Markės
16 iš 1613
Alfa Romeo 164 1987 - 1998
Alfa Romeo 164, 1987 - 1998
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 11
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
164 buvo prestižinis Alfa Romeo automobilis su sedano kėbulu gamintas nuo 1988 iki 1997. 164 galima laikyti pirmuoju "naujos kartos" Alfa Romeo ir tai yra pirmas didelis Alfa modelis varomas priekiniais ratais. Automobilis susilaukė sėkmės Europoje ir buvo skirtas pirkėjams, kurie norėjo įperkamo ir galingo sportiško sedano, tačiau kuriems buvo įgrysę vokiečių siūlomi BMW ir Mercedes-Benz konkurentai. 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais. Automobilis išties įsimenančio dizaino. 164 buvo gaminamas ant Type Four šasi, kurią naudojo ir Lancia Thema, Fiat Croma ir Saab 9000. Automobilis taip pat turėjo kai kurias labai pažangias to meto technologijas - automatinę klimato kontrolę ir elektronikos pagalba kontroliuojamą pakabą, kuri užtikrino kompromisą tarp valdymo ir komforto. 164 taip pat turėjo labai vertinamus variklius, kurie buvo tarp to meto geriausių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šiame automobilyje Alfa Romeo kompanija pristatė keturių varomųjų ratų sistemą Q4.

Alfa Romeo 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais.

Buvo pagamintas vienintelis unikalus Alfa Romeo 164 Pro-Car automobilis 1988 metais, kuris turėjo 3.5 litro vidurį įmontuotą V10 variklį. Automobilis sverdamas vos 750 kg turėjo F1 Ligier komandos variklį su 620 AG (462 kW) galia prie 13.300 rpm.  ir galėjo pasiekti įspūdingą 340 km/h greitį, o 400 metrų distanciją įveikti per 9.7 sekundės. Automobilis buvo pagamintas rengiamai specialiai lenktynių serijai, kuri taip niekada ir nepasiekė žiūrovų.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
2019-12-20
164 3.0 12v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garsas, trauka, interjeras, pininfarina dizainas.
Dazni menki gedimai, apie 16litru kuro sanaudos (niekad neskaiciavau)
Pirkau sia alfa 2014 metais, uz 850 lt. Pirkau ja, nieko nezinant apie modeli. Tiesiog patrauke skelbimas savo nuotraukom, niekad nebuvau mates 164 pries tai. Atvaziavus apziureti, pamaciau tamsiai violetiniai melynos spalvos sedana, su nuostabiais skyletais ratlankiais (nezinau kaip apibudint). Tiesiogine ta zodzio prasme net istrysko asara ja pamacius. Isedus pasitiko violetines spalvos veliuras, labai grazios nikeliuotos interjero duru rankeneles, itaisytos koju kelio lygyje. Sedau pravaziuoti. Pajudu is vietos, siek tiek isibegeju, jungiu antra pavariau. Na ka, tuomet nutariau paspausti, gazas dugnas, 3tukst apsuku, 3.5 apsuku, kai variklis pasieke 4 tukstancius apsuku, ratai tiesiog nenustojo suktis iki redlino. Galvoju kaz kas cia negerai. Nuvaziuoju pas pardaveja, sakau kaz kas cia negerai, sako duok man pravaziuot. Seda jis, jam tokia pati situacija. Atsauna man kad cia normalu, automobilis neturi diferencialo. Turbut turejo omeny lsd. Variklis 132 kw, bet net vaziuojant is eigos prasukdavo ratus antru begiu. Pats geriausias dalykas sios masinos buvo tai garsas, V6 busso, zmones nemeluoja sakydami, kad tai graziausiai skambantis varikli. Su juo tik ir norisi kiekvienu begiu pasiekti redlina, pirmas, antras, trecias begis iki galo, ojei jau net nedori greiciai prasideda. Zinokit zmones irgi neklysta, kai sako, kad alfos savininkas buna laimingas tik dvi dienas, kai nuperka ir parduoda alfa. Tame irgi yra tiesos. Mokejau nedaug, bet ir nemazai aptvarkiau techniniu dalyku, nebuvo nieko rimto bet biski po biski ir susideda dideles sumos. Iki simto isibegeja kazkur per 8 sekundes, jei moki vairuot tai daugiau nei pakankamai visus aplenkt. Pardaviau ja tais paciais metais uz 2500lt, bet iki siolei dar negirdejau graziau skambancio variklio.
Pilnas atsiliepimas...
164 | 2012-11-04
Alfa Romeo 164 2.5 TD 92kW '97
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera dinamika - nors kW 92, bet nesunkiai gali pasipriesinti galingesniems ir naujesniems automobiliams. Labai geros komplektacijos. Pigus remontas. Maza automobilio kaina. Kaip ir betkurios kitos alfos - nedomina vagiu.
Kaip ir visu alfu - smulkus gedimai kuriou apstu visuose tokiu metu automobiliuose. Maza paklausa norit parduoti (lietuviski stereotipai).
Alfa Romeo 164 - bendras SAAB ir Alfa Romeo kurinys (kartu sukurta su SAAB 9000). Greiciu dezes - negirdejau, is niekeno apie jas nusiskundimu (turi tepalo matuokle), salonas - plastikas nera kokybiskas, bet tikrai geresnis nei daugelio senesniu alfu ar fiat, komplektacijos labai geros - faktiskai visoms yra pilna klima, daugeliui odiniai, sildomi, pilnai elektriniai salonai, visi elektriniai langai ir veidrodeliai, pasitaiko modeliu su autonominiu sildimu. Pakaba - labai patikima ir paprasta (viena karta restauravus laikys labai ilgai (jokio aliuminio), o restauruojasi viskas - sarnyrai, traukes, salenblokai). Stabdziai - kaladeles tinka ir nuo kitu markiu, galiniu supartu remontiniai komplektai irgi. Kebulas - Pininfarina dizainas, pirmuju 164 modeliu labai linkes rudyti, naujesniu (nuo 1993-1994m) gerokai geriau apsaugotas nuo korozijos ir problemu nekelia jokiu. Elektronika - tik smulkus gedimai - oksidacija ar nusilankstes laidas. Variklis - VM kompanijos, 4 galvu (toks pat kaip ir Chrysler arba Ford Skorpion), viduje - nei grandines, nei dirzo, tiesiog du dantraciai, tikrai patikimas, jei priziurimas tinkamai (neperkaitinamas, tepalai keiciami laiku ir kokybiski), pasitaiko kartais problemu su galvos ar keliu galvu tarpinemis ir su siurblio elektronika (tokia pati kaip ir audi/vw/seat, bmw TDS ir dar velniai zino kieno), turbinos - patvarios, retai iseina is rikiuotes. Eksplotacijos kastai labai nedideli, nuvertejimas siai dienai nebera didelis. Jei rasi geri bukle - pirkti ir dziaugtis. Tikrinti labai varikli ir ziureti kad nedegtu ant skydelio ispejamosios lemputes, ziureti kebula, ar nera korozijos.
Pilnas atsiliepimas...
alfistas | 2010-02-08
senas, bet geras itališkas flagmanas. deja, jau daug lavonų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geros važiavimo savybės, „Pininfarina“ dizainas, didelis salonas, galima visų varomų ratų versija Q, gera komplektacija, didelis važiavimo malonumas, geras oro pasipriešinimo koeficientas, gera apsauga nuo korozijos, gera kaina, inovatyvumas
nepatikima elektronika, galinės pakabos trūkumai, kai kuriuose modeliuose pakaboje naudojamos pneumatinės konstrukcijos elementai, vairo stiprintuvo gedimai, pernelyg daug degalų naudojantys galingi agregatai, mažas technikos pasirinkimas, mažas ir taip b
šis senas modelis sukelia dvejopus pojūčius – arba jis yra bjaurus, arba lyg geros rūšies itališkas vynas. Deja, rasti geros būklės flagmaną labai sudėtinga, nes jie jau paseno, nors technologiniu atžvilgiu anuomet pralenkė laiką. 164 sukurta kartu su SAAB (9000), Fiat (Croma) ir Lancia (Thema). Pininfarina dizaino studijoje sukurto kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas - tik Cd 0.30. Tačiau šis modelis iš pradžių buvo labai kritikuojamas, nes dažnai gedo. Klaidos buvo ištaisytos, tačiau jis nebuvo labai populiarus. Automobilis žavėjo puikia komplektacija (pilnas elektros paketas, geros kokybės medžiagos). Buvo galima užsisakyti savaiminio reguliavimo pakabą. Deja, dažnai šie elementai sugesdavo. Vairo stiprintuvas, kuris reaguoja į vairavimo sąlygas – įmantrus, bet nepatikimas. Tai pirmasis modelis, kuris turėjo limuzino dydžio saloną, „robotinį“ itališką panelį. Visais ratais varoma versija dažnai gedo. Patariama ieškoti paskutinių gamybos metų modelių. Maža tikimybė, kad automobilis nereikalaus investicijų, bet didelė tikimybė, kad jį vairavo Alfų entuziastas, kuris mylėjo šią mašiną. Gamybos pradžioje modelis turėjo šiuos variklius: 1962 cm3 Twin Spark (148 AG), 1995 cm3 Turbo (175AG), paimtą iš Lancia, 2959 cm3 (192 AG) ir 2500 cm3 turbo dyzelį (117 AG). Varikliai ryja daug degalų, yra abejotino patikimumo, o itališkas dyzelis – pasenęs. Tiesa, jis daug ekonomiškesnis už benzininius, bet jo trūkumas - siaura galvutė, kuri lengvai perkaista esant agresyviai eksploatacijai. nuvertėja greitai, jau sena mašina, daug griuvenų. tai tipiška alfa, kurią turėdamas daug investuoti, bet negali jos parduoti, nes beprotiškai ją myli. didelė rizika įsigyti katę maiše. detalių yra, bet kainos labai svyruojančios. gali nepatikti, kad priekinis stiklas per arti vairuotojo galvos.
Pilnas atsiliepimas...
ramunas | 2009-03-22
Labai geras sportiskas ir patogus sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas, labai malonus ir netgi prabangus interjeras. Labai gerai valdomas automobilis, geras variklis.
Tai ne pats patikimiausias automobilis, be to detales ir remonto darbai labai brangus.
Tai automobilis tiems, kas vertina stiliu. Nors tai jau senas automobilis, taciau jis dar ir dabar atrodo gerai. O savo laiku isviso buvo puikus. Tikras italiskas stilius, todel jis ir atkreipe mano demesi. Stilius aisku skonio reikalas, taciau 164 valdymas patiks visiems. Automobilis kartu komfortiskas, malonus vaziuoti, taciau kartu labai sportiskas, gerai valdomas, posukius ryja kaip sportinis kupe. Zodziu valdymas auksciausio lygio, galeciau ji palyginti tik su bmw 5. Ir dar neaisku, kuris auotomobilis geriau valdomas. Be abejo, sis automobilis varomas priekiniais ratais ir tai yra trukumas tokiam automobiliui. Viduje taip pat itin malonu – nesijaucia, kad automobilis pradetas gaminti pries 20 metu. Si alfa turi daugybe komforto irangos, visur pilna mygtuku ir visokiu kitokiu navarotu – el. langai, stoglangis, borto kompiuteris. Variklis tieiog puikus – 3 litru V6 motoras turi 200 su kapeikom galia. Tai labai geras rodiklis tokiu metu automobiliui. Varikliui netruksta galios nei prie zemu, nei prie aukstu sukiu. Alfa variklis visada buvo stiprioji automobilio puse. Automobilis turi problemu su kondicionieriumi, vairo kolonele. Siaip tai nera nepatikimas automobilis, taciau detales yra brangios. Kad automobilis senas dar nereiskia, kad detales pigios! Labai brangus variklio pagrindinio dirzo keitimas.
Pilnas atsiliepimas...
vanagiux | 2009-01-26
Alfa Romeo 164 2.5 TD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ganetinai pigus ir paprastas automobilis kasdieniniai eksplotacijai. 2.5 TD Sankaba, stabdziu kaladeles, siurbli, akumuliatoriu, interkuleri, galvos tarpine, sankabos cilindriuka...
Pilnas atsiliepimas...
rimas | 2008-06-21
164 t.spark
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
avarijos atvieju labai geras tox auto, kietas kebulas, buvau pabuciuotas i gala.. rieda taj smagiai.. 105kw 2.0 doch pakei2iau tik skyscius ir vairo trauke, bet dabar reikia keis galinius cilindriukus stabdzi, sankaba arteja prie pabaigos variklio tepalo spaudimo davikly, taip pat slifuoti velena ir det indeklus remontinius, automobilis su dujom..
Pilnas atsiliepimas...
zyzas | 2007-01-18
alfa 164
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras automobilis per tris metus nesukėle jokiu rupasčių komforto lygis pagal pagaminimo metus gan aukštas kuro sanaudos taip pat nedidelės vid. 10L/100KM 2,0 tvin spark priekinės šakes gumas
Pilnas atsiliepimas...
edis | 2006-10-18
alfa romeo 164 t spark
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
seip liuks masiniukas smagei rieda gerai klauso dideliu greiciu tik viena beda saltas alsuoja 2.0i 16v doch vaziuoju metai laiko keiciau tepala oro filtra sarnyra visa kita kol kas tvarkoi
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2006-04-12
Alfa romeo 164
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai didelis sukimo momentas prie 3000 apsuku 300 kiloniutonmetrai.205 AJ.Labai greitai isibėgėja iki 100km per 7 sek.Lengvai pasiekia 240km.Pagreitis tolygus lyg važiuotum visalaika pirma pavarą. 1,96 V6 TURBO Dega išmetimo vožtuvai,dila sankaba nes labai didelis sukimo momentas prie 3000 apsuku 300 kiloniutonmetrai.205 AJ.
Pilnas atsiliepimas...
gytis | 2005-12-18
Alfa Romeo 164
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Žiema problema su rankenelem. Jei dedi dujas reikia pasikeisti žvakinius laidus ir žvakes, nes sprogineja. 3.0i V6 8V sankabos riebokšlį, termostatą, salnikelius
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži    MiTo  
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146   
  Vidutiniai   155156159  
    Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė   GTVBrera  
   GT  
  Kabrioletai   SpiderSpider  
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione  
    4C
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt