Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8483)

Daugiau apie automobilį Nissan Pathfinder
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Žilvinas | 2009-07-27
Iš Nissan to nesitikėjau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galingas
daug nemalonių smulkmenų - lūžta, byra, rūdyja, girgžda, kaukia
Įsigijau automobilį naują iš Nissan atstovų Kaune. Pirmas įspūdis buvo labai geras, bet palaipsniui jis blėso ir štai kodėl: jau pirmą mėnesį pradėjo neužsidarinėti vairuotojo durys, pati rankena pradėjo byrėti dalimis. Nissan salone paaiškino, kad garantija tam reikalui negalioja ir už naujas detales, bei jų remontą mane apmokestino. Važiuojant didesniu greičiu mašina imdavo nežmoniškai kaukti - to priežasties Nissan atstovai taip ir nesurado. O priežastis banali - pakoja (laiptelis) taip pat sutverta negrabiai, nepatikimai. Važiuojant nuo vėjo pasipriešinimo ji ima žiotis, o atsiradusiose kiaurymėse ima kaukti vėjas... Salone panelė sumontuota atmestinai, tarpai tarp atskirų elementų skirtingi, plyšiai didžiuliai. Skaudžiausia, kad jau pirmą žiemą ant stogo atsirado nedidelių rūdžių dėmelių, o po dviejų žiemų dugnas tapo nuo rūdžių raudonas, bagažinės dangtis - kampuose atsirado rūdžių. Yra galimybė naudotis belaide įranga telefonui ("mėlynas dantis") - ji nieko neverta. Norint su kuo nors kalbėtis reikia šaukti visa gerkle, kad tave girdėtų. Po poros tokių "pokalbių" ima svaigti galva ir dingsta noras naudotis tokiais"patogumais". Liukas - naudojausi retai. Pirmais metais lyg ir be problemų, vėliau važiuojant jo neįmanoma uždaryti. Jis atvažiuoja į norimą padėtį, tada nesustodamas vėl atsidaro. Tad jei važiuojant prasideda lietus tai turi sustoti, kad jį uždaryti. Prietaisų panelėje - rodoma lauko temperatūra. Viena dieną ją nustojo rodyti. Nissan specialistai nusprendė, kad kaltas daviklis. Pakeitė jį. Vis tiek nerodo - užsakė ir pakeitė visą panelę ( vėliau parduodant automobilį spidometras buvo 15000 km :). Lauko veidrodėliai. Nuostabu, kad jie gali užsilenkti kai sustoji kur nors siauroj vietoj. Tik deja pirmą žiemą sugedo vienas, pavasariop antras, sekančią žiemą istorija kartojasi ir taip kasmet. Kai lauke nors -10 šalčio - jų geriau neliesti, nes garantuotai suges. Variklis be abejo galingas. Man net nepavyko sugalvoti kur panaudoti jo galią. Tačiau norint greičiau pavažiuoti - mašina jaučiasi, kad yra prievartaujama, įsibėgėti jai reikia daug laiko. Tad jei nori ką nors aplenkti - reikia gerai įvertinti situaciją, nes gali ir nespėti... Degalų jis iš manes prašė apie 13 litrų (dyzelino), aptarnavimai - velniškai brangūs. Po visų šitų iš esmės smulkmenų, nuvažiavęs 90000 km (3,5 metų) pardaviau jį už 16700 eurų, kai tuo tarpu man jis buvo kainavęs 64000 eurų - žiauru... palaukti atnaujintos versijos, gal pataisys visas nemalonias smulkmenas. Nepirkti su navigacija - ji nieko neverta, nors galinio vaizdo kamera - nuostabus dalykas parkuojantis mieste.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen Xantia
1993 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Avarinis_ | 2009-07-24
Nieko gero
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus
nestabilus, daug islaidu, nieks nenori remontuot, brangus remontas, kvaila panele, nelogiskas ir nepatogus mygtuku isdestymas, ilgose kelionese pavargsti kaip suo, nepatogios sedynes...
Grazus automobilis, taciau ir sudetingas. Remontas sudetingas, servisai dazniausiai atsisako remontuoti, reikia varyti i salona, o salone nesveiki pinigai. 2.0 l benzinas. Remontas labai sudetingas, viskas vienoj kruvoj, noirint kazka pakeist reikia puse variklio nuardyt, kad priejimas butu... Pirkti tikrai nepatariu, gerai jeigu nera problemu, jeigu ju atsiranda, tai tenka vaiksciot peskom po visus serevisus ir maldaut, kad priimtu remontuot. Labai nelogiskai surinkta masina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hummer H3
2005 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Avarinis_ | 2009-07-24
Kietas dzipas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galinga isvaizda, komfortiskas, nereikia C kategorijos, salono kompaktiskumas
Mieste dideles kuro sanaudos, brangios detales, registracijos problemos
Geras ir nebrangus automobilis, jei neiperki H2, tai H3 tikrai ipirksi. Vaziavimas komfortiskas, palyginus H2 ir H3 kuro sanaudas, H3 aiskiai lyderiauja. Tai dzipas, paprastesniems zmonems, nes vazinejant su H2 tikrai reikia prilaikyti pinigu. Taip pat H3 nereikia papildomos C kategorijos, H2 reikia. 3.5 Benzinas. Patikimas, ir galingas. Hummeris valgo nemazai. H3 mieste apie 17, trasoj apie 12. Geriau pirkti Lietuvoje vazineta, tada del registracijos nebus problemu. Jei is Amerikos, reikes papildomai investuoti, kad automobilis pilnai atitiktu Europietiskus standartus.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
1997 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Avarinis_ | 2009-07-24
Neblogas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas variklis, ekonomiskas, nesudetingas remontas
nekomfortiskas, ilgoje kelioneje pavargsti, rudyja, problemos su automatais
Neblogas automobilis tiek miestui tiek uzmiesciui. Japonu garantuota kokybe, taciau savaime aisku, kad ir kiekvienas automobilis turi savo pliusu ir minusu. Varikliai patikimi, laiku keisk tepalus, filtrus, dirzelius ir tikrai problemu neturesi. Nesudetingai remontuojamas. Reiketu vengti automatu, nes jei deze subyra, vargiai rasi kita, mazai isleista su automatinem dezem. Perkant reiketu atkreipti demesi i rudyjima, jei parudyjus, reiskia kirmys dar labiau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tadas | 2009-07-23
Peugeot 406 2.1TD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug vietos, grazus salonas, geros kokybes medziagos, gerai surinktas, nebarska salone niekas, labai gerai stivi ant kelio posukiuose, gera orginali garso aparatura
galetu but siek tiek minkstesne pakaba, norint kazka pasikeist salone kokia lempike reik daug apdailu nurinkt
Geras automobilis, gerai surinktas, graziai atrodantis salonas. Nemazai vietos automobilyje tiek viduj tiek bagazinej. Jei masina su apypilne komplektacija tai isvis super, kalbu apie el sedynes, klima, borto kompas, krituliu daviklis ir t.t. 2.1td motorai tvirti, gan ekonomiski ir galingi 80kw, motorai ne lepus, bet siurbliai elektriniai (lucas) siek tiek problematiski., Variklio resurso uztenka tiek autostradoj tiek mieste. Sedint viduje motoro garso beveik nesigirdi. variklio sanaudos jei protingai vazinejant misriu rezimu galima itilpti i 5.5l/100km naudojat kondicionieriu ir t.t., vazinejant smagiau tai 7l/100km misriu vazinejimu turetu pakakti. Masinos detales nera pigios vien del to kad prancuzas cia nuo senu laiku isisaknijusios tradicijos... Bet su dalim problemu nera. Kaip tos klases masina pati daug nekainuoja lyginant su hondom ar audi, o komforto ir malonumo gauni tiek kad tikrai verta uz remonta 30proc daugiau moket. Nuvertejimas kaip ir visu masinu ziurint kokia nusipirkai ir kurio laiko momentu, Jei pirkai gerai komplektuota masina tai daug nenuvertes nieko isskirtinio kaip ir visuose masinose ziuret visus mazgus
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Alfa Romeo MiTo
2008 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Nerijus | 2009-07-23
Puikus automobilis, beveik jokiu priekaistu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas visais atzvilgiais, puiki variklio trauka, malonus kartu sportiskas pojutis. Kokybiskas interjeras, puiki komforto iranga. Iskirtinumas, Alfa ivaizdis ir t.t.
Maza bagazine, brangus automobilis, taciau uz malonumus tenka moketi. Rimtu minusu net negaliu isskirti.
Pirmiausia automobilio stilius - jis puikus, jis kartu originalus (lbai puiki visu lempu forma), labai "alfiksas" (radiatoriaus groteles), be to nedidelis automobilis yra labai panasus i tipiskus coupe automobilius (placios ratu arkos, siiap jau labai panasus i VW Scirocco). Dureles be remu. Jo dizaina nuotraukose galima lengvai sumaisyti su Alfa Romeo superautomobiliu - "8C Competicione". Mito dizainas yra vienas is tu prie kurio nagu geriau nekisti, nieko nepridedineti ir nieko neatimineti. Vazinejau su variantu turinciu 18 coliu ratlankius, juodos spalvos su labai ryskiu raudonu perlamutru (tokios spalvos niekur kitur nesu mates), automobilis atrodo super ir nekitaip. Vaziuoja jis taip pat kaip ir atrodo - nepriekaistingai. Automobilis subalansuotas sportiskai, pakaba labai informatyvi, kelia laiko puikiai, taciau kartu tai nera kibiriukas - automobilis pakankamai minkstas, kad patiktu moterims ir kad su juo butu patigu sukti ratus mieste (sedima gana aukstai). Zodziu balansas labai geras, pojutis lyg vaziuotum didesniu Alfa Romeo 159. Vairo pojuti normalus, tikrai nera sportiskas, daugiau kaip normalaus miesto automobilio, taciau taip pat nera labai lengvas. Kiek uzkliuna vairo apatine dalis kai vairas yra keliskart sukamas. Smulkmena. Kitas didziulis automobilio pliusas - interjeras. Ji ne tik, kad graziai ziurisi, taciau yra tikrai kokybiskas. Ypac man patinka paneles medziaga - toks ale karbonas (panasus i Fiat Bravo), ta medziaga ne tik, kad graziai ziurisi, bet ir yra labai maloni liesti ir kokybiska. Kai kur naudojamas paprasciausias kietas plastikas, taciau ranka jis beveik nepasiekiamas. Prietaisu skydelio apsvietimas - baltas ir labai grazus. Sedynes nors ir medziagines, taciau yra idomios fakturos ir tikrai neatrodo pigiai. Gal kiek per ilga begiu svirtis su neinformatyviu bumbulu, metaliniai pedalu antdeklai yra slidus, prastas matomuma atgal pro maza langeli. Klimato kontrole dvieju zonu. Zodziu automobilis turi viska ko reikia ir ka turi 3 klasemis aukstesni automobiliai. Variklis - 1.6 litro turbo su 155 AG ir patikekit visi arkliukai puikiai jauciami. Automobilis turi agresyvumo nustatyma - normalu, slidziam keliui ir dinamiska. Pasirinkus dinamiska akivaizdziai jauciamas variklio pagyvejimas, taciau kitu nustatymu pasikeitimo nepastebejau. Tai automobilis norinciams issiskirti ir manau jis nemaziau isskirtinis nei MINI. Automobilis malonus, tikrai nesinori is jo islipti. Taciau klausimas del patikimumo, detaliu kainos ir pan. Tai kogero nebus pigiausi islaikyti automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 626
1997 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rychka | 2009-07-22
Mazda 626
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus automobilis komfortiskas klimato kontrole autopilotas borto kompiuteris taciau macius daug kelis kartus pravaziavus europa kantrus automobilis manau jei butu mazesne rida gal ir nieko auto butu 2.0i 16v DOHC Sankaba kadangi valgo tepalus tai remontuotas variklis keisti ziedai galvutes tarpine ir t.t. pakesti sarnyrai priekines sakes
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi A3
1996 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
Deividas | 2009-07-22
Audi A3 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pirkau automobili su variklio defektu (taip pigiau). Keiciau galima sakyti beveik visa variklis. Poremonto super trauka ir vis dar tokia pati. Vaziuokle kaip ir visose audinese reikalauja siokio tokio demesio, bet viena kart aviska susitvarke kelis metus tikrai laikys gerai (ziurint kokias detales susideseite). Tepala patartina keisti laiku, o tepalo filtra ne reciau kaip kas 15-18 tukst. km. Deja, turejau tik viena beda rimtesne. Sugedo kuro siublys ir teko labai ilgai ieskoti tinkamo ir tai man kainavo su remonto darbais 800 Lt. Variklio remontas 3200 Lt Akumas 350 Lt Vaziuokle 800 Lt Tepalai apie 150 Lt 1.9 TDI (81 KW) Pagrindinis dirzas, tepalo filtras, degalu siurblys, vaziuokle "gumos" priekines.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lincoln LS
2000 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Linkolnas | 2009-07-21
LS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+++++++++++++++
neaptikau minusu
Labai geras kainos ir kokybes derinys, bet lietuviai atsikratys visu stereotipu ir atras si modeli, kai jis taps antikvaru. 3.0 benzas. Trasa apie 9 mieste 13. 2 metus vazineju ir nieko nekeiciau. Pirkti Amerikoj paciam.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Marea
1996 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
saulius | 2009-07-20
FIAT MAREA WEEKEND 97m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galingas variklis,didelis salonas,gražus dizainas,paprasta priežiura,
truputeli žemokas jai naudosite sportines spiruokles
talpus,gražus,kelioniu automobilis. 2,4td, 5cilindru, turbininis variklis vartojantis tik iki 7 l /100km. 91kw - 125ag eksplotacija prieinama. pirkti tik su orginale važiuokle (ne sportine) ,atkreipti demesi i trukima nes toks motoras trauke gan neblogai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Marea
1996 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
saulius | 2009-07-20
marea 96
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis,išvaizda,eksplotacija,stabili kelija.
žemoka pakaba
sedanas.kurio talpa galima padidinti atvertus sedines galines.jai reik vešt ka nors ilgo.gan patokus vidutines klases automobilis. 1,9 td ekonomiškas , patvarus, gana pajegus kaip sedanui bet silpnokas universalui. vartojantis tik 5l /100km. kainos ir kokybes santykiu tai geras, paprastas automobilis nereikalaujantis ipatyngos priežiuros.detaliu kainos brangokos (orginalios) bet laiko gana ilgai ir patikimai. geras auto nedideliai šeimai,studentam ,jaunimui.žmonem kurie nori važinet taupei ir be dideliu išlaidu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Omega
1993 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jonas | 2009-07-20
Opel Omega Caravan 2000
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis komfortiskas, ieskant lygiu reiktu ieskot tarp MB S-Class ir Bmw 7s. Pirkau su babinos def, pasikeitus neislindo kazkokiu spec. bedu. Rudziu beveik nera,tik keleivio slenkscio apcioje pakeltas dazas. Kainos kokybes santykis tikrai puikus. 2.2i Ecotec Tepalai - 108lt, kaladeles - 160lt, diskai - 410lt, pagr dirzas su vandens pompa - 420, babina org-650lt. Viskas buvo keista nupirkus automobili. Vazinejiu jau 2 metus, kolkas niekas nera sugede.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S80
1998 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Simanas | 2009-07-18
Vilkas eriuko kailyje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
EKONOMIŠKUMAS KOMFORTAS EKONOMIŠKUMAS KOMFORTAS IR EKONOMIŠKUMAS!
Neutralus neišskirtinis išorės dizainas
Niekada nekreipdavau demesio i miete vazinejancius VOLVO automobilius, nes jie tiesiog man neatrodydavo isskirtiniai. Taciau atejus laikui keisti automobili, pasirinkau si modeli... Renkantis automobili pagrindinis kriterijus buvo kuo geresnis ekonomiskumo ir konforto santykis. Ir po 2 meneisu paieskos niekas negalejo prilygti VOLVO S80. Automobilis kainavo apie 17 000 Lt (su tepalu, variklio dirzu ir priklausanciu guoliu, vandens pompos, kaikuriu nusidevejusiu vaziuokles detaliu pakeitimu). Ir uz sia Suma pinigu gavau auksciausios klases komfortiską automobilį. Automobilis vaziuoja tikrai labai labai tyliai net vaziuojant 160 km/h isores triuksmu lygis nelabai skiriasi nuo 70 km/h. Pakaba minksta, taciau ne per minksta ( automobilis labai gerai stovi ant kelio. Beprotiskai patogios sedynes (+pas mane sviesus odinis-veliuro salonas). Nei kiek nepavargstama ir ilgesnese kelionese. Gale vietos apsciai. Milziniska bagazine. Vienas is pliusu taip pogi yra tai kad sio automobilio nereikia drausti nuo vagiu - volvo niekas nevagia. Su Volvo tikriausai neatrodysite isskirtinis... ir kiti esimo dalyviai jus tiesiog gerbs kaip solidu eismo dalivi. Taciau kiti vovo vairuotojai supras, kad pasirinkote geriausia automobili rinkoje! :) Variklis - sio automobilio dziugiausia dalis.... 2,5 TDI variklis standartiskai turintis 103kw Tai is esmes Audi A6 1994-1997m variklis susilaukes didziules sekmes del savo ekonomiskumo ir galios santykio, taciau volvo mechanikai padare kazka, ka galima vadinti stebuklu... Tempdamas 1700 kg. sveriancia limuzino klases VOlVO S80 masinyte varikliukas tevartoja trasoje 5,5 l/100km, mieste 7,5l/100km, misriai 6-6,5 l/100km. Po apsilankymo pas Vimota chip tuning komanda automobilis tapo labai dinamiskas (nuo 103 kW galia pakilo iki 140 kW, bet svarbiausia kad didziausia galia isvystoma ties 2500 apsuku..). gaunasi kad automobilis ir labai didelis komfortiskas ir labai dinamiskas. 100km/h dabar pasiekiu per mazdaug 7,5 s. ir vidutines kuro sanaudos 6,5 l/100 km. Eksplotacija yra nei brangi nei pigi. Detales pigesnes nei BMW ar Mersedeso, bet brangesnes nei opelio Golfo ... Na toks viduriukas. Taciau Volvo yra volvo, genda retai, todel galima butu sakyti kad eksplotacija nera brangi. Pirkite VOlVO S80 2,5 TDI (103kw) 1999-2000m modeli ir turesite limuzino klases automobili su ekonomines klases eutomobilio kuro sanaudomis ir eksploatacijos kastais.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
kesa | 2009-07-16
FORD  Mondeo ST 220
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puiki masina , traukia gerai , jai butu turbo imesta ,nemasina o zver . kebulas pakankamai neblogai issilaikes , 3l v6 24v  DOHC Guolius priekinius ,tepalus , reiketu stabdziu diskus ,kaladeles , zvakes , kuro filtra , salono filtra .viskas dar nuo gamyklos liko .
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi 100
1990 - 1994
Vidutinis automobilio įvertinimas
unknown` | 2009-07-15
audi 100 (2.4l) dyzelinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Autombili pirkau is Taurages automobiliu aiksteles, auto buwo parwarytas is Prancuzijos, ir buwes wieno seimininko 1957 gimimo, taip kad auto buwo labai twarkingas, tiek kad wariklis silpnokas bet patwarus ir jokiu problemu nekeliantis... Labai gera, seimynine masina, nereikalaujanti didesniu islaidu. 2.4 dyzelinas Keisti neteko nieko, isskyrus tepalus, antifriza ziemai, ir teko keisti wasarines padangas i ziemines.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 626
1991 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tadas | 2009-07-14
Geras vidutines klases automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebrangus, daug privalumu uz maza kaina, manevringas, talpus, minkstai vaziuoja, geras variklis tyliai dirba, vidutines kuro sanaudos, nerudijantis kebulas, vaziuokle gerai laiko
Jeigu melynos spalvos tai reiks dazniau plauti, mieste vazineti nelabai ekonomiskas, gamykliniai 14` ratlankiai galetu buti min 15` nes arkos labai dideles
Automobilis pagal kainos ir kokybes santyki tikrai labai patrauklus. Dizainas pagal skoni kiekvienam. As asmeniskai vazineju 1997 12 paskutiniuoju tos kartos apvaliu modeliu, variklis 1.8 doch benzinas. Kebulas - ne vienos rudies, vaziuokle laiko labai gerai, ilgas ir stabiliai laikosi ant kelio posukiuose ir pakankamai minkstas per duobes. Vidus nelabai ishvaizdus, bet sedynes patogios ir dar yra kondicionierius. pravaziavau per metus 25000 km pasikeiciau tik tepalus ir padangas ;) jokiu rimtesniu problemu neturejau. bagazine ir dureles su garsu sunkiau uzsidarydavo bet wd40 ishprende tokias smulkmenas. Gamykliniai 4 dinamikai kokybiskai groja. 1.8 doch, 77kw, 1840 variklis dirba nuostabiai, be jokiu pasaliniu garsu, be jokiu apsuku suoliu, neleidzia nei gramo tepalo. Paspaudus su antru begiu iki 100 km/h isibegeja per 10,16s. Ivertinus automobilio mase ir metus tai labai geras rezultatas. 100km mieste - 8-11 l - priklausomai nuo nuotaikos 100km autostradoje (120km/h) - ~7 l Automobilis pigus, bet per metus nenuvertejo. Kitos dalys salyginai nebrangios nes tokiu automobiliu yra labai daug Atkreipti demesi i uzvesto variklio garsa, pravaziuoti pro duobes, pasiklausyti kaip vaziuoja, jau tokiu metu turi buti prasukes 200 000 km, jei ne tai meluoja arba vairas ishduoda kad jau minkytas nemazai. o jei nieko nesupranti pasikviesk kas supranta arba nuvezk diagnostikai;)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Safrane
1992 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
xray | 2009-07-14
Safrane 2.5 20V 120kW (B54F) RXE, 1996
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus vazinejimo malonumas, pigus, greitas ir dinamiskas
Elektronika, kuro sanaudos, atsarginiu detaliu kainos
Vazineju nuo 2008 07. Pirkau sutvarkyta po avarijos, todel clima neveikia. ABS taip pat nera. Balso perspejimo sistema ir priekiniu sediniu reguliavimas pripuciamu oru taip pat neveike. Viskas kitas: cruise control, veidrodeliu,langu ir priekiniu sediniu elektro paketai veike. Iskart po pirkimo pradejo triuksmauti galinis guolis. Po to, veliau ir priekinis, su juo kartu keiciau stabilizatoriu, kuris persilauze(po guolio trepanacijos matesi, kad tai buvo pasekmes po avarijos). Dar pakeiciau priekines stabdymo kaladeles. Po ju pakeitimu pajutau tikra Safrane vazinejimo malonuma. Praktiskai jokiu pasaliniu triuksmu salone, variklis praktiskai nesigirdi, tik siek tiek prie 4000-5000 apsk. Yra specifinis "sportinis" duslintuvo garsas, toks, kad visi atrsisuka paziureti, kai paspaudai giliau. Ypatingai patiko vairas. Puiki hidraulika, labai maloniai elgesi esant kaip mazems greiciams, taip pat ir judant greitai, vairas elgesi labai adekvaciai. Del bendro minkstumo ir palyginus auksto keleiviu sedejimo, i posiukius ivaziuoja ne taip gerai, kaip noretusi, bet tai nera taip kritiska siai masinai. Kiek zinau, pavaru deze yra tokia pat kaip ir pas 3.0l versija. Nuo isibegejimo tik teigiamos emocijos, labai dinamiska. Safrane yra viena geriausiu masinu vazinejimui su merginom)) Variklis - 2.5l, 120KW(165AG), buvo uzsakomas pas Volvo. Kaz kur buvo parasyta, kad is visu Safrane varikliu, sis yra patikimiausias. Buvo pirktas uz 3000Lt. Kiek kainuos - nebesvarbu. Priekinis guolis Tanagroje su nuolaida 230Lt. Galinis guolis (su "stupica") Tanagroje 200Eur, pirkau vokiska uz 156Eur. stabdymo kaladeles - 60Lt. Safrane maza kaina perdengiau visus minusus del aptarnavimo kastu;)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Jaguar XJ
1986 - 1994
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dalius | 2009-07-12
Jaguar xj40 (daimler)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinis dizainas,komfortas
stogo medziaga lupasi.
Tai klasikinis limuzinas, gerai valdomas,labai komfortiskas.Automobilio salonas labai aukstos kokybes surinkimo bei medziagu,pakaba taip pat be priekaistu.Pavairavus toki automobili nesinori islipti Dinamiskas,neblogas garsas,taupant salyginai ekonomiskas Man tai tik benzinas bet nenaujas auto tai sekmes dalykas,nuvertejimo tikrai nereiktu tiketis jei nenuvaikytas auto (nupirkus uz norm kaina tikrai neturetu kristi,net kyla geru modeliu) Nepatarciau pirkt studentam....
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Omega
1993 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Andrew | 2009-07-12
Opel Omega B
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras, patogus, nebrangiai išlaikomas automobilis. Nedaug kuro suvalgo. Pagal kaina nebrangus, patikimas ir ganėtinai prabangus automobilis. Tris metus turėjau ir džiaugiausi. 2.5i V6 Ecotec Paskirtymo dirželį, žvakes, visus stabdžių diskus su kaladėlėmis, garso signalą, važiuoklės dalis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Grand Caravan
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gytis | 2009-07-11
Salono transformacijos ypatybės, eksploatacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, išvaizda
Prastos salono transformacijos galimybės
Labai gera garso izoliacija, važiuoja kaip laivas, greičio beveik nesijaučia, o kuro sąnaudos užmiestyje beveik nekinta nuo važiavimo greičio ir sudaro nuo 14ltr. dujų. Užtat mieste kuro sąnaudos LABAI didelės - iki 19ltr. dujų. Galinės sėdynės atlašas atsilenkia tik į priekį, o vidurinė sėdynė visai nesilanksto, todėl norint vežti didesnius krovinius tenka iškelti sėdynes. Miegoti mašinoje beveik neįmanoma, nes vidurinė ir galinė sėdynės neatsilošia. Svarstau galimybes keisti sėdynes. Apie 3.5 variklį ir "automatą" girdėjau tik gerus atsiliepimus. Variklių sintetinė alyva 5W/30 ir automato greičių dėžės alyvos keitimas atsiėjo 530 Lt. Šiuo metu kuras sudaro 54proc. visų eksploatacinių išlaidų, įskaitant "Casko" draudimą ir nuvertėjimą 120Lt/mėn. Per mėnesį "pravažiuoju apie 707Lt., arba 0,46Lt/km. Termostatas kainavo 50Lt, pakeitimas labai paprastas. Stabdžių diskai pigūs, valytuvai brangūs (72Lt/vnt). Automobilis turi savo kainą, kuri neskuba kristi, tad spėju, jog važinėsiu be didesnių rūpesčių ir dar neblogai parduosiu. Geras variantas greičio megėjams, bet norintiems važiuoti taupiau, verta pasieškoti neužvaikyto 2,4 variklio, arba turbodyzelio.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...338339340341342343344...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt