Markės
356 iš 1844
Chrysler 300C 2011 - dabar
Chrysler 300C, 2011 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.012% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 1
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus
TRŪKUMAI
  • Evoliucinis dizainas
  • Mažokas salonas ir bagažinė
  • Prastas matomumas atgal
"Interjero kūrėjai taip pat stengėsi pateisinti aukštesnės klasės automobilio vardą – čia dizainas tapo subtilesnis, vairas ir prietaisų skydelis aptraukti oda, tik pigi medžio imitacija ir ne itin solidus mėlynas prietaisų apšvietimas gali nepatikti rafinuotiems Europos pirkėjams"
Po alianso su italų koncernu Fiat 2009 metais, Chrysler pristatė savo naują kūrinį Chrysler 300, kuris Europoje taip pat buvo gaminamas kaip Lancia Thema. Automobilio dizaineriai išlaikė pačias geriausias pirmtako savybes – kresną formą, mažas langų angas ir didžiules ratų arkas. Prie šių išskirtinių automobilio bruožų buvo pridėtos ir kiek subtilesnės detalės – nedidukai gražūs priekiniai LED žibintai, kiek mažesnės radiatoriaus grotelės, puikiai įkomponuoti galiniai žibintai. Viso to rezultate Chrysler 300 atrodo grakštesnis, nors ištiesų tapo dar ilgesnis ir platesnis. Interjero kūrėjai taip pat stengėsi pateisinti aukštesnės klasės automobilio vardą – čia dizainas tapo subtilesnis, vairas ir prietaisų skydelis aptraukti oda, tik pigi medžio imitacija ir ne itin solidus mėlynas prietaisų apšvietimas gali nepatikti rafinuotiems Europos pirkėjams. Kitas klausimas yra interjero erdvė – nors gale sėdinčių keleivių kojoms vietos tikrai užteks, tačiau erdvė galvai yra apribota, o ir siauros bagažinės 481 litrų talpa yra mažesnė nei klasės vidurkis. Pats populiariausias variklis - 3.0 litrų V6 dyzelis su 540 Nm sukimo momentu aprūpina puikią galią ir puikiai dera su švelniu automobilio pakabos elgesiu kelyje. Mažiausias benzininis variklis yra 3.6 litro Pentastar V6 su 292 arklio galiomis (218 kW) ir 350 Nm sukimo momentu. Taip pat galima įsigyti ir versiją su senuoju 5.7 litrų HEMI V8 varikliu su 363 AG galia. Pati galingiausia SRT versija apginkluota 6.4 litro Hemi varikliu su „padoria“ 465 AG (347 kW) galia, bei „nepadoriu“ 637 Nm sukimo momentu. Nepaisant pažangios daugiasvirtės pakabos, Chrysler 300 netaps posūkių įveikimo čempionu – kelyje automobilis yra kiek nerangus ir neskirtas smagiam pasivažinėjimui vingiuotais Alpių keliukais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2012 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.

Lancia Thema ir Chrysler 300:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2019-08-09
300 '15 facelift Limited
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas. Garso izoliacija. Garsas. Stiliukas.
Net per minkstas. Stabdziai galetu buti geresni. Kai kur pataupyta ant medziagu. Parkuojantis, reikia prisiminti gabaritus.
Sveiki. Isigijau Amerikoj. Mazai dauzta su 57k km. Susitvarkiau. Daliu kainos normalios. Taivanis jau yra iskepes pagrindines kebulo detales. As pirkau nuo Lancia devetos. tinka nuo 11m modeliu. Problemu turejau tik randant orginalia fara ir perdarant galines faras. (Galinem alternatyvu nera, reikia perdarinet). Vaziuokles, variklio daliu tikrai yra. Siais laikais viska galima gaut. Pravaziavau 3.5k. Pirmi ispuciai. Atrodo gerai. Bent jau man. Zvilgsnius tikrai traukia. Vietos uztenka, nors isoriniai gabaritai sudaro ispudi, kad vietos turetu buti dar daugiau. Ergonomija l. gera. Uconnent ir skydelis veikia puikiai. Salono medziagos geros, bet pataupyta vietom (sedynes, plastikai, stogas). Garso izoliacija nuostabi. Garsas variklio ir duslintuvu puikus. Trauka su 3.6 daugiau nei pakankama. Greiciu deze 8p veikia puikiai. Nustebino kuro sanaudos. Norint galima pasiekti 10l vidurki misriu rezimu. Zinoma turi nepiknaudziauti akseleratorium, nors labai norisi. Realiai negalvojant apie ekonomija: 11-13l/100. Nepatiko per minksta vaziuokle. Patikekit, tikrai buna per minksta. Gelbetu S modelis ir kokie 20R ratai. Man truksta sportiskumo. Zemas, daznai kliuva gulintys policininkai ir bardiurai. Truksta sedyniu atminties ir rankinio pavaru perjungimo. Remontas - nieko isskirtinio. Eksplotacija - manau standartiskai. Geras kainos ir kokybes santykis ypac kai pats parsivarai is Amerikes ir susitvarkai. Zinoma tai uztrunka. Nuvertejimo nevertinu, nes nezinau. Pries perkant uzduokit sau klausima: Ko man reikia: Komforto ir stiliaus ar BMW 5?
Pilnas atsiliepimas...
 
Chrysler modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  PT Cruiser  
  Vidutiniai   SebringSebring 200  
  Dideli  300 M300C300C
  Kupė   Crossfire   
  Kabrioletai  Prowler   
  Vienatūriai   Pacifica   
  Dideli vienatūriai  VoyagerVoyager  
  Town and CountryPacifica
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt