Markės
56 iš 1946
Audi 80 (B2) 1978 - 1986

Audi 80, (B2) 1978 - 1986

512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 12
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1978 metų rugsėjo mėnesį Audi pristatė naują B2 serijos 80 modelį. Automobilio kėbulą sukūrė Giorgetto Giugiaro, kurio sukurti dizainai puošė ne vieną prašmatnų ir gerai žinomą automobilį – 60-ųjų De Tomaso Mangusta, Iso Grifo, Maserati Ghibli, kampuotus 70-ųjų BMW M1, Lotus Esprit S1, Maserati Bora modelius ir visiems gerai žinomą automobilį “keliavusį” laiku - DeLorean DMC-12. Audi 80 buvo gaminamas sedano ir dviejų durų kupė kėbulais. Universalo kėbulas nebuvo gaminamas, kadangi šią nišą užpildė artimai giminingas Volkswagen Passat modelis. Audi 80 buvo sukurtas kaip prabangesnis automobilis, tad tai buvo pirmas drąsus Audi bandymas įsiterpti į vidutinio dydžio premium segmento rinką šalia BMW 3 serijos ir kiek vėliau pasirodysiančio Mercedes-Benz 190. Buvo gaminama ir "Quattro" versija turinti visus keturis varomuosius ratus. Tačiau ši Audi 80 versija svėrė daugiau nei didesnis priekiniais ratais varomas Audi 100 su tuo pačiu 2144 cc 136 AG (100 kW) varikliu. Sunkus automobilis nebuvo greitas, turėjo prastesnę įrangą ir buvo santykinai brangus, tad dideliu populiarumu nepasižymėjo. Tiesa B2 platforma pasirodė esanti gana universali - daugelis komponentų buvo dalijamsi ir Audi Coupe, Audi Quattro bei Audi Sport Quattro modeliuose. Pastarieji kaip žinia pasiekė dar niekada nematytos šlovės ralio arenose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 12
2019-12-20

B2 1.8

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas
Nera
Vasara 2015 metais ejo i pabaiga, tad nusprendziau pamegint kai ka naujo. Nusipirkau 80 b2 uz 305e is seno pensininko. Pirkau, nes tai buvo dvieju duru sedanas, butu buvus 4 duru net nebuciau atidares skelbimo. Variklis buvo 1.8 66kw, bet eidavo gerai, 180km/h isibegedavo be dideliu pastangu. Salone buvo rudos veliurines sedynes, gerai islaikytos. Rida tik 134tukst. Variklio skyrius buvo kaip is salono, spindintis, visiskai svarus. Pamirsau paminet kad variklis buvo su mechaniniu ipurskimu, dazniausiai eidavo karbiuratoriai. Gan linksmai valdesi, vaziuojant 130-140km/h ilgam posuki ant sauso buvo net sikna truputi uzmete, nors gazo nei kiek neatleidau, atrodytu nieko cia tokio, bet priesingoj juostoj vaziavo kamazas, laimej automobili preciziskai istiesinau. Po tokio mano zygdarbio teko sustot stotelej uzmiesti ir leist kolegai parukyt.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-23

B2

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Traukiantis demesi
32m c`mon, jie nereiksmingi ir net nebeverta jiu ieskoti
Taigi maniske 85m , 1.6 55kw ir 4begiai :) pirmas ispudis pravaziavus nustebino, kaip 55kw trauka tikrai nustebino , zinoma savo daro keturi begiai. Automobilis visiskai paprastas. INTERJERAS: NIeko nereikai tiketis. Viskas jame paprasta ir aisku. Peciukas , radijas ir apsurdiskai didelis vairas.... Minkstas veliuras , tvirta plasmase ir kaip viskas. KEBULAS: Dailios figuros , maniske turi blenda , tai susiziuri labai graziai ir apskritai labai grazus modelis. Vezio zidiniu reikia ieskoti bagazineje... jei kas bus supuve tai tik ten. Deja perkant, as sitos silpnos vietos nezinojau.... VAIRAVIMAS: Va cia jau kita kalba. Pravaziavus pora kilometru , pamirsti , kad jai jau 32m... Stiprintuvo nebuvimas padeda pajausti vairavimo malonuma. Jauti automobili , vairas reaguoja ir klauso zaibiskai i tavo ranku judesius (TAI FANTASTIKA). Ir kas be ko aplinkiniu demesys :) Rezume , jei ieskai kazko tokio , tikrai patariu rinktis B2. Apskritai B2 , E30 , VW MK2! Zodziu neleiskit joms buti uzmirstoms.... Automobilis pareikalaus dauk meiles , prieziuros. Bet isvaziavus pasivazineti , atiduos su kaupu :) Net nezinau , turbut apetitas , bet tas jau nebesvarbu. O kas liecia Detales , tikrai nera sunku gauti. Pilna FB grubiu B2 kur tikrai atrasi ko tau prireiks. Tiesiog patikrinkit bagazineje po guminiu kilimu.
Pilnas atsiliepimas...
mindozas | 2011-01-30

Audi 80 1.6

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kolkas turbut geriausia mano tureta auto - nieks negedo, nieko nekeiciau. Metus laiko patikimai tarnavo, kol draugelis nesudauze. Tiesa ant benzo neveike, bet ir nereikejo, vaziavo gerai ant duju nieko
Pilnas atsiliepimas...
mindozas | 2011-01-30

Audi 90 perechodas 2.2i dohc

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka-numynus dugna ispudinga, lipina i sedyne, bet nuo 100km/h atrodo, kad ne 2.2i(gal del automatines dezes). Komfortas super, tik norejosi porankio, ilgose kelionese nepavargsti, vaziuoja minkstai. Dalys pigios, bet lempu, buferiu ir kt apdailos detaliu geriau nepamest. Minusai: gan daznai vis kas nors sugesdavo, pagrindine problema-kaito variklis ir pute slangas, radiatoriaus virsutine plastmasine dalis nuluzinejo nuo karscio (sako audiniu viena is ligu). Dar mano audine turejo elektronini gamyklini spidometra :) atrode graziai, ale naudos is jo ne kas-nejautrus. Sviesu jungiklis, galvos tarpine, duju reduktorius, galiniai amortikai, granata, radiatorius.
Pilnas atsiliepimas...
edvis76 | 2009-08-20

Audi 80 quatro 2.2i 2.2i 5cyl.

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
buvo ekskliuzyvinis modelis nes tokiu metu ir modelio auto buvo juodo perlo spalvos , juodas odinis recaro salonas,vairo stiprintuvas,kondicionierius ir t.t,ir trauka labai gera tik viena granata ir zvakes
Pilnas atsiliepimas...
Gena | 2009-08-04

audi 80 quattro 2.2 i 10v

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
auto islaikita puikei. viskas veikia be problemu.kebulas geras.praeina bet kur,kas zino sia masina tai ner ka sakit. keistos zvakes,laidai,dangtelis,prek.pakaba ir seip smulkmenu.
Pilnas atsiliepimas...
Rimvydas | 2008-12-02

Audi 80 (,,pereinamasis modelis") 1,6 benzinas . ; Nuo

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patikimas automobilis, kelyje nėra sugedęs. Nerūdyja, aprūdijo tik galinių ratų arkų kraštai vietose, kur buvo akmenukų nudaužyta. Nežiūrint į eksploatacijos metus, nesijaučia jokio ,,išklerimo".Komfortas minimalus, bet pakankamas. Labai pigi ir patogi eksploatacija. Priek. kair. amortizatorių; Priek. ir galinių st. kalad.; išmetimo vamzdžio vidurinę dalį; paskirstymo dangtelį; kair. priek. vairo traukės antgalį; priek. kairio rato guolį; abu galinių ratų guolius; spidometro lyną; trijų (vairuot. ir abiejų galinių) durelių spynas; deš. priek. šarnyro gofruotą gumą.
Pilnas atsiliepimas...
Audi | 2008-04-18

Audi 80 1,8 Perechodas 1,8 GTE

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pravazinaujau kokia 12 metu retai kas gedo dabar tik reikejo keist masiskai. kieta vaziuokle man nelabai patinka,siaip greita masina.rudeliu yra siektiek is vairuotojo puses.labai ekonimiska masina 7l/100km geras traukos ir ekonomikos santykis.pravaziavau per 12 metu 160 tukstanciu km nebloga masina. du priekinius amortizatorius, stabdziu kaladeles, priekinius guolius pora sykiu
Pilnas atsiliepimas...
Pranas | 2008-03-20

Audi 80 perichodas GTE 1.8

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai mazai kas buvo gede. Labai greita 9.2/100km, niekad nelikus kelyje keleivio puses amortizatoriu, vairuotojo puses guoli.
Pilnas atsiliepimas...
Vafi | 2007-03-13

Audi 80 (perechodas) 1.8

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įvertinant metus ir ekspluatacijos sąlygas, galiu drasiai teigti, kad tai reto atsparumo mašina.Pigus remontas, gana ekonomiška ir svarbiausia atspari rūdims.Ivertinant tai , kad ekspluatuota su dujomis, variklio ištvermė taip pat verta pagyrimo. pakeista: Sankabos diskas; N kartų važiuoklės gumos; Visų ratų guoliai; Šarnyrai ir vairo traukių antgaliai; pagrindinio veleno rebokšlis.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt