|
Rapis | 2023-09-06 |
30kwh 2016 europinis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas
Ilgos kelionės per daug prailgėja ypač žiemą.
|
Pirkta su 60.000km rida iš Prancūzijos ir 80% soh(baterijos sveikata) arba 11/12 bar.
Vasarą nuvažiuodavo užmiestyje prie 90km/h 160km, žiemą prasčiausiais orais 120km.
Nuo 2021 iki 2023 nuvažiuota 50.000km. Visiškai nesaugota baterija - dažniausiai kraunama greitu krovimu, o namie iki 100%. Baterijos sveikata nukrito iki 70% soh, 9/12 bar. Dabar nuvažiuoja 140-105km.
Elektros naudoja vasara 124wh/km, žiemą iki 180wh/km.
Niekas niekada nesugedo. Rūdžių nelenda. Navigacija lėta, nepatogi. Valstybinės greito krovimo stotėlės nepatikimos dažnai neveikiančias randu. Tai gerai, kad privačių jau yra ir tikiuosi dar padaugės nuo kitų metų dingus nemokamoms valstybinėms ir bus galima visur be streso važiuoti po Lietuvą.
Lyginant su 1.4 golf benzinu sutaupiau ant kuro 3000eur. Esu labai patenkintas, manau dar labai ilgai važinėsiu, o batereikai perdaug nusidėvėjus planuoju įsidėti 40kwh batereiką. Šiai dienai tokią paslaugą randu už 6000eur.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
anupras | 2023-09-05 |
Vytukas 1,6d mechanika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas, grazus dizainas, nebrangus, yra mersiniu patogumu, vaziuoja minkstai, gerai groja, geresnis salonas uz reno, pezo, citrona, opeli
mazia vietos vairuotojui, durnos sedynes, pigus dazai, daug piguvos, nelabai megstamas tarp vairuotoju
|
Krovininis busikas (prailgintas) trumpas yra pigesnis. Kazkaip rinkoje sitie busai yra pigesni lyginant su fordu ir volkvagenu. Panasiai kainuoja, kaip opel, renukas, citronas ir pezukas.
Man visai patiko. Vaziuoja minkstai, sedi gana aukstai, geras matomumas. Atrodo lyg zaiuotum su aukstu dzipu. Grazios juodos spalvos. Lengvai sukinejasi vairas, ant kurio yra visa multimedijos mygtuku kontrole. Vairas is netikros odos, greit devisi ir nusitrina. Grazus dizainas, patraukli isores isvaizda. (cia matyt ir nuplauke didzioji dalis gamintojo pinigu skirtu buso kurimui) Daug funkciju atiteko nuo kitu mersedeso markiu. Pav autopilotas, kolonkes, mygtukai, galbut vaziuokle - sugeria neblogai duobes, vaziuoja minkstai ir komfortiskai.R16 ratai. originalus metalo diskai, aukstas gumos profilis.
Yra dvi versijos: darbinis ir keleivinis. Keleivinis eina su prabangesne komplektacija, su langais sonuose ir gale. Dvi sedynes priekyke. Kroviniis turi triju eile. Vairuotojo siek tiek reguliuojasi, keleivio taburete nejuda. Tiesa pasikelia sedimoji dalis ir gali susidet i vidu daiktus.
Kas liecia sedynes - tai pavadinciau merso spjuviu i veida vairuotojui. Merso vadovai matyt laiko busiku vairuotojus uz zemesne kasta. Kurie nenusipelno normalios kabinos ir sedyniu, priversti kenteti ilgose kelionese. Sedymoji dalis tokia trumpa, kad tinka tik mazo ugio zmogui. Koju neina normaliai istiesti, nes nera visai palikta vietos tarp paneles ir sedynes. Sutaupe, nes norejo padidinti kroviniu skyriu - kroviniai svarbiau uz vairuotojo savijauta. Juk vairuotojas tik samdomas gyvulys ir tiek.(analogiskai vietos ir keleiviniame, kur maniau, kad bus daugiau) Salonas atrodo labai asketiskai ir pigiai, vidaus dizaina braize matyt girtas studentas. (kam darbininkui patogumai ir geresnes medziagos) Volksvagenas - pigesnis uz mersa, zemesnes klases auto, taciau ir tas sugeba visa galva auksciau sukurti salona vairuotojui. Atitinkamai juos labiau ir perka zmones. Cia skaitau, kad merso marketingo skyrius padare didziule nedavonotina klaida. Tokiu budu sumazindamas vidutinio dydzio busiku merso populiaruma rinkoje. Aisku ju pasiteisinimas butu: mes niekada ir nebuvome orientuoti i darbiniu auto segmenta,mums nesvarbi busiku rinka, mes juk posh auto gamintojai. Taciau minivenu segmentas yra labai svarbi rinkos dalis. Kuri yra auganti. Tai tiesiog universalus auto: ir darbui ir seimai ir ilgoms kelionems(iki pardes lakstyt nelabai patogu, nor irgi galima). Gali sau patogiai keliauti, su savim pasiimti kruvas daiktu, juos saugiai paslepti viduje nuo pasaliniu aukiu. Imontuoti papildomas spynas duryse (vel gi gamintojai pramiegojo papildoma opcija, nes vagys labai daznai megsta jas islauzti)
Kuro ryja visai nedaug, jeigu perki 1,6d. yra dar 2.0d. Tas ryja daugiau, nu gerai, gali greiciau paspausti, jeigu gyveni Lenkijoje ar Vokietijoje. Visur kitur 80-110km max. Uzmiestyje telpi i 6l, kas yra fantastika tokiai budai. Mieste apie 8l. Kas irgi yra labai gerai. Volksvagenas 4x4 ryja visus 13l. Ryja tepalus jei vaziuoji virs 130-140. Siaip varikliukas nuo renuko, visai nekaprizingas ir patvarus, greiciu deze irgi matyt nuimta nuo prancuzo - truksta isbaigto suderinamumo, pavaros trumpos, jauciasi prancuziskas piguva. Cia mersas ant tiek sutaupe, kad pagailejo deti savo agregatus. Tai viska pasako gamintojo poziuris i si auto. 1,6 arkliu pilnai uztenka, ko is pradziu bijojausi. Tikslas buvo ekonomija, o ne greitis. Su kuo sis autobusiukas pilnai susitvarko ir stebina.
Turi dvi is abieju pusiu sonines duris(renukas traffic tik is vienos, darbinis vagenas berods irgi). Dedasi ivairaus dydzio ragai ant stogo, galima dar tiek pat prikrauti, kiek ir i vidu, juokauju. Pilasi addblue ant 7-8tukst.
Dar is minusu: priekines dureles atsidarineja tik pusiau(matyt tam, kad nesudarytu kliuties islipinejant judriioje gatveje) kito paaiskinimo neturiu. Keistokas sprendimas, atrodo, lyg butu kazkas suluze. Priprantama. Multimedija pasenusi, pixseliai is 2000. Nors muzikos garsas maloniai nustebino(kolonkes turbut nuo c klases) groja geriau negu golfas ar skoda. Yra bluetooth, laisvu ranku iranga, usb, kondikas ir peciukas veikia labai gerai.
Patogus autopilotas, greit pasikelia langai. Visada dega trumpos sviesos, kai stovi neuzkurtas, sodinasi akumas. Kuris idetas sumazinto dydzio, todel per silpnas tokiam auto ir nepritaikytas zemom temperaturom. Vel gi taupymas ir dar karta taupymas.
Idomus momentas - atsidaryt kapota yra rimtas questas. Be youtubo niekas neranda pirma karta.
Yra pavargimo ispejimo mersine funkcija vairuotojui - dega kavos puodelis skydelyje. Bandziau kelis kart ji nuimti - nesekmingai. palikau kad degtu amzinai.
Dazai - silpna vieta. Is sono atrodo, kad buvo dazytas. Taciau cia originalas. (gal pirkejas uzsake pigiausia laka, kai pirko nauja) kapotas visas nusidauzo smulkiais akmenukais (patarimas uzsidet plevele, jeigu ilgiau ruosiates laikyti auto) greit braizosi kebulas, danga isties silpnoka.
Pliusas: bamperiai pigus priekinis 150-gale 250eu nauji. Perdazineti nereikia, nes eina krovininiam nedazyti. Rekomenduoju pirkti su parktroniku arba galima isideti nebrangiai paciam pas elektrika(+/-200 su detalem) arba galine kamera, nes atbulomis vaziuoti yra issukis. Veidrodeliai dideli, bet vis tiek sunkoka. Todel pas dauguma apdraskytas, aplankstytas daznai buna galas, dureles gale.
Nepaisant visko busikais visai patiko, jeigu butu normalios sedynes ir daugiau vietos priekyje, sakyciau visai normalus busas. Pas kitus tokio dydzio busikus vietos irgi ne kazin kiek daugiau. Turi daug minusu, bet yra nebrangus ir patikimas. (keleiviniai yra zymiai brangesni, nes naudojamia taksi ir vipiniu keleiviu veziojimui) Skiriasi tik priekine paneles apdaila ir skidelis. Eina jau nudazyti vienos spalvos bamperiai.
Zmones mieliau renkasi T5/6 VW arba Ford Custom.
Servisas: tepalai +filtras 130. Galinis stopas 160, diagnostika 40, rimtu gedimu nebuvo, remontuoti mazgu neteko. Ziureti kebulo stovi, ar veikia kondikas, serviso istorija, ar tvarkingas pardavejas. Ar veikia galiniai stopai(gali tekti keisti visa stopa, nes nupuna nuo vandens kontaktai)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ainis | 2023-09-04 |
Mažas įspūdingas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, valdymas, degalų sąnaudos, dizainas
Pravažiuojamumas ir garso izoliacija
|
Laba diena visiems! Honda yra Honda - automobilis labai malonus naudoti. Puikiai tinka mieste, pakaba vidutiniškai kieta, gerai reaguoja į gazo pedalą ir neblogai įsibėgėja. Šiaip žemas, kaip ir visi to meto automobiliai. Salonas puikus. Daugybė įdomių akcentų, nišų, skydelio spalva keičiasi priklauso nuo apkrovos – smagus dalykas nors nėra jokia naujiena šiais laikais. Bagažinė didelė. Vienintelis pastebėjimas - galinių keleivių įlaipinimas išlaipinimas nėra lengvas reikalas dėl stipraus sparno išlenkimo. Bet aš gale nesėdžiu :) Kuro suvartojimas žiemą su visais apšildimais, įkalnėmis, kamščiais ir trumpais spurtais - ne daugiau kaip 9. Tai yra maksimumas. Vidutiniškai 6-7. Trasoje suvartojimas paprastai yra ne didesnis kaip 5.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Edgaras | 2023-09-02 |
Volvo v60
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus
Trūksta ergonomikos
|
Automobilis iš esmės neblogas. Siūlau rinktis arba 2.0 arba 2.4 penkių cilindrų dyzelinį variklį. Tai yra tikrieji volvo gaminti varikliai. Jie yra patikimi. Tiek mechaninės tiek automatinės pavarų dėžės patikimos. Automatinės dėžės buvo naudotos aisin, japonų gamybos. Laiku keiskite tepalus ir tikrai tarnaus. Taip pat ir variklyje reiktų keisti laiku tepalus. Bent jau kas 10000 km. Dėžėje nuo 50 iki 60 tūkstančių km intervale patartina būtų pasikeisti. Silpnos vietos, atraminiai guoliai. Jie yra plastmasiniai. Ir juos gan daznai tenka keisti. Daugiau is važiuoklės nusiskundimų neturiu. Vietos salone gan mažokai. Sėdynės labai patogios. Detalių kainos nėra tikrai didelės. Dar kas iš esminių dalykų tai būtų generatoriaus ir vairo stiprintuvo dirželis juos patartina pasikeisti bent jau kas 40 tūkstančių km. Nes jei vienas iš jų nutrūks yra didelė tikimybė, kad palys po pagrindiniu diržu ir jį nutrauks, tada variklio remonto kaina bus didelė. Dar yra problema su durų spynom, būna, kad neužrakina galinių dešiniųjų durų ypač kai gauna drėgmės, bet jei lauke karšta viskas veikia ir rakina puikiai. Detalės originalios kaina apie 200 eu. Šitos mašinos negalima apleisti ir ją reikia kartas nuo karto pasitikrinti servise ir tada ji turėtų nekelti didelių rūpesčių. Pats šį modelį turiu 2 metus ir apart atraminių guolių kažkokių bėdų neteko patirti. Teko ir keliauti apie 5000km su šiuo modeliu tai didelio nuovargio nepajutau lyginant su kitais modeliais su kuriais teko įveikti tokį pat atstumą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2023-09-01 |
3 metai be problemų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Automatinės šviesos, dauk daiktadėžių, bagažinės dugne paruošta vieta padėti nuimtai bagažinės užuolaidai
Nėra indokacijos kada vyksta regeneracija,pasenusi navigacija
|
Turime šį automobiliuką jau trys metai, kol kas dar nei karto nepavedė, mažos didelio automobilio kuro sanaudos, erdvus bei gražus salonas. Patogus ilgose kelionėse, nemaža bagažinė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
2023-09-01 |
Puikus auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, patogus, 7 vietos,
Kol kas nepastebejau
|
Puikus autimobilis, važinėju jau daugiau nei du metus. Viduje kokybiškos medžiagos bei geras surinkimas, nebloga garso izoliacija. Kol kas tik remontuota išminamas guolis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
anupras | 2023-09-01 |
2l dyzel 150ag automatas 2015 universal
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
praktiskas
mazai tokiu
|
geras vaginis vezimaitis. ieskojau su didele bagazine. ir aisku kad butu isvaizda siokia tokia.Pasato dizainas man patinka. Auto priklauso tai paciai vag grupei, kaip ir audi. todel gamintojas jau nuo sio modelio pradejo taikytis i prestizini brangesniu auto segmenta. Pasatai zenkliai pabrango. Sios kartos pasatukas jau kopijuoja audi bruozus ir detales. Nors iki tikro audi komforto dar toli. Bet yra daug apanasumu ir tu paciu detaliu.
Vaziuoja gerai, skustis negaliu, siek tiek kietokas su r17. Girdisi siek tiek triuksmas, bet ne taip ziauriai, kaip pas koreja ar prancuza tokiu metu. Nera ko labai noret is buvusio liaudies darbinio arklio. Svarbiausias dalykas - didele bagazine, sedynes patogiai nukrenta ir sudaro lygias grindis miegojimui, pakrovimui. daug visokiu smulkiu daiktadeziu ir maloniu pribumbasu. Jauciasi surinkimo kokybe, praktiski dizaino spredimai, medziagu tvirtumas ir kokybe. Ne veltui juos taip myli vokieciai ir rytu europieciai.
Sedynes pusiau veliuro - kojom islenda pailginimas(ne toks geras kaip bmw) bet ilgesnis uz skodas. (ten is vis nesuprantu kokiems nykstukam dare, koza roza, elektra, bet trumpos)
Skydelis malonus , nors siek tiek jau pasenes. Noretusi pilnai elektroninio, kaip pas audi a4-a5. Bet su geresniu skydeliu ir kainos siekia kosmosa. Yra daug komplektaciju, norint geresnes, reikia ilgai ieskoti ir tai buna su didelem ridom jau, tad teko eiti i "laikina" kompromisa.
Bobom nelabai patinka - sako pencininko automobilis (ypac jeigu universalas) taciau man dzin, atrodo patraukliai, ir daug vietos keleiviams ir daiktams, gera medziagu ir surinkimo kokybe, neblogai vaziuoja savo darba padaro. pardavineti neskubu, nors modelis sparciai sensta, itariu greit iseis atnaujintas nuo 24.
Automatas veikia gerai, vos vos veluoja, bet ne tragedija. Uzmiestyje truksta ekonominio paskutinio begio - apsukos kaip dyzeliui gana aukstos virs2100-2500. jeigu vaziuoji 120-140. Masinai patinka iki 100-110, o man didesnis. Yra autopilotas, ir distronikas, pati vaziuoja per kamscius. Stabdo automatiskai, yra parkavimo davikliai priekyje ir gale.
Is konkurentu butu artimiausi: Skoda superbas, Oktaske arba Ford Mondeske, is isores abu grazus, Fordo vidaus apsvietimas nakty gerai atrodo(minusas, kad labai zemai dugnas, neduok die brodiura uzkabinsi). Pezukas atkrenta del daznu gedimu. Volvo V70 dar visai nieko aparatas. Turi didele bagazine, puikias sedynes ir gana tvirtas, patikimas. Taciau jaunesniam vairuotojui tinka maziausiai(diedamobilis). Nuomone subjektyvi. dar neteko, nes nedaug vazineju ziureti kebula, vaziuokle, varikli, purkstukus. Ieskoti aukstesnes komplektacijos arba gero stovio. Nes dauguma skelbimu tai zemos komplektacijos. O ridos visu atsuktos, plius dauzti, tik aptvarkyti pardavimui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Žygis | 2023-09-01 |
Touareg CR, labai prieštaringas įspūdis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika gera, valdymas, degalų sąnaudos geros, multimedija, garso izoliacija
Pakabos problemos, priežiūros išlaidos, konstrukcijos ir salono surinkimo kokybė, pavarų dėžės veikimas
|
Laba diena. Automobilį turėjau kiek mažiau nei vienerius metus ir per tą laiką nuvažiavau 21.000 km. Visgi nusprendžiau automobilį parduoti, nes išlaikymas ne pats pigiausias, prastas atsarginių dalių tiekimas ir šiaip bendrai automobilis paliko ne patį geriausią įspūdį. Apskritai Touareg važiuoja gerai, bet aiškiai nusileidžia Audi Q7. Galvojau būti gudresnis už visus ir pigiau nusipirkti Q7 analogą, bet nepavyko. Dinamika, degalų sąnaudos, įranga, salono garso izoliacija klausimų nekelia, tačiau automatinė pavarų dėžė staigiai pasikeitus režimui periodiškai nustebina kažkokiais truktelėjimais, smūgiais arba uždelsimu. Pakaba absoliučiai nuvylė. Atrodo, kad visos detalės tokios pačios kaip Audi Q7 4M serijos, bet nėra to sklandaus važiavimo ir nelygumų sugėrimo efekto. Nustatymai kitokie, jie man nepatiko. Net prie nedidelės apkrovos, kai važiuojame tarkime trise be didelio pakrovimo, bet sportiniu režimu jaučiasi galinio dešiniojo statramsčio girgždėjimas. Kokie 4000 km prabėgo be didesnių incidentų, tačiau važiuojant didesniu nei 140 km/h greičiu, toks jausmas kad automobilis „pritūpia“ ir atsiranda nestabilumas dešinėje pusėje gale. Vežiau į atstovybę, pavažiavom su meistru, jis irgi išgirdo tuos beldimus, bet servise realios problemos priežasties taip ir nesurado. Nuvažiavus 20.000 km salone irgi atsirado krebždesiai, prietaisų skydelis pradėjo girgždėti taip, kad turėjau ranka prilaikyti, kad nustotų girgždėti. Bet šitie nemalonumai nelaikomi garantiniu atveju ir nebus pašalinti, nebent pats užsiimsi ieškoti kas ir kaip. Beje, jeigu neduok Dieve sudaužysi priekinį stiklą (šildymas, projekcija) ar priekinį žibintą (matrica), tai remontas užtruks labai daug laiko ir bus labai brangus jei negarantinis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mantas | 2023-08-31 |
BMW 320d xdrive MSPORT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, kokybiškos medžiagos, labai gerai valdomas, erdvus, manevringas, labai geras performance.
nėra
|
Puikus automobilis. Manevringas, ekonomiškas, gana greitas. Gal šiek tiek kietoka važiuoklė, bet kelyje stovi labai gerai. Labai patenkintas pirkiniu :)
Surenkant naudotos kokybiškos medžiagos. -
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gracijus | 2023-08-30 |
Puikus automobilis kasdieniniam vartojimui
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas automobilis
Garso izoliacija
|
Pats parsiplukdžiau, šį amerikoną. Puikiai tarnavo visus 7 vartojimo metus, vienintelis jo minusas prastoka garso izoliacija. Važiuoklė laiko puikiai, kaip tokios kubatūros variklis vartoja kuro sakyčiau normaliai.
Trumpai tikrai puikus, patikimas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Afterday Project | 2023-08-30 |
Lada Vesta SE, 1.6 MT (2023 m. tesinys)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Retas ir gražus
Atsarginiu detaliu parinkimas ir gavimas gali buti tikras questas
|
Na ka gi gerbiamieji, sekmingai nukeliavome i Praga, Ladute nepavede, ten ir atgal 2412 kilometru, gavosi 7,4 l/100km išeiga. Bendra rida šiam momentui 60320 km, jokiu gedimu nera, rudeni planuoju keisti žvakes nes praejo jau 40000 km, kartu pažiuresiu su endoskopu i cilindrus kas ten darosi. Na ir tepalas ir filtrai kaip visada 2 kartus per metus keičiami savarankiškai.
Kas iš naujo - pakeičiau diskus iš 17" i 16" ale Vossen CVT styliaus juodas "vertuškes", idejau juoda salona, SOS sistema ir Focal ir Bose garsiakalbius vietoje gamykliniu, nauja odini sportini vaira su pašildymu. 2 stiprintuvus ir 2 sub'us Alpine dar nespejau, truksta laiko, gal veliau ar kita vasara.
Tai pat kita vasara turbut reikes keisti diržus, rolikus ir pompa, bet bbž gal ir nekeisiu, pažiuresma ))
Visiem sekmes ir gražiu kelioniu! Tepalas, filtrai, verte - neikainuojama
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ramūnas | 2023-08-29 |
Antros kartos Ford Kuga – tikras draugas ir pagalbininkas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Surašyti
Didelių nematau
|
Pas mane 2014 metų Kuga su visais varančiaisiais ratais. Prieš pirkdamas daug skaičiau apie šį automobilį ir panašius į jį, tai pasirinkimas buvo gerai apgalvotas. Automobilio mums reikėjo nuolatinėms kelionėms bekele į sodybą, tuo pačiu automobilis turėjo būti patogus ir miesto sąlygomis. Erdvus interjeras – kad visiems keleiviams būtų patogu irgi svarbus argumentas. Didelė bagažinė irgi būtina – turime didelę šeimą. Tuo pačiu mašinos priežiūra turėtų būti nebrangi, o eksploatacinės medžiagos, detalės lengvai surandamos ir įperkamos. Manau tokia mašina ir yra būtent ši Ford kuga. Septyni metai eksploatacijos ir tik teigiami įspūdžiai. Iš techninės priežiūros – tik priežiūra pagal gamintojo nurodymus ir reikalavimus. Plius buvo pakeisti priekiniai ir galiniai stebulės guoliai. Kuro sąnaudos džiugina - vidutiniškai 10,6 l/100 km per daug netaupant. Automobilį labai patogu vairuoti, sėdynės optimalios mano ūgiui - esu 173 cm ūgio, man viskas ko reikia yra kaip tik po ranka. Ant vairo yra medijos ir kompiuterio valdymas. Bagažinė yra nuostabi, nulenkus sėdynes galima gabenti didžiulius daiktus. Langai gamykliškai tamsinti - labai šaunus dalykas. Žieminis paketas su priekinio stiklo pašildymu labai praverčia žiemą - 5 minutės ir stiklas švarus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2023-08-27 |
Pluginas per primas savaites nenuvylė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug standartinės įrangos. Patogus salonas. Nemažai vietos gale.
Didelių minusų nepastevėjau. Gal vairavimas šiek tiek nuobodokas, kam aktualu.
|
Dar labai šviežias automobilis, tai trūkumų nepastebėjau. Daug talpesnis nei atrodo iš lauko, ypač nustebino kad nemažai vietos gale. Daug standartinės įrangos net ir paprastesnėje komplektacijoje. Į Niro persėdau iš Lexus CT nes norėjau įkraunamo automobilio, kadangi darbovietėje galiu krautis nemokamai. Kol kas labai pasiteisino ir į baką kuro dar neteko piltis. Su pilnai įkrauta baterija nuvažiavau apie 55 km, bet dėl tokio rezultato reikėjo pasistengti (išjungtas kondicionierius ir t.t.). Kadangi iki darbo apie 20 km tai tokio nužvaziuojamo atstumo pilnai užtenka. Salono kokybė yra patenkinama. Lexus CT turėjo minkštesnę odą, langai užsidarydavo šiek tiek švelniau. Trumpai tariant, Lexus buvo labiau rafinuotas, tačiau Lexus plugin'as yra ko ne tris kartus brangesnis, bet kokybė tiek nesiskiria. Remontuoti kol kas neteko. Hyundai Ioniq pluginas yra tas pats automobilis su pakeistu korpusu. Man asmeniškai Kia Niro dizainas patiko labiau, bet jei žiūrint vien į ekonomiškmumą, perkant neatmesčiau ir Hyundai Ioniq plugino.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vilius | 2023-08-25 |
MB B250e
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus kelyje
Didelės elektros sanaudos
|
Sveiki, apie šį elektromobilį prisižiūrėjau YouTube ir buvo paminėta, kad gali turėti problemų su varikliu - nepatikėjau ir truputį nukentėjau (Teslos variklis neatlaikė 100 000 km ir "numiro")... Automobilis smagus važiuoti (ypač "sport" režimu), bet labai didelės elektros sąnaudos - kogero didžiausios lyginant su kitų markių, tų metų auto (vasarą apie 18kw,o žiema 35kw 100tui km - Kia Soul naudoja 13 ir 24)... Auto neturi greito krovimo, tai reiškia kad stovėsite krautis minimum 2.5 val nuvažiuoti 100km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gintas | 2023-08-24 |
Patikimas japonas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika ir patikimumas geras, kantri pakaba, gera konstrukcijos kokybė, pavarų dėžė veikia sklandžiai kaip ir turi būti
Garso izoliacija prasta, o degalų sąnaudos tik vidutiniškos
|
Na japonai šaunuoliai :) Žino, kaip gaminti automobilius. Kėbulas: automobilis atrodo labai gražiai, net sakyčiau agresyviai. Dažų storis nedidelis - tik 90-100 mikronų (turėtų būti kažkur 140 mikronų), tačiau net po 13 metų dažai laikosi gerai, neblunka, lakas nesilupa. Salonas: aštuoniems balams, toks neįpatingas. Šios klasės automobiliams japonai nieko įmantraus nekuria, bet nepaisant to priekinė panelė atrodo gražiai ir yra patogi. 1,5 variklis ir automatinė pavarų dėžė puikiai sureguliuoti, galios rezervas geras. Automatinė dėžė prisitaiko prie bet kokio vairavimo stiliaus. Bet kuro sąnaudos labai džiugina: ramiai važiuojant vasarą mieste 7,5-8 litrai, agresyviai 8,5-9 litrai. Jei paspausi bus 10-11 litrų suvartojimas. Visi elektriniai langai su automatiniu užsidarymu - kuris tokios klasės automobilis turi tokią funkciją? Šiaip labai nepretenzingas automobilis, patikima pakaba ir kiti agregatai veikia gerai, problemų neturėjau. Gaila, kad nustojo gaminti Lancerius, tikrai būčiau šių automobilių fanas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Mindaugas | 2023-08-23 |
Puikus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Malonus vairuoti, inovatyvus, nebrangiai išlaikomas
Maža bagažinė ir kvaila pavarų dėžė
|
1.0eTSI variklis, galios pakankamai tiek mieste, tiek važiuojant autostradoje, pačios kuro sąnaudos nedidelės. Vidus novatoriškas, tikrai didelis skirtumas nuo turėtų 6 ir 7 GOLF'ų, sėdynės patogios, elektroninis spidometras ir multimedija veikia puikiai, tik reikia nepamiršti atnaujinti ir nebus jokio vadinamo lag'o (atnaujinimo principas kaip išmanaus telefono). Žibintai puikūs kaip tokiam sąlyginai nedideliam auto. Garso izoliacija ne MB, bet pakankama kaip tokios klasės. Bagažinė tikrai mažoka ir automatinė pavarų dėžė "kvailoka", jeigu nori normalaus važiavimo mieste - sport rėžimas vienintelė išeitis, bet ši bėda kamuoja visus VAG grupės automobilius. Šiai dienai vienas geriausių savo klasės atstovų kainos/kokybės atžvilgiu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Remigijus | 2023-08-22 |
Puikus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika gera, o degalų sąnaudos puikios, neblogas patikimumas ir priežiūros išlaidos, solidi išvaizda, interjero dizainas ir komfortas, vokiška konstrukcijos kokybė, pavarų dėžė, saugumas, bagažinė, garso izoliacija – viskas padaryta solidžiai
Kaina
|
Automobilį pirkau 2017 metais, nors niekada rimtai nežiūrėjau pasatų, bet nusipirkau. Prieš pirkdamas pasiskaičiau atsiliepimus ir apžvalgas. Apie pavarų dėžę, apie variklį bei kitus agregatus sklandė daug negerų gandų, tačiau dabar jau 2023 metai ir vis dar sėkmingai važiuoju. Tiesą sakant automobilis pasirodė vertas kiekvieno euro - nuo salono komforto ir valdymo savybių iki mažų degalų sąnaudų – viskas puiku. Jei važiuojate vidutinišku tempu ir ne kokiuose kalnuose, tai su pilnu baku galite nuvažiuoti daugiau nei 950-970 km. Koks C klasės Mercedes su dvilitriu varikliu nuvažiuos dvigubai mažiau. Passat sąnaudos tikrai labai mažos – pasiekdavau net iki 4,5-5,0 l/100km, o vidutiniškai 7-9 l/100 km. Dėl sėdynių galiu pasakyti, kad vokiečiai vis dar daugiau pagalvoja apie sėdėjimo komfortą, nei tarkim japonai ar amerikiečiai, nors tikriausiai kiekvienam savo. Kažkas rašo, kad audio sistema nelabai gera, bet mano nuomone standartinė šio automobilio sistema yra viena geriausių. Patikimumas irgi geras, sakyčiau vidutinis toks kokio ir tikiesi iš Volkswagen automobilio. Trumpai tariant, šis automobilis pas mane išbuvo beveik 6 metus ir galiu pasakyti, kad ne veltui pasirinkau būtent šį, todėl rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Buvęs savininkas | 2023-08-20 |
Celica kabrioletas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus automobilis
Neskirtas komfortui
|
Ką aš galiu pasakyti: automobilis buvo fantastiškas, daugiau tokių nėra ir nebus. Tik teigiami atsiliepimai. Turėjau tokį kabrioletą prieš dešimt metų. Pamenu pasitobulinau pagal savo skonį, viskas labai nebrangu, pilnas ebay buvo visokių detalių, rezultatu buvau labai patenkintas. Investicijos atsipirko, nes pasidariau skoningai. Mašina tikrai ne komfortui, kieta pakaba, stogas barška sulankstytoje padėtyje. Žinoma mašina nenauja, bet sulanksčius stogą visos šios nemalonios smulkmenos pradingsta. Laisvė, vėjas, dangus virš galvos, tikrai puikios buvo emocijos. 10 metų ši Toyota tarnavo ištikimai, visada nuvežė ten kur reikėjo ir niekada nepavedė. Beje, mašinos dėka sutikau daug gerų ir nuostabių žmonių, o meetuose visada buvau dėmesio centre – suaugę ir vaikai mašiną visada apžiūrėdavo, tikrai traukė dėmesį ir visada matydavau šypsenas jų veiduose. Buvo be galo smagu. Tikiuosi, kad naujasis savininkas juo pasirūpino taip gerai kaip ir aš. Nors tiesą pasakius nežinau kieno ji rankose atsidūrė, manau kad jos nebėra gyvos arba Lietuvoje. Gaila, kad pardaviau kaip dabar pagalvoju, bet kas galėjo žinoti kaip vėliau tau prireiks jaunystės mašinos :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Agnė | 2023-08-18 |
Meilė iš pirmo žvilgsnio
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, lengvai valdomas, labai gera priežiūros kaina, graži išvaizda ir atlaidi pakaba
Garso izoliacija galėtų būti geresnė, degalų sąnaudos gali būti nemažos prie didelių greičių ir mieste
|
Įsimylėjau šį automobilį kadaise vos pamačiusi jį salone. Ryškios spalvos kėbulas, minkšta natūra, gana retas mūsų gatvėse, manevringas ir lengvai valdomas. Bet svarbiausias kitas privalumas – tai patikimumas. Puikus jausmas, kai tiesiog naudoji automobilį ir nejauti įtampos dėl to, kad jis suges ir ištuštins piniginę. Servise mane ne kartą gyrė, kad gerai išsirinkau ir kaip man pasisekė su automobiliu, patikimu varikliu ir pan. Plius labai geros vairavimo charakteristikos kaip kompaktiškam automobiliui. O kai buvau sugalvojusi jį parduoti, mane bandė atkalbėti ne vienas žmogus. Kalbant apie Corola dinamiką, sportiniu režimu ji įsibėgėja gerai, maloniai burzgia, tačiau gerokai padidėja benzino sąnaudos. Aš asmeniškai retai naudoju sportinį režimą. Kitos geros savybės - puikus matomumas iš vidaus, geras sukibimas su keliu, net ir esant šlapiai kelio dangai, užtikrintai įvažiuoja į posūkį ir gerai stabdo. Žodžiu ši Corola idealiai tinka merginai, ypač pradedančiai vairuoti. Automobilis tikrai gerai tarnaus, o ir išvaizda yra patraukli, ypač jei spalva yra raudona :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mantas | 2023-08-17 |
Mercedes-Benz c180 95kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai patvarus
Kebulo korozija
|
Senasis gerasis variklis be kompresoriaus. 7metai vazinejau be jokiu problemu vien miesto rezimu. Teko remontuoti tik stabdzius nes jau buvo susideveje ir vaziuokle pasiremontuoti pries tech apziura. Turbut patvariausias turetas automobilis. Gaila kad kebulas labai neatsparus korozijai. Tai vien delto teko atsisveikinti su automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...891011121314...424 |