|
Saulius | 2009-08-11 |
Alfa 156 2.4 JTD 1999 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
traukiantis aki dizainas, dinamiskumas, sportiskumo pojutis
neypac patvarki pakaba lietuviskiems keliams
|
Si modeli isigijau pries 3 metus, jau pravaziavau 50 000 km (perkant rida buvo ~155 000, buvo originali italiska serviso knyga su zymem todel manau kad rida neatsukta).
Auto parbeges is Italijos, cinkuotas kebulas todel jokiu rudziu nebuvo. Po 3 metu vazinejimo LT apsilupinejo veidrodeliu tvirtinimo detales (trikampiai), jie aliuminiai todel gavus drusku oksidavosi. Daugiau su kebulu kazkokiu niuansu neislindo.
Automobilio isvaizda tikrai miela akiai, nors ir nenaujas auto bet ne kuom (dizaino prasme) nenusileidzia apynaujiems. Salono interjeras irgi grazus, naudojamos kokybiskos medziagos, labai sportiskas (panele, kiek teko pastebet veliau pradeta kopijuot kitu gamintoju, tarkim mazdos 6). Pakaba sportiska, malonumas vairuoti uzmiestyje didesniu greiciu. Gerai stovi ant plento, maloniai valdosi. Taciau i koki kaimo prastakeli net nesinori uzsukt - tai visgi geru keliu masina, todel jei auto butu perkamas vazinet kaime ar pan., nepatarciau pirkt. 2.4 100 kw varikliukas tikrai smagiai sukas, ypac maloniai juntamas sukimo momentas prie zemu apsuku. Problemu su varikliu neturejau, vedas ziema kad ir prie -30. Na nusipirkus iskart keciau viska kas privaloma nenaujam - pagr. dirzo su guoliais (original) pakeitimas ~750 lt. Dar teko tvarkyt vaziuokle - daugiasvirte pakaba lietuvos keliams gan lepi.. Keiciau virsutines svirtis (originalios dalys), dar laiko, jau nuvaziuota 50 000. Vaziuokle gan nesudetingai restauruojas, bet jei det naujas dalis, tai geriau moket brangiau bet tik originalias, kurios laiko.
Kazkokiu specifiniu/rimtu islaidu neturejau. Didziaja islaidu dali sudare vaziuokles remontas, bet jei sutvarkyta kokybiskai/originaliom dalim ji tikrai laiko. Per visus metus i remontus investavau apie 3000 lt. esminis dalykas perkant 156 alfa, nenusipirkt uzdroztos. Geriau nepatinget nuvaryt i normalu servisa, perkratyt pakaba, parodyt motoristams.. Siaip rekomenduociau dyzelini varikli, jie netokie lepus kaip benziniai (t.spark), i kuriuos prikistas gyvas velnias elektronikos ir ivairiausiu davikliu. Jei nori pakankamai ekonomisko, dinamisko varianto, manau 2.4 jtd pats tas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mante | 2009-08-11 |
Vidutiniskas automobilis su sportisku charakteriu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras dizainas, patogus interjeras, gerai laiko kelia, stabilus. Tai automobilis, kuris atidirba sumoketus pinigus.
Keletas smulkiu gedimu, dabar jau senokas ir kiek nuobodus automobilis.
|
Po keleto nesekmingu bandymu prisijaukinti pirmaji automobilis, nusprendziau pasitikrinti Mitsu Galant. Tuo paciu atsirado poreikis didesniam automobiliui nei VW Golf. Galant mane patrauke visu pirma labai gerai suderintu ir solidziu dizainu, gana maloniu interjeru, maza kaina, o ir nieko baisaus nebuvau girdejes apie siuos automobilius. Galant stiprioji savybe - gerai stovi ant kelio, yra stabilus ir sportiskas sedanas. Kam tai ne prie sirdies, geriau rinktis Audi automobilius. Ineterjeras malonus, paprastas, logiskas ir ergonomiskas, langai automatiniai. Ko truksta - tai stoglangio, automatiniu veidrodeliu valdymo. Erdves automobilyje nepritruks. Sedynes sportiskos, ilgesneje kelioneje nepajutau nemaloniu signalau is nugaros :) Gedimai - ne Galant pozymis. Minusai - galimos transmisijos problemos, problemos su keleivio dureliu jungikliais, bagazines uzrakto sposai, automobilis pasizymi ivairiais kirbzdesiais. Siaip automobilis sukelia gana neblogus prisiminimus kaip paprastas, taciau malonus automobilis, taciau jame nerasi jokiu idomesniu pusiu. Kogero buciau su juo dar nemazai vazinejes, taciau teko ji islydeti i automobiliu roju:) Tai automobilis daug kuom panasus i Honda Accord ir manau yra geras pasirinkimas kaip pirmasis automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mindaugas | 2009-08-11 |
Patikimas, patogus senesniu metu minivenas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras, solidus, gana patikimas automobilis su erdviu ir patogiu interjeru. Patikimas elgesys kelyje.
Sunku prieiti prie variklio skyriaus, mazoka erdve bagazui.
|
Pries penketa metu ieskau seimyninio miniveno, kuris nepadarytu skyles seimos biudzete :) Perziurejes ir pasiskaites apie visa kruva variantu, rinkausi is Previa ir Odyssey variantu (vokiski ir prancuziski variantai nelabai patrauke). Pasirinkau Previa ir turiu pasakyti labai nesusivyliau. Nors automobilis nenaujas, taciau vaziuoja patikimai, dideliu bedu neturejau, o tai svarbiausia. Reikia pripazinti, automobilis atrodo gana idomiai, prietaisu skydelis labai neiprastas (taciau patogus), interjeras labai erdvus, galima susodinti viso 7 zmones ir dar bagaza. Sedynes galima konfiguruoti - galines padalinti per puse ior sulenkti, vidurines sedynes pasukti 180 laipsniu kampu. Tiesa vidurine sedyne vidurineje eileje pritvirtinta nejudamai. Pacios sedynes tikrai neblogos, vietos kojoms ir galvai yra pakankamai. Automobilis nors didelis, taciau neblogai laiko kelia (is dalies deka to, kad turi zemesni svorio centra del variklio isdestymo), visai kaip didelis sedanas, taciau piktnaudziauti tuo neverta. Visagi automobilis sveria beveik 2 tonas. Kadangi automobilio variklis pakistas praktiskai po priekine panele ir sedynemis, tai viduje yra kiek triuksminga, be to variklis isskiria nemazai silumos i salona. Tai nemalonu ypac vasara. Automobilio remontas gali buti brangus: vairo koloneles kondicionieriaus remontas arba paprasciausiu zvakiu pekeitimas. Previa turi silpna vieta - varanciojo veleno gedima, kuris aplanko daugeli pavaziuotu automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
eugenijus | 2009-08-08 |
pezas 806
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas
nera
|
tinka tikrai nemaniau kad tiek laikis .vazineju po Rusija 3 metus pirkau 167000 ryda per trys metus 270000 kas ne keista liako ir gerai ,patogus talpus ,benzinas autostrada kai iki 90 kmval po lenkija 7.1 litro simtinei ,jei iki 120 tai 7.5 litro, jei iki 140 km-val tai 8.5 litro ,miestas 12 litru , per 100 t rydos ,per trys metus ,remontas vaziuokles ir dirzai 1500-1700 litu i metus ,buvo dvi neplanuotos -sankabos keitymas ir radiatoriaus viso su darbais -1500 lt daugiau jokiu problemu seip nelaukiau tikrai kad taip laikis nera
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Andrius A6 | 2009-08-07 |
Renault Laguna
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai patogi, super erdvi mašina, kaip universalas talpina labai daug krovinio, tik reikalauja nuolatinės priežiūros, kaip, ko gero, ir bet kuris kitas auto. 1.8i Ką ir priklauso nusipirkus nenaują auto: diržus, tepalus, filtrus. Po to pora stabilizatoriukų, pečiuko valymas, keistos kaladėles, tekinti diskai ir pakeistas vairo traukės antgalis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Dariulis | 2009-08-06 |
VOLVO V70
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Auto superinis. Gal kiek zemokas kas megsta iskilas arciau ezeru ar upiu, bet kas liecia talpuma, tai be komentaru... 2.4 D (D5) Didziausias trukumas - oroginaliu daliu kainos.
Girdejau, kad pas daugeli D5'uku problemos su turbinos valdymu, bet ramiau vazinejantis to niekad ir nepastebes.
O kolkas teko pakeisti galinio stabilizatoriaus traukutes ir priekiniu sakiu sailentblokus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
vidmantas | 2009-08-06 |
labai geras grazus ir patikimas modelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
grazus,saugus,kokybiskas,patikimas,
dideliu minusu neturi,bent per pliusus ju nesimato
|
viena karta suremontavus kokybiskomis dalimis tarnaus daugybe kilometru geri varikliai 2,2 20V turbo 2,5tdi kaip savo metu gan brangus auto bet jei nupirksit gera,tai jis bus vertas kiekvieno lito rinkites gera
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rimantas | 2009-08-05 |
VECTRA A
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Prieš tai apie 100000 km pravažiavau su Ascona. Nieko blogo negaliu pasakyti, nors perkant jau buvo kaip reikiant nuvaryta. Patiko Civik'as, dabar važinėju 2004 Corola 1,8. Bet nė viena nerilygsta Vectrai. Stabili ant kelio, (nebuvo problema autostradoje prilipus prie "blatno" BMW ir 170 pavaryti), minkšta važiuoti, patogi sėdėti ilgesni laiką. Tiesa, visą laiką važinėjau tik su dujomis, neperjunginėdamas į benziną. Tik žiemą, kai būdavo šalčiau kaip 10 laipsnių, vesdavau benzinu. Liuks mašina, deja Corola ne tokia gera pasitaikė. Pastaba: kuro sąnaudos dujoms 2,0i; 8v, Nusipirkau 1999m. daužtu priekiu, bet variklis nepaliestas. Atsiremontavau ir iki 2009 pavasario važinėjau kiekvieną dieną žiemą-vasarą. Po remonto iš karto servise išpurškiau DINITROL'u. Per tą laiką pakeičiau tik keleivio pusės traukę ir du kartus apatinį išorinį sailentbloką, bet kadangi tekdavo pavarinėti ir žvyrkeliu, tai manau, kad tai labai gerai. Tepalai, kaladėlės čia nesiskaito. Rūdžių yra tik ten kur nudaužyti dažai - priekis, slensktis su batais. Nuo praeitos vasaros prasidėjo senatvės sudilimai - paskirstytojo dangtelis, sulūžo liuko atidarymo rankenėlė ...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Arnas | 2009-08-05 |
Patikimas, labai patikimas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, komfortiskas vaziavimas, kokybiskas interjeras, geras surinkimas ir t.t. Puikiai suderintas automobilis.
Kiek grubus automobilis dizaino poziuriu, neekonomiskas variklis.
|
MB marke visada garesjo patikimais automobiliais. Butent tokie modeliai kaip si E klase ir uztarnavosi varda. Siandien Mersai prikimsti elektronikos, medziagu irsurinkimo kokybe taip pat ne pagerejo,todel siandieniniai mersai tokia kokybe pasigirti negali. Automobilio dizainas labai paprastas, pats mersediskaiusias koki tik galima isivaizduoti. Tai tik pliusas solidziam automobiliui. O variantai su didesniais varikliais (ypac kupe kebulai) atrodo net ir siandien puikiai. Tai isties nesenstantis dizainas. Interjeras labai paprastas, taciau kokybiskas, niekur nejauciamas taupymas. Aisku sunku lyginti toki automobili su naujais, todel reikia viska vertinti salygiskai. Salono oda vis dar nera nusidevejusi, o tai irgi kokybes pozymis. Vairas aptraukas oda, sedynes, langai ir stoglangis valdomi elektra. Sedynes islike standzios. Galines sedynes turi galvos atlosus,kuriuos galima nulenkti. Bagazine milziniska, uzsidaro labai tyliai. Automobilis subalansuotas vaziuoti tyliai ir komfortiskai, todel jis nera posukiu automobilis. Taciau automobilio niekaip nepavadinsi nevikriu – jo apsisukimo spindulys labai nedidelis (mazesnis net ir uz kompaktisku miesto automobiliu). Be to jis labai stabilus prie dideliu greiciu. Automobilis tikrai labai ilgas, taciau gale sedinciu kojoms vietos nera labai daug. 3.2 litro variklis turi 217 AG. Tai tiesiog puikus duomenys to meto automobiliui. Variklis dirba labai sklandziai, tyliai nors malonus variklio garsas girdisi kai paspaudi. Nemazam automobiliui pilnai pakanka galios, tuo galima isitikinti greitkelyje. Detales niekada nebuvo pigios siam automobiliui, taciau pirkti jas tenka labai retai. Jeigu priziuresi si automobili tai ir koki pussimti metu galima pravazineti :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Nerijus | 2009-08-04 |
Subaru Legacy
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai patvari ir gera mašina, atsiperka patikimumu ir komfortu, nesulyginsi su audi, bmw, kur nuolat gedimai. Dalys brangokos, bet lengva pakeisti pav. pagrindinį diržą. Vežioju šaldytuvus su ja, jokiu problemų eina kaip bitė! :D 2.2i 16v DOCH Pagrindinis diržas, stabilizatoriaus traukutė
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Gena | 2009-08-04 |
audi 80 quattro 2.2 i 10v
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
auto islaikita puikei. viskas veikia be problemu.kebulas geras.praeina bet kur,kas zino sia masina tai ner ka sakit. keistos zvakes,laidai,dangtelis,prek.pakaba ir seip smulkmenu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
python | 2009-08-02 |
Dodge Grand Caravan
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mašina važiuoja puikiai. Labai puiki ilgose kelionėse. Pakaba labai gera visiems LT keliams. Trūkumai: kėbulas rūdija ypač smarkiai, degalų naudoja daug (vidurkis 14 litrų. Trasoje įmanoma pasiekti 9 l/100km). Geras dalykas tai, kad galima važiuoti su A92 benzinu ir bioetanoliu E85 (pigesnis 50ct negu benzinas). Nepirkčiau šio automovilio dėl rūdijimo ir didelių kuro sąnaudų. 3,3 Priekinių stabdžių diskus (2k), kaladėles, vairo traukių antgalius, stabilizatorių gumas. Remontavau borto kompiuterį, stabdžių vamzdelius (prakiuro), kondicionierių (prakiuro vamzdeliai), vairo stiprintuvą (prakiuro vamzdeliai). Keičiau žibintus į europietiškus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Martynas | 2009-08-02 |
Traukiantis aplinkiniu demesi auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas, greitas, demesi traukiantis
Rudys keliose vietose, daugiau kolkas nepastebejau
|
Nusipirkau savaji pries menesi, tad kolkas jokiu problemu neturejau. Apskritai tai patogus, pakankamai greitas, jaunatviskas automobilis. Pas mane yra beveik visi i tokius modelius montuoti privalumai - odinis salonas, klimato kontrole, kondicionierius, borto kompiuteris, pilnas elektros paketas. Truksta parktroniko ir aparaturos valdymo ant vairo :):) Bet tai tikrai neproblema. Kas mane suzavejo, tai kad Cougar'as yra patogus ilgesnese kelionese, sedynes patogios ir nuovargio kaip kad pvz Hondose nejutau.
Ir svarbiausias dalykas, tai automobilio kaina. Perkant galima sutilpti ir i 10.000 Lt. Kur dar rasti tokios komplektacijos, isvaizdos zveriuka uz tokia kaina? 2.5 ltr. Duratec V6. Su panasiu varikliu jau buvau pazystamas, taciau kadangi sis automobilis naujesnis tai ir trauka sio variklio labiau jauciama. Vidutines kuro sanaudos vazinejant daugiau miesto rezimu - apie 11,5 Nusipirkes is karto pasikeiciau tepalus ir visus filtrus. Atsejo tikrai nepigiai, nes ant tepalu negailejau, pyliausi vienus brangiausiu (litras virs 50 Lt.). Kiek zinau, sios "kates" megsta kada tepalu buna tiek kiek reikia ir kokybisku :)
Ateityje planuoju pasidaryti ratu suvedima, diagnostika (dega lemputes kurios neturetu), pasitvarkyti keliose vietose lendancias rudis. Atkreipti demesi i variklio darba, daznai jei buna nepriziurimi, alyva nekeiciama, del to gali buti sudrozti. Taip pat reiketu apziureti kebula, nes automobilis kad ir naujesnis, bet vietomis lenda
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mazda New | 2009-07-31 |
Mazda 323 F
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Panašus į Porshe :)
Nelabai komfortiškas
|
Simpatiškas,gan greitas,tik nelabai komfortiškas-jaučiasi kiekviena duobė. 65 kW dar problemų nebuvo Atkreipti demesį į stabdžių būklę,variklio darbą
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2009-07-31 |
Geras bet morališkai atgyvenes automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas,kebulas nebijantis rudziu,salonas erdvus,praktiskas
megsta stabziu suportai strigti,su rankiniu stabziu problemos
|
Automobilis patikimas ,talpus,erdvus.Jo verte labai kritusi nors dizainas lieka patrauklus Patikimai dirbantis 2.0 l doch varikis (jei neidetos dujos).Problematiska kai reikia keisti tepalo filtra,nes paciam be duobes irspec. įrankio - be šansų pasikeisti Detales lyginus su vokiečiais brangesnes bet remontas retesnis (jei pvz.neušauni kokios oro srauto matuoklės) nepatartina pirkti su dujom arba jei yra dujos tai reiktu patikrinti oro srauto matuokle(pralekti ant benzo ir paziureti traukima)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Prezas | 2009-07-30 |
1.8 i 16v 81 kw + dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagi masina, niekada nebuciau pagalvojas kad universalas su 1.8 varikliu taip smagiai vaziuoja. Labiausiai nustebino stabilumas posiukiuose. Nu vaziuokle nepigi, bet uztat atidirba kai reikia vaziuoti ilgas distancijas, o ypac musu lietuvos keliais. Kadangi yra su gamykline duju iranga, taigi yra biski problemu del jos prieziuros. 1.8. DOHC Kap metus vaziuoklei reikia iki 1000 lt. Be vaziuokles detaliu, vairo stiprintuvo siurbli, naujas 800.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Robertas | 2009-07-28 |
Ford Mondeo 1997.04.11 zetec 1.6l 66 kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas,praktiškas,nebrangus taisymas jei rankas turi,patikimas
Rūdyje galinės arkos,trapūs buferiai.
|
Buvo pirkta prieš 2 metus. Ford Mondeo SEDANAS
Pirkta buvo paprastos komplektacijos,be el.langų ar el.veidrodėlių ar borto PC .Kad būtų kuo mažiau elektros. Važiavimas yra smagus ir minkštas.Žvyrkeliu važiuojant nebilda važiuoklė ar salono plastmasės. Jokių pašalinių garsų. Ganėtinai gera garso izoliacija.Salono "plastmasės" nėra pigios gamybos,o ganėtinai malonios liesti. Važiuojant ilgesnias keliones nepavargsti sėdėti,tuo pačiu ir keleiviam gale ganėtinai smagu.
Pačiam salone daug vietos,galinės sodynes atsilenkia,taigi automoilis gana praktiškas.
Tikrai smagus vairuoti,bet kokiomis salygomis.
1.6l benzinas zetec 16v 66 kW mieste vartoja 8l ,o trasoje 6.5l Kainos nuvertėjimas aišku yra,kaip ir visų automobilių.
per 2 metus keisti tik reikė . Tepalus 85lt , tepalo filtras 35 lt, oro filtras 28 lt,priekiniai diskai 94 lt , priekinės kaladėlės 44lt .viskas. Visa kita veikia tobulai.
Kaip prižiūrėsi taip ir veiks. Tikrinti arkas-slenksčius dėl rūdies.Tikrinti stabdžius ysibėjus iki 70-80 km ar "nedaužo" stabdnat priekinių ratų (diskai dažnai susidėvėje būna) Tikrinti MAF veikimą .
Geriausia diagnostika atlikti ir pamatysi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Marius | 2009-07-28 |
Apie Rover 620sdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ROVER 620
Rudija kebulas,ir tepaluojasi variklis
|
Turiu ROVER 620sdi,pradesiu nuo pakabos,ji paprasta lengvai remontuojama,dalys tinka nuo hondos,ir kas svarbiausia nebrangi!,kebulas na kuris metalas nerudyja:) megstamiausias rudziu vietos yra galines arkos,po priekiniais veidrodeliais,palei kapota! su prikinemis faromis yra problemyte reikia paieskoti,kaina vyrauja nuo angliskos 200lt iki europines 450lt,salonas patogus yra ir odiniu ir veliuro tipo,gal kai kas ir barska:)variklis jei kalbam apie dyzelini angliska-pravaziavus kokius 350 tukstanciu tai tepaluojasi reikia restauruoti turbinyte,butina laiku keisti tepalus ir svarbiausia pagrindiny dirza su itempejais,generatoriaus dirza su itempeju taip pat keisti reiketu laiku,kaitinimo zvakes pakeitus ziema kuriasi be problemu,kitaip tariant variklio eksploatacija brangoka,bet kurio dyz.variklio nebrangi.ekonomiskumas tai pastebimas 100km uzmiesty 5.2litro-100kmh gal net maziau,mieste apie 6.5 litro, neskaiciuoju nes ipilu pilna 65litru baka ir pamirstu kada pyliau kuro:))) remontuoju pats sutaupau pinigu detalem:)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
nerras | 2009-07-28 |
Geras, sportiskas ir kokybiskas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai stilingas automobilis, geras dizainas, kokybiskos medziagos, gerai surinktas. Galingas 2.4 dyzelinis variklis. Sportiska, standi pakaba. Daug standartines irangos.
Pakaba nesureguliuota labai komfortiskam vaziavimui, kiek ankstas automobilis (kogero BMW 3 talpesnis). Alfa linkusi stipriai prarasti verte. Neaisku koks bus automobilio patikimumas laikui einant.
|
Teko pabandyti Alfa Romeo 159 2.4 turbodyzeli su automatine pavaru deze. Ispudziai tokie. Pirmiausiai koki ispudi automobilis palieka. Naujas dizainas isties geras, labai labai geras. Automobilis neperkrautas nereikalingomis detalemis, priekis paprastas, labai agresyvus, originalus, o svarbiausia tinkantis Alfa markei. Automobilio dydis, proporcijos idealios. Galas taip pat puikus - grazios galines lempos, du chromuoti ismetimo vamzdziai. Net duru rankeneles labai malonu liesti. Tiesa man universalas patinka labiau nei sedanas - taciau cia skonio reikalas. Interjeras nusipelno paciu geriausiu atsiliepimi - primiausia naudojamos medziagos pacios geriausios kokybes (palyginimui - naujasis BMW 3 turi akivaizdziai prastesnes kokybes prietaisu skydeli) - plastikas malonus liesti, minkstas. Prietaisu skydelio dizainas islaike 156, 166 alfu stiliu. Labai gerai ziurisi 3 dacikai centrineje konsoleje (tame tarpe ir turbino slegio rodiklis), skydelio apsvietimas labai grazios baltos spalvos, sidabriniai paneles intarpai atrodo kokybiskai, yra su nedideliu reljefu, salonas geltonos odos spalvos atrodo labai solidziai, durelese odos intarpai, visi prietaisai malonus jungti. Keli nedideli minusai - pigiai atrodantis automatines pavaru dezes plastikas (tas is kurio kyso perjungimo svirtis), klimato kontroles prietaisu valdymui siek tiek trukdo pavaru svirtis, rankinis stabdis kaip nekeista aptrauktas ne oda, o yra is plastmases, bagazine neispudinga. Uzvedus nustebino vienas dalykas - garsas. Paspaudus akseleratoriu iskarto pasigirsta labai solidus garsas, panasus i V6 benzino, nes suabejojau ar tikrai cia dyzelis. Zodziu tas garsas isgautas deka ismetimo sistemos, bet jis labai labai geras. Nors lauke bunant gan stipriai girdisi dyzelio darbas. Automobilis vaziuoja sportiskai - pakaba suderinta standziai, neapleidzia labai tvirto automobilio jausmas. Tai didelis pliusas sportiskuma vertinantiems, kita vertus pakaba nera labai kieta, kasdieniniam naudojimui ji taip pat tiks. Taciau vaziavimas bus tikrai kitoks nei tarkim su Audi A6. Vaziuojant tikrai niekas nebarska. Minusas - gana ankstos galines sedynes, nors automobilis nera labai mazas (ir dar gana sunkus). Variklis turi 210 AG, iki 100km per 7,9s. Rimti duomenys, vaziuoja panasiai kaip duomenys sako. Panasiai kaip BMW 524 turbodyzelis. Gal kiek aukstu apsuku reikalauja variklis. Ekonomiskumo vertinti negaliu. Pavaru deze veikia be didesniu priekaistu. Nieko labai blogo pasakyti negaliu. Atsisedus i si automobilis jis tikrai patiks, toliau viskas priklausys nuo prieziuros ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
auris | 2009-07-27 |
vw golf3
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
masina po miesta skirta vazinet, pigus taisymas, del kratymo bedu nematau, ant duju 170 atidares buvau nu azarto atsiranda taip vaziuojant, kiekviena diena vazinejant tj tinka auto 1,8mono abu sarnyrus, vairo trauke, slenkscius pervirinau
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...337338339340341342343...425 |