Važiuojant vieni pliusai - gerai valdomas, manevringas, tylus, ko gero pigiausias automobilis, kuris traukia praeivių dėmesį
Interjero medžiagos
Gerai valdomas
Stabilus kelyje
Nebrangus nusipirkti
Informatyvus vairas
Ergonomiškas salonas
Geras matomumas iš vidaus
Manevringas
Saugus
Per žemas Lietuvos keliams, per standi pakaba
Silpnas variklis
Neekonomiškas
Prasta pavarų dėžė
Brangus išlaikymas
Prastas pravažumas
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Važinėjau 4 metus ir į darbą ir į užsienį ir į sodybą.
Šis automobilis nuo pirkimo kėlė labai kontrastingas emocijas. Iš vienos pusės, mano skoniui, dėl dizaino, stiliaus, estetikos, jis gali konkuruoti su Mini cooper. Ta patį galėčiau pasakyti ir kalbant apie automobilio valdymą. Jis labai stabilus per lietų ar sniegą. Skirtingai nei daugelyje kompaktinės klasės automobilių, yra 3 važiavimo rėžimai ir realiai jaučiasi, kad jie skiriasi. Priekinės sedynės komfortiškos, prietaisų skydelis ir komforto įrangos valdymas išdėstyti intuityviai. Gera 8 garsiakalbių audio sistema. Šitas automobilis turi tą Alfa Romeo prieskonį. Mano atveju, dar versija su panoraminiu stogu. Šiaip, kol automobilis nesugedęs ir važiuoja ne mišku ar žvyrkeliu, viskas visai neblogai.
Problema tame, kad šis Alfa Romeo modelis nesiskiria nuo likusios savo šeimos kalbant apie patvarumą ir funkcionalumą. Nors pakaba pati yra patvaresnė, negu kitų Alfa Romeo modelių, juo važinėjant visą malonuma griauna aukštis, ir pavarų dėžė. Tai yra tik, pabrėžiu, tik asfalto automobilis. Važiuojant žvyrkeliu jau jaučias automobilio žemumas, didesnis akmuo jau gali drąsiai kabinti apačią. Be to, važiuojant didesniu greičiu, akmenukai pažeidžia dažus labai greit, nes ant kėbulo gamykliškai itin plonas jų sluoksnis. Apie važiavimą provežuotais keliais visais metų laikais net nėra kalbos. Apačią lies visur. Per keturis metus du kartus keičiau apatinę motoro apsaugą.
Visgi, blogiausias, turint automobilį ilgesnį laiką, visus privalumus nustelbiantis dalykas yra tragiška mechaninė 6 pavarų general motors m32 greičių dėžė, viena iš jos rūšių. Apie jos problemas detaliau galite pasieškoti google. Mano patarimas tiesioginis - niekada geriau nepirkite nei Opelių nei Saab'ų nei nei Alfa Romeo su šiomis greičių dėžėmis. Per metus remontams išleidau 1700eur ir vis tiek pabiro 2200km nuo namų, keliaujant per Europą. Ši greičių dėžė turi gamyklinių inžinerinių ydų. Ją keičiant tvarkingą rast labai sunku, o restauruoti yra brangu. Negana to, važiuojant ta pavarų dėžė nesuteikia jokių ypatingų emocijų. Tiesiog eilinė 6 pavarų mechaninė greičių dėžė.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.