|
donce | 2009-05-28 |
audi 80
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
barska kaip pasiutusi, nes kietinta vaziuokle nespeju viena gala sutvarkyt jau kaitas barska, biski pagrazinta, tai graziai ziurisi ir smagiai vaziuojasi, gerai ant posukio prilimpa 1.8 korbas keistas buvo sviesu jungiklis, salinblokai, traukes antgaliukai, atramines gumos, amortizatoriai, spidometras, tarpine po galva, o ta del servyzniku kaltes
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Laurynas | 2009-05-28 |
Honda fanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus ir greitas
Arkos
|
Automobilis veratas demesio. Jaunatviškas iskirtinio dizaino, net po 15 metu nuo gamybos pradzios neatrodo senas. Aisku automobilis tik dviems, bet esant reikalui galiam ir 4 sutalpinti.
Vienintele sio automobilio beda yra galines arkos, sia problema daug kas bande isspresti ir tikrai yra budu kaip sustabdyti rudis.
Varikliuku modifikaciju yra 3. Ir jie kaip lego konstruktorius viena detale nuo vieno, kita nuo kito ir gauname daugiau AG ir nm.
Kuro sanaudos ivairios, Honda turi toki privaluma, kiek spaudi tiek ir ryja. Perkant automobili didziausia demesi sirkite kebulo buklei, t.y. ar masina nebuvo dauzta. Pakelkite gumas ir ziurekite ar kantas yra lygus, be pazeidimu. Varikli siems auto labai sunku uzdrozti, bet siulau paziureti ar niekur skysciai lasa. Savaime aisku arkos, jeigu jos sveikos patartina nupurksti antikorozine danga vidines puses (Ilgiau isliks sveikos)
Gero vazinejimosi.
www.hp4.lt visada rasit patarimu ir pagalbos jeigu kils bedu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mindaugas | 2009-05-27 |
HP3
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Issiskirianti isvaizda,geras valdymas.
Rudijantis kebulas,nepatvarus DOCH varikliai.
|
Patogus isskirtinai atrodantis klasikinis kupe. Vairuoti labai malonus tiek mieste tiek uz jo ribu. Valdymas labai malonus,masina puikiai jai klauso vairuotojo komandu,vis del to stabdziai gana silpni,pakaba labai nemegsta duobiu ir agresyvaus vairavimo, modelyje be 4WS sistemos jauciamas didelis nepasukamumas. Mazai vietos gale. Labai rudija kebulas. Varikliai yra dvieju rusiu: 1.DOCH,pakankamai galingas, valgo 10-12 litru kuro mieste,bet labai nepatvarus,labai sunku rasti tvarkinga. 2. SOCH,maziau galios,neekonomiskas (12-15 litru mieste,ziema buna ir 20),bet labai patvarus. Kebulo ir variklio dalys labai brangios,kaip tokiu metu masinos,nors jei su ja vazinejama graziai,ji yra gana patvari. Nuvertejimas tik simbolinis,jau pora metu kainos nebesikeicia. Jei imanoma ieskoti tvarkingo varianto,4WS-labai didelis privalumas,pries perkant DOCH'a nepatingeti ir patikrinti kompresija,apziureti ar nevarva tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Lincoln | 2009-05-26 |
Lincoln Ls
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus auto ,kuro saunaudos kaip automatui mažos mieste 12, užmiesti kaip važiuosi nuo 8 iki, patogus, didelis, daug komforto, gerai atrodantis. 3.0 24v Stabdžių trinkelės, tepalai, filtrai,
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Probe | 2009-05-26 |
Ford Probe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis is retesniu viskas kaip ir paprastame tik patobulintas iki J-spec (nuo kl03 iki kl-ze 220 hp+) V6 2.5L 24v DOCH Stabdziu kaladeles, stabdziu diskai, vairo traukles ir antgalius, visi skisciai, filtrai ir dirzai, amortizatoriai, variklio pagalves
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Gintaras | 2009-05-25 |
honda civic 1.6 dohc vtec
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
sportiskumas ir ekonomiskumas
saugumo trukumas ir garso izoliacija
|
Puikus to meto inzinerijos kurinys, savo klases "super automobilis". Sis modelis sukurtas sportiskam vaziavimui, konforto jame minimaliai tiek, kiek reikia sportiskam sedanui. Pakaba labai elastinga, automobilis puikiai elgesi lygiami ir nelygiame kelyje. O didziausi minusai, garso izoliacija ir plonos skardos del kuriu nukencia saugumas. Motorai megstantys aukstus sukius, nesudetingai modifikuojami. Ju pasirinkimas labai didelis, pagal poreikius ir kisene. Konkreciai kalbant apie 1.6vti, tai ekonomiskas, bet kartu ir galingas. Nepasizymi aukstu sukimo momentu, taciau tai kompensuoja arklio galios. Puikiai begejasi ne tik iki 100km/h, bet ir gerokai daugiau. Tinkamai eksplotuojant automobilis nera pinigu rijimo masina. Taciau jo islaikymas yra siektiek brangesnis nei iprastu civic modeliu, turputeli brangesnes detales. Motoras su greciu deze ir kebulo bukle
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Raul | 2009-05-25 |
Automobilis nuotaikai pakelti :)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikaus dizaino automobilis, su nemaza galia, gana lengvai iperkamas. Smagus vaziuoti, ypac vasara.
Prastas matomumas atgal, nekoks prietaisu skydelis. Viduje naudojamos nekokybiskos medziagos. Beveik bevertes galines sedynes. Bendrai – tai ne sportinis automobilis.
|
Taip tai nera tikras sportinis automobilis, toks Eclipse niekada ir nebuvo. Taciau tai gana lengvai iperkamas, smagus vairuoti kabrioletas. Is JAV toki parsisiusti tikrai nebrangu. Pas mane yra 6 cilindru V6 raudonos spalvos kabrioletas su 210AG galia. Pavaru deze mechanine, 5 pavaru, salonas odinis, ratlankiai – 17 coliu. Zodziu viskas kaip turi buti,nors kazko stebuklingo ir nera. Is isores automobilis atrodo puikiai, man jis gerokai solidesnis nei Toyota Celica (man jis panasus i ufonautu transporto priemone) ar koks Hyundai Coupe (labai nuobodus) ir bendrai issiskiria is minios. Dizaino stilius yra toks, kad arba tu ji megsti arba nekenti. Man jis tikrai patinka – astrus kampai kontrastuoja su raumeningomis linijomis. Tiesa galinis spoileris atrodo nerimtai, o ir vaizda uzstoja, manau naudos is jo nera. Interjeras kazkuo primena isores dizaino tema. Tiesa man jis dideliu simpatiju nesukelia – pagamintas grubiai, o plastmase akivaizdziai pigi. Panasu, kad projektuotojas buvo koks nors studentas :) Man tikrai per daug apvaliu elementu – tai labai krenta i akis. Taciau prietaisai yra patogus. Odos kokybe irgi nezavi, taciau is japonisku automobiliuto galima tiketis. Galinese sedyne vietos nera nei kojoms, nei galvai. Stogas yra automatinis ir be abejo medziaginis. Uzdejus stoga matomumas atgal tampa labai sunkus – per maza langiuka nedaug kas matosi. Priekines sedynes patogios, sedima labai zemai (jeigu sedynes paaukstintum gana stipriai jauciasi vejo sukeliami gusiai), CD sistema groja pakankamai, taciau ne ispudingai. Bagazine pakankamai nemaza, tikrai nustebtu Civic ar Golf savininkai. Eclipse valdymas nera puikus – galetu buti truputi daugiau rysio su keliu, ne toks lengvas. Taciau automobilis posukiuose gana stabilus, nesiubuoja. Begiu perjungimas labai sklandus. Variklis 3litru V6, galios kaip is tokio dydzio variklio galima butu tiketis ir daugiau, taciau normaliam vaziavimui pakanka, pakanka ir prie dideliu greiciu. Variklio nereikia sukti iki aukstu apsuku, o tai labai svarbu nes dazniausiai vazinejama vidutiniu sukiu ribose. Taciau tai ne drago automobilis, iki 100km jis kogero nusileistu mazesniu varikliu Honda ar panasiems automobiliams.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
cimbou | 2009-05-23 |
Sharan
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
siaip nuostabi masina - labai talpi - miegojom tryse su suniu ir vietos per akis gale. sedynes priekines sukasi i gala ju neisimant, komfortiska vaziuojant.
nors mano masiniukas buvo su visais pribumbasais iskaitant sildomas sedynes,auto pilota. gal del to jokiu nusiskundimu del komportiskumo. uzsistatai autopilota ir sedi :) 1.9 diržai, guoliai, salnikai, pagrindine beda su tepalais - isvercia tepalo filtra.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Bumer 2 | 2009-05-22 |
Chornij Bumer
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tik pliusai:)
Nera tokiu
|
Tai pats geriausias limuzinas 750iL Tokie automobiliai nenuverteja,jei perki toki automobili,negalvoji apie islaikyma Nepirk,jeigu neturi pinigu:)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
duunis | 2009-05-22 |
saab 9-5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tikrai labai geras auto, kol nereikia taisyti, bet vairavimo komfortas atperka viska - minksta, patogi, geras motoras ir kazkuo patrauklus dizainas 2.0 t (benzinas) teko keisti oro filtra (90lt) kondicionieriaus kompresoriu (500lt devetas) daugiau nieko, visa kita kaip laikrodis
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
sigis | 2009-05-22 |
ROVER 75
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Liuksiškas
Sankaba
|
ROVER 75 2000m dizel 2000cm liuks veikia pirk negalvojes
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Arce | 2009-05-22 |
Ford Probe, 1993 m., DOCH 2,5L V6, MTX, USA versija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Itin patraukli kėbulo forma, interjeras skoningas ir ergonomiškas, komfortabilios sėdynės, priimtinos degalų sąnaudos, automobilis ganėtinai lengvas (1300 kg), nėra jokių nenaudingų funkcijų ir įrengimų.
Greitai nuvertėja, ganėtinai nepatikimas ir linkęs gesti automobilis, o remonto kainos pakankamai aukštos, raudonos spalvos kėbulo dažai itin nepatvarūs.
|
Šį automobilį įsigijau 2006 m. sausio mėn. Važinėju beveik kasdien.
Važiavimo kokybe nesiskundžiu. Lygia kieta kelio danga važiuoti tikras malonumas, nors turiu GT versiją su kietesne pakaba. Tiesa, važiuoti vidutinio grubumo grindiniu (pvz. Arsenalo g., Vilniuje) - tikras košmaras, nes važiuojant apie 50 km/h greičiu jaučiama didžiulė vibracija, o salone būna toks triukšmas, kad sunku susikalbėti (radijas išjungtas).
Salonas įrengtas labai ergonomiškai. Valdymo rankenėlės suprojektuotos racionaliai ir patogiai. Prietaisų skydas labai informatyvus, bet neperkrautas.
Salonas ganėtinai siauras ir trumpas. Komfortabiliai važiuoti gali tik 2 žmonės, pakenčiamai gali važiuoti 3 žmonės iki 180 cm ūgio., o važiuoti 4-iese (oficialus sėdimų vietų kiekis), deja, tikrai nepatogu.
Bagažinė padaryta erdvi, nors neaukšta. Žinoma, tai normalu, nes automobilis - ne krovininis. Bet susidėti kelioninus krepšius vietos užtektinai.
Sėdynės yra patogios, netgi ilgos kelionės metu jaučiuosi išties komfortiškai.
Automobilio valdymas pakankamai geras. Valdymas stabilus, mašina kelyje "neplaukioja". Bet kažkokio ypatingai precizinio ar pan. valdymo tikrai nejaučiu. Variklis 6 cilindrų, todėl veikia švelniai ir tolygiai. Su gamykliniu duslintuvu išmetimas labai tylus. Variklis veikia itin elastingai t.y. gerai reaguoja plačiame sūkių ruože. Smagiam važiavimui galios turi pakankamai. Degalų sąnaudos važiuojant su protu (l/100km):
mieste 12 l
užmiesty 8 l. (iki 120 km/h)
Greitkelyje įjungus "Cruise Control" degalų suvartojimas tampa dar šiek tiek mažesnis. Eksploatacijos kaštai, deja nemaži. Žinoma, reikia atsižvelgi į automobilio amžių, bet šiaip '93 Ford Probe nėra labai patvarus automobilis. Tiesa, kėbulas yra tikrai itin kokybiškas ir praktiškai nerūdija. Pirmiausia rūdijančios vietos yra bagažinės dangčio dešinysis kampas (!) ir stoglangis (jeigu yra komplektacijoje).
Detalių kainos ganėtinai neaukštos, nes variklio ir pakabos detalės identiškos kaip Mazda MX6 / 626 / Xedos 6. Tačiau už remontos darbus gali tekti sumokėti keletą kartų daugiau, nei pakeistos detalės savikaina. Todėl eksploatacijos bendra kaina sparčiai plonina kišenę.
Automobilis turi tendenciją gan sparčiai nuvertėti. Pvz. naujų automobilių 1993 Ford Probe ir 1993 Chevrolet Camaro kainos buvo beveik tokios pat (apie 19 000 $), Dabar palyginus tų pačių naudotų automobilių kainas, Ford Probe nuvertėjusi dukart ar dar labiau. Kitaip sakant, šiomis dienomis kur baigiasi Probe kainos, ten prasideda Camaro kainos. Geriau rinktis europinę versiją, nes nereikės jokių perdarymų, kad atitiktų tech. apžiūros reikalavimus ir europinėje versijoje priekinius pažibinčius/posūkius tvarkyti (pakeisti lemputes) yra daug patogiau, negu amerikietiškoje versijoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rimvydas | 2009-05-21 |
Puikus busikas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Negendantis, viduje daug vietos, Labai ekonomiskas, grazus dizainas
Nelabai yra tu minusu.. minusas tik tai jog sunku gauti detaliu jiems, bet jai detale pasikeisi tai jos jau kogero nebetks bekeisti.. o kitas minusas jog jie buna parudyje ties soninemis,galinemis durimis.
|
Saunus automobilis, puikiai tinkantis ir seimai vazineti ir gabenti krovinius. Pats domejausi MB vito ir teko isgirsti labai puikiu nuomoniu apie ji, todel pats nusipirktau toki.. Jis nera labai pigus, bet is MB markes automobiliu jis yra vienas is pigiausiu... pas mane yra 2.3 litro, 58 kW dyzelinis, keleivinis autobusiukas. tai paprastas autobusukas, be turbinos, interkulerio ir panasiu dalyku, vaziuoti su juo smagu, kuro sanaudos labai mazos +/- 7 litrai, autobusiukaui tai yra labai,labai mazai. vaziuoti su juo smagu, salione yra daug vietos, pas amne 6 sedimos vietos, bet buna iki 8 sedimu vietu... MB vito keleivinis autobusiukas yra nepamainomas kelionese (vaziuojant pailseti) vidyje yra staliukas... pas mane 58kW 2.3 ltr busikas. bet kiek zinau yra benzininiu su 2.3 ltr ir 104 kW +/-
MB vito detales gauti yra tikrai labai sunku, aps mane yra nuluzusi rankenele (toki jau nusipirkau) tai detales ieskojau Kauno ir zemaitijos Lauzynuose, bet deja neradau.. :( Su savo busiku pravaziavau jau +/- 10,000km ir keiciau tik tepalus, filtrus... Manau jog kaina neturetu nuverteti jo labai stipriai nes visgi tai Mercedes-Benz automobilis. Pirkdamas nenustebk pamates jog MB vito yra parudyje.. tai budinga MB , bet variklis atstoja uz rudis... Jai automobili pirksi sau ir noresi su juo ilgai vazinetis aisku ziurek kad kuo maziau butu parudyjes, nes rudziu panaikinimas, dazymas tuose vietose nepigiai kainuoja, atkreipk demesi akd variklis butu tvarkingas, svarus.. nes jai variklis bus tepalais nubeges tai ir taip aisku kad automobilis nepriziuretas..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Sigis | 2009-05-21 |
Accord – automobilis be priekaistu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus dizainas, patogus ir preciziskas interjeras. Geras variklis, puiki greiciu deze. Puikiai valdomas automobilis. Visur jauciama gera surinkimo kokybe.
Siek tiek truksta galios prie zemu apsuku.
|
Tik pasirodzius siam automobiliui,jis iskarto uzkariavo mano simpatijas ir ne mano vieno, nes gatvese siu automobiliu tikrai gausu, o tai rodo, kad automobilis yra vertinamas. Del ko jis taip vertinamas? Taigi, pirmiausiai dizainas – automobilis atrodo puikiai is visu pusiu, jis atrodo tvirtas, gana sportiskas, bet kartu ir solidus. Manau tai didelis Accord zingsnis i prieki. Tarkim palyginus automobili su Mazda6, jis atrodo ne toks popsiskas, o dizainas labiau ilgalaikis ir nesenstantis. Zodziu dizainas vykes, taciau to pacio negaleciau pasakyti apie Accord su universalo kebulu. Siaip jau siam Accord reikalingi ne mazesni kaip 17 coliu ratlankiai, kitaip vaizdas susigadina. Viduje automobilis turi nebloga interjera, nors jis labai patogus, ergonomiskas ir labai puikiai subalansuotas, taciau jis kiek prastokos kokybes. Kadangi si Accord lyginu ne su Mazda6 ar Toyota Avensis,o labiau su BMW3 ar Audi A4, tai Accord interjeru nusileidzia siems konkurentams, taciau piguma nesijaucia. Siaip jau pas mane skydelio apsvietimas raudonas ir jis tikrai atrodo ne taip graziai kaip kiek naujesnio sios pacios kartos Accord. Viduje tikrai tylu, garso izoliacija nepamirsta – nesigirdi ne tik variklio, bet ir vejo sukeliamo triuksmo. Sedynes sportiskos, erdves netruksta, tik ant galiniu sedyniu 3 issitekti yra jau nepatogu. 4 zmones, kuriu ugis 185 tikrai galima patogiai isitaisyti. Bagazine sakyciau vidutinio dydzio. Greiciu deze subalansuota idealiai, begiai jungiasi skalndziai ir maloniai – vienas malonumas daznai jungti begius. Vairuoti automobili tikrai smagu, nors jis ir didesnis nei daugelis senesniu Honda, taciau sportiskumo jausmas islieka. Tai labai gerai. Apskritai automobilis labai smagus posukiuose, posvyriai minimalus, o sukibimas su dabga tikrai geras. Siuo poziuriu Accord nedaug atsilieka nuo BMW3. Duobes truputi jauciamos salone, taciau nera ikyrios. Stabdziai veikia puikiai, be abejo yra ABS. Varikliai pas si Accord tik 4 cilindru, gaila kad nera V6. Pas mane stovi 2 litru varikliukas su 155AG. Variklis tikrai megsta aukstus sukiu,o ir juos tenka daznai pasiekti lenkiant ar kitose situacijose. Taciau variklis nera toks agresyvus prie aukstu apsuku kaip senesniu Honda. Zodziu variklis dirba labai labai tyliai, tolygiai ir be vibracijos (atrodo lyg butu V6), taciau nera sportiskas. Benzino sanaudos – apie 10l/100km. Patikimumas auksciausiame lygyje. Zodziu automobilis mesusilaukia praktiskai jokiu priekaistu, jis beveik idealus, viskas isdirbta apgalvojant. Jei ko ir truksta, tai tik del to, kad automobilio kaina visgi neprilygsta BMW ar Audi konkurentams. Bendrai paemus automobilis savo kaina atperka su kaupu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Giedrius | 2009-05-19 |
Espace 99
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
erdvus, patogus vezioti ir keliaivius ir krovinius, nebrangi eksplotacija, visas plastmasinis, todel nereikia sukt galvos del rudziu ar kitu panasiu dallykesliu.
nepatogu sedet prie vairo ir nestabilus.
|
Didelis seimynins automobilis. Salone tikrai daug vietos, bet galetu buti siek tiek patogesnis. vairuoti si automobili pakankamai sunku, nes jis nestabilus ir nepatogu jame sedeti. po ilgos keliones gali tekt apsilankyt pas daktara. Taciau labai gerai pritaikytas keliaviams ir tuo paciu kroviniams, lengvai susilankstomos sedynes leidzia greit paruost espaceá krvininiu furgoneliu. Turiu 2,2l dyzelini varikli. iki siol jokiu bedu neturejau. pakeiciu tepalus, filtrus ir vaziuoju toliau. kuro sanaudos nedideles (atsizvelgiant i tai, kokio dydzio auto) uzmiestyje, geram kely: 100 km/6-7ltr. Mieste: 100km/8-10ltr. Na iki siol daug ko taisyt jame neteko, bet esu profilaktiskai keites tokias smulkmes kaip: cilinblokus, stabdziu kaladeles. sie dalykai yra tikrai nebrangus lyginant su crysler voyager ar kitais panasiai minivenais siulyciau pirkt espace tioems, kurie iesko ne konforto ar patogaus vairavimo, opraktiskos darbines, kartu ir seimynines masinos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
adamsas | 2009-05-19 |
nissan primera - 1996
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai puikus automobilis. Gerai stovi ant kelio. Vaziuokle, nei per minksta, nei per kieta. Kebulas rudyja tik prie galiniu dureliu slenkscio. Cia silpniausia primeros vieta. 2.0i 16v DOCH tepalai. filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
mng | 2009-05-18 |
siek tiek info apie 1.8 ir 3.2.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
iskirtinis dizainas
kieta vaziuokle
|
taigi teko aptureti man dvi TT. paskutines atsikraciau pries menesi :)
pirmoji buvo 2001 1.8 165kw quattro mechanine.
antroji 2005 3.2 184kw DSG automatas.
1.8 pliusai ir minusai: ziauriai smagi kai uzpucia turbina. taciau kol neuzpusta tai masina totaliai lagina!
per daug nespaudziant pakankamai nebaisios kuro sanaudos... mieste ~11l, uzmiesti ~8l.
taciau jeigu pakyli iki 4000rpm ir daugiau tai mieste iseina ~15-16l.
dar manau minusas jog pavaros labai trumpos... galbut iskyrus 6.
3.2 pliusai ir minusai: trauka jau stebina nuo mazu apisukimu... nera turbo lago.DSG labai maloniai dirba... sanaudos nespaudziant mieste ~13l, uzmiesti ~9l. jeigu kylant iki 5000rpm ir daugiau tai apima stresas del sanaudu :)
abi versijos tiek 1.8, tiek 3.2 nezmoniskai kietos vaziuokles... dabar man persedus prie audi a3 2.0tdi quattro atrodo kad vazineju su limuzinu :)
del vaziuokles tai labai daug kas tinka nuo audi s3. taip pat ir su motoro dalimis...
daliu kainos pakankamai nemazos.. jeigu perkant si auto tai reikia ziureti ar dirba turbina. 1.8 versijoj.. nes labai daug parduodamu jau su pavargusiom turbinom...
3.2 siek tiek maziau vargo taciau yra tam tikru niuansu.. siaip automobilis kaip kompas nusiperki ir jau is karto praranda dali vertes :) tikrinti vaziuokle!
tikrinti ar neuzia galinis reduktorius!
tikrinti turbina!
ziureti ar nedegina tepalo ir nemeta melyno dumelio!
pasidaryti diagnostika!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Maniks | 2009-05-18 |
Geras nedidelis padidinto pravazumo automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai lengvai ir maloniai valdomas, todel tikrai puikiai tinka moterims. Nebloga AWD sistema, gana erdvus, praktiskas ir logiskas interjeras. Labai kokybiskas ir patikimas automobilis, be to tikrai patrauklus RAV4 dizainas.
Benzininis variklis tikrai nera pliusas tokio tipo automobiliui. Kiek pigokas interjero plastikas.
|
Nors tai ir ne visureigis, taciau RAV4 varomas visais keturiais ratais. Taciau geriausiai automobilis jauciasi ant asfalto. Vairas gana „lengvas“, pasisukimo spindulys tikrai mazas. Todel automobilis labai tinkamas miestui. Uzmiestyje vaziuojant didesniu greiciu automobilis nera toks stabilus, todel atrodo nera toks saugus. Interjeras gana tylus, daugiausiai garso girdima uzukus varikli iki aukstu pasuku. Prietaisu skydelis tipiskas Toyota stiliaus ir kokybes. Nors man asmeniskai sis stilius kiek blankokas ir ne pacios geriausios kokybes (daugelis prietaisu valdymo mygtuku jauciasi lyg butu kiek pigoki), taciau sis automobilis privalo buti praktiskas, o ne prabangus. Priekines sedynes gana patogios, galinese vietos panasiai kaip VW Golf automobilyje (taciau jos stumdomos pirmyn atgal, ju posviri galima reguliuoti apie 15 laipsniu, be to jas galima ivairiai sulankstyti). Bagaza patogu pakrauti, nes slenkstis yra gana zemai. AWD sistema blokuoja diferenciala, kai aptinkamas ratu praslydimas – tai gana nebloga savybe, kuria tikrai galima pajusti ant sniego. Automobilis be abejo turi ir minusu – tai interjero kokybe, variklis nera labai ekonomiskas, man nepatinka atsarginis ratas pritvirtintas ant galiniu bagazao dureliu (taciau bagazines slenkstis del to yra labai zemai), taip pat varikliui truksta galios, del to tenka ji spausti iki aukstu apsuku.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Saulius | 2009-05-18 |
A4 1,6 1995
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, malonus vaziavimas, patikimumas.
Nebent auto kaina, del kurios susilaukia butu ir nebutu neigiamu atsiliepimu.
|
Tikrai puikus automobilis, pagal metus dar gerai atrodantis. Patogus, patikimas ir kantrus. Nera byranti, gendanti masina. Pirkau prabegusia virs 300tukst.km.su Italijoje sumontuota dujine iranga. Pavazinet tenka ir prastesniais keliais, ir vaziuoklei dar neteko nieko keist, vaziuoja tyliai, ir laikosi ant kelio labai stabiliai. Bet aisku, sarnyru daug, sudetingesne vaziuokle nei senesniu audi, tai galbut ir silpnesne,nors gest tikrai nelinkusi. Salonas grazus, gan gausi iranga, pvz.naudingas dalykas, tai automatinis langu uzdarymas (nereikia det papildomu reliu, kad uzrakinant masina uzsdiarytu langai), taip pat elektra uzsilenkiantys veidrodeliai... Mano A4, stovi 1,6 74kW variklis. Vazineju su dujom, kurios detos Italijoj, kadangi pati masina paravryta is Italijos. Kiek su dujom km pravaziuota nezinau, pats pravaziaves dar nedaug, apie 20tukst.km. Bet vaziuoja tikrai gerai, variklis turi traukos, jautriai reaguoja i gaza ir sanaudos vidutines nedideles: benzino 7litr, duju 8litr. Gera dinamika nepasizymi, bet tvarkingai vaziuojant, nesijaucia greicio trukumo. Pravaziavau apie 20tukst km. Po pirmuju 10tukst.keiciau kaladeles stabdziu, vairo stiprintuvo siurbly ir vandens pompa, bei degimo zvakes, Apziuret elektrine daly, ar veikia visi prietaisai, bei kokia vaziuokles bukle, turi tyliai vaziuot ir nesijaust duobiu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Andrius | 2009-05-17 |
BULKA ar BOCHKA Audi 80
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis
Pakaba
|
1.8S pasizymi gan neblogu varilkliu kuris nors yra karbiuratorius turi savo pliusu 7-9l/100km benzo,pakaba didziausias minusas 1.8s 66KW karbiuratorius 7-9l/100km tikrinkit pakaba ir laidus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...342343344345346347348...424 |