilius, tai galiu pasakyti f13 pribloškė važiavimo sklandumu ir tuo pačiu labai gera reakcija į vairo pasukimus. Žinoma nereikėtų tikėtis kartingo reakcijos kokia yra pas trečiuką su M pakaba. Bet man tai yra geras kompromisas, nes būna išvažiuoju į ilgesnes keliones ir man svarbu komfortas. Kalbant apie saloną ir talpą, mašina skirta išskirtinai dviems žmonėms arba tik vairuotojui, nes gale vietos praktiškai nėra. Visgi vaikui gale gana patogu. Bagažinė plius minus kaip ir kituose šios klasės automobiliuose, man jos užtenka, du lagaminai telpa be problemų. Apskritai šeštukas yra geras pasirinkimas žmogui kuris važinėja vienas, arba turi du tris automobilius. Ištiesų rinkoje nėra daug pasiūlymų šioje kainų kategorijoje ir kad prilygtų f13 pagal komforto ir kitas savybes. Jei reikia įspūdingo, dinamiško, egoistiško, komfortiško automobilio, tuomet rekomenduočiau apsvarstyti būtent šį modelį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Nerijus | 2024-03-25 |
Savaitgalis su Renault Megane E-Tech
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puiki išvaizda, dinamika, labai patogus miesto automobilis, jaukus interjeras, puiki įranga,
Bagažinė ne milžiniška, keletas smulkių netobulumų, galinio vaizdo kamera
|
Pirmiausia išvaizda - automobilis atrodo išties puikiai. Bandyto automobilio spalvos lygiai tokios pačios kaip Autoaso apžvalgos puslapyje – šviesiai žydra su auksiniais intarpais bamperyje. Atrodo nuostabiai. Automobilis atrodo labai nedidelis, gal net mažesnis nei ištiesų yra. Kogero dėl itin kompaktiškos galinės dalies. Ištiesų jis kiek mažesnis nei pirmtakas, tačiau tai gal net privalumas miesto salygomis, ypač palyginus su tuo, kad automobiliai tampa vis didesni ir didesni.
Pagamintas šis Renault atrodo netaupant – 20 colių ratlankiai nors ir siauromis padangomis, išlendančios rankenėlės, tikrai graži tiek priekinė, tiek galinė dalis, žibintai puikiai įkomponuoti ir atrodo tiesiog kokybiškai. Kiek aukštesnė prošvaisa yra pats tas – tokia, kad nebijotum nušvažiuoti nuo asfalto, bet kartu ir ne tokia didelė, kad jaustumeisi lyg dideliame visureigyje. Užrakinus ir atrakinus automobilį, Renault jums išpieš gražų logotipą ant žemės - gražu. Beje naujas logotipas atrodo puikiai ir gerai tinka prie automobilio dizaino. Įdomu ar senasis taip pat gerai įsipaišytų? Bagažinė atsidaro mygtuko paspaudimu, tačiau tik atrakina spyną, pati nepasikelia. Pati bagažinė nėra itin didelė, bet atrodo jos užteks daugumai kasdieninių poreikių.
Viduje automobilis atrodo patraukliai, kokybės priduota oda aptraukta panelė, centrinė konsolė, intarpai durų panelėse, sėdynės irgi atrodo kokybiškai pasiūtos, yra naktinis salono LED apšvietimas. Dizaino nėra daug, nes jo esmę sudaro du LCD ekranai. Jie labai patogūs valdyti, veikia sklandžiai, dešiniojo ekrano apačioje nuolat rodomi klimato valdymo mygtukai, taip pat palikti fiziniai svarbiausi klimato valdymo mygtukai žemiau ekrano. Ant vairo mygtukai ir patogūs, ir lengvai pasiekiami. Tiesa daug kur naudojamas blizgus plastikas, gal kam nepatiks, tačiau jis gerai sudera su ekranais. Durelių dizaine yra rusvos spalvos intarpai, kurie pagaminti iš paprasčiausios plastmasės, nors galėjo būti iš įdomesnės medžiagos.
