Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Jei ieškote patogaus, protingo dydžio, rafinuoto dizaino ir pilno aukštųjų technologijų krosoverio, naujasis Audi Q5 puikiai tiks visoms šioms reikmėms. Tai ramios natūros automobilis, puikiai tinkantis ilgoms kelionėms greitkeliais, bet dėka naujosios hibridinės technologijos automobilis stebėtinai puikiai tinka sukinėtis ir miestų centruose. Audi Q5 turi keletą stiprių konkurentų aukščiausios klasės vidutinio dydžio visureigių segmente, iš kurių kogero stipriausias yra
BMW X3. Taip pat yra daugelį savo klasės palyginimų laimintis Lexus NX, taip pat verta apsvarstyti Mercedes-Benz GLC, Volvo XC60 ir Alfa Romeo Stelvio modelius. Žinoma, dar yra elektrinis puikiai valdomas, itin smagus Porsche Macan visureigis jeigu jūsų biudžetas viršija Audi kainodarą. Kalbant apie Audi Q5 dizainą, visureigis kaip ir jo pirmtakai išlaiko tokią pačią koncepciją – klasikinis, ne per daug iššaukiantis dizainas akcentuojantis švelnias kėbulo linijas. Žinoma, radiatoriaus grotelės tapo dar platesnės, o dizaino detalės tokios kaip variklio dangtis dar atletiškesnės, tačiau šie patobulinimai yra itin subtilūs palyginti su konkurentais, ypač naujuoju BMW X3 pasižyminčiu griežtomis kėbulo linijomis ir netipiškomis dizaino detalėmis. Gražiai nudailintas Audi Q5 automobilio dizainas atrodo švelnus ir švarus lyg muilo gabalėlis - tokį įspūdį sukelia tiek naujasis Audi Q5, tiek neseniai pasirodę Audi A5 ir Audi A6 e-tron modeliai. Dabar jau tikrai matome kokią dizaino filosofiją artimiausiems metams pasirinko Audi kompanija – tai bus savotiškas sugrįžimas prie 90-ųjų metų Audi modelių stilistikos. Kas dar įdomu - šiame visureigyje pirmą kartą kombinuoti skaitmeniniai OLED galiniai žibintai gali tikslingai bendrauti su artimiausia automobilio aplinka („Car-to-X“). Taip Audi toliau siekia pabrėžti savo lyderio vaidmenį apšvietimo dizaino ir technologijų srityje. Tačiau patys didžiausi skirtumai lyginant su pirmtaku, laukia Audi Q5 automobilio viduje. Dabar pagrindinis interjero elementas yra Audi MMI ekranai įrengti priešais vairuotoją ir priekinį keleivį. Aiškiai suderinti ekranai gerai integruoti į interjerą - plonas, pagrindinis ekranas išsiskiria lenktu dizainu ir OLED technologijomis, kurį sudaro 11,9 colio „Audi virtual cockpit“ ekranas priešais vairuotoją ir 14,5 colio MMI jutiklinis ekranas centre. Šį ekranų derinį Audi kompanija vadina „skaitmenine scena“. Papildomai galima užsisakyti 10,9 colio MMI ekraną įtaisytą priešais keleivį. Naujausias Audi Q5 yra didesnis nei jo pirmtakas ir turi ilgesnę ratų bazę. Automobilis jaučiasi erdvus viduje, o suaugusiems yra pakankamai vietos galvai ir kojoms, net ir Q5 Sportback versijoje nuožulnesniu stogu. “Ant popieriaus” bagažinės erdvė atsilieka nuo pagrindinių konkurentų, tačiau visos versijos išskyrus bazinį modelį keleivių patogumui turi slankiojančias ir pakreipiamas galines sėdynes. Tačiau nors interjeras atrodo fantastiškai, kokybė vietomis galėtų būti geresnė. Visuose Audi Q5 modeliuose įdiegta „MHEV plus“ technologija su 48 voltų elektros sistema, kuri palaiko vidaus degimo variklį, taip mažindama CO2 emisijas ir padidindama automobilio dinamiką. Jėgos generatorius suteikia papildomą iki 230 Nm sukimo momentą ir iki 18 kW (24 AG) galią. Ši naujoji Audi švelnaus hibrido sistema gali sukelti jausmą, kad mieste važinėjate elektromobiliu, net jei po variklio dangčiu yra dyzelinis variklis. Taigi, pradinio lygio variklis yra 2.0 TFSI, jis išvysto 150 kW (204 AG), 340 Nm maksimalų sukimo momentą ir yra poruojamas su priekinių ratų pavara. Kaip papildomas pasirinkimas taip pat siūloma visų varančiųjų ratų “Quattro” pavara. Audi Q5 taip pat galima įsigyti su dyzeliniu 2.0 TDI varikliu, kuris išvysto 150 kW (204 AG) ir 400 Nm maksimalų sukimo momentą ir gali būti komplektuojamas tik su “Quattro” visų varančiųjų ratų pavara. Beje, itin tylus dyzelinis variklis atrodo labai patraukliai palyginti su triukšmingu, blankiu benzininiu varikliu. Įkraunamos hibridinės versijos pasirodys vėliau 2025 metais. Na, ir Audi Q5 variklių gamos flagmanas yra Audi SQ5 modelis, kurio trijų litrų darbinio tūrio, dviejų turbinų V6 TFSI variklis generuoja 270 kW galią, o didžiausias sukimo momentas siekia 550 Nm.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | ||||||||||||||||||||||||||
S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | S5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | |||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
S6 e-tron quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | A8 | A8 | A8 | A8 | ||||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q6 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q8 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | Q5 | |||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi Q5 TOP KONKURENTAI
VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis