Markės
169 iš 1626
BMW 3 klasė (E90) 2005 - 2012
BMW 3 klasė, (E90) 2005 - 2012
533Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.710% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 33
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Padidinta interjro erdvė
  • Galimos keturių varomų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Prastos kokybės interjeras
  • Nedinamiškas išorės dizainas
"2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu"
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakabos ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu, be to modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai (300 AG ir 410 Nm sukimo momentas). E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose gausiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos. Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.

Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje. 

E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.

Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!

Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
  • Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
  • 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
  • Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
  • Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
Tokį BMW su kabrioleto kėbulu vairuoja dainininkė Britney Spears:
 
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 33
2020-06-22
Bmw e90 2.0 110kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai stabili ant kelio, maloniai vairuojasi geru keliu be duobių, gan dailiai žiūrisi
Ištisai per servizus, važiuoklė ir sėdynės - kietesnių nerasit, komforto 0, interjero detalės girgžda, išdėstymas nepatogus, mažai daigtadėžių, nėra zapaskės vietos, vairas labai sunkiai sukinėjasi.
Kaip 3 klasės bmw labai brangus išlaikymas, kišit ir pilsit kaip į kokį 7 klasės ir nesuprasit už ką ir neturėsit kur dingt. Stipriai nevykęs modelis, po šito modelio nebesinori į Bmw žiūrėt.
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-07
bmw 328i LCI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
galingas, gerai valdomas, labai gražus eksterjeras ir interjeras
ankštas, žemas, nelabai ekonomiškas, kieta pakaba,
2017 USA įsigijau nestipriai daužtą, bet nedaug nuriedėjusį. Ir tai buvo neblogas sprendimas:) e90 LCI tai tipiškas BMW trečiukas - sportiškas, gerai valdomas, kokybiškai surinktas ir jaunatviškas automobilis. per du metus man jokių bėdų nebuvo, - tik šypsena. 172 kw varilkis su 6 laipsnių automatine dėže - patikimas variantas, važiuoja sklandžiai, tvarkingai važiuojant pavaros jungiasi prie gan žemų apsukų, beveik nesijaučia. norint spustelti staigiau, būna kelių sekundžių LAG'as. tačiau įjungus sportinį režimą auto persimaino neatpažįstamai, traukia fantastiškai, variklis riaumoja kaip m3. variklis pakankamai dar ekonomiškas - 11l/100km kompas rodė:) N52/N51 ko gero paskutinis patikimas atmosferinis 6 cilindrų bmw variklis. Pats automobilis nedidelis, salonas ankštokas, prieky gerai įsitaisius, gale labai mažai vietos lieka. garso izoliacijos tikėjausi geresnės... dar trūkumas kad neatsilenkia galinės sėdynės:) tai dviejų žmonių auto. tikrai ne šeimyninis. salonas kokybiškas, panelės prietaisai paprasti ir patogūs. sėdynės, nors ne sportinės, tačiau gan patogios ilgose kelionėse, nenuvylė. Automobilis sunkus, bet stabilus ir gerai stovi ant kelio. vairas sunkus. Pakaba gan kieta ir gaudo visus kelio nelygumus (su r17 RFT). komforto tikrai nedaug važinėjant Lietuvos keliais:) galvoju užsidėt R16:) kadangi auto žiemos nematęs ir pakankamai nesenas, tai per kelis metus neatsirado nė vienos rūdelės. apibendrinant, automobilis paliko teigiamą įspudį ir pirkti rekomenduočiau. jeigu rasit geros būklės, nesudrožtą, nedaug nuriedėjusį - tikrai džiaugsitės. o aš pereisiu į F30 LCI:) p.s. perskaičiau kitus (neigiamus) atsiliepimus apie e90 ir nustebau - tarsi skirtingas mašinas turėjom. gal lavonus buvo nusipirkę? jei norit pigios eksploatacijos praktiškumo ir komforto - pirkit civic , golf, passat, tojota... eksploatacija buvo pigi, nes apart alyvos keitimo, pavogtų veidrodėlių ir priekinių amortizatorių keitimo (70 Eur /vnt) - nieko nereikėjo daryti. tik pilti benziną:) esmė kad šių, kaip ir kitų naujesnių automobilių, resursas yra apie 200 000 KM. po šios ribos viskas pradeda gesti ir reikia viską keisti. tai kainuos labai daug. ypač jei ankstesni savininkai prastai prižiūrėjo, drožė. nuvertėjimas nėra labai didelis, nors jų privežta gana daug ir pasirinkimas yra platus. svarbu nepikrti pigiausio varianto. Jokiu būdu nepirkti jokio bmw: su keturių cilindrų varikliais, nepirkti pigiausio, pirmo pasitaikiusio varianto, nepirkti nuriedėjusio virš 200 000 km, tikrinti servise. tikrinti istoriją pagal VIN.
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-26
Tokį gali pirkti tik kvailys, tai ne BMW , o renault su bmw ženkliuku
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nėra
Visi kokie tik pasiekiami
Siaubingas variantas viskas genda, taisyti nespėji, o jau kiti gedimai. Pirktas benzininis 2.6l kabrioletas. Visas auto remontas apsiėjo 1,100 Eur. Laikytis atokiau nuo jo ir jo nepirkti, bet jei turite mažai proto galite pirkti, bet žinokite, kad kai parduosite ši siaubą jūsų piniginė bus tuščia.
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-26
Dėmesio vertas tik auto laužyne ir tai BMW, o renault su BMW ženkliuku
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manau, kad tokių nėra
Visi kokie tik galimi.
Sveiki, norėčiau papasakoti apie šį BMW 320d 2011 taigi šis automobilis yra nelaimė, per 1 metus remontuotas kone visas automibilis. Pirktas 2016 m. su 140k rida ir 2.0l dyzeliu sūnui. po savaitės sūnus skundėsi, kad starteris nesisuka. Tada po 2 sav. sankabos defektas. I taip visus 1 metus. Galų gale šis bmw atsidūrė auto laužyne. Su šiuo automobiliu sūnus daugiau taisė ir nei važiavo. Tai yra ne BMW, o didelis pinigų ir degalų ryjikas. Nevardysiu visko kas sugedo, bet pasakysiu, kad apsoliučiai viskas kas sugedo per 1 metus, sudėje visas remonto sumas, mes sumokėjome 1,047 Eur. Nepirkti jo
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-17
BMW LCI 325D 145kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, kuro sąnaudos, dizainas, patikimumas
Kai kuriems gali pasirodyti kietokas
Puikus automobilis, veržlus, dinamiškas, mažos kuro sąnaudos, daug detalių pasirinkimo, pilni forumai entuziastų, tad informacijos visada pilna. Iš visos dyzelinių serijos, vienas patikimiausių (jei ne patikimiausias) yra 325D 145kw. 330D pasitaiko šiek tiek daugiau problemų, dažniau būna nuvaikyti. Be to, 325D jei trūksta galios, galima pakelt iki 200kw be problemų. Nuvertėjimas nedidelis, remontų daug nepatyriau, eksploatacija nėra tokia brangi, kaip visi įsivaizduoja. Pažiūrėt, ar nėra šviežių skysčių nutekėjimų, ar viskas veikia. Geriau pirkti 6 cilindrų variklį nei 4, nes jie patikimesni, turi mažiau problemų, kuro sąnaudos labai mažai skiriasi nuo 4, be to turi geresnę išliekamąją vertę.
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-16
320i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso aparatura
dažnai genda
2009m. 105kw benzinas. Eksplotavome apie tris metus, malonus vairuoti automobilis. Labai kieta važiuoklė. Degalų sanaudos apie 10 litrų. Viskas gerai kol nereikia apsilankyti servize, detalių ir remonto kainos labai didelės o ir gedimai kaip prasideda tai tik po servizus ir važinėji.
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-03
Bmw 320
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ant akumo
trukumai visi ir dazni
Isvaizdus auto,bet nuolatinis servisu ir degalines klientas. Turejau 2010m benzinini 2l 105kw modeli. Gedo is esmes viskas,kas tik gali sugest. Reduktorius,pavaru deze,smagratis,variklis su tiek bedu,kad net neverta pradet rasyt???? elektronika prasta,slikstus orandzinis spidometro apsvietimas,panele visada reikia purkst silikonu,nes lenda kazkokie plemeliai balti. Salonas skesta po plovyklos visada,peciukas ijungus kuri laika skleidzia garsus kaip is siaubo filmo. O geriausia,kad visi gedimai yra dazni gedimai. Purkstukai kainuoja tikrai nepigiai kaip tokiai ubagei. Prastesnes auto nesu turejes gyvenime
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-01
Bmw 318i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
malonus valdomumas
genda viskas,elektronika tragiska,grandine variklio nuo dviracio,brangus remontas. Trumpai masina neverta visiskai pinigu
Nelaime ne masina. Net masina vadint neverta tos imitacijos
Pilnas atsiliepimas...
2020-03-22
320i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.Valdymas 2. dizainas 3. variklio trauka
1. Tepaluojasi variklis 2. Variklio grandine (girdejau cia dazna problema, nors as bildejimo savam e90 negirdejau) 3. Nekokios pakabos detales 4. Lambda zondas 5. Kondicionierius neveike
Nemegstu issiplesti tai labai trumpai. Tikejusi daugiau is auto, bet deje pasitaike nuvalkiotas 2006m bendzininis BMW ko pasekoje isleidau daug pinigu. Turejau sita auto tik 2 ar 3 menesius ir juo atsikraciau nes vis kazkas gedo. Siaip patogus, grazus auto, labai patiko trauka ir valdymas Komforto man pakako, nebusiu kaip koks storas senis kuris verkslena del pakabos kietumo ir erdves trukumo, nes visi tokie marozisiki seniai manau geriau jau vazinetu su 7 serijos ar isviso nusipirkit autobusa ;) jei vietos mazai ir norisi minkstos pakabos. Man asmeniskai kaip 31 metu vyrui labai patinko standi pakaba, jausmas lyg kartinga vairuoji. Preciziskas vairavimas, gera akseleracija, stabiliai sedi ant kelio ir vietos man uzteko pats esu 178 ugio Ankaciau vairavau mitsubishi colt, tad pereiti ant treciuko buvo didelis suolis i prieki, todel bagazine man pasirode didele, vietos gale yra OK nei daug nei mazai Sudas tik tas kad sedynes nenusilenkia i prieki, kad per bagazine galima butu koki tarkim dvirati ar lentas ir t.t. prakist. Cia manau bus tau idomu :) Pirkau auto is pirikupo Rokiski...BIG MISTAKE ! manau cia buvo pirmas ir paskutinis kartas kada is pirikupo kazka perku. Mokejau 3500 euru. Kadangi vaziavau sestadienio ryte auto paziuret ir pirkt servisai nedirbo, o pats kai ne mechanikas nieko per daug nesuprantu kas yra normalu o kas ne, bet anyway. Pirma menesi keiciau 3 variklio tarpines, tik 3, nes kitu atveju reiktu traukti varikli ir keisti visa kita, kas kainuotu vien uz istraukima ir pastatyma 300 euru + detales + darbas. Tad nusprendziau pakeisti galvos tarpine kuri labiausiai tekejo, dar ten kazkokia tarpine virsujeis sono ir Vanos gumytes. Dar tekejo is pacios apacios is to vadinamo Oil Pan (pagooglink kas tai) dar tekejo mazdaug is variklio vidurio ir priekio is po Cranckshaft sproket (velgi pagooglink) Sutvarkiau tik puse viso to kas tekejo nes nenorejau islaidauti ant tokio sudo. Tuo paciu pakeiciau zvakes, tepalus, oro ir tepalo filtrus, tad visas sitas malonumas atsiejo apie 700 euru ir butu DAR BLOGIAU jei buciau viska taises. Tada uzsidege check engine ant dasho, paziurejus parejo lambda zondas, ju kaip supratau yra 4 vnt (man parejo Bank1 sensor 2) + 100 euru Bank 1 sensor 1 ir 2 Bank 2 sensor 1 ir 2 Antra menesi mistiskai luzo priekine desines puses spyruokle ir kartu supiso amortika, tad keiciant viena puse keiciasi ir kita + 300 euru uz 2 pigiausius amortikus su spyruoklem, Is tarpu kale tarp padangu ir arku manau reikejo pakeisti dar ir gale amortikus su spruoklem tad butu buve dar tiek pat moket. A/C neveike, tad reikejo uzpilti a/c ko nedariau nes vistiek pardavinejau jau savo auto, o tas tai ka zinau jei niekas neprakiure gal butu kainave iki 40 euru + dar daugiau jei butu teke kazka sandarint ar keist Tad reziume is mano kisenes 1000 euru suejo per 2 menesius ir galejo buti dar daugiau jei buciau keites VISKA ka reikejo pakeisti. Ar rekomenduoju ? Tikrai TAIP jei auto yra tvarkingas, o toki rasti bus sunku ir tiketina kainuos 6000 euru ir daugiau, nes na mokejau 3500 euru tai gavau tai uz ka ir mokejau ... Jei kalbam apie tai ka pardavineja pirikupai ir dauguma pardaveju intike speju tai bus nuvalkioti BMW ir bus kaip buvo man, o tokiu atveju NE tikrai siulyciau kazka kita pasiziuret. As mastau jau apie Ford fiesta, Honda Civic arba VW polo p.s. Patariu patikrinti servise !!! geriau sumoketi servisui truputi nei uzskristi ant lavono ir moketi tuktantines remonto islaidas !!! Patikrink. variklio grandine, pasiziurek ar neteka variklio tepalai, pajunk diagnostika paziureti ar meta kokias klaidaspvz Bank1 sensor 1 cia butu lambda, patikrink amortikus paziurek tarpus tarp padangos ir arkos ar visur vienodos, jei vasara pirksi paleisk oro kondicionieriu ir paziurek ar pucia salta ora
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-17
Vokiskas moskvicius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ivaizdis
Prasti varikliai,dideles kuro sanaudos,mazas talpumas savo klaseje
Silpniausia vieta variklis, kardano pakabinamas guolis,elektra ir visa elektronika.Labai nepatogios sedynes ,be jokio palaikymo.Nepatogi posukiu svirtis be fiksacijos ,Rasoti linke langai is vidaus.Ziema ledo daugiau viduje nei isoreje,taip pat rasoja viduje faros.Trauka vidutine nors ir 120 kw. matomai daug energijos atima varomas galas.Variklis virs 2000 apsuku linkes valgyti tepalus ,prasideda rasojimas per visas tarpines.Valdymas neblogas nes kieta pakaba ir geri stabdziai,tik kiek per sunkus vairas.Talpumas viduje tarp polo ir golfo nors kazkodel deklaruoja kaip 4 klase. Didziausi remontai tenka varikliams ,turbinos,purkstukai, sklendes, egr,kintama geometrija intercoleris,pakaitinimo zvakes ,cekai ir kt Daliu kainos vidutines.Nuvertejimas didelis ,nes linkes rudyti .Jau po vienos ziemos LT atsiranda matomu vietu,po 3 darosi problematiska. Nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
 
1234

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
    2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo  
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai     2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai   Z8   
  Supercar     i8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt