Markės
190 iš 1917
BMW 3 klasė, (E46) 1998 - 2005
559Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 59
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Kokybiškas interjeras
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Mažas salonas
  • Brangus išlaikymas
  • Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 59
2018-05-14
BMW 330d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazi, manevringa, gerai valdosi
Rudija, pervertinta, sena pvz 2000m o kaina 2,5k € bet pom kosmonautam sueis
Turejau bmw e46 330d. Mokejau didesne kaina tuo metu 4k €. Kas patiko: geras valdomumas, manevringa, trauka salyginai gera, uzmiesti ekonomiska. Paprastesne vaziuokle nei pytako todel pigiau remontuoti. Tuo metu atrode gera. Kas nepatiko: komforto nera, jo nesitikekite, cia ne mersas, per duobes ir nelygumus vaziuoja kietai, tikriausiai nes cia daugiau tipo sportine masina. Nepatiko, kad vis kas nors gesdavo: pvz langu pakelejai, ezys, valytuvai, bagazines laidai nusilankste, airbag klaidos, tokios smulkmenos. Dar ju lyga is niekur nieko buna spyruokles luzta. Lygioj vietoje stovint kaukst ir luzo :D ir ne man vienam, draugui taip pat. Keiciau: siurbli bake, nes vaziuojant sustojo, nemalonus dalykas ilgoje kelioneje. Tada turbina, restauravimas + darbas= 500€ tada 3 purkstukus - 150€ su darbu, sarnyra restauravo 30€ spyruokles po 40€ ezys 10€ naudotas, diskai bosch po 50€. Didziausias minusas - rudys!! Del to ir pardaviau. Del rudijimo tai triperis paskutinis, del to kad gaminintojas pataupe, sunervino. Standartiskai: priekines arkos tokiom net puslelem nuseta, galines arkos, is isores atrodo nedaug, bet nusiemus apsauga, kiaurai is vidaus perpuve. Tada dureliu vidines puses, ir ties slenksciai kur eina ta juostele virs plastmasinio slenkscio. Atrodo masina nera sena 2004m 14metu senumo, o taip puna, man nesuprantama, visgi brendas o rudija kaip opel, anksciau kad rudydavo.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-11
Bmw e46 325i 2003 RWD sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus vairuotojui, greitas ir manevringas, daug galimų modifikacijų, daug šrote dalių, palyginus nebrangi eksploatacija
Aukšta kaina, rūdyja, eilinis automobilis, bloga reputacija,
Nemėgstu BMW dėl pilkos išvaizdos, maniškis juodas, pastoviai murzinas. Nusiplauni nusipoliruoji, ir akys blizga, norisi prasilėkt, ir niekada iš jos neišlipt, nes vel murzina pamatysi. Lekia tikrai neblogai (įsivaizduoju 3,0 dar geriau), o ryja kaip 1,8. Geriau paspaudus 14L. Užmiesty 90km/h 6,5l lygiam kely. Trūksta LSD (limited slip differential), nors ir be jo galima išsiverst pasitreniravus. Ramiai važinėjant nepajuntama, bet išlekus į trasą atrodo, kad kartingą vairuotum. Kad ir ne 7-tukas, niekas salone nebarška, nenervina. Geras matomumas nors pirma kartą prisėdus vairas keistai aukštai atrodo, bet esu aukštas tai man pasaka su tokiu. Variklis mėgsta gerus tepalus... Susipyliau rimtos firmos, tai pamiršau apie papildymą, nors kartais prisiminti tikrai verta. Dažnai keičiu padangas (turbūt dėl žeminančios važiuoklės atsiradusio išvirtimo). Vis koks stabilizatorius pavargsta. Stabdžių vamzdelius pasikeičiau,,, apskritai pasikeičiau visą stabdžių sistemą į ATE firmos, nes girdėjau originalūs netarnauja ilgai. Labai dabar patenkintas Rudyja Kaina nekrenta, manau dabar už tą pačią kainą parduočiau, nes daug kas ieško, o niekas neparduoda. Ir šiaip nesaugau aš jos kely, tai bent servise papurtau gerai Vairo stiprintuvo siurblys 300-600e jei neklystu- šrotuose nėra. Važiuoja kaip tankas, todėl net daužtą nusipirkus sunku nusivilti. Visgi rekomenduociau jungtis kompą, nes daug elektronikos. Važiuoklė nuo Lietuvos kelių kenčia stipriai, bet laiko. 2.5i su dujom draugauja nors pats nedėčiau. Brangiausi ir geriausią komplektaciją turintys e46 beveik visi Lietuvoje važinėjantys, todėl išsiskirt gali būdamas paprastas :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-25
BMW 320d 100 kW (Pre-Facelift)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonimiškas, nebrangios detalės
Kiek garsokas dyzelioko kleksėjimas
Vairuoju šį BMW vienerius metus. Begalo džiaugiuosi. Pirkau parvarytą iš Olandijos. Galėjau už panašius pinigus paimti čia 3.0d tačiau rizikavau gauti kankintą ir prastos komplektacijos. Todėl nusprendžiau rinktis šį ekonomiškesnį su gera komplektacija (pilnas ///M paketas, šildomos sėdynės, Harman Kardon, Recaro Alcantara odos sėdynės, lieti R18 ratlankiai ir t.t) Beveik pilniausia komplektacija. Tik įsėdus apžiūrėti jautėsi skirtumas tarp to ir čia Lietuvoje esančių mano bendraamžių jaunimo vairuotų BMW. Nusipirkau. Technikinės pravarymui buvo vienintelė bėda - rankinis. Vienintelė išlindusi bėda per metu buvo tai pravažiavus greičio kalnelį užgęso automobilis. Galvojau sugedo kuro siurblys dėl ko visi peikia šį pre facelift 2.0 100kW dyzeliuką, tačiau pajungus diagnostiką paaiškėjo kad nutrūko sutrūnyjęs alkūninio veleno daviklis kuris kompe ir neleido užkurti variklio, tad keli eurai pasikeičiam ir važiuojam toliau. Aplamai kalbant apie šį variklį daugiau besidominčiam žmogui turbūt bus tekę girdėti kad siurbliai kuro ir alkūninis velenas kuris sulūžta yra didžioji problema dėl ko žmonės ir bijo jį pirkti. Mano nuomonė paprasta - ne šėrimui jie skirti. Naudotas pagal paskirtį - nusigavimą ir taško A į tašką B ją atliks nepriekaištingai, tad reikia ieškoti tokio egzemplioriaus į kurį matytųsi kad buvo investuoti pinigai į jo komplektaciją, išvaizdą. 100kW trauka tikrai įspudinga, turint omenyje 6l kuro sąnaudas. Jeigu tai bus pirmas žmogaus galiniais varomas automobilis galios bent jau pirmam žiemos sezonui užteks. Su daug remonto neteko susidurti, tačiau bendrai paėmus jis nėra brangus. Eksplotacija proto ribose, remontai pigesni negu facelift (110kW), kuro sąnaudos nedidelės. Nuvertėjimą sunku apibūdinti labai priklauso nuo individuolios mašinos. Šiaip pliki šie 100kw motoriukai yra pigesnis nei facelift, tačiau geros būklės kainą palaikys. Nepirkit prastos išvaizdos, nes 99% tikimybė kad buvęs savininkas yra buvęs biednas studenčiokas kuriam reikėjo ekonomiško automobilio, bet būtinai BMW kad pasidraskyti. Išvaizdžių ir tvarkingų tikrai dar galima rasti. Šis 2.0 dyzelis tikrai tam neskirtas, pasidrąskymui siūlau imti 3.0d. Jeigu ieškote ekonomiško varianto ir neapsisprendžiate tarp 100kW ir facelift 110kW siųlau geriau ieškoti tvarkingo pre-facelift, jų remontas yra pigesnis
Pilnas atsiliepimas...
Sierakauskas | 2017-12-09
320D compact. Atsiliepimo pratęsimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Servisai priima noriai
Nemačiau
Po dviejų metų eksploatacijos užkalė variklis. Pardaviau už 900. daugiau nei perpus mažiau, nei kad mokėjau. Sad :( Taigi, po pusantrų metų važinėjimo ir 600 eurų įkišimo į remontus mašina pradėjo vėl kaprizus rodyt. Važiuojant atsirado trynimosi garsas. Užtraukus rankinį jis pradingdavo, taigi buvo aišku, kad kažkas su juo negerai. Nuvariau mašiną pas meistriukus, už 40 eurų remkomplektą instaliavo. Problema dingo dviems savaitėms, bet pervažiavus didesnę duobę vėl išlindo. Pyktis ir nusivylimas užplūdo mane. Pataupiau, nuvariau kažkur į garažus tvarkyt savo aukštos klasės vežimo, nesugebėjo sutvarkyt iki galo, taip ir gavosi, maniau tada. Nu nieko, reikia tvaryt, tai reikia. Užsiregistravau į melgą. Dar sakiau kad kartu važiuoklę pažiūrėtų. Maža kas, gal vėl koks šarnyriukas pavargo. Po pusės dienos skambina man ir sako, kad tą daiktą su rankiniu norint sutvarkyt reik išimt guolį, diską, krč daug pisliavos, ten suvirinsim, laikys kaip naujas. Nu gerai. Ir dar važiuoklę gale reik patvarkyt. Nu gerai. Ir dar prieky vairo traukes. Nu ką padarysi. Ir dar žinot tą priekinę šakę, ant kurios visa važiuoklė laikosi? Tą kur 130 eurų kainuoja ir prieš pusę metų keičiau? Jo tą pačią. Tai ten irgi gumos atsilupo, sutrūkinėjo. Greit keist reikės. Tai dar nekeiskit. Ne, tik pranešėm. Nu ir ką, nieko, patvarkė už 350 eurų, pasiėmęs ją važavau į Druskininkus vonioj išsimaudyt ir pakeliui pravažiavęs fuking slieko išraustą duobę arba kelininko Petro paliktą broką vėl tas rankinys trintis pradėjo. Taip menkai menkai, vos girdimai, bet taip įkyriai. Tai buvo galas. Nusprenžiau parduot. Pavarčiau skelbimus, kainos nelabai tenukrito per du metus. Įdėjau, kelias dienas niekas neskambino, pasivažinėjau į darbą, ji man pacypsėjo, supratau kad ji man įkyrėjo ir jos noriu atsikratyt, kainą keliais šimtais numečiau. Tą pačią dieną atvarė du pacaniukai, užkūrė variklį, atidarė dangtelį, kur tepalas pilasi ir iš ten taškytis pradėjo. Sako ragas tavo varikliui. Nevažinėčiau tavo vietoj. Blin galvoju, skiedžia nesąmones. Pagūglinau, tai ten internetuose įvarių atsiliepimų. Reziume, važiuok kol važiuoji, įvairių variklių būna, čia dar nerodiklis. Tai pavažinėjau vėl kelias dienas, vėl pora bičų atvarė, šįkart užvestai tepalo matuoklę ištraukė. Iš ten tepalas fontanu iš variklio bėgt pradėjo. Supratau, jog tikrai šūdas. Tai kainą numečiau iki tokios, kur pamatę skelbimuose tikrai tūrėtų suprast, kad kažkas negerai. Tiek pinigų sukišus nesinorėjo atiduot už dyką, galvojau gal koks naivesnis paims. Tą vakarą sulaukiau entuziastingo pirkėjo, kuriam buvo svarbu kad dėžė veiktų, turįs jis tokią pačią, apkeis ir važinės. Tai iš Kauno važiavo ir pakelėj su tokia pačia užlūžo, nedavažiavo. Kitą dieną važiavau į darbą, trim sekundėm dingo traukimas ir jis sugrįžo su dideliu variklio kalimu. Darbe kainą sumažinau iki štukos, susilaukiau gal 12 skambučių iš perekupų ir visokių optimistų, kurie klausė ar su tokiu varikliu galima dar važinėt. Perekupams parduot nenorėjau, nes jie telefonu iškart kainą smugdė bent šimtu, tai sutarėm su bičų iš Ukmergės. Atvažiavo vakare, pravažiavo dugnais išjungęs sukibimo kontrolę per žvyrkelius. Išgirdau, kad priekis tikrai jau pareina, kardanas vėl kliba, bet jis nieko negirdėjo, jam viskas tiko, kainą paderinom ir išvažiavo laimingas. Sakė darys projektą, dės 3.0 variklį. Tikiuosi jam geriau su ja pasiseks. Mokėjau 1,9, važavau nepilnus du metus, sukišau 1,2, pardaviau už 0,9. Geras biznis Vienas perekupas sakė kad šitam varikliui reikia kas antrą tepalo keitimą pakeist ir filtriuką turbinos. Gali būt kad dėl jo man užkalė. Bet čia tik gandai. Tiesos nežinau
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-28
bmw e46 330d 2004m fl (automatas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija, variklis,valdymas, kuro sanaudos, stovi nepriekaistingai ant kelio
zema ilipant-islipant
Smagi masinyte, pirkau is vokietijos, originalios detales dar tebestovi, vazineju metus laiko ir nieko tvarkyt nereikejo, apart tepalus ir t.t. Lengva, galios turi, kuro sanaudos ekonomiskos. Gale vietos kiek mazoka, bet jeigu dazniausiai vienas vaziuoji, tai no problem. Labiausiai patinka, kaip tokiu metu masinai - turi daug navarotu (aisku komplektacija beveik pilna). Vaziuokle kiek kietoka, bet jos kaltinti nelabai ir galima, lyginant vakaru europos kelius su rytu europos keliais. Isvaizdi masina, sedeti joje irgi malonu, interjeras praktikas ir geros medziagos. Garso aparatura yra silpnoka, joje pataupyta, taciau susidejau komponentus, be stiprintuvo tai pilnai ir sociai uztenka, izoliacija gera, lauke lengvas triuksmas, o viduje garso pilnai uztenka is aparturos. Variklis labai maloniai dirba, jokiu pasaliniu garsu. Ir siaip masinyte isvaizdi kaip tokiu metu, ne auksas kokio norejau. Bet tokiu metu tai tikrai deimantas :) Nuvertejimas mazas, remonto per pirmuosius metus dar nemaciau, 300k+ km pravaziuota, didysis servisas praeitas, tad nagu kisti man nelbai ir reikia. ziureti po kapotu ar nera tepalo nubegimu. beabejo paciam pravaziuoti, jeigu automatas atkreipti demesi i begiu permetimus ir kaip dirba variklis. patikrinti ar elektra-prietaisai veikiantys. rudys persiziureti atidarius bagazine,duris,slenksius ir arkas (dazniausiai pradeda rudyti).
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-05
BMW 330 D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, manevringas, komfortas plius minus, paprasta vaziuokle, mechanas pats tas!!!!
Rudys su laiku
Puiki jaunimelio masina, 135kw sociai pradziai,mechnine pavaru deze, islaikymas nera baisei brangus jeigu myli ir priziuri :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-28
2002 330d 135kw sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, manevringumas, galingumas, kuro sanaudos,interjero medžiagų kokybė,
nedaug komforto, R17 8j pločio ratai, reikalauja naujų padangu, kitaip mėto per vėžes, patikrinta praktiškai.
apie 6 metus turėjau šiuos auto - vw golf, opel astra, toyota corolla. Ilgai ieškojęs buvo nupirktas geros būklės 330d. remontuoti nereikėjo nieko, o metams bėgant pakeistos žemiau išvardintos detalės. Galiu pasakyti, kad tai mažiausiai rūpesčių keliantis automobilis kokį teko turėti. Kartais netgi reikia pasukti galvą, ką čia paremontavus, nes tikrai keista kuomet automobilis tiesiog "dirba". Variklis 10 balu, taupus, galingas. važiuoklė kietesnė, tačiau laivo ir nereikia. R17 8j pločio ratai, reikalauja naujų padangu, kitaip mėto per vėžes, patikrinta praktiškai. Tačiau tai ne tas automobilis kuriam reiktų taupyti ant padangų - 330d turi didesnius stabdžius- todėl norint juos išnaudoti nėra jokio tikslo dėti senas plikas padangas ( stabdo laabai gerai ) :) Automobilis Lietuvoje apie 3 metus. Per tą laiką pakeista - dėvėta vairo kolonėlė (apie 70 eur), purkštuko antgalis (apie 70eur), įpresuoti nauji abiejų pusių išoriniai svirties šarnyrai ( šarnyrai-24eur ), ežys ( 22eur), oil level sensorius( 10eur). Tikrinti kaip ir visus kitus automobilius. Per tą laiką išsiaiškinau, kad senesni modeliai turėjo bėdų dėl galinio tilto mount pointu, maniškis jokių įtrūkimų neturi. oil level sensorius užsikemša ( lengvai pakeičiama detalė), kondicionieriaus ežys pradeda veikti ne taip kaip turi ( pulsavo oro srautas), vairo kolonėlė gan dažna bėda. purkštukai kaip ir visiem dyzeliniams varikliams silpna viena. Pradėjo sunkiau kurtis šiltas- pakeistas- toliau porą metų jokių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-21
BMW 320D E46 sedanas facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,variklis, vaziuokle, kuro sanaudos, manevringas,patogus.
Manau visi sutiks jog garso aparatura yra didziausias minusas:) Na o komfortui uzdejau 3 zvaigzdutes,nes tikrai kietas, nors cia kaip paziuresi,sioi vietoi daug kas priklauso ir nuo keliu,kurie pas mus tikrai prasti.
Turiu e46 2.0D 110kw sedana 2002 metu facelift. Pirkau pries 6 metus, pasirinkau ji,nes norejau butent sio modelio, pries pirkdamas domejausi internete anglu ar rusu kalba tikrai daug geros info, tikrai ne Lietuvos forumuose. I pigiausius variantus net nesidairiau. Radau sau patinkanti, buvo pilna serviso istorija. Pirkau tiesiai is Italijos taigi is lauko puses smulkiu defektu buvo,bet nedaug aisku to ir tikejausi. Salonas tarsi naujos masinos, komlektacija pilna. Siuo metu esu labai patenkintas savo pasirinkimu. Investicijos nusipirkus buvo tokios: tepalai,filtrai,padangos. Tik praejus 5-iems metams pirma karta prisilieciau prie vaziuokles,prie variklio dar neteko. Pavazinejus Lietuvos keliais,kad ir kaip saugojau turejau pasikeist prieki stabilizatoriu traukes, amortizatorius ir galines spyruokles,nes buwo nuluze o siai dienai kaip tik ruosiuosi keisti vairo traukiu angalius ir diskus su kaladelem. Aisku nekalbu apie tokius dalykus kaip zvakes akumas, ju keitimas yra butinas kiekvienam automobiliui. Siuo metu noreciau didesnes masinos, nes erdvumu e46 tikrai nepasizymi,bet sio manau tikrai niekad neparduosiu,nes paprasciausiu gaila, per 6 metus nuvertejimas tikrai man nemazas. Vazinejant uzmiesti 4 ar 5 begiu tikrai daugiau 5 litru neima nei per kur. Autostradoje su autopilotu 4.6l . Remontas nepasakyciau jog kazkuo labai skiriasi nuo kitu tokios klases autimobiliu,cia jau kiek vieno asmeninis reikalas kokias jis dalis pirks,ka sau gali leist,nes daliu ir kainu pasirinkimas labai platus. Kiek vienas galit internete pasiziuret daliu kainas ir palyginti su kuo norit. Pvz.: turiu nusipirkes amortizatorius, as pirkau sachs,nes tokiu norejau. Priekinio kaina110euru vnt.galinai 45eurai vnt. Kitu gamintoju yra ir dvigubai pigesniu. Jei rasyciau apie 7 klases bmw tikrai parasyciau jog eksploatacija yra prangi,bet sio modelio tikrai ne. Jei zinai kokio butent automobilio nori tai ir pirk,neklausyk kas ka kalba, pas mus didzioji dalis prisiperka pigiausiu varijantu kurie buna jau damusti ir skundziasi paskui 24h. per para internete,tai tas tai anas,patys kalti koki nusipirksi toki ir turesi. Aisku perkant automobili butu gerai salia tureti zmogu kuris kazka supranta apie tai,nes pasmus pilna tokiu pardaveju kurie tik ir laukia tokio kuris nieko nesupranta jog galetu ikisti savo suda. Manau pakaks,nors galeciau dar daug kalbeti.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-09
318i 87kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, galiniai varomi, salono medziagu kokybe
kuro sanaudos neadekvacios, paspaudziant mieste 12-14l, silpni alkuniniai velenai, variklis deficitinis, po kazkiek laiko atsiranda tarskejimas
benzinas/dujos
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-30
E46 nepatogusis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiskas, priziurimas gali buti patikimas.
Nesolidus, atsibodes
Automobilis keliantis dvejopus ispudzius. Kas vienam minusai - kitam pliusai. Kas isimine dziaugiantis siuo auto tai visiskas vairo jautrumas. Kiekvienas judesys priimamas labai rimtai ir i ji reaguoja visas auto. Megstamas jaunimo, bet jei vairuot nemoki butent todel skini stoteles. Veikiant antipraslydimui viskas kitaip bet kam gi jis reikalingas baxuram:) Isimintas auto charakteris. Jis sportiskas ir laukia gazo spaudimo. M vairas labai patogus, kartu su sutopiloto ir magnetolos valdymu viskas cia pat po pirstu. Kadangi vietos neperdaugiaisiai mergyte sedi arti kaip ir treciam golfe - perjungdamas i 5 gali paglostyt koja. Klima, cd changer maloniai patogiai valdosi tik nevisada rasi kur pasideti kava. Sedyne atstumus jorksyras gale dar prabegs. Isbandyt rekomenduoju visiems, nes konkurentus lenkia del daug dalyku, bet tai nebutinai bus Jusu auto. 100kw nerekomenduoju, nes nieko ten ekonomisko nebent lyginsi su 330D. Traukos skaityk nera, kuro valgo kaip 110kw, bet sie varikliai traukom nelyginami. Siem auto keiciasi abs blokai(srote nuo 50eu plius panasiai garazo paslaugos), eziai ( srote apie 20eu su youtube help gali pats paskikeist), puva dugnas (labai), tepalas skverbiasi pro tepalo davikli. Jei jungiant pavaras dauzosi reiskia reduktorius jau kapryzinasi (baigia isplyst ar gumos ar dar kas). Benzina rinktis tik nuo 2.0l. Daznai buna po stipriu apgadinimu avarijose, deformuoti, durys sunkiai darinejasi, tarpai tarp daliu nelygus, rudys nuo spakliaus islenda per pora dienu. Isliekamoji verte tik su gera koplektacija, M/// dalimis. Lietuvoje pabuve be antikorozijos gali greit suput. Ziuret kad skydely nebutu klaidu, nes nevisada jos pigiai salinamos. Jei renkiesi toki auto be privalumu rinkis betka kita - konforto bus daugiau. Daugiau kw daugiau noro pasilikt.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt