Markės
86 iš 1989
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Panašu premium segmento gamintojams ramūs laikai praėjo. Dabar automobilių technologijos ne evoliucionuoja, o greičiau revoliucionuoja, atsiranda neplanuoti konkurentai iš Kinijos, be to daugelis ne premium segmento gamintojų savo modeliuose integruoja vis daugiau prabangos elementų ir tokiu būdu artimai konkuruoja su tokiomis markėmis kaip Audi, Lexus, BMW ar Mercedes-Benz. Automobiliai tampa vis panašesni, o skirtumai vis mažesni, todėl gana konservatyviems vokiečių gamintojams tenka suktis iš padėties ir pristatyti vis kažką iš esmės naujo. Pažiūrėkime koks yra bene svarbiausias Audi kompanijos modelis naujasis Audi A6. Automobilis pirkėjus pasitinka su kiek kitokia filosofija – tai ne tik talpus universalas ar sedanas, o dizainą akcentuojantis gyvenimo būdo automobilis. Gamintojas aiškiai orientavosi į stilių – žemai nuleistas stogas, dinamiška šoninė linija, aštrios formos priekiniai žibintai ir sportiška galinė dalis formuoja ištęstą, dinamišką automobilio siluetą. Priekinės radiatoriaus grotelės tapo žemesnės ir platesnės, šoninių ventiliacinių angų dizainas ne tik išraiškingas, bet ir padeda formuoti „air curtain“ oro srautą mažinantį bendrą oro pasipriešinimą. Ilgas, žemėjantis variklio dangtis, įleistos durų rankenėlės, aerodinaminiai slenksčiai ir švelniai nuolaidi stogo linija ne tik sukuria elegantišką proporciją, bet ir padeda pasiekti išskirtinę aerodinamiką. Pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,23 – tai geriausias rezultatas tarp visų iki šiol Audi sukurtų automobilių su vidaus degimo varikliais. Ir visgi naujasis Audi A6 neatrodo itin išsiskiriantis kitų automobilių sraute, taip pat ir palyginus su kiek anksčiau pasirodžiusiu elektriniu broliu - Audi A6 e-tron. Taip pat, keista, kad Audi elektrinėms ir vidaus degimo variklių A6 versijoms parinko du skirtingus dizainus, kai tarkim penktos serijos BMW visos versijos slepiasi po tuo pačiu kėbulu ir salonu. Kogero taip yra dėl to, kad anksčiau Audi norėjo atskirti elektromobilių ir automobilių su vidaus degimo varikliu linijas – dėl to buvo planuota, kad šios kartos A6 turės A7 pavadinimą (nelyginis skaičius skirtas vidaus degimo versijoms). Bet panašu kompanija pasiliks prie paprastesnės ir labiau suprantamos sistemos. Tuo labiau, kad automobilių pavadinimų tendencija suka ta kryptimi, jog nebebus poreikio akcentuoti elektrines versijas, nes pirkėjo pasirinkimui bus visos įmanomos versijos po vienu pavadinimu. Įlipus į A6 vidų, pasitinka aukščiausios klasės technologinis sprendimas – lenktas ekranų blokas, apimantis 11,9 colio skaitmeninį prietaisų skydelį ir 14,5 colio MMI jutiklinį ekraną. Kai kuriuose modeliuose keleivio pusėje įrengtas papildomas 10,9 colio ekranas. Salono aplinka sukurta maksimaliam komfortui – palyginti su ankstesne karta, naujojo A6 triukšmo izoliacija pagerinta net 30 procentų. Salono apdailos kokybė – puiki, naudojamos aukštos klasės medžiagos, o visos svarbiausios sąlyčio vietos tokios kaip vairas, durų rankenos, sėdynės jaučiasi itin kokybiškos, gal tik kelios vietos su blizgiu plastiku nuvilia dėl galimo greito susibraižymo. Bendras salono įspūdis beveik toks pats geras kaip 5 serijos BMW ir tikrai geresnis nei E klasės Mercedes-Benz. Kalbant apie interjero dizainą, gaila tačiau Audi atsisakė buvusios stilistikos kuomet prietaisų skydelis priešais vairuotoją ir infosistemos LED ekranai buvo nuosekliai integruoti į priekinės panelės dizainą. Dabar dizainą sudaro tiesiog du dideli ekranai, horizontali kelių valdiklių juosta po jais ir plati centrinė konsolė palendanti giliai po panele – iš esmės neliko prietaisų skydelio dizaino, visai kaip naujajame 5 serijos BMW ar daugelyje kitų šiuolaikinių automobilių. Nors Audi visuomet buvo laikoma praktiškiausia marke iš vokiškos trijulės, tačiau šįkart Audi nusprendė paaukoti dalį praktiškumo dizaino labui. Automobilio ilgis siekia 4,95 m, plotis – 1,89 m, aukštis – apie 1,47 m, tačiau naujasis modelis tapo visais matmenimis kiek mažesnis nei jo pirmtakas. Universalo bagažinė dabar talpina 503 litrus – tai 170 litrų mažiau nei 5 serijos BMW ir net 210 litrų mažiau nei E klasės Mercedes. Nulenkus galines sėdynes, talpa išauga iki 1564 litrų, bet tai vis dar yra apie 300 litrų mažiau nei Mercedes konkurento. Nepaisant to, pati bagažinė yra labai praktiška – kvadratinė forma, papildomos daiktadėžės po grindimis, kabliukai, tvirtinimo elementai. Galinės sėdynės dalijamos 40:20:40 santykiu, todėl galima vežti ilgus daiktus kartu su keturiais keleiviais. Audi A6 galima rinktis su keturiais našumą ir efektyvumą užtikrinančiais pavaros variantais, kurių galia siekia iki 367 AG (270 kW). Trys varikliai komplektuojami su „MHEV plus mild-hybrid“ sistema: 2.0 TDI su 204 AG (150 kW) galia, 2.0 TDI quattro su 204 AG (150 kW) galia ir šešių cilindrų 3.0 TFSI quattro su 367 AG (270 kW) galia. Benzininis 2.0 TFSI variklis turi 340 Nm sukimo momentą nuo 2000 aps./min. Jis sujungtas su 7 laipsnių dvigubos sankabos transmisija ir perduoda galią tik priekiniams ratams. Nuo 0 iki 100 km/h pagreitėja per 8,2 sekundės. Tuo tarpu dyzelinė versija turi „MHEV Plus“ hibridinę sistemą, kuri suteikia papildomą sukimo momentą, ypač važiuojant lėtai. Ji išvysto 400 Nm, tačiau tik nuo 3800 aps./min. – todėl realybėje reikia variklį paspausti, norint pasiekti geresnę dinamiką. „MHEV plus“ sistema padidina efektyvumą bei leidžia tam tikromis sąlygomis važiuoti naudojant tik elektros energiją. Visuose modeliuose montuojama 7 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė, priklausomai nuo variklio, automobilis turi priekinių arba visų ratų „Quattro“ pavarą. Nepaisant dydžio, Audi A6 stebina manevringumu. Vairas – labai tikslus, su geru grįžtamuoju ryšiu. Važiuojant miesto gatvėmis galima jausti automobilio plotį, tačiau puiki kamera ir automatinio parkavimo sistema leidžia lengvai manevruoti. Galima pasirinkti ir galinių ratų vairavimo sistemą. Standartinė pakaba su 20 colių ratais užtikrina gerą komforto ir stabilumo balansą. Modeliai su pneumatine pakaba ir 21 colių ratais siūlo dar didesnį komfortą užmiestyje, tačiau važiuojant lėtai per nelygumus jaučiama šiek tiek per maža rato eiga. Dėl to bazinis modelis netgi atrodo labiau subalansuotas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
45678901234567890123456789012345
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5S5
    A5
  Dideli A6A6A6A6A6A6
S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
    S6 e-tron quattro
    A6 e-tron
  Reprezentaciniai A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5 
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro 
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8 
  45678901234567890123456789012345
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas