Naudotojas | 2025-05-26 |
Beveik liuks
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+
-
|
Teko pavažinėti su Audi A4 2015 m., 162 kW, kurią pirkome su maždaug 105 tūkst. km rida. Per ketverius metus rida pasiekė apie 200 tūkst. km. Važiavome daug ir visur. Automobilis buvo skirtas pagrinde draugės kelionėms į darbą tarpmiestiniais maršrutais. Iš pradžių svarstėme apie A3, bet tuo metu už mažesnę kainą galėjome įsigyti geriau sukomplektuotą A4 – taip ir padarėme.
Apskritai automobilis nekėlė didelių rūpesčių. Per visą eksploatacijos laikotarpį pakeisti abu priekiniai guoliai, kelios stabdžių traukės ir abu pusašiai (tai silpnos vietos). Visi kiti remontai buvo tik einamieji. Automobilis puikiai laikosi kelio, ypač autostradoje – jaučiamas didelis komfortas važiuojant dideliu greičiu.
Dinamika – daugiau nei pakankama. Tačiau iki atlikus „Stage 1“ patobulinimą, buvo gana juntama turbinos duobė esant žemoms apsukoms. Dažnai, norint staigiau pagreitėti, automobilis tarsi "pagalvodavo", o tada šaudavo į priekį. Po lengvo „Stage 1“ ši problema išnyko, be to, šiek tiek sumažėjo degalų sąnaudos – vidurkis apie 9 l/100 km.
Taip pat koregavome ZF automatinės pavarų dėžės darbą, nes ji gana vangiai perjungdavo pavaras greitėjant. Tačiau šios korekcijos nerekomenduočiau – po jų važiavimas mieste tapo labai nekomfortiškas. Dėžė kartais „daužydavo“, greitai atleisdama sankabą. Užmiestyje viskas buvo gerai. Įdomu tai, kad kita mūsų turėta Audi su BiTDI varikliu ir tokia pačia ZF 8 pavarų dėže neturėjo nė vienos iš šių problemų.
Važiuojant tiek mieste, tiek užmiestyje – viskas puiku. Pravažumas taip pat labai geras. Nors automobilis gana žemas, niekada neteko užklimpti – žiemą važiuoti per gilų sniegą buvo tikras malonumas. Vidaus apdaila ir elektronika taip pat nekėlė rūpesčių – nebuvo jokių barškesių ar elektronikos „gremlinų“.
Didžiausias minusas – erdvė salone. Man, kaip virš 200 cm ūgio žmogui, šis automobilis buvo visiškai per mažas (bet tai – draugės automobilis, tad nesiskundžiu). Galva remdavosi į lubas, o kad nesiremtų, tekdavo sėdėti ant sėdynės keistai kreivai. Ilgos kelionės tapdavo kančia. Už manęs gale tilpdavo tik šuo. Realiai tai – dviejų žmonių automobilis. Jei turite mažą vaiką ar planuojate šeimą, net nesvarstykite. Geriau ieškoti A4 Avant modelio, bet ir ten gale nebus daug vietos.
Galiausiai nutiko blogiausias ir mažiausiai laukiamas dalykas – pasiekus apie 165 tūkst. km rida, automobilis pradėjo valgyti alyvą. Nors dažnai rašoma, kad 162 kW ir 165 kW varikliai jau turėtų būti su ištaisytomis šios problemos versijomis, servisų meistrai sakė, kad ir šie varikliai kenčia nuo tos pačios bėdos, tik galbūt rečiau. Alyvos sąnaudos buvo apie 1 l / 3000 km.
Bandžiau kovoti: dažniau keičiau tepalus, naudojau „Lucas Oil Additive“, keičiau PCV vožtuvą, pyliau įvairius priedus – deja, niekas nepadėjo. Pastebėjau, kad alyvos sunaudojimas priklausė nuo važiavimo režimo – daugiau važinėjant mieste, alyvos buvo sudeginama daugiau. Vasarą, kai reikėjo nuvažiuoti į Latviją (apie 1000 km į abi puses), alyvos lygis nepakito. Manau, kad problema prasidėjo, kai miesto/užmiesčio važiavimo santykis pasikeitė iš 80/20 į 40/60 – tai galėjo užkimšti tepalų žiedus ir sukelti bėdas.
Apibendrinant – automobiliu buvome labai patenkinti. Jis kėlė labai mažai rūpesčių, išskyrus alyvos deginimo problemą, dėl kurios galiausiai ir nusprendėme jį parduoti Nuvertėjimas gana mažas. Eksploataciją nekėlė rūpesčių apart alyvos deginimo. Rekomenduočiau šį automobilį tik tuo atveju, jei jis turi palyginti nedidelę ridą ir yra aiški jo eksploatacijos bei priežiūros istorija. Automobiliai su didesne rida arba tie, kurie nebuvo tinkamai prižiūrimi, labai tikėtina, kad kels problemų.
Mano atveju, manau, kad dėl gero serviso ir santykinai nedidelės ridos pirkimo metu pavyko atitolinti rimtesnius gedimus. Teko susidurti su atvejais, kai kiti, turėję tą patį variklį, skundėsi dar didesnėmis alyvos deginimo problemomis, turbinos „wastegate“ gedimais, alyvos prasisunkimu ir kitais varginančiais remontais.
Automobilio priežiūra nebuvo labai brangi – kainos gana padorios, ypač jei nesilankai oficialiuose Audi centruose. Ten, deja, kainos mažiausiai trigubos ir tvarko, tai ko nereikia tvarkyti.
Taip pat nereikėtų tikėtis itin mažų degalų sąnaudų – šis variklis mėgsta benziną, ypač važiuojant dinamiškai. Mažiausiai ką pavyko trąsoje pasiekti važiuojant 70-90 buvo apie 7 L vidurkis. Ir labai svarbu: ZF pavarų dėžės tepalus būtina keisti reguliariai!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Povilas | 2025-05-25 |
Audi A4 2.0 TFSI Quattro 2013, facelift, JAV
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išorės dizainas, quattro sistema, nebloga dinamika, pravažumas, smagus vairuoti.
Pradinė automobilio kaina, neekonomiškas variklis, mažai vietos gale.
|
Smagus ir gražus automobilis. Mano variante patikima ZF pavarų dėžė, pakankamai komfortiškai važiuoja, tačiau kartais tenka pakeisti važiuoklės detales. Patogus ir aiškus MMI multimedijos valdymas, pakankamai gera muzika, patogus autopiloto valdymas. Pagrinde automobilyje problematikškas 2.0 tfsi 155 kw variklis dėl alyvos dingimo, tačiau tai netrukdo eksploatacijai, svarbu laiku keisti alyvą kas 7-8 tūkst. km. O variklis leidžia pajausti pakankamai gerą dinamiką, ypač po chip tuning. Per 4 metus didelių investicijų automobilis nepareikalavo, smagu vairuoti kasdieniais reikalais. Automobilį rekomenduoju, vokiška kokybė bei stilius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Emilis | 2025-05-18 |
Audi A4 2.0TDI 130kw quattro automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas ir pravažumas
Viskas kas liko
|
Kaip ir dauguma audi modelių gamintų nuo 2002 metų, patraukia akį savo gražiu dizainu, tačiau tuo viskas malonumas ir pasibaigia.
Turėjau 2013 metų audi a4 2.0TDI quattro automatą. Įsigyjęs už didelę sumą džiaugiausi, neilgai po gero mėnesio visi galai pradėjo lysti, visas variklis buvo apsišikęs tepalais, sutvarkiau sumokėjau beveik 1500eu. Po to pradėjo ožius rodyt automatinė pavarų dėžė, nustatė mechatriniko gedimą, perinko sutvarkė, tačiau po mėnesio nuėjo sankaba ir kompiuteris dar priedo rado blogus purkštukus, kolektorių kiaurą ir nuėjusį termostatą, po šitos žinios nusprendžiau auto nebetvarkyti o atsisveikint…
Žodžiu pasakysiu taip džiaugiausi įsigyjęs, bet dar labiau džiaugiuosi atsikratęs nors ir su dideliu minusu. Man turint šį automobilį jis daugiau gedo nei tarnavo. Vienintelis patikimas dalykas šiame auto quattro sistema, daugiau nieko. Variklis lepus neekomiškas, jautri tepimo ir kuro sistemos kurios yra begalo brangios. Pavarų dėžės niekam tikusios jau žymiai geriau rinktis BMW arba mersdes benz markės auto su automatine pavarų dėže, kandangi audi resursas 200000 o tvarkymas baisiai brangus bei labai mažai kas tvarko. Važiuokle aliuminė silpna, pastoviai kažkas nueina. Salonos kokybės irgi pagailėta, pvz pas audi a4 b5 žymiai kokybiškesnis salonas. Išvada tokia kad už tokia kaina galima rasti tikrai patvaresnį ir ilgaamžiskesnį automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Karolis | 2024-09-20 |
Aš už Audi A4 Quattro
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas, saugumas, pravažumas bet kokiomis salygomis, garso izoliacija ir komfortas, fantastiška dinamika
Kaina
|
Visos jau netrumpos eksploatacijos metu automobilis pasirodė esąs geriausias iš to ką esu turėjęs - Toyota Camry, Chevrolet Cruz, Mazda3 ir Honda Accord. Neįtikėtina benzininio variklio dinamika - per 6,4 s iki šimto, spaudi toliau - automobilis ir toliau sparčiai įsibėgėja iki 180 km per valandą. Labai užtikrintai laiko kelią bet kokiu oru, iš vietos paima beveik bet kurį automobilį, jei tik tas nėra tikras sportinis automobilis. Po 5 metų važinėjimo prasisukau be didelių gedimų. Eksploatacinių medžiagų kaina normali, pigesnė nei Accord, o vokiškas automobilis yra aukštesnis visa galva už Hondą ir net už Toyota Camry. Neįsižeiskite japonų fanai, bet jūsų automobiliai vistiek stovi visu laipteliu žemiau nei vokiški. Jau nekalbant apie tai, kad Audi turi visus varomuosius ratus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-02-03 |
Audi A4 2013 1.8 TFSI Facelift
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas, garso izoliacija, patogi vaziuokle, gan galingas variklis
Brangios dalys, gan kietokas salonas
|
Turiu sia auto 2 metus, pirkau ir pats parvaziavau is Vokietijos. Pradesiu nuo to, kad labai smagus benzininis 1,8 TFSI variklis, galios butent tiek kiek reikia ir yra palyginus labai ekonomiskas. Vaziuokle bent jau pas mane super, minksta, maloni, per 2 metus nieko neteko keisti ar daryti. Isores dizainas visai grazus, priekis tikrai grazus, problema su galu, atrodo taip lyg si masina butu klijuota is dvieju, kur priekis buvo kurtas kokio nors aukstos klases dizainerio, o galas 3 kurso studento. Vidaus dizainas ir mygtuku isdestimas gan patogus, bent jau man tai neuzkliuvo, tik tiek, kad viskas siek tiek kietoka atrodo, panele, dureles. Na, o dabar didziausia siu auto problema: Automatime Multitronic pavaru deze.... Turbut pati nepatvariausia ir prasciausiai taisoma deze su kokia teko susidurti... Negana to, kad pradejo veluoti is pirmos pavaros, pradejo veluoti ijungti atbuline pavara tai dar ir tepala pradejo leisti. Vien tam, kad sutvarkyti tepalo begima per rieboksli kainavo 1000 eu su darbu. Apibendrinimas: Auto visai nieko, valdosi patogiai bei maloniai, mieste smagiai, uzmiestyje dar smagiau :) Pavaru deze, guolis, variklio magnetai, Per 2 metus nuvertejo apie 2-3 tukst euru.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-10-01 |
Audi A4 2.0 TFSI Quattro 2014
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Įsibegėjimas, dinamika, dizainas
Vidaus apdailos gan pigiai atrodo ir skleidžia nemalonius garsus
|
Rieda kaip per sviestą. Kelyje tikras žvėris. Dirba tyliai, net kartais nesuprasi, ar variklis įjungtas, todėl tenka žiūrėti į apsukas. Nekaprizinga - nei karto nepavedė. Metus važinėju - jokių rimtų remontų neprireikė. Imti su naujos kartos varikliu (162/165 kW), o ne su senesniu (155kW).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-11-23 |
Audi a4 b8 Avant 2008
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Atrodo agresyviai ir sportiskai, geras sukimo momentas, viduje apdaila grazi, ekonomiskas
Brangus, bet manau vertas demesio
|
Pirkau automobili pries puse metu is aiksteles, parvaryta is prancuzu. Kaip ir kiekvienas pardavejas isduria. Kai nusiperki pamatai, kad tai tas neveikia tai tas ir dar nusipirkes ikisi kelis simtus euru kol pasidarai gerai, kad butu. Tai manau daugiau nepirksiu parvaryto i uzsienio, geriau ziuresiu i koki varianta kur cia lt vazinejas.
Pirkiniu esu patenkintas ir nesigaliu. Aisku automobilio kaina brangoka, bet manau vertas demesio dar nepasenes automobilis. Turiu 2.0 dyzeli kaip ir dauguma cia Lietuvoje, neapsimoka man pirkti su galingesniu varikliu, nematau prasmes i ji pilti 2 litru daugiau kuro del galios.
Pas mane 105kw tikrai uztenka galios, vaziuojant 90km su 6 pavara paspaudus gaza greit km renka, tai norint aplenkti nera butina jungti 5 pavaros.
Bakas 65 litrai visada nuvaziuoju iki 1000km, nors ir po miesta vaziuoju. Jei autostrada tik vaziuoji gali ir daugiau nuvaziuot.
Pries perkant paklauskit pardavejo ar galima butu tikrinti servize, jei jis prades abejoti nepirkciau automobilio kazkas negerai.
Jei daug tenka vaziuoti siulyciau tik dyzeli ziureti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-11-22 |
Audi a4 b8 2008 105 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, lengvai valdomas, jauciasi prabanga.
Dar neradau.
|
Nekeisciau i joki kita auto. Surinkimo kokybe super, medziagos tik is geriausiu detaliu, matosi kokybe isedus. Vaziavau autostrada 110km autopilotu i Vilniu ir po ji pravaziavau 721 km nustebau, kad uzpyliau tik 35 litrus tai vidutines gavosi 5 litrai. Turiu automobili virs 2 metu i ji dar neikisau jokiu papildomu pinigu remontui, pyliau kura it keiciau tepalus tik.
Patarimai perkantiems, nepagailekit uz auto sumoketi daugiau, nes jei nusipirksit lavona tai i ji daugiau sukisit. Skupi moka dvigubai. Pries perkant paklauskit ar buvo kazkada keista tepalo siurblio asele, nes buna ju nepakeicia niekas su pagr dirzu, nes tingi ir daug darbo ten, reik lupti karteri, servizai patingi ta padaryt. Patarciau geriau imti mechana nei automata mazesnes islaidos remontui. 2.0 labai patikimi varikliai ir remontas nera brangus toks kaip 3.0.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-03-18 |
a4 2010 2,0 88kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gražus, komfortiškas
start/stop išjunginėti atsibosta kamščiuose
|
88kw buvo mažokai, tad teko chipuoti. trauka pagerėjo, kuro sanaudos sumažėjo. esu tikrai patenkintas automobiliu. Rūdelės atsiranda tik ten kur akmenukų išdaužyta. patogios sedynės ir valdymas. Eksplotuoju norvegijoje. per turimus 2.5metus (80k km), važiuoklės nereikėjo taisyti, tik dirželiai, stab.diskai, kaladėlės. iš netradicininių gedimų: borto kompiuteris 100eur, ir įsiurbimo kolektoriaus Flap sustreikavo 30eur. kaip prižiūrėsi/važinėsi - taip ir remontuosi. auto ilgosios švieos, kritulių daviklis, navi, bluetooth yra didelis privalumas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-02 |
A4 Avant - 2014 m. TDI - 110 KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kokybė, puiki garso izoliacija, malonus vairuoti, nuvertėjimas nėra per greitas.
Degalų sąnaudos, atuomobilis gana brangus, Lietuvoje draudimas gana brangus, šeimai truputėlį per mažas.
|
Automobiliui dėl kokybės surinkimo, dėl išvaizdos (na čia skonio reikalas, kiekvienam savo), tikrai priekaištų neturiu. Kaip ten bebūtų, niekas nebarška, nebilda, dalys kokybiškos, Nežinau - su elektronika irgi viskas tvarkoje (tikriausiai kol visi apynaujai neturi jokių problemų) . Audi kokybė tikrai turi savo vardą, čia jau ne bulka kažkokia. Pas vokiečius naujos kartos mašinos tikrai tvarkingos būna.
Važiuoja smagiai, aišku norėtųsi daugiau staigumo kas liečia trauką, todėl rekomenduočiau pažiūrėti 130 kw variklį. Arba pagalvoti apie čipavimą. Žinoma pakanka ir 100 kw, bet man truputį per mažai.
Gal ir tai lėmė, kad automobiliui dar tik 2.5 metu, nemuštas, ir prižiūrėtas visą laiką buvo, nelabai ką turėjau tvarkyti, tiesiog eilinį servisą atlikti - tepalai, filtrai atlikti. Bet kiek pažįstamų turi, kad ir 5-8 metų senumo, kolkas nusiskundimų dar nesu girdėjęs. Žinoma diržai, stabdžių kaladėlės, na to jau neišvengsi.
Nuvertėjimas nėra toks staigus kaip kitų gamintojų automobilių, tad tinkamai eksploatuojant, truputį prižiūrint išorę, atėjus metui parduoti už dyką neatiduosiu tikrai.
Vienas pastebėjimas - niekada neiimkite Audi Lietuvos keliams sportinės S line važiuoklės ir didesnių ratų nei R17.. Čia ne automobilio problema, tiesiog pas mus keliai per prasti tokioms važiuoklėms ir ratamas, jauti kiekvieną nelygumą, duobę ir atsiranda diskomfortas. Visų pirma reikia nenusipirkti užvaikytos. Nedarykite klaidos kaip visi, kad ant pirmos pasitaikiusios pataiko, nusiperka, ir po to susigadina vėliau savo nuomonę apie gamintoją. Visos mašinos parvažiavusios iš Vakarų Europos - jos ten dirbo, važiavo. Jei automobilis buvo eksploatuotas tvarkingai, viskas laiku keista, jis ir toliau važiuos, nieko jam blogo nebus. Jei viskas ant snarglių padaryta, ir tik kad kažkam prastumti, na tada čia jau su jokiu automobiliu laimės nebus.
Turintiems mažų vaikų + naminių gyvūnų +mėgstanties keliauti - tiesiai šviesiai sakau, tada jau žiūrėkitės Audi A6 ar kito gamintojo modelį didesnį automobilį. Šis automobilis tiesiog bus per mažas. Nebent naudosite stogo bagažinę, bet ir tai man jis tiesiog per mažas.
Degalų sąnaudos - na aš esu tikras, kad pas beveik visus gamintojus degalų sąnaudos ant popieriaus su realiomis sąnaudomis prasilenkia, taip kad ir šis modelis tikrai ne išimtis. Sakyčiau mieste turi gerą apetitą - 9 ltr kaip niekur. Na kaip kažkas forume rašė kad jis valgo net 12 ltr, tai aš netikiu, nes dar niekada tokių sąnaudų nesu pasiekęs ir bent nesu dar iš nieko girdėjęs apie tokias sąnaudas, čiau jau reikia gazą iki dugno laikyti ar tegul tikrinasi variklį, nes kažkas tikrai ne to. Bet 8-9 ltr yra tiesa. Užmiestyje iki 120 km viskas tvarkoje, apie 6 ltr sąnaudos.
Apibendrinant - automobilis vertas dėmesio, nesigailiu kad pirkau, nes važiuojant labai malonus, kokybiškas, dizainas gražus. Tiesiog perkant įvertinkite kiek jums reikės automobilyje vietos, ir kur daugiau važiuosite - mieste ar užmiestyje.
Vėlgi paminėsiu, kad 130 kw variklis vertas dėmesio (kuro sąnaudų daugiau nebus, bet bus daugiau staigumo ant traukos)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |