Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
"Naujojo Audi A6 e-tron dizainas ir komplektacija prisideda prie puikios aerodinamikos ir užtikrina itin mažą „Sportback“ versijos pasipriešinimo koeficientą – 0,21. Šis automobilis yra pats aerodinamiškiausias visų laikų Audi automobilis"
Naujasis Audi A6 e-tron elektromobilis, kaip ir neseniai pasirodęs Audi A5 pristatomas su universalo ir praktiško sedano tiksliau liftbeko (kaip pas Audi A7 modelius) kėbulais. Kadangi Audi kompanija keičia savo modelių pozicionavimą, tai panašu Audi Audi A6 e-tron pakeičia ne tik senąjį Audi A6, bet ir Audi A7 modelius. Nuo šiol lyginiu numeriu (A6) bus žymimi elektromobiliai, o nelyginiu (A7) - automobiliai su vidaus degimo varikliais. Suapvalintų švelnių formų Audi A6 e-tron žengia dar vieną žingsnį naujojo Audi dizaino stiliaus srityje. Šioje srityje pirmoji kregždė buvo sportiškas elektromobilis Audi e-tron GT, vėliau sekė Audi Q4 e-tron ir Audi Q6 e-tron visureigiai bei Audi A5 modelis. Audi A6 e-tron linijos yra dar švelnesnės nei minėtų automobilių, visiškai nebeliko anksčiau Audi kompanijos pamėgtų aštrių linijų. Automobilis priekyje turi itin siaurus dieninius žibintus, tarp jų plačios “radiatoriaus” grotelės, žemiau jų juodoje sekcijoje įtaisyti neakcentuojami pagrindiniai žibintai, oro paėmimo angos, radaro zona. Stipriai suapvalinta priekinė dalis su itin plonais žibintais nebūdinga Audi stiliui ir labai primena pirmos kartos Hyundai Kona automobilio priekį. Įspūdis nėra labai solidus, ypač palyginus su įsimintinu artimiausio konkurento naujojo 5 serijos BMW dizainu. Tačiau kitkas pas Audi A6 e-tron atrodo labai neprastai – platus priekis, ilga ratų bazė, kampuose įtaisyti dideli ratai, milžiniški slenksčiai, itin mažas šoninių langų plotas. Puiki ir galinė Audi A6 e-tron dalis, kurioje matomi galiniai žibintai savo forma itin panašūs į superelektromobilio Audi e-tron GT žibintus ir įdomus akcentas - apšviečiamas Audi keturių žiedų ženkliukas. Įleistos durų rankenėlės ir minimalūs šoniniai veidrodėliai su kameromis signalizuoja apie puikų Automobilio oro pasipriešinimo koeficientą. Ištiesų taip ir yra - naujojo Audi A6 e-tron dizainas ir komplektacija prisideda prie puikios aerodinamikos ir užtikrina itin mažą „Sportback“ versijos pasipriešinimo koeficientą – 0,21. Šis automobilis yra pats aerodinamiškiausias visų laikų Audi automobilis ir geriausia aerodinamika pasižymintis modelis visoje Volkswagen grupėje. Avant taip pat pasiekia labai gerą 0,24 pasipriešinimo koeficiento vertę - tai šiek tiek geriau nei Porsche Taycan Sport Turismo automobilyje. Simboliška, bet tolimas šio automobilio pirmtakas C3 serijos Audi 100 irgi turėjo vieną geriausių oro pasipriešinimo koeficientų kuris tuomet siekė 0,30. Naujuoju Audi A6 e-tron modeliu Audi kompanija pabrėžia lyderio vaidmenį apšvietimo dizaino ir technologijų srityje. Priekiniai ir galiniai žibintai yra trimačio dizaino ir siūlo skaitmeninius šviesos parašus. Priekyje Audi A6 e-tron turi skaitmeninius dienos žibintus su LED technologija, o gale antros kartos skaitmeninius OLED žibintus. Viename skaitmeniniame OLED skydelyje yra maždaug 45 segmentai, todėl A6 e-tron galiniai žibintai darosi vis panašesni į ekraną. Tai suteikia galimybę palaikyti ryšį tarp automobilių ir padidina saugumą kelyje. Automobilio matmenys: ilgis 4928 milimetrai, plotis įskaitant veidrodėlius 2137 milimetrai, o ratų bazė 2946 milimetrai. „Avant“ teikia pirmenybę praktiškumui su 502 litrų talpos bagažine, kurią galima išplėsti iki 1422 litrų nulenkus galines sėdynes. Abu automobiliai taip pat gavo 27 litrų bagažinę po priekiniu kapotu ir galimybę temti iki 2100 kg priekabą. Yra siūlomi keturi variantai - kartu su įprasta, yra „Sport“, „S line“ ir „Edition 1“ specifikacijos. Naujai PPE elektrinei platformai sukurto ličio jonų akumuliatorius talpa yra 83 kWh silpnesnėse versijose arba 100 kWh galingesnėse. Pastarasis užtikrina didesnį nei 750 km nuvažiuojamą atstumą sedano atveju ir 720 kilometrų atstumą universalo atveju. Standartinis A6 e-tron turi 281 AG galios gale montuojamą variklį ir nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sekundes. „A6 e-tron performance“ versija turi 367 AG (270 kW) siekiančią sistemos galią, kuri užtikrina pagreitį nuo 0 iki 100 km/h per 5,4 sekundės, maksimalus greitis siekia 210 km/h. Audi taip pat siūlo ir visais ratais varomą “A6 e-tron quattro” versiją, kuri turi papildomą variklį, o bendra galia yra 422 AG. Ši versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,5 sekundės. Gamintojas teigia, kad net ir ši versija gali nuvažiuoti 700 km atstumą. Na, ir galingiausios S6 e-tron versijos sistemos galia siekia 503 AG (370 kW), o su “launch control” pagalba pasiekia net 551 AG (405 kW). Ši versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 3,9 sekundės, maksimalus greitis siekia 240 km/h. S6 Sportback e-tron su viena įkrova nuvažiuojamas atstumas yra kiek mažesnis - siekia daugiau kaip 670 km sedano ir 640 kilometrų universalo atveju.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | ||||||||||||||||||||||||||
S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | S5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | |||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
A6 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | A8 | A8 | A8 | A8 | ||||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q6 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q8 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 e-tron TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis