Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8485)

Daugiau apie automobilį Audi Allroad
2000 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
arunas | 2009-11-21
audi allroud
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
salonas aukstos kokybes geras prvaziavimas zodziu puikus
pakaba vaziuokle
geras ir galingas auto vazineju kaimo laukais ziema vasara nebuvau uzklimpes tik viena problema oro pagalves priekines turiu galvoj taip viskas aukstam lygi variklis 2,5 v formos pagal galinguma galetu buti ilgesnes pavaros arba vietoj 6 turetu buti 7 pavaros pilk gerus tepalus keisk laiku filtrus ir problemu nebus jeigu perki si auto uz paskutinius gerai pagalvok nes reikes remontuoti tada bus baisoka o nuvaziavus iserviza pasakysi kokia masina ir prasides koma nepirkti uz paskutinius
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus RX
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dalius | 2009-11-20
Lexusas bet nehibridas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, technologijos ir t.t. Labai patogus ilgose kelionese ir bendrai labai malonus vaziuoti.
Didele kaina. Prastos 4x4 savybes, nors patikrinti ju neteko. Zodziu smulkmenos. Dyzelinis variklis butu geresnis pasirinkimas.
Visi si automobili zino del hybridines technologijos, taciau pats kaip tik ieskojau ne tokio automobilio su mintim, kad ilgainiui si technologija gali atnesti daugiau vargo nei naudos. Automobili veziausi is JAV, pirkau per aukcionus ir nors galvojau parduoti, taciau kogero pasiliksiu ji ilgiau. Automobilis isskirtinis demesiu kiekvienai detalei. Jauciasi, kad viskas apgalvota, patikima. Dizainas mano galva yra labai santurus ir neiskirtinis, demesio jis neatkreips. Automobilio stilius lyg pats sako, kad ne dizainas cia yra svarbiausia, o kokybe technologijos ir tai kaip malonu vairuoti si automobili. Vairuotojo pozicija ideali, galines sedynes reguliuojamos keliomis kryptimis - retas malonumas. Apskritai viduje malonu sedeti, tylu, automobilis nuteikia gana ramiam vaziavimui.Bagazine pas automobili galetu buti tikrai didesne. Patiko puiki garso kokybe, reguliuojama pakaba, automatiniai valytuvai, parkavimo sistema su vaizdu per LCD, automatiskai uzdaromas-atidaromas bagaznikas, automatiskai pasisukancios lempos ir kiti standartiniai dalykai, kurie budingi aukstos klases automobiliams. Zodziu vaziuojant siuo Lexus kilometru nejauti visiskai. Automobilis varomas visais keturiais ratais, tai velgi saugumo dalykai. RX300 yra komplektuojamas su 3 litru benzininiu varikliu. Variklis ne toks ir rajus kaip galima tiketis. Jeigu nespaudi per daug per pedala galima vazineti su 11 litru vidutiniskai. Taciau nesunkiai galima surinkti visus 15 litru simtui. Kam patinka amerikietiskas gyvenimo budas - geresnio automobilio kogero neras.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S80
1998 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Valdas | 2009-11-20
Švediškas flagmanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, didelis, saugus, patikimas....
Kiek nemanevringas, bet prie to priprantama
Volvo S80 nuo kitų švedų gaminamų didelių mašinų skiriasi grakštesnėmis kėbulo linijomis, šį dizaina veliau paveldejo S60 bei V70. Anksčiau Volvo buvo vadinamos lagaminais, bet pastaruoju metu jų taip vadinti neišeina. Naujas stilius visur: grakščios linijos, neįprastos formos užpakaliniai žibintai ir originalus priekis.Šis modelis konkuruoja su Mercedes S klase, BMW-7 ir Audi A8. Mokėdamas už mašiną brangiai, pirkėjas turi žinoti, už ką moka. Pirkdamas BMW žmogus įsigyja greitą automobilį, Mersedesai – prestižo simbolis, o pirkdamas Volvo žmogus moka už saugumą bei kas be ko patikimumą. Dėl to mašina turi tokius didelius buferius ir storas duris.Dauguma modeliu buvo gaminami su turtinga komplektaciją nuo odiniu sedyniu iki 2-jų zonų klimato kontrolės. Salone viskas įrengta vairuotojo ir keleivių malonumui, čia viskas "po ranka" bei aiškiai išdėstyta. Mano modelis turi 2.5 turbo dyzelinį variklį, liaudyje dažnai vadinamu "Audi" varikliu, bet iš tikro jis nemažai tobulintas volvo inžinierių ir buvo statomas į 850, S70,V70,V70II,S80 ištisus 6-rius metus. Per šį laiką jau spėjo užsitarnauti kaip patikimo ir neužmušamo vardą, tikslingai eksploatuojant gali tarnauti >700 000km. Didžiausias šio variklio pliusas tai ekonomija vidutinės sąnaudos man siekia 6,8L/100km-puikus rezultatas agregatui "tempiančiam" 1,7 tonos automobilį. Šioks toks minusas kad variklis dirba gan garsiai( naujesni D5 varikliai žymiai tylesni), bet salone, to nepajausit dėl puikios garso izoliacijos. Kas dėl traukos, tai jos tikrai pakanka nuvažiuoti nuo taško A iki Z su vejeliu S80 pakaba neturi aiškiai silpnų vietų. Žinoma, mūsų užmiesčių keliai gali pribaigti ir stipriausią mašiną, bet S80 pakaba be vargo atlaiko 50 000–70 000 km, kas yra tikrai neblogai. kalbant apie dalių kainas, jos nėra labai didelės, kaip jau kažkas rašė viename iš atsiliepimų tai aukso viduriukas tarp VW-Audi ir Mercedes, BMW modelių. Savo pirkau- 15tūkst, už tokia suma būčiau gavęs nebent jau nuvalkiota VW passat ar BMW 5 klases modelį , kurių kainos ryškiai "užkeltos" mūsų rinkoje bei dažniausiai būna gan skurdžios komplektacijos. Saviškei S80-tukei nuo nusipirkimo be einamosios priežiūros (diržai,tepalai,filtrai) per 15-tūkst. kilometru keičiau tik termostatą (40lt) ir 3 slangutes kainos net neverta rašyti. Kol kas tiek žinių jei turite klausimų prašau užsukite į volvo klubą www.volvoklubas.lt klauskite padėsim ;) Tikrinti pakabą, junkti prie kompo nuskaityti klaidas. Svarbiausia nebijoti vokiška "kokybę" iškeisti į kažką naujo
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 3 klasė
1990 - 1999
Vidutinis automobilio įvertinimas
Valentinas | 2009-11-20
Kompaktas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai maloniai ir galingai važiuoja trasoje, mažai naudoja kuro, labai manevringa mieste, nors tik dvi-trys durys, vietos galinėse sėdynėse pakanka ir aukščio ir pločio trims žmonėms, labai stabili kelyje, veikiantis kondicionierius, el.langai, liukas, kompiuteris, suteikia papildomo komforto važiuojant. 1895 ; 103 KW Sankabą, pagrindinio veleno riebokšlį
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo V40
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
spraigalas | 2009-11-20
volvo v40 TD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
seip masina yra labai patvar kur kas stipresne uz audi a4 ar alfa romeo156 liginat is dizeliniu varklis pakankamai galios turi kaip del 66 kw tai super 200 km/H be prblemu siulau uzsidet sportyni oro filtra sumazins sanaudas iki 0.2 litro ir turbina sureguluoti jai yra galimibe rygoje tada masina isvys paselsta 1.9 T D intercoler srnyrai kas 50000km kaina 120 lt 2vnt kaladeles po 70 lt lukas
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo XC90
2003 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ricardas | 2009-11-18
Prabangus visureigis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogus ir komfortiskas automobilis. Visos imanomos saugumo savybes. Patogus automobilis ramaus vairavimo megejams.
Labai brangus islaikyti. Skirtas greiciau ne visureigiu, bet Volvo automobiliu megejams.
Man jis patinka tuo, kad ju nera ant kiekvieno kampo kaip MB ML arba BMW X5, o ir kaina panaudoto automobilio nesikandzioja. Dyzeliniai Volvo varikliai irgi nusipelne pagyrimo. Kabina kalbant apie patoguma ir naujausius mados vejus aisku atsilieka. Taciau kas krenta i akis tai erdvumas, patogumas, auksta sedesena ne tik patogi, taciau ir labai saugi. Visas sedynes isskyrus vairuotojo galim sulenkti. Pacios sedynes yra be galo patogios, pojutis lyg sedetum ant odines sofos. Apskritai sis automobilis yra itin saugus - visos saugumo sistemos, kurios tik buvo gaminamos pries 6 metus sudetos i si dzipuka. Priekines, sonines, uzuolaidines saugos pagalves, elektronines stabdziu, stabilumo sistemos. Be to neabejoju, kad kebulas irgi kietas. XC90 tikrai tylus ir labai komfortiskas, jis nesureguliuotas sportiskai, todel posukiuose labai jauciamas kebulo pasvirimas. Taigi automobilis greiciau skirtas ramiam kruizinimui. Tarp trukumu - rankinis stabdys, kuris valdomas koja. 2.4 dyzelinis variklis kuro suvartoja 10 litru ir ne maziau. Tai ne eknominis automobilis, tuo labiau su tokiu svoriu. Kas turi sunkesne koja, tai sis volvukas sunaudos visus 16 litru. Uztai automobilis atsidekoja adekvacia galia, kuri gana gera cvaziuojant prie bet kokiu rezimu. Taciau jei skaiciuotum per kiek automobilis isigreitina iki 100 km, skaicius nebutu ispudingas. Detales yra tikrai brangios ir kogero perspjauna net BMW X5 kainas. Bet kokia detale perkant net ir neorginalia kainos kerta per pinigine.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Fiesta
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
jou | 2009-11-17
Puikaus dizaino sportiskas mini automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Beveik viskas puiku - stilius, dizainas, interjeras, patogumas. Puikiai laikosi ant kelio, malonus ir variklis. Daug ivairios komforto irangos.
Automobilis visgi yra mazas, mazai vietos gale sedintiems, bagazine irgi maza.
Perkant automobili man buvo svarbiausia - patikimumas, dizainas ir automobilio elgesys kelyje. Manau, kad tarp mini klases atstovu geriausias yra naujasis Fiesta. Automobilis istiesu labai grazus - realybeje dar grazesnis nei nuotraukose. Interjeras irgi sukurtas su uzmoju - astrios linijos, aki patraukiantis stilius ir spalvu deriniai (pas mane interjeras melynas). Atsisedus atrodo, kad visi prietaisai tave apgaubia, sedesena gana zema. Automobilis turi ESP sistema, elektrinius langus, Bluetooth jungti, kondicionieriu, kruva oro pagalviu ir t.t., taigi automobilis ne nuogas ir turi praktiskai visus siuolaikiniam automobiliui butinus dalykus. Pagirtina kaip tokios klases automobiliui. Galines sedynes, tiesa, mazos, o ir sulankstymas galetu buti geresnis. Gale triju normalaus ugio zmoniu neikisi :) Didelis automobilio pliusas yra azartas. Fiesta istiesu sukurtas dinamiskam vairavimui, smagiai iveikineti posukius. Automobilio pakaba puikiai laiko kelia- tai budinga daugeliui Ford automobiliu, saunu, kad Fiesta ne isimtis. Vairo mechanizmas miesto greiciais yra pakankamai "lengvas", taciau padidinus greiti jis tampa maziau jautrus ir tai suteikia pasitikejimo. 1.4 variklis nepamalonins smugiu i nugara uzspaudus gaza, taciau vaziuoja jis gerai. Ar mieste ar greitkelyje galios uztenka. Uz tai motoras pamalonina tyliu, maloniu darbu. Smagi ir pavaru deze, nes nesijaucia panasiems automobiliams budingo "klampaus" pavaru perjungimo. 6-7 vidutinis degalu sunaudojimas, manau yra padorus 1.4 litro varikliui. Del patikimumo - esu vazinejes Focusu, todel dideliu priekaistu Ford markei neturiu. Tai patikima marke, save uzsirekomendavusi beveik visose srityse, todel manau, kad tai labai patikimas pasirinkimas, o ir kaina yra atitinkamo lygio. Bendrai - tai neprastesnis automobilis us Polo, taciau pigesnis. Visi prietaisai veikia be priekaistu. Viska sudejus gaunasi, kad Fiesa labai smagus automobilis sukurtas azartiska vairavimo stiliu megstantiems.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 1 klasė
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Romualdas | 2009-11-17
Bazinis BMW uz nebazinio Golf kaina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus automobilis - gerai valdomas, jautrus vairas, dinamiskas variklis. Ekonomija irgi nepamirsta.
Interjeras neatitinka BMW kokybes, brangios detales, tikrai labai brangus aptarnavimas Krastoje. Tai ne seimos automobilis - maza bagazine ir t.t.
Kaina - tai kas labai svarbu kiekvienam lietuviui. Jei tau tas itin svarbu, tai pirmukas ne tau. Sis automobilis brangus, brangus naujas, nepigus naudotas, detales patikekit tikrai ne Golf (golfo beje irgi nepigiausios). Automobilis kazkuo primena senesnius BMW - jis nedidelis, kompaktiskas. Galines sedynes, beje labai patogios ir visai erdvios - pas mane penkiaduris variantas. Vienas uz kito sutelpa du suauge zmones, taciau galines sedynes skirtos tik dviems zmonems. Bagazine neispudinga. Automobilio isvaizda puiki, net nezinau kodel jis nekaikuriems nepatinka. Jis tiesiog graziai suderintas hecbekas, o sedanas (kupe) isviso puikus. BMW dizaineriai kazkaip sugebejo mazame automobilyje ispildyti gana solidaus automobilio ispudi, su doze agresyvumo, taciau automobilis isliko pakankamai simpatiskas moterims. Man ypac kabina priekines faros. Pirmukas valdomas nuostabiai, labai jautrus, neveluojantis vairo mechanizmo darbas. Puikus pakabos darbas, kuri labai gerai suderina komforta ir sportiskuma. Reikia tureti omeny, kad automobilis varomas galiniais ratais, o be to yra lengvas - reikia buti atsargiam ziema, yopac vaziuojant didesniu greiciu. Pavaras jungti vienas malonumas, be to yra perspejimas kada pavaras rekomenduojama keisti. Kalbant apie interjera, visgi as manau, kad cia yra sio BMW minusas. Panele yra stebetinai prastos kokybes ir kieto plastiko. To nesitikima is BMW, taciau reikia suprasti, kad tai kompaktines klases automobilis. Nesupraskit nmeteisingai - viskas grazu, puikiai veikia, taciau pasigendu rafinuotumo. Vairas tikrai per didelis ir per storas. Vaizda kiek pagerina jei panele yra dvispalve ir aisku odinis salonas. Varikliukas dirba labai maloniai ir tyliai. Galios tikrai pakanka, be to jis panaudojamas maksimaliai naudingai, skirtingai nei daugelio priekiu varomu automobiliu. Kuro sanaudos apie 6,5 litro, mieste apie 8. Bmw dyzeliniai varikliai be kitko pasizymi gera galia ir patikimumu. Jei ieskai automobilio su charakteriu ir tokio i kuri su malonumu sestum kiekviena ryte - tai jis tau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Fabia
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Valius | 2009-11-16
Ekomobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus automobilis, paprastas remontuoti, nebrangios detales. Labai patogus mieste.
Pigus automobilis. Labai nekomfortiskas, ypac ilgesnese kelionese. Cia pasijaucia ir silpno variklio trukumas.
Pagrindinis Fabia pliusas - naujo automobilio maza kaina. Is isores automobilis atrodo didesnis nei yra istikruju, vietos jame tikrai tiek nera kiek VW Golf. Viduje naudojamas paprasti sprendimai - linijos panasios i kitu VW automobiliu interjerus, medziagos panasios i Kia. Matosi, kad inzinieriai labai galvos nesuko kurdami interjera, bet tai nestebina - sis automobilis yra paprastas, praktiskas ir pigus. Nera tokiu iprastu dalyku kaip elektriniai langai ar centinio uzrakto (aisku su signalizacija teko centrini imontuoti). Siaip jau prietaisai veikia gerai, kol kas nepavede, taciau begiu perjungimas galetu buti tikslesnis. Viduje salyginai tylu, lyginant su kitais ekonomines klases modeliais, tokiais kaip Fiat Panda, taciau ne taip tylu kaip kokiam Renault Clio. Sedynes nepatogios. tai galima ivertiti pravaziavus kokius 200km be islipimo. Man niekaip nepavyko susireguliuoti sedynes, kad butu komfortabilu. Pakaba - Fabia stiprioji dalis, ji nera labai kieta, taciau posukius laiko tikrai pagirtinai. Variklis ziauriai silpnas - tik 54 AG. Todel pakenciama su juo vaziuoti kai vaziuoji vienas ir nepakrautas. Zodziu vadybininkams tiks, seimai - jau ne. Be to variklis kol saltas grubiai dirba - tam itakos turi tik 3 variklio cilindrai. Taciau variklis tikrai kuro neryja (6-6,5l/100km, mieste 7l/100km). Visgi 1.9 dyzelinis variklis siam automobiliui turetu buti puikus - toks mazas automobilis butu labai dinamiskas, o ekonomija, na kaip ir visu dyzeliu. Automobilis aplamai yra patikimas, taciau ne be nuodemiu. Erzinantys dalykai tokie kaip vidinis veidrodelis, kuris neislaiko savo pozicijos arba kiaura galiniu dureliu apsauga nuo vandens malonumo neprideda. Taciau automobilis vaziuoja ir vaziuoja, o tokiu sposu, kad ryte is niekur nieko automobilis neuzsiveda dar nebuvo. Galiu rekomenduoti ieskanciam pigaus automobilio nuvaziuoti is tasko A i taska B.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Civic
2005 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
Saulius | 2009-11-16
Superinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smulkmenos: garso izoliacija galetu buti geresne, variklis tureti didesni sukimo momenta.
Labai daug: isvaizda, interjeras, erdve, patogumas, kokybiskas surinkimas, medziagos, tolygus variklis, bagazine, stilius, stilius ir t.t. ir pan.
Neperdesiu sakydamas, kad automobilis yra iskirtinis. Ir tai ne tik del dizaino, taciau ir del kitu labai svarbiu dalyku - techniniu savybiu, kokybes, patikimumo ir erdves. Zodziu automobilis suderina atrodytu nesuderinamus dalykus. Pirmiausia apie dizaina - nors jis apvalainas, taciau i jokius kitus nepanasus. Labai svarbu atkreipti demesi i detales - dureliu rankenas (galines vizualiai pasleptos), trikampius ismetimo vamzdzius, zibintus, o VTEC variantas su spoileriais isviso super. Interjeras visiskai kitoks nei sedano ir yra labai labai kokybiskas. Pirmiausia i akis krenta labai idomus dizainas - grazus, isskirtinis, o truputi apsipratus jis dar ir labai patogus. Lengva sekti greiti, apsuku ciferblatas vakare atrodo super, o kiti prietaisai isdestyti labai patogiai - viskas po ranka. Galinio vaizdo veidrodeliai labai dideli ir patogus. Automobilis vaziuoja gana sportiskai, pakaba standi, posukiuose automobilis jauciamas puikiai - man tai labai patinka. Komforto megejai gali likti kiek nusivyle. Pavaru perjungimas hondiskas - labai tikslus, malonus jungti. Sedynes patogios, standzios net kiek sportiskos, gale vietos tikrai labai daug (pas mane 5duris variantas), o bagazine kaip zinia yra milziniska sitos klases automobiliui (galines sedynes galima sulankstyti). Erdve - stiprioji sio Civic puse. Minusai - prastas matomumas pro galini stikla, kur imontuotas spoileris. Variklis pas mane 1.8 litro benzininis. Siaip jau galios popieriuje jis turi nemazai - net 140, taciau realiai jis tu galiu neatidirba. Sukimo momento ryskiai truksta, todel varikli reikia issukti iki aukstesniu apsuku, taciau ir cia kazko panasaus i sprogima nesitikekit. Zodziu variklis neprimena senuju Honda varikliu. Greiciausiai siais laikais daug demesio skiriama patikimumui, ekologijai ir ekonomijai. Visgi variklis veikia labai tolygiai tyliai ir blogu jo niekaip nepavadinsiu. Jokiu nusiskundimu kol kas ir tikiuosi ju netureti dar ilgai :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
1993 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
sigitas | 2009-11-15
1.8 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maza kaina,pigi eksploatacija.
Ipatingu minusu nematau
Neblogas,patogus automobilis. Variklio galingumo pilnai pakanka,tik turbina galetu pradeti veikti prie mazesniu apsuku.Variklis tepalo nedegina.Uzsiveda nesunkiai ir ziema,tik reikia 2-3 kartus pasildyti zvakes. Automobilio eksploatacija pigi,nes detales pigios,o ir genda nedaznai.Kai gali pigiai nupirkti nebloga automobili,apie kainos nuvertejima nera ko ir kalbeti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Marea
1996 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
fiatas | 2009-11-15
Fiat marea sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiska, manevringa, pagal kitus automobilius tokiu metu maza jos kaina
galetu buti geresne triuksmo izoliacija
Pradedant taupumu, tai dyzelinis variklis ypac taupus, vartoja tik 5l/100km vidutiniskai, tai reiskia vaziuojant misriai ir meiste ir uzmiestyje. Isvaizda nera isskirtine groziu, bet pakankamai smagi akiai. Kebulas atsparus korozijai. Pakankamai didele bagazine. Masina skirta ir jaunam ir pagyvenusiam. 77kw , taciau masinos trauka lyginant su kitais 1.9td varikliais yra pakankamai smagi, tai itakoja anksti isijungianti turbina, tad vaziuoja ne ka prasciau nei benzinas. JTD varikliai vieni patikimiausiu ir ekonomiskiausiu. Detaliu kainos vidutines, kaip ir visu automobiliu, jei ne golfas. Jei norite vazineti labai ekonomiskai, nekeisti automobilio daliu kas kelis menesius, pirkite fiat marea
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Vectra
1995 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
jakubas | 2009-11-13
geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus pakabos remontas, pigi ekkspotacija
parejus variklio valdymo daviklems jie pakankamai brangus
1999 gamyba. variklis 1.8 ecotec benzinas pirktas pries 4 metus 1.8 ecotek benzas kad nuvertejo tai jau titrai silpna vieta variklio elektonika ir kiekvienas daviklis kainuoja tikrai nepigiai ,labai pigus pakabos remontas jeigu lyginti su bmw jeigu rimtai tai patikimas auto
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Clio
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ne Clio | 2009-11-13
Prancuziska bandele :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kazkada buvo patrauklaus dizaino, nedidele kaina. Ekonomiskas ir gana dinamiskas dyzelinis variklis.
Mazas viduje, daug ivairiu gedimu ir "ligu", todel automobilio tikrai negaliu rekomenduoti. Tuo labiau, kad siai dienai tai jau tikrai senas automobilis.
Reikia pradeti nuo to, kad toki automobili nusipirkti visada buvo nesunku, taciau su juo susigyventi cia jau kitas klausimas. Clio gana graziai atrodo, interjeras patogus, keletas svirteliu savo vietose ir viskas. Stilius labai prancuziskas - apvalios formos, sedynes minkstos, soninis palaikymas prastas, taciau veliurines, na bent malonu atsisesti i toki biudzetini automobili. Galines sedynes tikrai ankstos, net ir tokios klases automobiliu, visgi pas mane buvo triduris variantas. 1.5 dyzelinis motoras yra neblogas - mazam automobiliui duoda daug jegos. Sanaudos irgi geros - tik 6l/100km, taciau uzmiestyje vasara galima isspausti ir kokius 4l/100km. Automobilis nera baisus vaziuoti, taciau patikimumas yra baisus. Tai tikra visokiu smulkiu nesamoningu gedimu kratalyne. Pakabos problemos, elektronika, stringa rankinis stabdys ji uztraukus, per stoglangi bega vanduo, stringa centrinis uzraktas ir pan. Salonas nuolat pilnas ivairiausiu garsu, krebzdesiu. Aisku automobilis ne naujas, taciau net ir naudoto galima butu tiketis kazko geriau. Tiesa bent jau patogu atlikti elemenatrius lempuciu pakeitimus. Tai ivertins moterys, kurios nebijo atsidaryti kapoto.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Vectra
2002 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Opel vairuotojas | 2009-11-13
Vectra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+ komfortas, patogumas, erdve, ekonomiskas visais atzvilgiais automobilis, gana patikimas.
- labai paprastas automobilis, truksta sarmo, priekiniu spyruokliu gedimai.
Trumpai apie vectra kuria tenka vazineti darbo reikalais. Imone turi nupirkusi kelias 1.8 litru benzinines Vectras. Aisku jos turi pacia paparasciausia komplektacija. Kebulas yra senesnis, t.y. pries facelifta, jos stilius paprastas, toki Vectra turejo visada toki ir islaike - tai automobilis nenorintiems issiskirti. Interjeras velgi nera labai jaukus - visur dominuoja staciakampes formos, kurios nesuteikia nei jaukumo, nei iprastumo. Medziagos nors ir neblogos, taciau vistiek neapleidzia mintis, kad ir vel Vectra nesugebejo savo interjero kokybe prilygti Audi A4. Taciau reikala labai pagerina jei automobilio salonas yra odinis. Automobilis yra tylus, pakaba komfortiska, todel vaziuoti Vectra tikrai malonu. Apsisukimo spindulys kiek didokas, taciau pats automobilio valdymas yra geras. Sedynes patogios, galima labai gerai susireguliuoti patogia vairuotojo vieta. Gale sedintys gal ir turi kiek mazoka vietos kojoms, taciau bagazine yra milziniska (gaila, kad sedynes nuleidus nesusiformuoja lygus pavirsius). Automatines posukiu svirteles yra labai jautrios, todel kartais erzina ir prie ju reikia priprasti. Pavaru perjungimas gali buti kiek sunkus kai yra salta, taciau padirbus varikliui greitai viskas stojasi i savo vietas. 1.8 variklis aisku galia nespindi, taciau vaziuoti juo galima, tuo labiau, kad per kisene irgi nekerta - kompas vidurki rodo 7-8 litrus vasaros sezono metu. Cia turint omenyje, kad automobilis yra kompanijos. Automobilio patikimumas pagirtinas, nors jis prilygti Toyota gal ir negali, taciau svarbiausia, kad Vectra neturi ligu. Dideliu kastu, neziurint kad automobiliai yra kompanijos, kol kas neisleidome. Buvo keista priekiniu amortizatoriu spyruokles, kartais neisijungia priekiniai zibintai (automobili uzvedus is naujo zibintai daznai vel isijungia). Be abejo svarbu ivertinti garantines apziuros kastus, kurie nera tokie mazi. Tai toks automobilis, kuris kelyje nepaves, taciau labai ir nepradziugins.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Jazz
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mante | 2009-11-12
Labai talpus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patikimas, labai erdvus auto. Maloniai, tyliai dirbantis variklis. Pliusas ir tas, kad automobilis gerai laiko savo verte.
Prastas komforto lygis, labai kieta pakaba. Silpnas variklis.
Jazz istiesu savo gabaritais (neskaitant aukscio) yra labai nedidelis automobilis, todel drasiai galima ji pavadinti miesto automobiliu. Ji labai lengva vairuoti ir parkuoti, tuo labiau, kad veidrodelius galima automatiskai uzlenkti. Jazz pagal visus parametrus galima lyginti su tokiais automobiliais kaip Opel Corsa, Ford Fiesta ir panasiais ir visus juos Jazz nugali savo erdve. Automobilis gerai valdomas vingiuotuose keliuose. Sedynes patogios, bet truksta soninio palaikymo. Jazz isties patogus 5 zmonems net ilgose kelionese. Prietaisu skydelis paprastas, bet labai patogus. Visur naudojamas kietas kaip akmuo plastikas - tai nera malonu, taciau tokios klases automobilyje sunku tiketis geriau. Komforto automobilyje mazoka, salonas gana triuksmingas, o ir kieta pakaba jo neprideda (istikruju jauciami ivairiausi smulkus kelio nelygumai ir pan.). 1.4 litro varikliukas pasizymi tuo, kad norint normaliai vaziuoti reikia ji paspausti iki pakankamai aukstu apsuku. Tai nepatogu ir kiek erzina, taciau tokie yra Honda varikliai. Be to variklis pagal savo kubatura yra neekonomiskas - ima kokius 7-8 l/100km Automobilis pravaziaves viso 140000 km is ju kokius 50000 as pats ir bedu kol kas isvengiau. Visur jauciama, kad darbas atliktas detaliai ir iki galo - jokiu isskirtiniu barskesiu, namaloniu smulkiu gedimu. Jauciama gera inzinieriaus ranka. Patikimuma ir erdve vertinantiems Jazz tiks.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan X-Trail
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
LaimisV | 2009-11-12
Rimtas ir ne visai parketinis visureigis. Turbinos gedimai!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siaip butu labai geras visureigis - patogus, pravazus, idomaus dizaino ir garantuotai saugus, taciau viska gadina patikimumo problemos, o jos siame automobilyje yra rimtos.
Turbinos, intercoolerio problemos. Neekonomiskas.
Man si automobilis yra isties grazus - status kamai, vyriskas dizainas atrodo solidziai ir kazkuo primena Land Rover visureigius. Aisku atsiras mananciu, kad cia baisus automobilis, taciau reikia pripazinti ta fakta, kad supanasejusiu Rav4, CRV ir Outlander ir kitu yra pilnos gatves ir jie pradeda rimtai atsibosti. Butent tuo ir patrauke sis modelis, be to jo pravazumo savybes nera "popierines". Be to toks dizainas garantuoja, kad automobilis yra gana erdvus. Sedima aukstai ir "staciai" kaip tradiciniame visureigyje - cia savi pliusai ir minusai priklausomai kokiame kelyje randiesi. Kas patiko - tai talpumas, patogumas, automobilis atrodo, kad yra didesnis nei istikruju. Nesitikekit, kad jis bus valdomas kaip lengvasis. Visi varomieji ratai be abejones pliusas ziema ir jei tenka gamtoje pavazineti. Automobilis aukstas todel nera baimes sulankstyti dureles i smelio kupstus ir pan. 2.2 turbodyzelinis variklis yra rajus - ekonomiskai vaziuojant suvalgo 9-10l/100km, o daznaiusiai ir daugiau. Kaip besistengtum vaziuoti ekonomiskai nelabai iseina, kogero toks yra variklis. Savo padaro ir 4x4 sistema. Apturejau nemazu bedu - teko keisti turbina, kuri nusprogo vaziuojant autostradoje. Nemalonus dalykas, o ir remontas kainavo didelius pinigus (visgi automobilis pirktas ne Lietuvoje, o ir garantija senokai buvo pasibaigusi). Todel perkant butina pasitikrinti turbina, be to siulau keisti tepalus kas 5000 km, nes tai gali buti priezastis rimtu gedimu. Be to pavaziavus ilgiau verta iskarto neuzgesinti variklio ir leisti jam keleta minuciu padirbti laisvomis apsukomis. Automobiliui budingos problemos su intercooleriu. Blogiausia, kad sitos problemos pasitaike ne tik man, bet zinau ir kitiems 2.2 dyzeliniams X-Trail. Kita kas nepatiko - grotuvas nesuka CD saltame automobilyje. Labai svarbu patikrinti turbina, o ir varikli paskritai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Galaxy
1995 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ford Galaxy 2.0i | 2009-11-11
Ford Galaxy 1996 metai.2.0i benzinas -dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minivenas,7 vietos, remonto paprastumas ir detaliu pigumas, gan patikimas auto....
Salono apmusimo kokybe ir senokas dizainas....galios sioks toks trukumas [2.0i]
Ne mazai parasyta apie si modeli ,bet truputi papildyciau praejusi atsiliepima....Privalumai viskas panasu ...gal dadeciau vairuotojo ir keleivio sedines sukasi aplink savo asi 180laipsniu .....tai labai patogu pvz. bunant kelionese gamtoje...bendrauja visi .....dar zinoma ne visuose Galaxy modeliuose yra gale sediniu amortizatoriuku prilaikomi staliukai ,tai irgi patogu ...na ir man bent atradimas...nes netiketai vaikas parode,kad sedines antros ir trecios juiostos atlenkiamos atgal......rodos 3 padetis!...tai irgi labai patogu senam zmogum pavargus gali atgal atsilosti arba vaikuciui pavargus ilgesneje kelioneje.... Dabar is trukumu ...pastebejimu asmeniniu ...tai dar dadeciau reikalinga butinai apatine variklio apsauga....nes jai neesant 90 % kad begiai metosi sunkiai ir atbulines eigos begisne visada sviecia lempute...nes patekus dregme veikia perjungimo svirties mechanizma virs greiciu dezes....ir tada begiai sunkokai metosi .....o priejimas labai prastas ,gan daug darbo profilaktikai ....tiesiog pravalyti ir atgal surinkti ,kad to isvengti geriau butinai uzsideti ,jei nera apatine variklio apsauga!!! Dar viena beda budionga Sharan ,Galaxy ,tai centrinio duru uzrakto blokas po vairuotojo sedine imontuotas per atrti dugno...[tiksliau ileistas] i dugna....po dagteliu ....atitraukus vairuotojo sedine matosi is kart.....jei latakai uzsikemsa...ir dregme ar vanduo renkasi centrinio valdymo blokas is kart oksiduojasi ir visa elektrine dalis vandenyje...zinoma reikia pirmiausiai pakelti ,kampuotuku pagalba gal 2-3 cm .,tiek kad ussidaryti dangtelis. blokelio kaina srote apie 80 -100lt. Kas liecia kokybe vaziuokles detaliu tikrai gan patikimos ir nebrangios remontui! Truputi nusiskusciau zibintais priekiniais.....be xenon zibintu ...pagelbetu priekiniai priesrukiniai zibintai arba H4 geresnes kokybes, tiksliau stipriau svieciancios lemputes ,kaip pvz Philips H4 extrim....nes esant blogoms oro salygoms prastas apsvietimas.....tai pataise nuo 2001 metu ....zibintai.... Sutinku ,kad butinas sildymas -vedinimas autonominis galinei automobilio dalei,nes automobilis ne mazas ir is priekio vien apsildyti ar atvesinti gala gan ilgai ir neefektinga! Variklis NSE....96 metu , 2.0i , benzinas -ipurskimo dujos [sanaudos duju mieste13-14 litru, uzmiestyje 10 -11 litru] 85 kw - 115AJ. Varikliai labai patikimi ,nes rodo netgi laida 1995-2006 ,tiesa nuo 2000.06 -naujesniam modelii raides pasikeicia ,bet konstrukcija 95 % ta pat ir kw, ir galingumas,truputi modifikuota liambda zondas,laisvu apsuku voztuvas ...ir dar keleta gan nereiksmingu detaliu.... Kaip ir mineta ankstesniame atsiliepime.....stebeti ausinimo skyscio lygi .....termostatas atsidaro 87 laipsniu [ventiliatorius pradeda suktis nuo 92 - 95].tepalai SAE 10 w 40 ar 5 w 30. Dirzu keist nereikia ,nes grandine suka varikli. Per metus pakeista priekiniai diskai ir kaladeles, stabdziu skystis Dot 4 [priklauso kas 2 metus keisti, zinoma visiems automobiliams! ir visu markiu!], tepalai ,salono filtras, kuro filtras, tepalo ir oro filtrai.stabilizatoriaus traukes abieju pusiu , traukes antgalis ir galo salenblokai keturi vnt. zvakes 4vnt - 4 cilindram . atlikus siuos darbus manau galima 2 metus bus vazuiuoti be problemu ....zinoma tikrinti reiktu kas bent puismeti vaziuokle, ausinimo skyscio lygi ,tepalu lygi. Manau daug kas tekste parasyta perkanciam...dadeciau ,jei megsti erdve, keliauti su seima.....sedeti kresle[nepavargsta kojos!] o ne auto sedineje.....priekinio stiklo nieks neaptasko ,kaip lengvo automobilio[nes aukstai]....zodziu tikrai neapsiriksite pirkiniu ...ir nebijokite Ford!....tai praktiskai ne ford O VW Sharan grupes minivenas......todel uz zenkliuka permoketi tikrai neverta....o ekonomija benzinas-dujos ne blogesne nei Dizel ...plius tikimybe ,kad tvarkingas auto zymei didesne nei dizeli perkant!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Lancer
1993 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Linas_m | 2009-11-11
Lancer GLX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis pagal gabaritus nera mazas, taciau 1.3 variklis jam persilpnas. Is trukumu ivardinciau prasta garso izoliacija. Sudetinga gauti atsarginiu detaliu (nauju kaina kosmine, o srotuose sitas modelis retenybe). 1.3 12V Paskirstymo dangtelis, zvakiu laidai, kaladeles.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Ceed
2006 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gytis | 2009-11-11
Smagus automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus , ekonomiskas, gera kokybe, ilga garantija
Nepopuliarus Lietuvoje.
Ekonomiskas , stabilus kelyje, geraos dinamines savybes. Ekonomiskas, puikiai valdomas, erdvus salonas, gera salono apdaila, kokybiska ir gera garso izoliacija. Naujai auto 5+2 metai garantijos. Vilniuje geras aptarnavimas , servizas. Jei perki be garantijos, tai naujas modelis ir detales ir negarantinis remontas kainuos nepigiai.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...328329330331332333334...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt