Martynas | 2024-11-03 |
BMW 535iX GranTurismo. 7 serijos hečbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai puikios važiavimo savybės, solidi išvaizda, labai gražus salonas
Labai aukštos kuro sanaudos, labai brangus išlaikymas.
|
Šį automobilį jau turime metus laiko. Pagrindiniai kriterijai buvo, jog norime talpaus automobilio, kurio būtų geras dizainas, bet nebūtų per daug didelis. Atmetėme Volvo V70/XC90, bei kitus visureigius ir pabandę šį BMW 535iX GranTurismo jį įsigijome. Tai pirmas BMW, kuris jau buvo su F serijos kėbulo žymėjimu, (F01 7 serija buvo pristatyta po šio) ką reiškė naują BMW grupės modelių erą. Ir tai matosi, nuo buvusio E60 modelio jis skiriasi jau iš esmės - nauji salonai, nauji kėbulai, naujos platformos, visiškai nauji varikliai. Visa tai labai jaučiasi šio automobilio važiavime - jis toks didelis bei sunkus - svoris beveik 2 tonos, o dydis toks pat kaip 7 serijos tik šis aukštenis. Bet vistiek jis taip gerai važiuoja, varikliai yra labai dinamiški, šią sunkenybę išjudina labai grakščiai, važiuoklė taipogi labai minkšta, bei ant kelio laikosi geriau nei puikiai - nežinau ar teko važiuoti su automobiliu geresne važiuokle. Salonas apgalvotas bene idealiai - sėdėjimo pozicija labai puiki, visi valdymai yra po ranka ir yra labai patogūs, nieko nėra nereikalingo. Aukštesnės komplektacijos modeliai dar turi ir stiklinį atidaromą panoraminį stogą, kas suteikia erdvės ir yra labai malonu važiuoti jį atsidengus ir atsidarius. Bagažinė taipogi labai talpi, kas mėgsta keliauti su daug keleivių ir bagažo skųstis tikrai neturėtų. Pavarų dėžė yra ZF 8HP, 8 pavarų naudojama daugelio kitų gamintojų, kuri irgi vekia nuostabiai. Ne be reikalo šis automobilis yra 7 serijos hečbekas. Turint omenyje, kad šie nauji automobiliai nauji kainuodavo šių dienų pinigais ~100tūkst EUR atsižvelgiant į infliaciją ir dabar praėjus 10 metų kainuoja vos iki 20proc. jų vertės reiškia, kad juos brangu išlaikyti ir kaip tai yra tiesa. Mūsų atveju turint benzininį modelį 535iX, kas yra 3.0l turbininis modelis su 225kW problema buvo pagrindinė, išskyrus atstovybę KRASTA AUTO, niekas daugiau šių modelių taisyti nemoka ir nemoka diagnozuoti. Alyvos, dirželio ar žvakės pakeitimas nesiskaito kaip remontas. Turėjome bėdų su didelėmis kuro sąnaudomis, drebėjimu ant laisvų apsukų. Niekas problemos nerado, o problema buvo, kad variklio galvutė buvo susidėvėjusi ir reikėjo naujos. Labai brangus remontas (3380 EUR). Prieš perkant įsivertinkite, kad komponentai šio automobilio yra labai brangūs, pavyzdžiui: jeigu turite modelį su aktyvia važiuokle - vienas amortizatorius 816 EUR su PVM, stabdžių diskas 150 EUR su PVM, pavarų dėžės aptarnavimas - apie 400 EUR su PVM, alyvos keitimas turi būti iki 10tūkst km, padangos gali būti tik nuo 18 colių su EXTRA LOAD žymėjimu. Variklis yra visas aliuminis dėl ko jis labai greitai dyla, tai irgi turėkite omenyje. Prieš perkant neapsimenitėkite specialistu ir būtinai tikrinkite pas gamintojo atstovą, Lietuvoje tai KRASTA AUTO. Įsivertinkite astronomiškai aukštus išlaikymo kaštus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-05-07 |
530D GT 190 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus salonas, malonios interjero medziagos, kaip didele masina, gerai valdoma ir dinamiska
Net neturiu ka pasakyti
|
Ieskodamas automobilio seimai , po tureto F10, pasibandziau 740d 2011m ir 530GT 2012/2013m. Ieskojau daugiau erdves salone, tai 530GT tikrai erdvesniu salonu, issirinkau su dvigubu stoglangiu, kas dar padidino erdves pojuti, aisku komfortines sedynes ir t.t. Antras pliusas, issitiesiancios galines sedynes, ko man reikia kartais darbe. Butent kebulo universalumas, nenorint pirkti universalo, labai geras variantas GT. 2013m. 190 kw variklis , pasiekiau 300t.km (pirkau 220t.km rida ir jokiu remontu, tik filtru ir tepalu keitimai, sanaudos, vaziuojant daugiau mieste, maziau uzmiesciu, itelpu i 9 ltr. Isoriskai kuklesnis automobilis, nei 7 klases, bet neieskant vien didesnio prestizo, tikrai idomesnis auto. Ateityje mielai pakeisciau i naujesni toki pat modeli. Pastebejau, kad tamsi spalva, mano manymu tinka labiau sitam modeliui, nei sviesi, nors esu baltos spalvos megejas, bet sitam modeliui ji netinka. Isoriskai kuklesnis automobilis, nei 7 klases, bet neieskant vien didesnio prestizo, tikrai idomesnis auto. Ateityje mielai pakeisciau i naujesni toki pat modeli. Pastebejau, kad tamsi spalva, mano manymu tinka labiau sitam modeliui, nei sviesi, nors esu baltos spalvos megejas, bet sitam modeliui ji netinka. Isoriskai kuklesnis automobilis, nei 7 klases, bet neieskant vien didesnio prestizo, tikrai idomesnis auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-04-07 |
BMW 550GT F07 2010m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, gera trauka
Variklis 4.4 problematiškas
|
Sveiki, užsiimu automobiliais iš JAV tai gi šiuo metu važinėju su BMW 550GT 2010m.
Visi diskutuoja apie šio automobilio dizainą ir manau kalba nesąmones. Kaip sakoma dėl skonio nesiginčijama ir jei nepatinka tai praleidžiate pro akis ir nesukat galvos.
Automobilio bagažinė gana talpi, vis gi hečbekas ir nusileidžia galinės sėdinės. Kam šiame automobilyje vežiotis zapaske tai nesuprantu, jei gali sau leisti vairuoti tokį BMW tai sukrapštysi ir pinigu tralui, be to dauguma draudimu suteikia pagalbos kelyje paslauga tiesiog nemokamai.
Man asmeniškai šis automobilis labai patrauklus, bet gal dėl to, kad pas pati M paketas ir gana išskirtinė spalva, kas suteikia jam žavesio.
Kaip ir kiekvienas BMW automobilis turi savo mistiniu gedimu. Pavyzdžiui tiesiog viena ryta įsėdus į automobilį pastebėjau, kad negroja muzika, pasirodo dovanėlė ta, kad numirė garso stiprintuvas, naudoto kaina 300€ ir tai skaitosi pigu.
Kartasis dėl neaiškiu priežasčių iššoka visokie perspėjimai apie kažką neveikiančio, bet taip pat ir pradingsta :D
Iš esmės visi prietaisai veikia be problemų ir rimtu gedimu nepasitaikė neskaitant to nevykusio BMW N63.
Ties 100 tūkst rida jis tiesiog perkaista ir pradeda valgyti tepalus, leisti antifrizą per įvairius salnikus.
Kaip ir kiekvienas BMW automobilis turi sportiškumo nors ir pagamintas ant 7-tos serijos bazės.
Visi pakaba galėtu būti keik minkštesnė, lyginu su Audi A8 D3 orine pakaba, bet tai gal dėl to, kad R20 ratlankiai su žemomis padangomis.
Normaliu režimu važinėjant mieste kuro sąnaudu vidurkis 13-14 litru 100km., trasoje apie 10 litrų 100km.
Smagiau palakstant suvartoja 17-18 maždaug L/km.
Kaip ir minėjau keičiau garso stiprintuvą 300€. Važiuoklės dalys kaip ir visų BMW panašios kainos.
Teko remontuoti daužtą į prieki tai galiu pasakyti kokios daliu kainos.
Televizorius (rėmas su radiatoriais) 800€
Priekiniai Adaptyviniai xenon žibintai 1500€ (pilnas komplektas)
Priekinis pilnas M buferis 500€
Sparnai po 100€
Kapotas 200€
Kolega vienas darėsi variklio kapitalinį remontą tai paklojo 7000€, manau labai daug. Nepirkite BMW su tokio varikliu, nors ir smagiai jis traukia, bet su juo daug problemų.
Tikrinti servize.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-02-21 |
Juru kiaulyte 3.0D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Maloniai vaziuoja,pasukamumas.
Remontas,eksplotacija.
|
Kaip tik kazkas parase apie sita auto tai biski pievos.Mazi ratai ? Ten telpa R20 kas visiskai normaliai atrodo tokio dydzio automobiliui.Salonas jame labai geras o vaziuokle kiek girdejau nuo 7tuko.Vaziuoja super minkstai netgi su zemo profilio R20 ratais.Kad salone daug vietos-nepasakyciau.Taip pat nera bagazines,ten atsarginis ratas ir akumuliatorius,zodziu kokio treciuko bmw bagazine didesne.Tas dizainas bent jau man tai nesuprantamas dalykas nes jis absoliuciai jokios praktines reiksmes neturi.Kuro sanaudos aisku kad dideles,auto nemazas + ratai.Smagiau vaziuojant 17litru,ramiai galima tilpti i 12,realiai dyzelio pirkti neapsimoka nes sanaudos identiskos benzinui. BEabejo kaip naujam auto ir dar BMW remonto ir detaliu kainos tai yra kazkas tokio:) Del patikimumo irgi nepatikimas,nepravaziavus 40k km kazkoks laidas parejo ir pradejo neveikt cilindras,iskarto tukstanti lituku teko paklot.Suprasciau butu koks reno bet cia auto kuris kainuoja kaip labai geras butas.... Tureti nuosava versla ,kitaip neislaikysi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-02-20 |
Keistuolis ant zemes (juru kiaulyte)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug vietos viduje, geras valdymas
Dizainas, mazi ratai, nepatogus kaimo keliuose
|
kaip pavadinsi taip nepagadinsi, vadinamas jis (juru kiaulyte) vokietijoje ji taip vadina, nes didele isvaizda ir mazi ratai, seip automobilis patikimas visgi gamino BMW, tai viska jau zinote po 2 menesi nebesikenciau jo dizaino ir pardaviau, ziauriai baisiai atrodo, ir nezinau kaip sugalvojau ji pirkti. BMW - viska puikiai nujauciat. Tikrai isitikinkite ar tokio norite, gerai paziurekite automobilio dizaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edgaras | 2016-05-28 |
Bmw 5 gt
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Konfortas suderintas su praktiskumu
Didoka kaina, tiek naujo tiek deveto
|
Automobilis praktiskas plius labai labai komfortiskas 3 litrai dyzelis 180 kw trauka gera, ekonomija vidutiniska
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|