|
Ima | 2024-03-17 |
Toyota Corolla 2020 Active
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Lengvai valdomas, dėl didelių šoninių veidrodėlių gerai jaučiasi gabaritai, naujo automobilio aptarnavimai sąlyginai nebrangūs. Kas metus arba kas 15000km ~200eur.
Variklis per silpnas, trūksta dinamikos, variklis dirba aukštomis apsukomis, didelės kuro sąnaudos, mažai vietos salone ir bagažinėje,nestabilus kelyje važiuojant 100km/h ir greičiau.
|
Pravažinėjau su Toyota Corolla sedanu, 1.6l benzinas, 97kW (2020m) su mechanine dėže, daugiau nei 63000km. Patiko dideli šoniniai veidrodėliai ir eismo stebėjimo sistemos veikimais, ypač važiuojant su autopilotu. Minusai tie, kad reikia labai gerai įsivertinti automobilio galimybes išeiti į lenkimą, nes apsukos kyla labai greitai, o traukos nėra ir ne kartą yra tekę sugrįžti atgal, kad išvengti avarinės situacijos. Taip gaunasi dėl labai mažo variklio sukimo momento (159NM prie 5400rpm). Mieste važinėjant kuro sąnaudos didelės, ~10l/100km, bet žiemą lipa ir dar daugiau. Važiuojant vien užmiestyje, ~90km/h greičiu, kuro sąnaudos ~5,9-6,0l/100km. Salone vietos mažai kaip tokio dydžio mašinai. Garso izoliacija prasta. Automobilis užmiestyje, važiuojant 100km/h ir greičiau plaukioja po kelią ir pastoviai jį reikia gaudyti. Naujo Corolla automobilio privalomi aptarnavimai sąlyginai nebrangūs ~200eur. Laikas nuo laiko išlįsdavo problemų su USB jungtimis (dinginėja kontaktas ir sudegino porą flešiukų) ir padangų slėgio davikliais, kurie nei iš šio nei iš to ima ir "atsiriša" arba "neprisiriša" pakeitus ratus ir Toyota centras skėsčiodavo rankomis ir niekuom negalėdavo pagelbėti. Už tuos pačius pinigus geriau rinktis kito gamintojo automobilį pvz. Škoda Octavia (1.5TSI 110kW, benzinas, mechaninė dėžė), kuris ženkliai komfortabilesnis, ženkliai talpesnis, stabilesnis, nepalyginamai dinamiškesnis ir ekonomiškesnis (10proc. mieste ir ~20proc. užmiestyje).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ne KIA fanas | 2024-03-14 |
Pirmas įspūdis suteikia daug optimizmo, bet...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakankamai komfortiškas
Pagal manevringumą atrodo vairuoji didesnį auto
|
Apie išvaizdą kiekvienas sprendžiame savaip, šio auto išvaizda idomi, išsiskirianti geraja prasme kai bandoma išspaust gerą rezultatą ir tas pavyko.
Viduje taip pat malonu ir jauku, kol nepradedi ilgiau naudotis... Linijų kontrolė išjungiama tik per nustatymus. Atrodo kažkas naujo sugalvota valdymo "touch"
skydelyje, bet tuo pačiu nepatogu, kai bandant pareguliuoti temperatūrą visada netyčia nusispaus kažkuris mygtukas aplink pasukimo ratuką. Ekrano valdymas vis dar taip pat lagina. Galinių sėdyniu nulenkimo mechanizmas nesamoningas. Ant interjero medžiagų pataupyta, visur kietas plastikas, kai ceed serijoje visos tos pačios vietos paminkštintos (lyginant bazines komplektacijas). Garso izoliacija vos geresnė nei žemesnės klasės auto.
Bendrai auto už tokią kainą neblogas, bet tikiesi geriau iš aukštesnės klasės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Aleksandras | 2024-03-13 |
Dodge Challenger su 3.6 L varikliu ir automatine dėže
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, patikimumas, ne kosminė priežiūros kaina, galinga išvaizda, tvirta pakaba, interjero dizainas ir talpumas, bendrai gera konstrukcijos kokybė, didelė bagažinė
Kuro sanaudos
|
Baltos spalvos, labai stilingas automobilis! Puikus savaitgalio kruizeris, tačiau tik važinėdami juo kasdien suprasite koks patogus ir patikimas yra šis automobilis. Parvarytas iš Kanados, solidus surinkimas, storas metalas (ne kaip korėjiečių), panašu kėbulas nesurudis pas mus per du metus, gyvuos dar ilgai. Įdomu tai, kad važiuojant nėra jausmo, kad automobilio dugnas šlaiužia asfaltu kaip kitose kupė automobiliuose, sėdi net aukščiau nei vidutiniame sedane. Tai sukelia įdomų įspūdį, bet sakyčiau gerą įspūdį. 3,6 litro atmosferinis variklis patikimas, nesunkiai nuvažiuos 500 tūkstančių km. Didelis tūris = didelis variklio resursas, o variklio tarnavimo laiką mažinančių turbinų ar kompresorių pas jį nėra. Fantastiškas salono dizainas, priekinis stiklas daug toliau nuo vairuotojo nei kituose automobiliuose, dėl to jaučiasi erdvė. Šiame automobilyje viskas yra didelių matmenų - didelis kėbulas, interjeras, variklis ir tuo pačiu viskas sukurta stilingas ir gražiai. Pakanka vieną kartą pravažiuoti ir galėsite tuo įsitikinti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Jonas | 2024-03-11 |
Kelionei ir miestui super ekonomiškas Mercedes Benz E220d 143kW.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai labai ekonomiškas, komfortiškas.
Nepastebiu, neskaitant kainos, kuri tikrai ne didesnė už BMW 5 klasės panašių xharakteristikų
|
Eksploatuoju jau trečią E klasės MB. Šis turimas 2018 metų E220d 143kW apskritai tenkinantis visus lūkesčius - komfortiškas, dinamiškas, nepavargsti didelėse kelionėse kasdien važiuojant po 1000 ... 1300km. Negaliu nieko pasakyt apie remontus, nes paskutinio modelio neremontavau. rida nesiekia 100000km. Prieš tai turėto modelio remontui detalių kaina kaip ir eilinių kitų ir tikrai nedidelės. Pirk ir negalvok jei nori saugaus, labai ekonomiško, dinamiško ir komfortiško automobilio. Jei rida bus iki 100000km tikrai neapsiriksit.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Kęstas | 2024-03-10 |
Hyundai Santa Fe 2016 metų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, variklio dinamika, patikimumas, užtikrintas valdymas, priimtinos priežiūros išlaidos
Garso izoliacija prastoka
|
Automobilis sukurtas ir surinktas Korėjoje, todėl gamybos ir surinkimo kokybė yra aukšto lygio. Puiki moderni išvaizda, vidaus apdailos medžiagos irgi yra aukštos kokybės. Tarnauja ištikimai jau 6 metus. Šiuos metus automobilį tinkamai prižiūriu, pas įgaliotą atstovą. Automobilio komponentai ir mechanizmai veikia puikiai, niekada nepavedė. Automobilis taip pat patogus vairuoti, geras matomumas iš vidaus ir pro galinio vaizdo veidrodėlius, aiškus galinio vaizdo kameros ekranas, tikslus parkavimosi jutiklių veikimas. Kuro sąnaudos užmiestyje 8,7 litrai, mieste 12,7-15 litrai priklausomai nuo sezono. Ant neasfaltuoto paviršiaus, žvyrkelio ir šiaip nelygių kelių Santa Fe jaučiasi užtikrintai, o duobes sugeria vidutiniškai. Neblogas, visapusiškas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
GKad | 2024-03-08 |
AMG S63
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, solidi išvaizda, nerealus komfortas ir pakaba, interjero dizainas
Priežiūros kaina
|
Geras automobilis, patogus, greitas situacijose lenkiant greitkelyje prie bet kokių greičių, bet mieste normaliu režimu galios nejauti. Jei nenuspausi pedalo iki grindų, nepasakysi, kad automobilis turi 585 AG. Tiesą sakant tokios variklio galios net nereikia, užtenka kokių 3.5 L dyzelinio variklio. Bet kadangi pavargau ieškoti aukščiausios komplektacijos varianto, teko imti AMG. Sąnaudos užmiestyje 9-12 litrų. Nei aš, nei mano tėvas beveik nenaudojam automobilio mieste. Tėvas sako, kad mieste toks automobilis nereikalingas, kam kamščiuose stabdžių trinkeles deginti :) Tikras malonumas su S63 užmiesty – čia ir patirti vairavimo malonuma. Kelyje tokį Mersedesą visi gerbia, niekas nesignalina, neužlindinėja. Bet ir mes kultūringi žmonės nelakstom kaip kelių ereliai. Kas dėl priežiūros, remonto, tai jei pats užsiimi, detalių paieškai, tai ne taip baisiai ir kainuoja. Bet jei remontuosies atstovybėje, tai kainą gali padauginti iš trijų. Brangiausi buvo stabdžių diskai iš eksploatacinių medžiagų, bet tai ne bėda galima kartą kitą paišlaidauti. Šiaip svarbiausia pašildyti variklį, nespausti iki dugno iškarto užvedus, šiek tiek patausoti automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mindaugas | 2024-03-05 |
Mondeo universalas ST line 4x4 132 kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera garso izoliacija, erdvus salonas, valdymo savybės, stabilumas kelyje.
Bagažinės tūris, kaip universalui, nėra įspūdingas. Iš 4x4 tikėjausi daugiau.Praktiškumo ne daug, tik kuro sąnaudas padidina
|
Automobilį turiu du metus. per tuos du metus nusivelti neteko. Interjeras gražus, medžiagos tikrai neblogas, surinkimo kokybė irgi džiugina. Salonas erdvus, tiesa bagažinės tūris, kaip universalo, šiek tiek nuvylė. ST line komplektacija labai gausi įrangos. Pavargčiau kol viską surašyčiau. 4X4 bet labai žema prošvaisa. Automobilis man tikrai patinka. Net negaliu sugalvoti jam didesnio priekaišto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2024-03-04 |
2002, 2.5d. automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, gerai valdomas, stabilus, gera pavarų dežė
Neekonomiškas
|
Manevringas, puiki surinkimo kokybė, labai daug vietos salone, malonus vidaus dizainas, kokybiškas. Kažin ar sukurs dar tokį patikimą auto… iš išorės paprastas auto, bet kiekvienas pažįstamas įlipęs vidun, pravezus labai nustemba komfortu, galia ir garso izoliacija. Nėra minties apie nauja auto net, nors mašinai daug metų. Investuoti prižiūrint tikrai nereikia daug.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Justas | 2024-03-04 |
Hibridinis auto iš Hondos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Degalų sąnaudos, patikimumas, nedidelė priežiūros kaina, geras valdymas, gera garso izoliacija ir surinkimo kokybė
Žemokas
|
Sveiki visi. Mano Honda pravažiavus jau 245 000 km, viskas veikia išskyrus kondicionierių. Reikia diagnozuoti problemą ir taisyti – panašu sistema kažkur leidžia, nes prieš sezoną buvau prisipildęs pilnai. Variklyje grandinės nekeičiau, dėžės neliečiau. Ką dariau tai šiuos darbus: vairo traukę ir ratų suvedimą tvarkiau du kartus. Du kartus priekinius stabdžių diskus. Priekiniai stabdžiai diskiniai, galiniai – būgnai. Priekinius keičiau kas 50k km, galinius teko ardyti prie 150k km, iki 350k ridos manau atlaikys. Toliau keičiau lemputes, skysčius. Du kartus pakeičiau pagrindinį akumuliatorių. Antras 110 vatų, kuris randasi po atsarginiu ratu kol kas gyvas. Kuro sunaudojimas mieste - vidutiniškai 5,5 L važiuojant ramiai, užmiestyje 4.5 L. Bagažinė didelė, nuleidus galines sėdynes sutalpinau 1m3 keramzito maišuose. Vežiau 3 m ilgio metalinius profilius. Iš esmės esu patenkintas automobiliu. Beje, pravažiavęs esu daug ir kol kas neturėjau nė vieno priekinio stiklo įskilimo, nors esu gavęs akmenuką ir ne kartą. Galbūt dėl priekinio stiklo kampo ar dėl stiklo atsparumo, nežinau. Viduje panelės plastikas aišku pigus, bet apskritai įspūdis neblogas. Variklis šiek tiek naudoja tepalo, reiktų pasižiūrėti kur jis dingsta. Dapilu maždaug 500-600 ml tepalo kas 10k km, palyginti nedaug. Galvoju pasidaryti antikorozinę apsaugą nes automobilis jau metuose ir reiktų pasaugoti nuo druskų. Automobilio manau neparduosiu, jei pirksiu kitą, tai šį paliksiu žmonai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Neperekūpas | 2024-02-29 |
Avensio branos amžius praėjo, pradėjo byrėti smėlis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogi dėl salono, labai pasiteisino odinis salonas, nes maži vaikai galėjo teplioti į valias ir nesijaudinom, kad kažkas neišsivalys. Talpi nes didžiagabaričių daiktų teko tikrai daug parsivežti, tai salonas toks jau nusigyveno, pabraižymų atsirado, įlen
Patogi dėl salono, labai pasiteisino odinis salonas, nes maži vaikai galėjo teplioti į valias ir nesijaudinom, kad kažkas neišsivalys. Talpi nes didžiagabaričių daiktų teko tikrai daug parsivežti, tai salonas toks jau nusigyveno, pabraižymų atsirado, įlen
|
Mano buvęs auto. Kažkada buvo visai nieko automobiliukas, bet jau kadangi 250 000 (o gal net daugiau), bėdų virtinė pasipylė: https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-universalas-2004-dyzelinas-25227283.html
VIN: SB1 EW5 6L3 0E0 807 75
Dabartinio trūkumai buvo:
Sunkiai kuriasi vasaros metu, ypač žiemą, žiemos metu bus vargo. Langais šąla net iš vidaus teks gramdyt. Atbulinis bėgis dažnai ne visada gerai įsijungia. Sankaba sunkiai spaudžiasi, žiemos metu reikdavo apšilti, kad lengviau jungtųsi. Rūdys lenda iš pakampių jau įvairiose vietose kaip pasiutusios. Dugno apsaugos pradėjo nulūžinėti ir buvo problema atrasti sveiką vietą joms prisukti Kažkur prateka antifrizas, bet nesigilinau dėl to. Tepalai per tarpinę dažnai pradeda sunktis, liga, nes tarpinės nelabai kokybiškos. Stabdžiai labai prasti, o kuo senyn, tai ir standžių dalis ja iš esmės reikia keisti. Jau pardaviau, nes daug investicijų reikalavo, kaip pagr. diržas, greičių dėžė. Parduota už 750, nesitikint uždirbti, bet įtariu, aptvarkyta kosmetiškai ir parduodama kaip be trūkumų :D, nebūtu perekūpas
Kai pirkau prieš 9 metus auto buvo visai nieko, dabar jau laikas savo daro, todėl nelabai rekomenduočiau, nebent rankos darbščios. Tikrinti toyota servise, kadangi taisiau pas juos, geriausiai žino jie visas bėdas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Vaidotas | 2024-02-29 |
Puikus nedidelis automobils
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas. Ekonomiškas. Gera garso izoliacija. Manevringas
Mažai vietos gale. Maža bagažinė. Pigios apdailos medžiagos
|
Pirkau naują. Pilniausios komplektacijos, išskyrus visus varomus ratus. Kol kas nenusivyliau. Važiuoja smagiai. Daug bazinės įrangos. Gera garso izoliacija. Pakankamai manevringas. Patogios sėdynės. Stabilus kelyje. Važiuoja minkštai. Mažokai vietos gale. Taip pat galėtų būti didesnė bagažinė. Kol kas remontuoti neteko, nes pravažiuota tik 5000 km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
JH | 2024-02-29 |
Geriausias automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, valdomumas, tipiška BMW išvaizda, patikimumas, geros degalų sąnaudos, komfortas aukštumoje, saugumo įranga, klasikinis interjero dizainas, salono ir apskritai surinkimo kokybė, vidaus srdvė, infosistema
Priežiūros kaina
|
Mano nuomone už šio penktuko kainą nieko geresnio rasti neįmanoma. Jame yra viskas – dinamika, greitis ir komfortas. Automobilis atitinka absoliučiai visus šeimyniniam sedanui keliamus reikalavimus, bet jei nori, tai maloniai nustebins ir dinamika. Labai geras variklis, užkabina jau nuo mažų apsukų. Jei pageidaujat galit ir pachipuoti, nors jums tikrai užteks 5,5 sekundžių iki 100 km/h kaip deklaruoja gamintojas. Konkrečiai mano automobilis turi tobulą derinį - neįprastą tamsiai raudoną tokią net šokoladinę spalvą ir sniego baltumo saloną. Ryškioje saulėje atrodo sodriai raudona, o tamsoje sodri bordo. Atrodo pribloškiamai. Baltas interjeras žinoma atrodo labau nepraktiškai, bet kaip paaiškėjo jei jį tinkamai prižiūrėsite (valykite bent kartą per 3 mėnesius) tada problemų nebus. Apskritai automobiliui duodu tik geriausius įvertinimus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
laimonas | 2024-02-28 |
toyta camry
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
dauga vietos
kazkaip nebera to patikimumo.
|
kazkaip dingo toyota patikimumai. 2019 metu jau parejo priekiniai atraminiai guoliai???? pravaziavusi tik 102000 tukstancio. kas dar po keliu metu bus??? remonas 600 euro. pagalvociau kaip uz tokia kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
J is Kedainiu | 2024-02-26 |
Super automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, geros kuro sąnaudos, garso izoliacija, nebloga kaina, patogi bagažinė
Dinamika silpna
|
Atsarginių dalių pasirinkimas puikus, šrotuose gana nesunkiai galima surasti bet ką. Komfortas geras, kokybiška apdaila, garso izoliacija puiki, garso sistema padori, labai patogi sėdėjimo pozicija, dar neturėjau tokių patogių sėdynių, bagažinė didžiulė, mažos kuro sąnaudos. Iš minusų: hibridas silpnas, artimosios šviesos normaliai nešviečia kol nesumontuotos LED lemputės, pilnu gazu vos įvažiuoja į stačią įkalnę jei pilnai pakrautas, bagažinėje nėra pašvietimo. Bendrai automobilis paliko labai geras emocijas, nesigailiu kad pasirinkau šią Honda o ne Toyota Prius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Edas | 2024-02-24 |
GLK250 atnaujintas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažos sąnaudos, turint 4×4 ir 150kw
Grandinė ir starteris , keičiant, reik nuimt dėžę
|
150 kw. Vasaros vidurkis 6.2, žiemos 7.0 dizelino . Kaip visureigiui mažos kuro sąnaudos. Nustebino, kad važiuojant su autopilotu 90 km. naudoja kuro daugiau 0.5, nei su koja. Vidurkis su koja 4.5 litro. Mašina turi trūkumų: alyvos slėgio reguliatorius, starterio ir grandinės keitimas reikia nuimti automatine dėže, kairės pusės pakabinamas pusašio guolis, jei keitimo metu nepakeitė spiruoklinės atraminės poveržlės ar iš vis neįdėjo, tai pusašis stumdosi ir išmala guoliaviete. Guoliavietė variklio karteryje. Remontas brangus, nuimant dėžę. Arba epoksidinė derva su titanu išfrezuojant guoliaviete ir mamuto klijei. Laiko gerai.
Amortizatorių eiga maža, gerai stovi posūkiuose.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Skersvejis | 2024-02-21 |
Prius Prime Plug in 2017
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas ir ekonomiškas, negenda kaip visos Toyotos
Garso izoliacija bei žema žiemą, plonas dažų sluoksnis
|
Sveiki,
Auto lygiai tokia pat kaip paveiksliuke - vyšninė. Nėra daug spalvų (žmona vairuoja) tai vyšninė gražiausia.
Su pilnu įkrovimu vasarą nuvaziuojama -+ 50 KM, žiemą -+ 20. Vis.degalu sąnaudos 1.9l.
Auto patikima, tik kad žema ir jei keliai nevalyti žiemą,tai galima visas apsaugas dugno nuplėšti.
Patikimas kaip ir visi priusai, tik daug info skydelyje ir galima pasimesti pirmą kartą. Pagreitejimas geras, galios užtenka kad ratai prasisuktu.
Minusai - žema, nepatogu į lipti išlipti ypač senam žmogui, bei
kaip visad, garso izoliacijos nėra.
Autostradoje jei prisnigta tai greit važiuoti baisu, Max 60km/h. Nes meto kaip skudurą po kelią.
Brangokas nupirkti bet išlaikyti pigu ir nereik po servisus važinėti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Martynas | 2024-02-19 |
Peugeot 308SW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas variklis
Važiuojant per pūgą kamštyje, nukrenta snaigės ant parkavimo daviklių ir jie pradeda verkti kad tu į kažką tuo atsitrenksi.
|
2018 metų, 1,6 dyzeliukas, mechanika. rida 165.000. Kaip ir daugumos prancūzų, patogios priekinės sėdynės, nevargina ilgose kelionėse. Labai geras kainos/kokybės santykis. Talpi bagažinė. Ekonomiškas. Ypač ilgose kelionėse. Gal kiek prastoka garso izoliacija. Nusipirkus pilnas aptarnavimas. Diržai, pompa, filtrai, tepalai. 800eur. Kas 7.000 keičiu tepalus tai kartas apie 130 eur. Prie 190.000 užlinko adblue siurblys, keičiasi jis su visu baku. Autoviči pakeitė už 800 eur. Prie 200.000 užlinko katalizatorius. Autoviči pekeitė už 1500 eur. Dabar jau 220,000, ir kolkas keičiu tik tepalus.
