Rūpestingas | 2025-02-06 |
Puiki mašina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus ilgaamžis 120 kW variklis ir automatinė pavarų dėžė, sportiškos valdymo savybės as
Pakaitinimo žvakės
|
Iškart pasakau, jog mašiną pirkau dukrai, ne sau. Bet kuo dažniau ją pavairuoju, tuo labiau patinka nei manoji 2014m f11. Sunku patikėti, jog 2005 m. automobilis sukelia tokį neapsakomą malonumą vairuoti. Vairo kolonėlė hidraulinė, tad parkuojantis vairas ganėtinai sunkus, tačiau tai atperka važiavimas didesniu greičiu, pilnai jauti koks puikus valdomumas. Specialiai ieškojau pre facelift su 120 kW patikimu m47 varikliu ir automatine greičių dėže. Kainą sumokėjau gerokai didesnę nei vidutinė (4200), bet gavau praktiškai pilniausios komplektacijos (prie visų privalumų, nustebino malonios smulkmenos, tokios kaip elektra valdomos galinės užuolaidėlės, ar automatiškai pasilenkiantis veidrodėlis jungiant galinę pavarą) įspūdingos traukos automobilį su serviso istorija. Kažkada labai nuvertinau e90 ir buvau įsigijęs audi a4 b7. Gailiuosi jog anksčiau neįsigijau bmw.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tadas | 2024-11-04 |
BMW e90 atsiliepimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galios/ekonomiškumo santykis, vairavimo malonumas
Pravažumas žiemą
|
Automobilį eksploatuoju apie pusę metų. Teikiantis vairavimo džiaugsmą ir malonumą. Dinamiškas bei komfortiškas. Aišku, automobilis ne naujas, tad aptarnauti karts nuo karto tenka, tačiau nepavadinčiau šio modelio nepatikimu. Išspręndus pagrindines bėdas, kaip žvakės ir grandinės (kalba eina apie patikimąjį m57) - tarnaus ilgai ir nuobodžiai. Automobilis pirktas [url]https://autosandoris.lt/[/url] . Likau patenkintas įsigytu egzemplioriumi ir dar ilgai planuoju važinėti. Rekomendacija visiems, bet nepagailėkit laiko atrast tvarkingą variantą. Pagrindinės liga - žvakės. Taip pat, retas, bet svarbus remontas - gradinės, pasikeiti ir pamiršti ilgam. Nuodugniai pasitikrinti prieš perkant
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Eironas | 2024-01-28 |
Geras ekonomiškas kasdieninis automobiliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas Ekonomiškas Gera garso izoliacija Interjero medžiagos Gera pakaba Komfortiškas Gera pavarų dėžė Gerai valdomas Erdvus salonas Talpi bagažinė Stabilus kelyje Nebrangus išlaikymas Nebrangus nusipirkti
Žvakiu rėle
|
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rokas | 2023-12-16 |
Geras ekonomiškas kasdieninis automobiliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas Ekonomiškas Gera garso izoliacija Interjero medžiagos Gera pakaba Komfortiškas Gera pavarų dėžė Gerai valdomas Erdvus salonas Talpi bagažinė Stabilus kelyje Nebrangus išlaikymas Nebrangus nusipirkti
Žvakiu rėle
|
Malonus važiuoti didelius atstumus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Martynas | 2023-10-10 |
2011m. BMW 318d efficient dynamics (variklis N47T)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, patikimas, dinamiškas.
Brangus remontas, reikia saugotis atsuktos ridos ir dėl modifikacijų.
|
Ši apžvalga nekalba apie pre-LCI (prefacelit) modelius.
Mašina yra gera, pagrindiniai mazgai negenda. Labai svarbu prevencinė priežiura ir aptarnavimai bei jų kokybė, įprastas "auksarankis garažinis" mašinos nesuremontuos teisingai. Brangi priežiura ir detalės, jai neturite apie 1000-1500 eurų nenumatytiems remontams, ši mašina ne jums. Grandinės keitimas kainavo 2000 eurų, bet buvo pakeistos visos tarpinės ir atlikti prevenciniai remontai. Šį remontą atlikau kai nusipirkau automobilį. Geras ekinomiškas automobilis, versijos su prasta komplektacija šiek tiek nuobodžios. Jei perkate, žiurėkite modelį su geresne komplektacija, tokie modeliai geriau išlaiko savo vertę.
Komplektacija galite pasitikrinti internete nemokamai - https://bimmer.work/ Patikrinti automobilio istorija yra būtina. Saugokitės modifikuotų atomobilių, nes dažtai modifikacijos atliktos netinkamai. Čipuoti nepatartina, nes sugadinsite turbiną jai nėra panaikintas DPF filtras. Pasitikrinkite komplektacija prieš perkant, kad problemų nekiltu dėl elektronikos gedimų, dažnai jai buvo keista elektronika ji būna neteisingai suprogramuota.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arn | 2023-10-01 |
Puiki kokybė už esamą kainą
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nesijauti kaip sename automobilyje
Žemas atsisėsti
|
Automobilis itin puikus, lyginant kokybė bei kainą. Kasdieninis automobilis, kuris Jums pasitarnaus kiekvieną dieną, jei tinkamai jį prižiūrėsite.
Remonto automobilio kaina tikrai nėra didelė. Ypač dalis. Pats vairuoju šį automobilį 4 metus ir važiuoklė tikrai puiki. Teko pasikeisti du amortizatorius bei priekines spyruokles. Važiuoklė kantri, automobilis nereikalauja didėlių išlaidų, svarbiausia laiku prižiūrėti. Automobilio nuvertėjimas gana mažas, nes rinkoje jis itin populiarus. Atrodo gražiai, kad ir metai praėjo, kokybiškas salonas, tikrai mėgstu šį automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2023-01-28 |
BMW 318
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Debilu pagarba ir gerai veikia vienintelis dalykas tai laisvu ranku iranga
3 knygas galeciau parasyt koks tai sudo gabalas
|
Blogiausia kada tureta masina. Genda viskas is eiles. Buna neuzsiveda is niekur nieko. Reduktorius debiliskas,norint pakeist tepala reikia ji isimt. Pakeist gabarita isardyt dali priekio. Komfortas ubagiskas ir nevertas kainos,spidometras orandzinis kaip kokio keturracio ar siemens telefono seno. Elektronika sudo net neverta. Variklis siaubu siaubas benzas 2l 105kw. Tarska barska,garsas kaip dyzelio. Kuro sanaudos kaip furos. Tepalo matuokles nera,vietoj jos elektronine. Aisku rodo nesamones. Amortikas sugebejo apsitepaluot nuo menkos duobeles. Variklio grandine kaip nuo dviracio. Peciukas vos ivaziavus i duobute pradeda burgzt labai garsiai,tada tenka ji isjungt ir ijungt iki sekancios duobeles. Kas sako,kad bmw gera masina,tai reiktu psichologo pagalbos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-10-25 |
BMW E91 LCI 320d xDrive
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pravažumas, išvaizda, nevargina sėdynės, praktiška
Važiuoklės darbai, kieta pakaba...
|
Teoriškai automobilis labai patiko, pabandžius, kuo toliau vis labiau supranti, kad nėra toks jau malonus. Jeigu nera M sport važiuoklės, mandrus posūkius pamirškit. Prie mechaninės dėžės neina įprasti normaliai niekada turbūt, automatas būtų kita kalba, be to jie palyginus patikimi. LCI modeliai, ypač juodi, tai tikrai labai gražūs, jų gamybos metais turbūt nebuvo rimtesnių konkurentų šiuo aspektu. Pre LCI tai tragedija, nėra ką kalbėti. Stabilumas kelyje super, provėžos nemėto, vėjas nestumdo, o ir paslysti su xdrive ir gerom padangom norint neišeis. Už tai komfortą gali pamiršti, su r16 ratais (ne run flat) važiuoji kaip su vežimu, turbut RWD modeliai kažkiek minkštesni. Salonas patogus ir gražus, elektrinės sėdynės, norėjosi, kad daugiau reguliuotusi, niekas netraška nebarška, viskas ergonomiška, suprantama, ne japoniškos nesąmonės. Pravažumas tikrai geras, per visas pusnis perlipo be išimčių ir be abejonių, ir dar ištraukt draugą gali. Kaip "hifi" garso sistema tai gaidys, be logic 7 net neskaityčiau kaip kažkokio pliuso, nors 10 kolonėlių N47 variklis, kaip žinia, arba keiti grandines arba variklį ir dar jo grandines, variklis 1200 maždaug, tai geriau nedaryti šios klaidos ir pasikeisti jas, nors ir brangu. Neskaitant šito, dar ir kuro sistema gali netikėtai išsitaškyt visa, šito nelabai išvengsi, tai tiesiog pasisekė kad man taip nenutiko. Su M47 varikliu tokių nesamonių nėra, bet N47 tylesnis, taupesnis, švelnesnis - tik man taip nepasisekė, nes sąnaudos palyginus brangios, dirba garsiai, mašina kratosi kaip ir su tuo senuoju :D Aišku, pasikeitus purkštukus į gerus nuo stendo, pagalves į naujas, turbūt būtų buvę visai nieko, bet kai tokius dalykus svarstai tai nori visą mašiną pasikeist. Važiuoklės byrančios, jei gyveni kaimuose, pirk audi. O ir pūvančios, tai jei galvoji, kad keisi tik guolį, iš tikro pusę važiuoklės reiks perrinkti :D Dar jiems alsuokliai kišasi ir tada gali sudegint visą tepalą kiek turi, tai geriau pasikeisti alsuoklio membraną. Ir universalo bagažinės laidai nusilanksto, bet šiaip, tai palyginus patikimos :) xdrive negenda N47 visiškai nevertas pinigų, kurių prašosi, kad neužkaltų, tai arba randi variantą geromis grandinėmis, arba prameti išvis, ir perki 325d su M57, kur patikimas ir daug maloniau važiuoti, o į sąnaudas tiek nesudėsi kiek į grandines. Arba gali pre lci nupirkt kokiu nori varikliu (tik ne 320i) ir susidėt lci išvaizdą, arba ir taip važinėt jei akies nepjauna. Jei žadi lakstyt tai tik m sport. Jei vertini komfortą žvalgykis kitur
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-09-29 |
BMW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
problemu nekelianti pakaba,geri stabdziai.
Zema pakaba.Neprivaziuosi prie bortu, kai kur kliuna ir uz tramplynu.
|
BMW 320 Nuvertejimo nera,nes didziule infliacija.Problematiski varikliai.Issitampo grandines.pareina turbinos,stinga egr,uzsikemsa dpf,genda purkstukai,problemos su kintama geometrija,rasoja tepalai per visas tarpines.Per sezona 12 t km papildyti teko 5 litrus tepalo.Vazinejant iki 2 t apsuku tepalu sanaudos sumazeja bet tada kemasi egr ir dpf. Uzknisa stop sistema.Pries kiekviena vaziavima reikia isjungineti.Neisjungus mieste pisideda 1 litras degalu sanaudos 100 km. Nepatogios sedynes ir mazas reguliavimo diapazonas.Interjere dominuoja kietos medziagos.Audio prastos kokybes.Savo klaseje mazas salonas. Geriau rinktis Mersa c klases.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |