Geras galios/ekonomiskumo santykis, gera pavaru deze, gerai atrodo, nemazai daliu
Ekonomiškas
Komfortiškas
Gera pavarų dėžė
Gerai valdomas
Talpi bagažinė
Manevringas
Gražus dizainas
Standartine pakaba vidutiniska, el vairo kolonele nelabai dinamiska, patikimumas, ypac nepriziuretu lieka ant klaustuko
Prastai valdomas
Neinformatyvus vairas
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Pas mane 328i 2014 su n26 (low emissions versija) su 8 begiu ZF deze. Eksploatuotas 3,5 metu nuo 50k iki 145k km ridos ir toliau naudojamas. Problemu per tuos metus praktiskai nebuvo, standartiniai dalykai kaip stabdziai ir eksploataciniai skysciai. Taip pat nuejo kaip ir sedynes svorio sensorius todel meto ikyria klaida. Modelis populiarus, todel dalys ganetinai prieinamos, remontas nera labai baisus. Is variklio puses jokiu bedu, aisku prieziura buvo atitinkama, tepalai liqui moly arba org bmw kas 10k km, kokybiski filtrai ir masina niekad negaudavo nei puses gazo paspaudimo iki kol pilnai nepasildavo. Standartine pakaba su r17 ratlankiais ir normaliomis padangomis sugeria nelygumus ganetinai gerai, su run flat siek tiek kieciau. Bet pakaba ko gero mano nemegstamiausia sios masinos dalis, nes is jos truksta stabilumo, dinamikos, vaziuojant didesniu greiciu tarsi linguoja, vaziavau 200kmh su f30 ir 2016 mini cooperiu, su cooperiu nors ir buvo maziau komforto jauciausi stabiliau tokiu greiciu. Rekomenduociau rinktis su adaptyvia ar m-sport vaziuokle, neteko meginti, bet standartine pakaba pavadinciau labai vidutiniska. Garso izoliacija salyginai nebloga, ne pati geriausia bet tikrai neerzins. Salonas ganetinai malonus liesti bet surinkimo kokybe ne pati geriausia, kartais atsiranda minimalus pabarskejimai, ypac per salcius, standartiniu sedyniu oda ganetinai pigi, iplysimas atsirado dar ties 80k km, o draskyta ji nebuvo. Kuro sanaudos misriu rezimu nesidraskant 8-8,5ltr, kas su tokia galia yra ganetinai neblogai. Vairas nera labai informatyvus, palyginus hidrauline sistema e90 kur kas dinamiskesne, bet f30 lengvesne, patogiau manevruoti. Pavaru deze man patinka, pavaras jungia greitai, tiksliai, dideliu priekaistu neturiu, tik rekomenduociau keisti laiku ir transmisijos tepalus, nes man to nepadarius pradejo pasimatyti uzdelsinejimai per didesnius salcius kol masina truputeli susyla. Bendrai ganetinai neblogas automobilis, svarbu tik susirasti gerai priziureta ir nusipirkus paciam priziureti, neklausyti kompiuterio 16k tepalu keitimo intervalu, nes n20/n26, ypac iki 2013 metu rugsejo yra zinomi del savo grandiniu problemu. Jei biudzetas leidzia manau verta atkreipti demesi i LCI modelius su b48/b46 varikliu (330i).
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.