Važiuoklė paprasta, bet patvari. Dalys pigios. Kaip ir bet kurio kito automobilio. Žiūrėti ar nebuvo stambių kėbulo remontų. Nebijoti didesnės ridos. šios modifikacijos varikliai gana patikimi. Lengviausias to įrodymas - šrotai pilni šitų variklių už juokinga kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Dalius | 2024-02-19 |
Patikimas kiekvienos dienos automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika puiki, valdomas gerai, patikimumas puikus, degalų sąnaudos nulinės
Garso izoliacija, komfortas ir rida
|
Jei galvojate apie nebrangų ekonomišką elektromobilį, sąrašo viršuje turėtų būti pirmosios kartos Nissan Leaf. Jų versijos skiriasi akumuliatoriaus talpa - būna 24 kWh ir 30 kWh. Akumuliatoriai neturi terminio stabilizavimo, todėl bėgant laikui jų efektyvumas mažėja. Kaip parodė praktika akumuliatorius nemėgsta perkaitimo, bet gana gerai susidoroja su žiemos šalčiais. Svarbiausia pastatyti automobilį nakčiai į garažą arba naudoti pašildymą. Mano automobilis nakvoja ir įkraunamas įprastame požeminiame garaže, todėl papildomo šildymo kaip ir nereikia. Važiuoklė iš Nissan Juke, mano ekploatacijos metu niekas nebuvo remonta. Automobilis pirktas su 50000 km rida, nuvažiavau 29000 km, neitin daug. Ergonomika viduje gera, vietos užtenka keturiems, viskas tvarkoje tik priekiniai statramsčiai platūs. Garso izoliacija kaip įprastame japoniškame mažame automobilyje - galima važinėti po miestą, o užmiestyje šiek tiek triukšminga, bet ne kritiškai. Pirkdami elektromobilį turite žinoti kiek planuojate per dieną pravažiuoti ir kur jį krausite. Mano pirmasis elektromobilis buvo 2014 metų G serijos Leaf su 24 kWh baterija, kurios talpos buvo likę 77%, todėl įkraudavau 18-19 kWh, o vidutinis nuvažiavimo atstumas vasarą buvo 6 km/kWh. Su vienu įkrovimu buvažiuodavau 110 km ir tai yra vasarą. Žiemą rida buvo ne daugiau kaip 43 km ir tai yra labai mažai. Žinoma, pakakdavo atstumui iš namų į darbą ir atgal, bet jei atsitiktų nenumatyta situacija tai nenuvažiuočiau į kitą miesto galą. Kam automobilis, kuris negali atlikti savo pagrindinės užduoties. Po pirmo sezono nusprendžiau pridėti eurų ir pirkti Leaf su 30 baterija. Na, automobilis absoliučiai tas pats, ta pati japoniška skarbonkė, bet rida keičia viską. Vasarą nesunkiai nuvažiuosite 130-150 km, o svarbiausia, kad žiemą rida bus apie 70-80 km. O tai reiškia, kad savaitgalį nuvažiuosit į parką, po parduotuves ir galėsit negalvoti apie išlaidas. Bet norint nuvažiuoti daugiau nei 80 km per dieną, reikia labai pasistengti. Žodžiu, žiemą šiam automobiliui pagrindinė salyga yra garažas su pakrovimo galimybe ir ryte vėl galėsite negalvoti apie išlaidas. Vasarą beveik visada įkrovimo užtenka trims dienoms. Automobilio dizainas šiek tiek pasenęs, norisi kažko naujo. Manau kitas automobilis bus ZE1 kartos Leaf.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Volvo | 2024-02-16 |
Volvo S40 1.6 D DriveE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Visas automobilis
Man tokių nėra
|
Superinė mašina, kokybė pasimato ir tai pat pasijaučia iš karto. Labai patinka, kad lengva - tai iš karto pasijaučia. Nebrangus
Pigi priežiūra Tiems kas ieško nedidelio sedano- tikrai įvertinti kaip variantą. Pirkti tik prižiūrėtą, kad paskui nereiktų verkti kokia bloga mašina - pasitikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Jonas | 2024-02-15 |
Nissan Juke
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vien tik geri atsiliepimai
el bagažinės nėra
|
Automobilis vertas savo pinigų ir už tokia kainą nieko geriau nerasi, kad automobilis atrodytu gražiai, važiuotu gerai.
Nors variklis 1.0 , bet trauka įspūdinga.
3 metus važiuoju, jokiu problemų ar gedimu. Eilinis tech aptarnavimas atstovybėje Pasirinkti Jums tinkamiausia komplektacija.
Aš išsirinkau aukso viduriuką N-Connecta
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...567891011...430 |