Centrinėje konsolėje galima pačiam susiformuoti daiktų atskyrimo ertmes, kas manau yra labai patogu, taip pat yra belaidžio telefono įkrovimo zona. Kas nepatogu, tai porankio ir pirštinių dėtuvės atidarymo mygtukai. Fainas galinio vaizdo veidrodėlis, nes jame galima įjungti galinio vaizdo kamerą, kuri nuolat rodys vaizdą už jūsų. Kamera turi tam tikrus valdymo nustatymus.
Bandyto automobilio įranga puiki – šildomos sėdynės, vairas, visos saugumo sistemos, ženklų skaitymas, sėdynių masažai, sėdynės atlošo apatinės dalies pripūtimas, 360 laipsnių vaizdo kamera ir įdomiausia – autonominio vairavimo sistema, kurią išbandyti visada įdomu. Autonominio vairavimo įjungimas man pasirodė neitin intuityvus. Nepatiko ir galinio vaizdo kamera manevruojant atgal, kadangi ji vaizdą perduoda stipriu “wide” režimu. Dėl to sunku įvertinti atstumus ir gaunasi, kad parkuojantis mažais atstumais kamera tampa beveik nenaudinga.
Automobilį galima valdyti vienu pedalu – pagal save galima pareguliuoti rekuperacinio stabdymo sistemą t.y. kaip stipriai automobilis stabdo kuomet atleidžiamas akseleratorius. Bandytas Renault buvo pačios galingiausios 160 kW versijos, todėl trauka yra puiki, atrodo daug geresnė nei nurodyta tech. duomenyse – iki 100 km/h per 7.4 sekundes. Bandymo metu, vidutiniškai automobilis sunaudojo apie 20 kWh/100 km, panašu kad pavasario sąlygomis galima nuvažiuoti apie 250 km, kas nėra labai daug. Tačiau tai yra galingoji Megane versija. Kelyje automobilis elgiasi puikiai – labai gerai stovi ant kelio ir sakyčiau nėra kietas nors ratai ir didžiuliai. Tai gana komfortiškas automobilis ir visiškai nesijaučia didelis 1700 kg automobilio svoris. Bendrai automobilis suteikia kokybiško ir gražiai pagaminto automobilio įspūdį. Žinoma, čia nerasite super prabangių medžiagų, tačiau saugumo ir komforto įrangą gali pasiūlyti tikrai puikią.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Jonas | 2024-03-24 |
Dėl trūkumų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Visi
Nėra
|
Su šiuo automobiliu nuvažiuota apie 38000 km. Kol kas tik teigiamos emocijos. Kuro sąnaudos vasarą apie 5 ltr/100km, žiemą padidėja maždaug 0,3 ltr.
Važiuoklė puiki, vietos priekyje ir gale yra pakankamai. Multimedija veikia puikiai, tiesiog jokių priekaištų. Šviesos taip pat veikia gerai ir automatiniame režime.
Visiškai nesutinku dėl stabdžių kritikos. Švelnus stabdymas vyksta labai gerai (turiu pažįstamą, kuris 600h stabdžių trinkelių nekeitė net prie 200000 km ridos).
Minėdamas trūkumus dėl variklio triukšmo, matyt autorius padarė klaidą. Ne elektros variklis krauna akumuliatorių, bet tai daro vidaus degimo variklis. Be to jis tai daro pakankamai tyliai. Skųstis tikrai nedera. Gal vieną nedidelį trūkumą galima paminėti, kuris galioja visiems priekiu varomiems automobiliams, tai - didokasposūkio spindulys.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Sebring | 2024-03-23 |
Laivas ant ratų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+
Vienintelis minusas, kad sudėtinga rasti parduodamą
|
Kabrioletinė versija stebina erdvumu, ko gero vienintelis kabrioletas kuriame ant galinių sėdynių patogiai įsipatogins keleiviai. Todėl ilgai ieškojau būtent šio modelio, tai retas automobilis todėl surasti nebuvo lengva. Kokybė chrysler dailus, didelis. Dyzelinis vw variklis tarnauja gerai. Gerai stovi ant kelio. Aparatūra premium bosas, garsas ir švarumas viskas viename.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2024-03-22 |
Nuostabus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+
-
|
Automobilį prieš 2 metus pirkau žmonai, jo rida tuo metu buvo 175 000 km. Turiu dar keletą automobilių tokių kaip Skoda Fabia ir Nissan Note. Visi jie kompaktiški, nors anksčiau turėjau ir kito kalibro mašinų -Toyota Camry ir Toyota Avensis, Lexus RX su 2.7 varikliu. Galiu pasakyti Kia Soul pamilo ne tik mano žmona, bet ir aš - salonas labai patogus ir talpus, aukšta sėdima padėtis, plastiko kokybė labai padori, prisilietimui minkštas plastikas kas yra malonu. Automobilio rida dabar yra 215 000 km, bet nepaisant to variklis tepalo visai nevalgo, 6 greičių automatinė pavarų dėžė veikia puikiai. Suremontuota vairo kolonėlė – pasirodo remontas nebuvo brangus. Prie 195 000 km užsidegė check lemputė – patikrino, buvo katalizatoriaus problema. Teko jį pašalinti ir pakeisti universaliu. Bendrai automobilis yra labai praktiškas ir patikimas , be to madingas ir išsiskiriantis, manau gerai laikys ir kainą - rekomenduoju visiems Kia markę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Jonas | 2024-03-20 |
Patikimas ir ekonomiškas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paminėjau
Paminėjau
|
Automobilis pasirodė itin patikimas ir ekonomiškas, eksploatacijos metu nekilo jokių nesklandumų. Komfortiškas, ekonomiškas, priežiūros kaina nėra didelė. Kelyje yra puikus, vidutiniškai kietas, greitėjantis variklis reaguoja kaip ir turėtų. Žemas, kaip ir visi nauji automobiliai. Salonas puikus – krūva ekranėlių, nišų įvairaus dydžio daiktams, skydelio spalvos pasikeitimas priklausomai nuo važiavimo režimo. Toks įdomus interjeras, bet kogero bus labai skonio reikalas ar jums patiks. Žiemos režimu kuro sąnaudos su visais variklio pašildymais, nuokalnėmis ir kalneliais, kamščiais ir trumpais pagreitėjimais - ne daugiau kaip 9 litrai. Tai yra maksimumas. Vidutiniškai sunaudoja 6-7 litrus. Užmiestyje paprastai paima ne daugiau kaip 5 litrus. Alyvos su filtru pakeitimas servise nebrangus, pyliau 0w-20, oro filtrai ir salono filtrai nebrangūs, galima lengvai pasikeisti pačiam. Apskritai jei automobilis dar turėtų didesnį aukštį nuo žemės, tai sakyčiau būtų idealus ekonomiškas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Giedrius | 2024-03-17 |
Elektronika nori geresnio
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vieni dideli pliusai prieš kelis mažus minusus
Mažoka bagažinė
|
Puiki muzika, Bose, 1,6, 88kw puiki trauka, neatsilieka nuo 103kw. Automatas - robotas, kartais gliucina, net nuemus klaidas, Šviesos iš didziosios raides, kelią apsviecia puikiai. Trasoje labai lygus, nors vaira reikia laikyti. O moterų žvilgsniai...!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ima | 2024-03-17 |
Skoda Octavia 1.5TSI 110kW benzinas, mechaninė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, tylus, dinamiškas, mažos kuro sąnaudos, stabilus, ir dar daug kitų pliusų.
Kolkas iš rimtų minusų nepastebėjau nieko. Susidūrimo kontrolės sistemos veikimo tik neperprantu iki galo, nes prieš tai turėta Corolla pati stabdydavo automobilį, jei pasivydavau kitą auto, o Škoda tik informuoja apie kliūti. Bet gal tiesiog neradau.
|
Išlipus iš Toyota Corolla sedanas, 2020m, 1.6l (97kW), benzinas, mechaninė ir įsėdus į Škoda Octavia chečbekas, 2024m, 1.5 (110kW), benzinas, mechaninė, supratau, kad mano kančios baigėsi ir pagaliau galėsiu važiuoti kaip normalus žmogus. Škoda Octavia ženkliai komfortabilesnis, daugiau erdvės viduje ir bagažinėje, variklis dinamiškas ir turintis pakankamai galios. Automobilis stabilus. Gera garso izoliacija. Patogus valdymas. Automobilis naujas, pravažiuota virš 2000km, tad nei aptarnavimų, nei apsilankymų servise dar neteko turėti. Rinktis versiją su 1.5TSI varikliu ir ne pačios prasčiausios Ambition komplektacijos, o bent jau Style/Elegance komplektacijos. Teko pavažinėti su nuomota Škoda su 1,0l varikliu, tai jis "važiuoja" neblogai kaip tokios kubatūros, bet resursas tikrai neilgaamžiškas jo bus, o kuro sąnaudos analogiškos kaip su 1,5l.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Ima | 2024-03-17 |
Toyota Corolla 2020 Active
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Lengvai valdomas, dėl didelių šoninių veidrodėlių gerai jaučiasi gabaritai, naujo automobilio aptarnavimai sąlyginai nebrangūs. Kas metus arba kas 15000km ~200eur.
Variklis per silpnas, trūksta dinamikos, variklis dirba aukštomis apsukomis, didelės kuro sąnaudos, mažai vietos salone ir bagažinėje,nestabilus kelyje važiuojant 100km/h ir greičiau.
|
Pravažinėjau su Toyota Corolla sedanu, 1.6l benzinas, 97kW (2020m) su mechanine dėže, daugiau nei 63000km. Patiko dideli šoniniai veidrodėliai ir eismo stebėjimo sistemos veikimais, ypač važiuojant su autopilotu. Minusai tie, kad reikia labai gerai įsivertinti automobilio galimybes išeiti į lenkimą, nes apsukos kyla labai greitai, o traukos nėra ir ne kartą yra tekę sugrįžti atgal, kad išvengti avarinės situacijos. Taip gaunasi dėl labai mažo variklio sukimo momento (159NM prie 5400rpm). Mieste važinėjant kuro sąnaudos didelės, ~10l/100km, bet žiemą lipa ir dar daugiau. Važiuojant vien užmiestyje, ~90km/h greičiu, kuro sąnaudos ~5,9-6,0l/100km. Salone vietos mažai kaip tokio dydžio mašinai. Garso izoliacija prasta. Automobilis užmiestyje, važiuojant 100km/h ir greičiau plaukioja po kelią ir pastoviai jį reikia gaudyti. Naujo Corolla automobilio privalomi aptarnavimai sąlyginai nebrangūs ~200eur. Laikas nuo laiko išlįsdavo problemų su USB jungtimis (dinginėja kontaktas ir sudegino porą flešiukų) ir padangų slėgio davikliais, kurie nei iš šio nei iš to ima ir "atsiriša" arba "neprisiriša" pakeitus ratus ir Toyota centras skėsčiodavo rankomis ir niekuom negalėdavo pagelbėti. Už tuos pačius pinigus geriau rinktis kito gamintojo automobilį pvz. Škoda Octavia (1.5TSI 110kW, benzinas, mechaninė dėžė), kuris ženkliai komfortabilesnis, ženkliai talpesnis, stabilesnis, nepalyginamai dinamiškesnis ir ekonomiškesnis (10proc. mieste ir ~20proc. užmiestyje).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ne KIA fanas | 2024-03-14 |
Pirmas įspūdis suteikia daug optimizmo, bet...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakankamai komfortiškas
Pagal manevringumą atrodo vairuoji didesnį auto
|
Apie išvaizdą kiekvienas sprendžiame savaip, šio auto išvaizda idomi, išsiskirianti geraja prasme kai bandoma išspaust gerą rezultatą ir tas pavyko.
Viduje taip pat malonu ir jauku, kol nepradedi ilgiau naudotis... Linijų kontrolė išjungiama tik per nustatymus. Atrodo kažkas naujo sugalvota valdymo "touch"
skydelyje, bet tuo pačiu nepatogu, kai bandant pareguliuoti temperatūrą visada netyčia nusispaus kažkuris mygtukas aplink pasukimo ratuką. Ekrano valdymas vis dar taip pat lagina. Galinių sėdyniu nulenkimo mechanizmas nesamoningas. Ant interjero medžiagų pataupyta, visur kietas plastikas, kai ceed serijoje visos tos pačios vietos paminkštintos (lyginant bazines komplektacijas). Garso izoliacija vos geresnė nei žemesnės klasės auto.
Bendrai auto už tokią kainą neblogas, bet tikiesi geriau iš aukštesnės klasės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Aleksandras | 2024-03-13 |
Dodge Challenger su 3.6 L varikliu ir automatine dėže
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, patikimumas, ne kosminė priežiūros kaina, galinga išvaizda, tvirta pakaba, interjero dizainas ir talpumas, bendrai gera konstrukcijos kokybė, didelė bagažinė
Kuro sanaudos
|
Baltos spalvos, labai stilingas automobilis! Puikus savaitgalio kruizeris, tačiau tik važinėdami juo kasdien suprasite koks patogus ir patikimas yra šis automobilis. Parvarytas iš Kanados, solidus surinkimas, storas metalas (ne kaip korėjiečių), panašu kėbulas nesurudis pas mus per du metus, gyvuos dar ilgai. Įdomu tai, kad važiuojant nėra jausmo, kad automobilio dugnas šlaiužia asfaltu kaip kitose kupė automobiliuose, sėdi net aukščiau nei vidutiniame sedane. Tai sukelia įdomų įspūdį, bet sakyčiau gerą įspūdį. 3,6 litro atmosferinis variklis patikimas, nesunkiai nuvažiuos 500 tūkstančių km. Didelis tūris = didelis variklio resursas, o variklio tarnavimo laiką mažinančių turbinų ar kompresorių pas jį nėra. Fantastiškas salono dizainas, priekinis stiklas daug toliau nuo vairuotojo nei kituose automobiliuose, dėl to jaučiasi erdvė. Šiame automobilyje viskas yra didelių matmenų - didelis kėbulas, interjeras, variklis ir tuo pačiu viskas sukurta stilingas ir gražiai. Pakanka vieną kartą pravažiuoti ir galėsite tuo įsitikinti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Jonas | 2024-03-11 |
Kelionei ir miestui super ekonomiškas Mercedes Benz E220d 143kW.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai labai ekonomiškas, komfortiškas.
Nepastebiu, neskaitant kainos, kuri tikrai ne didesnė už BMW 5 klasės panašių xharakteristikų
|
Eksploatuoju jau trečią E klasės MB. Šis turimas 2018 metų E220d 143kW apskritai tenkinantis visus lūkesčius - komfortiškas, dinamiškas, nepavargsti didelėse kelionėse kasdien važiuojant po 1000 ... 1300km. Negaliu nieko pasakyt apie remontus, nes paskutinio modelio neremontavau. rida nesiekia 100000km. Prieš tai turėto modelio remontui detalių kaina kaip ir eilinių kitų ir tikrai nedidelės. Pirk ir negalvok jei nori saugaus, labai ekonomiško, dinamiško ir komfortiško automobilio. Jei rida bus iki 100000km tikrai neapsiriksit.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Kęstas | 2024-03-10 |
Hyundai Santa Fe 2016 metų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, variklio dinamika, patikimumas, užtikrintas valdymas, priimtinos priežiūros išlaidos
Garso izoliacija prastoka
|
Automobilis sukurtas ir surinktas Korėjoje, todėl gamybos ir surinkimo kokybė yra aukšto lygio. Puiki moderni išvaizda, vidaus apdailos medžiagos irgi yra aukštos kokybės. Tarnauja ištikimai jau 6 metus. Šiuos metus automobilį tinkamai prižiūriu, pas įgaliotą atstovą. Automobilio komponentai ir mechanizmai veikia puikiai, niekada nepavedė. Automobilis taip pat patogus vairuoti, geras matomumas iš vidaus ir pro galinio vaizdo veidrodėlius, aiškus galinio vaizdo kameros ekranas, tikslus parkavimosi jutiklių veikimas. Kuro sąnaudos užmiestyje 8,7 litrai, mieste 12,7-15 litrai priklausomai nuo sezono. Ant neasfaltuoto paviršiaus, žvyrkelio ir šiaip nelygių kelių Santa Fe jaučiasi užtikrintai, o duobes sugeria vidutiniškai. Neblogas, visapusiškas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
GKad | 2024-03-08 |
AMG S63
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, solidi išvaizda, nerealus komfortas ir pakaba, interjero dizainas
Priežiūros kaina
|
Geras automobilis, patogus, greitas situacijose lenkiant greitkelyje prie bet kokių greičių, bet mieste normaliu režimu galios nejauti. Jei nenuspausi pedalo iki grindų, nepasakysi, kad automobilis turi 585 AG. Tiesą sakant tokios variklio galios net nereikia, užtenka kokių 3.5 L dyzelinio variklio. Bet kadangi pavargau ieškoti aukščiausios komplektacijos varianto, teko imti AMG. Sąnaudos užmiestyje 9-12 litrų. Nei aš, nei mano tėvas beveik nenaudojam automobilio mieste. Tėvas sako, kad mieste toks automobilis nereikalingas, kam kamščiuose stabdžių trinkeles deginti :) Tikras malonumas su S63 užmiesty – čia ir patirti vairavimo malonuma. Kelyje tokį Mersedesą visi gerbia, niekas nesignalina, neužlindinėja. Bet ir mes kultūringi žmonės nelakstom kaip kelių ereliai. Kas dėl priežiūros, remonto, tai jei pats užsiimi, detalių paieškai, tai ne taip baisiai ir kainuoja. Bet jei remontuosies atstovybėje, tai kainą gali padauginti iš trijų. Brangiausi buvo stabdžių diskai iš eksploatacinių medžiagų, bet tai ne bėda galima kartą kitą paišlaidauti. Šiaip svarbiausia pašildyti variklį, nespausti iki dugno iškarto užvedus, šiek tiek patausoti automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mindaugas | 2024-03-05 |
Mondeo universalas ST line 4x4 132 kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera garso izoliacija, erdvus salonas, valdymo savybės, stabilumas kelyje.
Bagažinės tūris, kaip universalui, nėra įspūdingas. Iš 4x4 tikėjausi daugiau.Praktiškumo ne daug, tik kuro sąnaudas padidina
|
Automobilį turiu du metus. per tuos du metus nusivelti neteko. Interjeras gražus, medžiagos tikrai neblogas, surinkimo kokybė irgi džiugina. Salonas erdvus, tiesa bagažinės tūris, kaip universalo, šiek tiek nuvylė. ST line komplektacija labai gausi įrangos. Pavargčiau kol viską surašyčiau. 4X4 bet labai žema prošvaisa. Automobilis man tikrai patinka. Net negaliu sugalvoti jam didesnio priekaišto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2024-03-04 |
2002, 2.5d. automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, gerai valdomas, stabilus, gera pavarų dežė
Neekonomiškas
|
Manevringas, puiki surinkimo kokybė, labai daug vietos salone, malonus vidaus dizainas, kokybiškas. Kažin ar sukurs dar tokį patikimą auto… iš išorės paprastas auto, bet kiekvienas pažįstamas įlipęs vidun, pravezus labai nustemba komfortu, galia ir garso izoliacija. Nėra minties apie nauja auto net, nors mašinai daug metų. Investuoti prižiūrint tikrai nereikia daug.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Justas | 2024-03-04 |
Hibridinis auto iš Hondos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Degalų sąnaudos, patikimumas, nedidelė priežiūros kaina, geras valdymas, gera garso izoliacija ir surinkimo kokybė
Žemokas
|
Sveiki visi. Mano Honda pravažiavus jau 245 000 km, viskas veikia išskyrus kondicionierių. Reikia diagnozuoti problemą ir taisyti – panašu sistema kažkur leidžia, nes prieš sezoną buvau prisipildęs pilnai. Variklyje grandinės nekeičiau, dėžės neliečiau. Ką dariau tai šiuos darbus: vairo traukę ir ratų suvedimą tvarkiau du kartus. Du kartus priekinius stabdžių diskus. Priekiniai stabdžiai diskiniai, galiniai – būgnai. Priekinius keičiau kas 50k km, galinius teko ardyti prie 150k km, iki 350k ridos manau atlaikys. Toliau keičiau lemputes, skysčius. Du kartus pakeičiau pagrindinį akumuliatorių. Antras 110 vatų, kuris randasi po atsarginiu ratu kol kas gyvas. Kuro sunaudojimas mieste - vidutiniškai 5,5 L važiuojant ramiai, užmiestyje 4.5 L. Bagažinė didelė, nuleidus galines sėdynes sutalpinau 1m3 keramzito maišuose. Vežiau 3 m ilgio metalinius profilius. Iš esmės esu patenkintas automobiliu. Beje, pravažiavęs esu daug ir kol kas neturėjau nė vieno priekinio stiklo įskilimo, nors esu gavęs akmenuką ir ne kartą. Galbūt dėl priekinio stiklo kampo ar dėl stiklo atsparumo, nežinau. Viduje panelės plastikas aišku pigus, bet apskritai įspūdis neblogas. Variklis šiek tiek naudoja tepalo, reiktų pasižiūrėti kur jis dingsta. Dapilu maždaug 500-600 ml tepalo kas 10k km, palyginti nedaug. Galvoju pasidaryti antikorozinę apsaugą nes automobilis jau metuose ir reiktų pasaugoti nuo druskų. Automobilio manau neparduosiu, jei pirksiu kitą, tai šį paliksiu žmonai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Neperekūpas | 2024-02-29 |
Avensio branos amžius praėjo, pradėjo byrėti smėlis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogi dėl salono, labai pasiteisino odinis salonas, nes maži vaikai galėjo teplioti į valias ir nesijaudinom, kad kažkas neišsivalys. Talpi nes didžiagabaričių daiktų teko tikrai daug parsivežti, tai salonas toks jau nusigyveno, pabraižymų atsirado, įlen
Patogi dėl salono, labai pasiteisino odinis salonas, nes maži vaikai galėjo teplioti į valias ir nesijaudinom, kad kažkas neišsivalys. Talpi nes didžiagabaričių daiktų teko tikrai daug parsivežti, tai salonas toks jau nusigyveno, pabraižymų atsirado, įlen
|
Mano buvęs auto. Kažkada buvo visai nieko automobiliukas, bet jau kadangi 250 000 (o gal net daugiau), bėdų virtinė pasipylė: https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-universalas-2004-dyzelinas-25227283.html
VIN: SB1 EW5 6L3 0E0 807 75
Dabartinio trūkumai buvo:
Sunkiai kuriasi vasaros metu, ypač žiemą, žiemos metu bus vargo. Langais šąla net iš vidaus teks gramdyt. Atbulinis bėgis dažnai ne visada gerai įsijungia. Sankaba sunkiai spaudžiasi, žiemos metu reikdavo apšilti, kad lengviau jungtųsi. Rūdys lenda iš pakampių jau įvairiose vietose kaip pasiutusios. Dugno apsaugos pradėjo nulūžinėti ir buvo problema atrasti sveiką vietą joms prisukti Kažkur prateka antifrizas, bet nesigilinau dėl to. Tepalai per tarpinę dažnai pradeda sunktis, liga, nes tarpinės nelabai kokybiškos. Stabdžiai labai prasti, o kuo senyn, tai ir standžių dalis ja iš esmės reikia keisti. Jau pardaviau, nes daug investicijų reikalavo, kaip pagr. diržas, greičių dėžė. Parduota už 750, nesitikint uždirbti, bet įtariu, aptvarkyta kosmetiškai ir parduodama kaip be trūkumų :D, nebūtu perekūpas
Kai pirkau prieš 9 metus auto buvo visai nieko, dabar jau laikas savo daro, todėl nelabai rekomenduočiau, nebent rankos darbščios. Tikrinti toyota servise, kadangi taisiau pas juos, geriausiai žino jie visas bėdas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...45678910...430 |