|
Tomas | 2023-08-15 |
Geras, pigus ir paprastas. Taupus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
LPG, LED žibintai trupųjų ir ilgųjų šviesu, daug atstovybių Lietuvoje.
Matomumas gale, pro priekinius statramščius
|
Aprašau antros kartos Captur su 999cc benzininis su turbina.Mechaninė dežė. Pirkau naują su LPG įranga. 5 metų 100 000 garantija. 2020m. Kaina 15999. Deja 2022 kaina nuo 19600
Trauka pakankama dalyvauti eisme ir apsilenkti, per Lenkiją ir Vokietiją keliauti 150kmh.
Labai nebrangu važiuoti, vidutinės sąnaudos 8.3 dujų tai 5.2 EUR/100km. Autostrada 6-7 eur 130km greičiu.
Pigiau nei elektra.
Vidus paprastas, gerai surinktas, negirgžda, panelė minkštos plastmasės. Standartiniškai bus LCD ekranas su android ir iPhone telefonu palaikymu.Visi LED žibintai . Juostos išlaikymo, atstumo radaras, start stop automatinis įkalnės stabdis,
Visi kita komplektacija tiek kiek nepagailėsit pinigu. Bagažinė gera, 444l. Galima pastumti kėdę į priekį,kad bagažinė butu dar didesnė.
Po 56 000, garantinis pakeitė kelis, dujų daviklius ir traukę prie rato.
Rekomenduoju jei norite važiuoti o ne spindėti prabanga sugedus šalikelėje su senu nuvažinėtu Vokietijos transportu už tą pačią kainą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Saulius | 2023-08-13 |
2014 metų Peugeot 2008 1.6d - du metai be problemų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika gera, degalų sąnaudos geros, beveik visureigis, negendanti pakaba, neprasta garso izoliacija, bei patogi bagažinė
Nedidelė salono talpa
|
Automobilį pirkau ne naują, buvo planuota kaip laikina mašina, bet kol susitvarkiau reikalus ir pirkau kitą praėjo keli metai. Taigi per beveik 2 metus eksploatavimo neturėjo jokių nusiskundimų. Ypač sužavėjo gera dinamika, puikios degalų sąnaudos, didelė prošvaisa ir bagažinės talpa kaip tokiam mažam automobiliui ir su tokiu nedideliu varikliu. Kelis kartus važiavau į tolimas keliones vasarą ir žiemą – automobilis pasirodė patogus ir nevarginantis. Pakabą tikrinau kas šešis mėnesius ir niekada nieko nekeičiau ir neremontavau, nors važinėjau skirtingais ir tikrai ne pačiais geriausiais keliai. Taip pat nudžiugino slidaus kelio režimas važiuojant nuokalne kartais ant gryno ledo su tikrai geromis Good Year padangomis. Labai patikimas jausmas. Įjungi pirmą pavarą, atleidi sankabą ir automobilis važiuoja į įkalnę net nenuspaudęs akceleratoriaus pedalo. Manau kaip tokio amžiaus automobilis, tai Peugeot 2008 pasirodė tiesiog puikiai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Jonas | 2023-08-12 |
2015 m. variklis 1.2 , belaipsnė CVT pavarų dėžė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, gražaus dizaino, saugus
Kol kas nepastebėjau
|
Pati pilniausia Tekna komplektacija su stikliniu stogu ir gausiu paketu. Variklis, nors ir mažos kubatūros, tačiau pakankamai dinamiškas ir ekonomiškas. Automobilis lėtai senstančios išvaizdos, nors šio modelio jau nebegamina tris metus, tačiau net ir šiandien jis atrodo pakankamai šiuolaikiškas. Eksploatacija reikalauja tam tikrų žinių, kadangi CVT variatorius yra lepus, galima nesunkiai sugadinti, tačiau atperka vairavimo malonumas, kur kas smagiau nei įprastas automatas, jokių pavarų jungimosi pojūčių. Bet pamirškite priekabų tampymus, o jei skelbime automobilis parduodamas su farkopu - įtaisu priekabai vilkti, tokį apeikite ratu. CVT variatorius nemėgsta priekabų, ratų prabuksavimo, todėl nereikia klaidingai įsivaizduoti kad tai yra visureigis. Taip pat, ši pavarų dėžė nemėgsta rėžimo gazas - dugnas, tad jei praktikuojate rovimą užsidegus žaliam šviesoforo signalui - tai toks variantas jums netiks. Būtinas savalaikis alyvos keitimas pavarų dėžėje, nors oficialus atstovas seka pasakas jog dėžė neaptarnaujama. Aptarnaujama ir dar kaip, keičiasi du dėžės filtrai su kiekvienu alyvos keitimu, intervalas - kas 40 000 km. Tada variatorius tarnaus normaliai.
1.2 varikliai dažniausiai sutinkami antrinėje rinkoje, kadangi tokių buvo parduota daugiausiai. Trečdalis šių variklių turėjo konstrukcinį broką, todėl net buvo keičiami per garantinį. Taip pat, netikėkite dilerių pasakomis apie ilgą variklio alyvos keitimo intervalą. Alyva keičiama kas 10 000 km ir tokiu atveju turbina tarnaus ilgai bei patikimai. Kitas svarbus momentas perkantiems automobilį antrinėje rinkoje - variklio grandinė ir tepalo siurblys. Jų resursas, kaip ir absoliučios daugumos dabartinių automobilių nėra didelis - 100 000 km. Idealu jei pardavėjas pateikia keitimo įrodymus - sąskaitas ir pan. Jei nėra informacijos apie šią procedūrą - būtina kuo greičiau pakeisti grandinę ir tepalo siurblį, kas kainuoja su darbu ir detalėmis apie 1000 eu. Nesvarbu, kad grandinė nebarška, mirtis šiuose motoruose dažnai būna tyli. Važiuoklė patikima, būtina pasidaryti pilną antikorozinį padengimą, kas eksploatuojant Lietuvos sąlygomis tikrai nepakenks. Aptarnavimui rinkitės patikimą servisą ar meistrus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Marius | 2023-08-11 |
Gražus ir funkcionalus universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumo įranga, labai patrauklus dizainas, geros degalų sąnaudos, puikus patikimumas
Dinamika silpnoka ir žinoma garso izoliacija
|
2019 metų pabaigoje kai žmonės dar nežinojo kas yra Covidas, nusprendžiau pasidaryti sau Kalėdų dovaną ir nusipirkau šį automobilį. Pirmas mano naujas automobilis. Ieškojau gražaus, patikimo, erdvaus, idealiu atveju krosoverio. Apskritai norėjau visko viename. Na, su krosoveriu man nepavyko, bet negalėjau nepastebėti kaip puikiai atrodo ir kaip patobulėję yra Kia automobiliai. Dabar automobiliu važineju beveik 4 metus, naudoju jį kaip tik galiu - važinėju po miestą, tarp miestų, į sodybą ir į kaimą, miškais, teko važinėti visur. Variklis ne sportiniam važiavimui, bet mieste jo užtenka. Pakaba yra tvirta ir minkšta. Dizainas skonio reikalas, bet matau ne vienas aš galvoju jog pagaliau korėjiečiai kuria puikaus dizainos automobilius - tiek viduje, tiek išorėje. Aišku yra trūkumų - garso izoliacija, jos tiesiog nepakanka. Nepasakyčiau kad jos nėra – net ir prie 190 km/h gali normaliai kalbėti su keleiviais. Bet šiaip jau visi garsai už automobilio yra girdimi prie įvairių greičių. Na, bet tokia yra šio automobilio klasė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rimantas | 2023-08-09 |
BMW F31 320d 2014m M sport + performance
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, sportiškas, patogus keliauti, dailus eksterjeras
Kieta važiuoklė, salone pabarškantys įvairūs smulkūs plastikai
|
Jau pusantrų metų įsigytas BMW F31 320d, su 135kw ir 8-ių bėgių automatine greičių dėže. Pirktas daužtas., susitvarkytas pačių, tad aiški pardavimo priežastis. Komplektacija artima pilnai, tad tikrai malonu eksploatuoti, ypač atsisėdus į pigesnius variantus, supranti, kad medžiagos ir darbo vieta yra jauki.
Vis dėlto yra keletas erzinančių dalykų. Vienas iš jų tai kietumas - automobilis su M sport važiuokle + originaliais R19 ratlankiais, tai važiuoti tikrai nėra labai jau komfortiška, aišku tai atperka ,,stovėjimas" ant kelio. Remonto kolkas rimto nebuvo, tik eksploataciniai dalykai: stabdžių diskai, tepalai filtrai. Tie patys filtrai tikrai nėra pigūs, tačiau, juk brand'as irgi premium. Važiuota ne į vieną tolimesnę kelionę, tai automobilis tikrai patikimas. Nuvertėjimo praktiškai nėra, kadangi automobilio gera eksploatacija, o ir šių dienų situacija rinkoje tokia, kad automobiliai nelabai jau ir pinga. Nebijoti didelių ridų, žiūrėti automobilio stovį, tikrinti rimtame servise tik mechaniškai, tiek iš elektros pusės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Vaitkevičiai | 2023-08-09 |
Nematau gersnio automobilio šiame segmente
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas, solidi išvaizda, geros degalų sąnaudos, dinamiškas ir patikimumas
Priežiūros kaina yra nemaža jei teks ką remontuoti
|
Tai jau antras mano žmonos vairuojamas X4 automobilis. Pirmasis buvo F26 modelis su kurio ji nuvažiavo 40 tūkstančių km per 3 metus. Per šį laikotarpį buvo keista tik alyva ir daugiau nieko! Visos techninės problemos tuo ir apsiribojo. Su tuo BMW ji nebijojo važiuoti ir 130 km/h greičiu, nors su dar anksčiau turėtu VW Tiguan ji išdrysdavo pasiekti 90 km/h ir ne daugiau :) Todėl jai nusprendus keisti automobilį, pasirinkimas buvo akivaizdus. Be to dvi jos draugės turėjo geros patirties su G2 modeliu, tiesa abu prefaceliftai. Man pačiam irgi labai patiko vairuoti naują X4. Palyginimui - kalbant apie galinių sėdynių erdvę skirtumas tarp X6 ir X4 modelių yra toks nežymus, kad permokėti už X6 yra visiškai neprotinga. Bendrai X4 mano nuomone atrodo netgi geriau, mieste jis labiau tinkamas, užmiesty ant kelio stovi puikiai, dinamika irgi gera, įrangos lygis beveik nenusileidžia didesniajam broliui. Gaunas, kad BMW X4 yra puikus pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Linas | 2023-08-08 |
Mazda 6 su 2.0 L benzininiu varikliu ir mechanine dėže, 150 AG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas fantastiškas, komfortas, pavarų dėžė, salono talpa, patikimumas puikus, dinamika ir degalų sąnaudos konkurencingos, techninės priežiūros išlaidos minimalios
Garso izoliacija vis dar prasta, multimedijos sistema pasenusi
|
Tai ne pirma mano Mazda. 2015 metais turėjau Mazda 3 (08G versija). Neturėjau jokių problemų su tuo automobiliu, liko tik malonūs prisiminimai. Tada buvo sumanęs nusiupirkti kažką galingesnio, tai turėjau Ford Mondeo Powershift turbo automatą su 200 AG galia. Deja į tą automobilį buvo investuota daug pinigų. Po to liko nepasitikėjimas Ford gaminiais. Dabar vėl ieškojau kuo galiu pasitikėti ir grįžau prie Mazda. Ieškojau didesnio automobilio todėl natūralu pasirinkau Mazda 6. Dabar su šiuo automobiliu važinėju lygiai 4 metus ir galiu pasakyti nepamenu kad automobilis butų pavedęs. Buvo tik einamieji remontai. Rida kai pirkau buvo 130 000km, žinoma tai labai nedaug, bet faktas kad automobilis yra tikrai patikimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Žilvinas | 2023-08-07 |
8 kartos Honda Civic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvardinau
Išvardinau
|
Tikrai puikus automobilis ir patikimas, ir patogus. Džiugina kuro sąnaudos - apie 8 l/magistralėje ir 9 l/mieste. Žiemą be problemų užsiveda net ir spaudžiant šalčiams iki -20. Tepalo iš viso nevartoja nė gramo. Man tai labai patiko ir maloniai nustebino. Ryte sėdau, užvedžiau ir nuvažiavau. Tik eksploatacinės medžiagos kas priklauso nuo jūsų nuvažiuojamų km ir galbūt šiek tiek nuo vairavimo stiliaus. Automobilis manęs niekada nepavedė per 8 nuosavybės metus. Nuvažiavus 200 tūkstančių km pakeičiau alyvą pavarų dėžėje. Grynai dėl ramybės pakeičiau stabdžių skystį, antifrizą, pažiūrėjo kondicionierių – prpylė 170g freono. Prie 220 tūkstančių, pakeičiau “forsunkes”, naujas iridžio NGK žvakes. Nors senos nuvažiavo beveik 150 tūkstančių km ir kogero būtų veikusios iki šiol. Žodžiu, belieka tik laiku pasikeisti tepalus, filtrus, stabdžių kaladėles. Atsarginių dalių kainos buvo visiškai priimtinos iki visokių pabrangimų, bet ir dabar nelabai kandžiojasi. Jei laiku prižiūrėsi mašiną, tai ji važiuos amžinai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Patenkintas pirkiniu | 2023-08-03 |
2015 Panamera 3.6 AMT (310 AG) 4WD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, dinamika, patikimumas ir valdymo savybės
Multimedija
|
Ilgai užtrukau kol nusipirkau šį automobilį. Pirmą kartą tokio norėjau dar 2019 metais, bet tuomet draugai įtikino kad geriau praktiškesnis ir ne toks iššaukiantis automobilis, tai tuo metu apsistojau ties naujausios kartos Touareg. Bet vis tiek po 2 metų noras pasiimti šį išskirtinį sedaną nugalėjo. Apžiūrėjau nemažai variantų visoje Lietuvoje, bet sakyčiau nusivyliau ką pamačiau. Nuotraukose viskas tobula, bet realiai - susidėvėję vairai, išsėdėtos sėdynės ir prasta priežiūra kas labai nustebino, juk automobilis tai prabangus. Savo automobilį nusipirkau po kokių keturių mėnesių paieškų, kurį panašu turėjo du pasiturintys savininkai, nes automobilis atrodo prižiūrėtas, rida mano nuomone buvo minimali. Automobilio istorija tvarkinga, skaidri, viskas kas buvo padaryta matosi atsakaitose. Žnoma buvo sužaista su kasko draudimu, kiekvienas sukasi kaip jam atrodo tinkama. Spalva juoda, gyvai atrodo tikrai gerai, visiems patinka, bet svarbiausia kad patinka man. Po variklio gaubtu – tvarka ir švara. Visur gamykliniai lipdukai ant variklio dalių. Žinoma automobilis buvo padažytas, bet reikia suprasti kad neįmanoma važinėtis mūsų miestais ir neapibrozdinti kažkokios detalės per 5 eksploatacijos metus, ypač su tokiais automobilio matmenimis. Nėra nė vieno automobilio mūsų rinkoje be kažkokių apgadinimų. Tie kas rašo, kad komfortas ir patogios sėdynės pas Panamera yra aukštumoje, nėra sąžiningi. Kadangi šis automobilis skirtas emocijoms, o ne ilgoms kelionėms. 100-150 km per savaitgalį vasarą yra mano maksimumas. Vairuoti tokį automobilį tikras malonumas. Žiemą praktiškai niekur su šiuo automobiliu nevažiuoju – tam yra minėtas Volkswagenas. Kalbant apie patikimumą Porsche yra kokybiškas automobilis, gal net buvo neverta pratęsti garantijos. Neturiu jokių nesėkmės istorijų. Atstovybėje paslaugos aukštumoje – labai malonu būti jų klientu. Niekada nepatyriau geresnio aptarnavimo nei Porsche. Beje, eksploatacinių medžiagų galite nusipirkti bet kur kitur. Vidus šviesios odos ir švarus, be sudėvėjimo žymių. Labai malonu važiuoti tokiame salone. Priežiūra paprasta – odos priežiūros priemonė ir servetėlės. Kelyje puikiai laikosi ant kelio, pakaba veikia labai gerai. Nerimavau, kaip važiuoti žvyrkeliu bus tikra kančia, bet pneumatinė pakaba turi didelę prošvaisos eigą, kurios pilnai užtenka nuvažiuoti iki sodybos neįspūdingu keliu. Važiuojant greitkeliu sunaudosite panašiai 9,3 litro/100 km. Jei intensyvai -16 l. Į posūkius Panamera įvažiuoja tobulai, ganėtinai staigiame posūkyje galima važiuoti 100 km/h greičiu – automobilis puikiai laikosi kelio. Žinoma už tokius pinigus galėjau nusipirkti naują Lexus GS. Turėjau bandomąjį važiavimą su šiuo Lexus, bet supratau, kad Lexus kad ir koks malonus vairuoti, bet visiškai nekelia emocijų. Kuklesnė salono apdaila, vidutiniška dinamika. Ne, automobilis ne man. Porsche prekinis ženklas iš karto sukelia malonius jausmus. Apdailos kokybė pas porsche neprilygstama.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ginčius | 2023-08-01 |
Z4 savininkas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
manevringas
brangus
|
Turiu šitą automobilį jau 3 metai, važinėju tik vasaros sezono metu. Žiemą ilsisis garažė. Pas mane auto iš Amerikos, su 6 cilindų benzininiu 3,0 ltr. varikliu ir dviem turbinomis. Galia 225 kw. Važiuoja labai smagiai, nes DCT automatas perjungus į sport režimą, mėto pavaras gan greitai. Mieste niekada nelieku nepastebėtas, jei dar važiuoju be stogo. Šis automobilis tikrai traukia praeivių dėmesį, nesvarbu kad jis pagamintas 2009 metais, tačiau tuo metu, tai galima sakyti buvo šedevras visom prasmėm. Visgi turi jis tiek trūkumų tiek privalumų. Man kaip 186 cm ūgio žmogui, šis auto gan ankštokas, toliau važiuoti su juo nėra labai smagu, tiesiog trūksta vietos ir sėdima beveik ant grindų. O sėdynės atitraukti atgal jau nebėra kur, nes už nugaros pertvara. Tačiau žemesnio ūgio žmonėms manau dėl to tikrai problemų neturėtu kilti. Salone sąlyginai tylu, jei važiuoti su uždarytu stogu, tačiau su nuleistu stogu galima maloniai važiuoti nebent iki 80 km/h greičiu, greičiau lekiant jau darosi per daug vėjuota ir triukšminga. Manau mašina turi išliekamają vertę, bet tik su galingesniais varikliais, nes jei juos dar pačipavus tai galios į vieną ašį yra daugiau nei galima suvaldyti. Tie 4 cilinderų varikliai ir neskamba taip gerai ir netraukia, tad mano supratimu neverti dėmesio. Važinėti su tokia auto kasdien būtų nusikaltimas, nebent gyvenant kokioj Italijoje ar kituose šiltuose kraštuose, kur nėra žiemos, manau jis skirtas daugiau pramogai ir savaitgaliams arba tiems kas svajoja apie motocikla bet supranta kad kabrioletas gali būti labai tinkama alternatyva, nes saugesnis ir praktiškesnis. Kol kas remontui pinigų daug neišleidau, keistos tik padangos, tepalai ir kaladėlės, šitie varikliai gan kantrūs, jei perdaug jų nečipuoti ir negręžt tai laiko ir kelis šimtus tūkst. km. Tik svarbu laiku pasikeisti vandens pompą ir termostatą, nes kai šie dalykai nusibaigia gali kilti rimtų bėdų. Vasarą su juo prasilėkt su nuleistu stogu tikras malonumas, manau kad nesirinkčiau jo su 4 cilindru varikliu, nes tas 6 cilindrų garsas tikrai užburiantis, jau nekalbant apie trauką. Jei koja nėra labai sunki galima mieste į 10,5 ltr tilpti bet jei startuoti nuo kiekvienos sankryžos tai manau ir 18 ltr nepakaks. O tiek kw mašina tikrai provokuoja nusižengti eismo taisyklėms. :) Gryžtant prie pliusų, tai nesenstanti išvaizda, gan komfortiška pakaba jei nedėti 20 colių ratų, mano atveju gerai skambanti audio sistema, kietas stogas, gan ekonomiškas automobilis pagal tai kiek kw turi ir gera išliekamoji vertė. Minusai: ganėtinai žema auto, daug galios bet tik ant vienos ašies, talpina tik du žmones, maža bagažinė jei stogas nuleistas, netinkama ilgesnėm kelionems, brangios ir deficitinės kėbulo dalys jei kas nutiktu, brangus kasko nes BMW. :) Negaliu kažko pasakyti apie nuvertėjimą, nes kol kas nepardavinėju, bet šiai dienai jų kaina nuo 14 500 Eur ir daugiau, jei su mažesne rida ir 6 cilindrų varikliu. Kai pirkau kaina buvo panaši, tad sunku pasakyti. pirkti tik su 3,5i arba 3,5 is varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Laimonas | 2023-07-31 |
Toyota auris 1.6 97kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nerudija tik kėbulas, aukštesnis pravažuvas
Garso izoliacija, stabilumas, medžiagų kokybė, patikimumas, brangus remontas.
|
2011m fl 1.6 97kw. Turiu automobilį 4 metus eksploatuoju nedaug tai nuvažiavau tik 50k km. Pirkau kai buvo 100k rida. Automobilis nėra prastas bet lyginanat su konkurentais ypač wag klasės praktiškai visur prastesnis. Pliusai realiai 2, nerudyja tik kėbulas, šiek tiek aukštesnis pravažuvas. Visa kitą minusai, medžiagos pigios plastmasės, bagažinė maža, kelyje nestabilus 120km/h jau riba kai jautiesi saugus, genda kaip ir visos mašinos, remontas brangus, garso izoliacijos nėra. Per keturis metus teko pakeisti priekinius amortizatorius, valvematiko bloką 1600€, išmetimo vamzdį, galinius suportus, veidrodėlio posukį, ir kruvą visokių kitų smulkmenų.. dabar dar ir garso signalas dingęs.. prieš perkant prisiskaičiau atsiliepimų apie toyotas dėl patikimumo, bet negaliu pasakyti kad jos bent kažkiek patikimėsnės už kitus konkurentus. Prieš tai turėjau 2 wag klasės automobilius ir jie tikrai nenusileidžia patikimumu taip pat apie salono kokybę net nėra ką diskutuoti. Realiai automobilis savo darbą atlieką, bet tik tiek. Visą kitą prastai, žinant kad toyota brangesnė už wag konkurentus. Patarimai perkančiam būtinai tikrinti ypač variklį, nes nestandartinės detalės labai brangiai kainuoja ir sunku bet kur gauti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Gedas | 2023-07-31 |
Idealiai tinkamas jaunai šeimai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puiki dinamika ir išvaizda, geros degalų sąnaudos, geras patikimumas ir valdymas, priežiūros išlaidos nėra didelės
Nėra
|
Po daugiau nei trijų metų su šia Audi, noriu pasidalinti savo patirtimi. Daug nerašysiu, tik paakcentuosiu porą dalykų. Įspūdinga išvaizda, fantastiška visų varančiųjų ratų pavara, variklis, kuriam net nereikia čipo. Bet kokioje situacijoje - ar tai būtų mieste eismas, ar užmiestyje, ar autostradoje automobilis visada turi galios rezervą. Prieš pirkdamas vis girdėjau nekokių atsiliepimų aoie A5 - tai maža prošvaisa, tai kieta pakaba, tai mašina kuri būna sutrinta. Bet galiu pasakyti daug jau esu pravažiavęs ir visokiais keliais, bet nepasakyčiau kad būčiau patyręs kažkokių nepatogumų kokių nebūtų su kitu automobiliu. Galiu pasakyti kai jum siūlo kokį Kodiak ar Tiguan, tai rinkitės kuris malonesnis normaliame kelyje, nes būtent čia ir naudosite automobilį beveik visą laiką. Be to A5 turi liftbeko kėbulą, todėl automobilis labai praktiškas ir talpus. Be to, maloniai nustebino ir detalių kaina. Iš minusų: būtų puiku durų pritraukėjai ir priekiniai dvigubi langai :) Taip pat nelabai suprantu, kam reikalinga A5 su kupė kėbulu jei yra Audi TT.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2023-07-30 |
Puikus auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus servisas
Garso izoliacija vaziuojant virs 100km/val.
|
Jau turbut 7 m.kai turiu.Absoliuciai dideliu bedu nebuvo,keiti tepalus is stabdzius.Viskas.Dar salono stoga pakeiciau naujai ir lembda zondus.Neskaitant zvakes pakeistos.Ne uz ka nekeisciau i kazka naujesnio.Tikrai patariu.Sekmes! po
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vytenis | 2023-07-27 |
Puikus automobilis savo kainos ribose
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, prieinama priežiūros kaina, geras patikimumas
Pravažiuojamumas prastas, garso izoliacija
|
Puikus automobilis, niekada dar manęs nenuvylė. Pakankamai patogus važinėti po miestą ir greitkelyje, bet ne daugiau 120 km/h greičiu. Erdvus hečbekas, technologiškai pakankamai pažangus ir ekonomiškas. Idealiai tinka šeimai su vienu vaiku, arba porai ar jei važinėjate vienas. Priežiūra standartinė – kas 5-7 tūkstančiai variklio alyvos pakeitimas, kas 40 tūkst. variatoriaus alyva, plius karts nuo karto variatoriaus kalibravimas, įsiurbimo kolektoriaus pravalymas, vožtuvų pareguliavimas ir pan. Viskas gana pigu ir greitai padaroma. Maždaug kas 100.000 reikia keisti žvakes kas yra brangu. Tačiau jums galbūt to niekada nereikės daryti. Automobilis smagus važiuoti ir nusipelno savo vietos istorijoje šalia panašaus Toyota Prius automobilio, nors ir nėr toks populiarus kaip Prius. Bet gal ir gerai, Honda atrodo įdomesnis automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mindaugas | 2023-07-26 |
Santa Fe su 2.2d varikliu, automatine dėže ir 4WD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugus geras automobilio valdymas, neblogos degalų sąnaudos, itin geras patikimumas, tvirta pakaba
Išvaizda gali būti ne kiekvieno skoniui, išlaikymo kaina gali būti nemaža jeigu teks remontuoti, nes detalių kainos gana brangios
|
Automobilį turiu nuo 2019 spalio. Eksploatacijos metu neatlikau jokių neplanuotų remontų tik normalią automobilio priežiūrą - tepalų keitimas, filtrai, trinkelės, kartą stabdžių diskai. Niekada nebuvo jokių mechaninių gedimų, elektronikos gedimų, nemalonaus plastiko girgždėjimo ir pan. Automobilis labai patogus ir ekonomiškas, patrauklios bei neišaukiančios išvaizdos. Mano nuomone tai vienas gražiausių ir stilingiausių automobilių savo klasėje. Labai patiko elektroniniai asistentai – automobilis gali pats parkuotis, esant galimybei automatiškai įjungia tolimąsias šviesas, stabdo prieš kliūtį tiek priekyje, tiek gale. Labai patogu parkuotis su 360 laipsnių kameromis – puiki sistema. Gana minkšta pakaba, erdvus interjeras ir talpi bagažinė. Valdant Santa Fe, nesijaučia kad vairuotum didelį visureigį. Labai neblogas apsisukimo spindulys. Kas dar nudžiugino – šildomos galinės sėdynės ir šildomas vairas yra tikrai ne bet kurioje konfigūracijoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Joana | 2023-07-25 |
Mazda 3 hečbekas Skyactiv-X 180 AG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Automobilio valdymas ir stabilumas yra geras
Nepatikimas, trūksta galios, ekonomiškumas yra tik vidutinis, galinė dalis yra labai klaustrofobiška
|
Šis naujas automobilis pasirodė esąs nepatikimiausias kokį tik kada nors turėjau, su nuolat pasikartojančiais akumuliatoriaus, starterio gedimais. Per keturias savaites įvyko trys nemalonumai dėl akumuliatoriaus problemų. Servise nepavyko diagnozuoti, kodėl išsikrauna akumuliatorius po kelių dienų, nors automobilis būna nenaudojamas. Variklis taip pat yra nusivylimas, nes automobiliui aiškiai trūksta galios, o atsakas į gazo paspaudimą yra keistas. Akceleratoriaus atsakas atrodo lėtas, variklis skamba per garsiai, greitėjant yra daug uždelsimo ir tiesą pasakius baisia trūksta galios. Nesijaučia kaip automobilis su 180 AG ir galintis pasiekti 100 km/h per maždaug 8 sek. Ekonomiškumas yra tik vidutinis, nepaisant pažadų būti klasės lyderiu dėl naujos Skyactiv X technologijos. Automobilio valdymas ir stabilumas yra geras, tačiau bendrai jausmas už vairo yra nekoks dėl silpno variklio. Saugos sistemų įspėjimai būna labai įkyrūs, pavyzdžiui važiuojant žiedinėmis sankryžomis. Juostos palaikymo sistema tiesiog erzina. Beraktė įėjimo sistema veikia nenuosekliai, todėl reikia užrakinti rankiniu būdu. Vairuotojo sėdynės oda panašu pradeda nusidėvėti nuvažiavus vos 10000 km, o aš esu gana liekna. Nerekomenduočiau šio automobilio jei planuojate reguliariai vežti žmones ant galinės sėdynės, nes galinė dalis yra labai klaustrofobiška net su bordo spalvos salonu - dėl mažų galinių langų ir be reikalo gamykliškai tonuotų. Dėl šių patikimumo problemų ir nuviliančio variklio-pavarų dėžės darbo negaliu rekomenduoti šio automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Romualdas | 2023-07-23 |
Citroen xsara 2003m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus darbinis arkliukas
Mažai komforto
|
Turėjau šį auto apie 8 metus,ir galiu pasakyti,kad tai visai geras darbinis arkliukas.Varyklis 2.0 HDI,tai tikrai neužmušamas.Mano darbas buvo susijęs su pastoviu važiavimu,tai su juo prasukau virš 400tūk.km.ir jokių problėmų nekėlė.IŠ RIMTESNIŲ REMONTŲ-TAI GALINIS TILTAS IR VAIRO KALONĖLĖ.Šiaip kaip ir visiems auto tik einamieji remontai.Pardaviau tik dėl to,kad gavau valdišką auto. Tikrinti galinę pakabą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Romas | 2023-07-22 |
Užtikrintas automobilis, 2.5 L, CVT dėžė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika gera, puiki pavarų dėžė, patikimas valdymas, tikras visureigis, saugumo jausmas, apskritai patikimas kokybiškai sukonstruotas automobilis
Garso izoliacija prasta, interjero ir išorės dizainas šiaip sau, komfortas nėra itin geras
|
Auto gerai pagamintas - variklio dėžės darbas ir tarpusavio ryšys tiesiog malonumas. Nuo žemų sūkių trauka labai žvali. Galiu tik įsivaizduoti kaip traukia turbo versija. Matomumas iš salono puikus. Prošvaisa leidžia nukeliauti toli nuo kelių jei jums prireiks išvykus į žvejybą ar norint pagrybauti. Pas mane maksimali komplektacija, automobilis parkeliavęs iš JAV – pasukami lęšiai ir adaptyvus kruizas pasiteisino su kaupu. Valdymas labai geras – posūkiuose automobilis stipriai nesvyruoja, net sakyčiau labai mažai kaip automobiliui su tokiu aukštu svorio centru. Aklųjų zonų sekimas ne idealus – man kiek per maži indikatoriai veidrodėliuose. Penktos kartos Foresteryje jie buvo daug geresni. Per trumpas priekinės sėdynės atlošas, bent jau jausmas toks. Didelio komforto iš šio automobilio nesitikėkite – tai labiau visureigis nei krosoveris. Garso izoliacija ... žinoma nekokia, šitą visi žino. Kas dėl automobilio dizaino, tai jis vertinamas prieštaringai. Man jis irgi neypatingas, tačiau man svarbiau kitos automobilio savybės. Tikriausiai tokia yra šio modelio išskirtinė ypatybė. Užtai virš galvos yra vietos sočiai, galite važiuoti su skrybėle :) Galinės sėdynės atlošas keičia pasvirimo kampą - super! Ekonomiškumas pakenčiamas – mieste 11.5-12. litro, užmiestyje 6-8 litro. Vidutiniškai gaunasi kažkur 10 litro. Kas dėl pravažumo, tai po purvo brastas nevažinėjau, bet šlapio sniego, slidžių provežų automobilis nejaučia. Tikrai suteikia vairuotojui gerą pasitikėjimo jausmą. Žodžiu automobiliui duočiau 8 iš 10 balų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
RR | 2023-07-21 |
Range Rover Vogue 4.4d su 340 AG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Salono kokybė, garso izoliacija, visapusiškas komfortas, tikras visureigis, valdymas pagirtinas, dinamika puiki, interjero dizainas geriausias tarp visų konkurentų
Kaina, silpni stabdžiai
|
Pirktas naujas 2019 metais, rida 55 tūkstančių. Privalumai: išvaizda pribloškianti, stilinga ypač juodos spalvos ir su 22 colių ratlankiais. Salonas geresnis nei bet kurio iš konkurentų. Na, išskyrus Bentley Bentyaga ir Rolls-Rolls Cullinan. Salono oda itin gerai išdirbta, labai švelni. Interjero dizainas yra puikus dviejų spalvos tonų. Priekinės sėdynės yra labai patogios - kaip fotelis namie. Masažo funkcija veikia gerai. Multimedija tapo akivaizdžiai geresnė nei iki faceliftinio modelio. Pakaba minkšta, esant dideliam greičiui aktyvūs amortizatoriai susipaudžia, automobilis pažemėja ir tampa stabilesnis, posūkius praeina be didesnio pasvyrimo, tikrai stabiliai kaip tokios masės automobiliui. Tik važiuojant per smulkius nelygumus pakaba veikia kietokai ir jaučiasi pakabos drebėjimas. Garso aparatūra gera, automobilis viso turi 29 garsiakalbius! LED priekiniai žibintai šviečia gerai. Variklis. 4,4 dyzelinis 340 AG galia, nuo 0-100 km/h startuoja per 7,0 sekundes. Pats keletą kartų pasitestavau, panašu taip ir yra. Nuo 100 iki 200 km/h per 23 sekundes. Maksimalus greitis 227 km/h. Patikrinta. Dėl 2700 kg svorio ir galios dinamika yra gana gera. Įdomu tai, kad variklio traukos pojūtis iki 100 ir iki 200 km/h yra toks pats. Variklis neišsikvėpia važiuojant dideliu greičiu, visada traukia labai tolygiai. Pravažumas geras. Patikimumas? Daug kas pažymi Range Rover prastą kokybę, bet aš be didelių gedimų nuvažiavau 55 tūkstančius. Iš minusų: reagavimas į gazo pedalą per lėtas. Tai ypač erzina, kai judate kamščiuose. Stabdžiai šiaip sau. Bandžiau staigiai stabdyti važiuojant 200 km/h, lėtėja gana silpnai. Toks įspūdis, taip suderinta specialiai, nes patys stabdžiai dideli – 6 stūmoklių Brembo 380 mm diametro. Jie tikrai gali stabdyti efektyviau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
migle | 2023-07-19 |
BMW 2 216d 2016 85kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, ekonomiškas, gera pakaba, komfortiškas ilgose kelionėse
silpni varikliai, garso izoliacija galetų būti geresnė
|
Patogus ir mažas automobilis su pakankamai talpia bagažine. 85kw variklis važiuoja visai smagiai, labai ekonomiškas, važiuojant miršriai sąnaudos 5l. Kiek trūksta menevringumo, ypač posūkiuose, aštraus kampo paimti neįmanoma, mašina sukant daro pakankamai didelį kampą, kas ypač jaučiasi pvz įsukant į parkingą. Gera galinio vaizdo kamera, pakankamai gera standartinė garso aparatūra, izoliacija vidutinė, bet jaučiasi, kad BMW ne koks Volkswagen.
Visumoje smagus auto.
Jeigu pirksite dyzelį su +200k rida pasidomėkite ar keista grandinė, nes jos keitimas brangus, o ir pačią grandinę rasti nėra lengva, nes yra modifikacijų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...9101112131415...424 |