Markės
122 iš 1940
Audi RS 5 (B9) 2017 - dabar
Audi RS 5, (B9) 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)45% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Septyneri metai praėjo po pirmojo Audi RS5 debiuto. Vokietijos gamintojas kurdamas naujojo sportiško kupė dizainą įkvėpimo sėmėsi iš kadaise sukurto lenktyninio Audi 90 quattro IMSA GTO bolido. Prie priekinių žibintų šonuose yra papildomos oro įleidimo angos, o automobilio priekis apginkluotas didelėmis oro paėmimo angomis, kurios jau tapo visų RS modelių vizitine kortele. Šįsyk automobilio galią generuoja 2,9 litro TFSI V6 dviejų turbinų variklis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
Art | 2024-06-22
Facelift RS5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinau
Išvardinau
Taigi, iš pradžių norėjau M440, bet šio kainos stipriai šoktelėjo, jas gamintojas pakėlė labiau nei bet kuris kitas ir nemanau kad BMW automobilis vertas savo kainos, todėl teko pasidairyti aplinkui, žinoma Audi RS5 yra sekantis variantas. Išbandžiau ir vieną ir kitą, ir galiau neskubėdamas apsistojau ties RS. Tiesą sakant buvau teisus – toks jausmas, kad Audi automobilis yra tiesiog modernesnis už BMW, o variklio garsas ir su standartine išmetimo sistema tiesiog idealus. Variklis toks kaip Porsche, tai jaučiama vairuojant stipriau ir kasdieniame naudojime. Jei važiuoti komfortiškai, nespaudžiant tai bus paprastas automobilis, net išmetimas nešaudys. Tačiau bet kurią akimirką stipriau paspaudus pedalą automobilis atgis tiek, kad jums tikrai užteks, nereikės net perjungti į sportinį režimą. Kartais toks galios rezervas labai praverčia. Klausimas kam mieste 450 arklio galių stovint kamščiuose? Viskas priklauso nuo to ko jums reikia. Man reikia ne galios, o jausmo kad ją turi, reikia variklio garso. Todėl jaučiuosi fantastiškai kas kartą sėsdamas į automobilį. Supraskit, šis automobilis nėra skirtas pasipuikavimui, jis nėra toks “flashy” kaip BMW, tai automobilis benzingalviams, žmonėms kurie vertina vidaus degimo variklius, o šis yra tikras meno kūrinys ir galbūt paskutinis toks hibridų ir elektrinių eroje. Emocijos įsibėgėjant, kad ir nuo 20 iki 80 km/h visada yra puikios. Komforto režime nėra didelės pagundos spausti mašiną, galima važiuoti sklandžiai ir be staigių trūktelėjimų, RS režimu automobilis tampa visiškai kitoks. Beje, automobilis labai stabilus ir atleidžia mažiau patyrusio vairuotojo klaidas. Galima pastebėti nedidelį pakabos svyravimą, bet labai retai ir tai greičiau yra ne dėl pakabos o dėl “ištarkuoto” asfalto. Nėra taip, kad važiuoji greitkeliu ar normaliu keliu ir turi nuolat su tuo kovoti. Dėl komforto, aišku yra ir tylesnių automobilių, bet galiausiai jei labai reikia tylos salone tai imk Audi A6 Q5 ar dar ką nors be RS raidžių. Ir RS5 nėra didelių problemų susikalbėti važiuojant 180 greičiu, bet variklis ir išmetimas tikrai girdimas. Važiuojant 90 km balansas tarp variklio garso ir komforto mano nuomone yra idealus. Sėdynės patogios, kelionės Vilnius-jūra nei man, nei mano draugei ypatingo nuovargio nesukėlė. Vidutinės sąnaudos pravažiavus virš 5000 km yra 13 litrų, Vilniuje iki 17, užmiestyje tiek 100, tiek 180 greičiu - apie 10-11 litrų. Bang&Olufsen garso sistema yra nuostabi, gera ergonomika ir multimedija su įprastais mygtukais. Nors atsumo sekimo sistema kamščiuose aišku nepakenktų. Bagažinėje su atlenktomis sėdynėmis vietos užtenka daiktams į sodą, bet ne į kelionę po Europą. Apskritai tai automobilis sukurtas aplink variklį ir Quattro transmisija su torsionu, o visa kita pridėta siekiant išlaikyti komfortą ir tai reikia suprasti. Apskritai automobilis komfortiškesnis nei tikitės, tokia yra Audi politika, neatsitiktinai Audi automobiliai labai retai parduodami su maža rida.
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt