Markės
399 iš 1912
Citroen C5, (DC/DE) 2000 - 2008
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis pakeitęs Citroen Xantia. Pirmos kartos C5 buvo gaminamas kaip penkerių durų hečbekas arba universalas. Skirtingai nuo pirmtakų, šio C5 hečbeko siluetas visgi labiau primena tradicinį sedaną. Taip pat C5 yra paskutinis Citroen sukurtas vadovaujant Jacques Calvet (1982-1999 metai) – tai periodas kuomet buvo “primiršta” Citroen propaguota inovatyvių sprendimų filosofija. C5 išlaikė hidropneumatinę pakabą vadinamą Hydractive 3. Pagrindinis pakeitimas yra tai, kad sistemoje naudojami elektroniniai vietoje mechaninių daviklių, kurie automatiškai koreguoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo greičio – važiuojant dideliu greičiu pakaba yra nuleista, kad sumažinti oro pasipriešinimą. Važiuojant mažu greičiu nelygiuose keliuose pakabos aukštis yra padidinamas. Išliko ir rankinė pakabos aukščio kontrolė. 2004 metais C5 buvo atnaujintas – suteiktas naujas priekis ir galas, dabar automobilis iš priekio tapo panašus į naująjį Citroen C4 modelį. Atnaujintas C5 gavo dar vieną naujovę - besisukinėjančius kryptinius priekinius žibintus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 23
2022-12-09
Hidroaktiv 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvė salone bei bagažinėje
Rankinio bėdos, silpna elektros instaliacija.
Nuostabus šeimyninis-kelioninis auto, malonus vairuoti. Važiuoklės ypatumai leidžia važiuoti minkštai visur ir visada. Patikimumu sakyčiau pakankamai prognozuojamas, tereik lankytis specializuotose servisuose, kurie yra pasiruošę dirbti su PS produkcija, bei žino Prancūzų ypatumus.
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-23
Citroen C5 2005 1,6 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mažos kuro sąnaudos, talpus
brangi hidraulinė pakaba (manau. sugedus remontuoti nebeverta)
Automobilį pirkau jau 12 metų senumo, važinėju apie 4 metus. Tai tikrai komfortiškas, talpus ir nedideles kuro sąnaudas turintis automobilis. Patogus tiek vežant daugiau daiktų, tiek su šeima važiuoti į kelionę. Pirkau seną automobilį, tai ne mažai teko ir remontuoti. Remonto kainom nesiskundžiu. Vienintelis tikrai brangus dalykas, buvo aušinimo ventiliatorius. Mano turimam modelyje įstatytas toks ventiliatorius, kuriam nėra nei analogų, nei radau šrotuose. Teko pirkti naują iš Citroen (brangu). Patikrinti visus elektronikos komponentus (valytuvas, ventiliatorius, apipurškimas ir t.t.)
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-09
Citroen C5 universalas 2.0 hdi 80kw. 2003m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visas automobilis gražus nesenstantis,kuro sąnaudos,hidraulika,patikimumas,komfortas.
Vienintelis minusas kaip ir visiems C5 el.langai .
Sveiki. Papasakuosiu apie savo mylimą Citroen C5 universalas 2.0 hdi 80kw . Galiu pasakyti išimylejau ji nes patikimesnio automobilio nėra už C5. supiks visi BMW, , audinių ir Passat myletojiai galiu tiek pasakyti jusu das auto gavno!!!! Puvenos!!!!!(Citroen kėbulai cinkuotos). Važiavau į Norvegiją o ten keliai nekokie o citroenas atlaikė viską (virš 5000km ir jokio defektelio!!!!) Hidraulika tikrai nuostabi tiesiog plauki. Kuro sąnaudos mažos trasoj iki 4,5-5litru užtenka. Automobilis gražus ir nesenstantis,cinkuoti kėbulai. Va iš minusų yra tai kad el.langai mieksta padurnioti ???? ir mistiškai susitvarkyti . Jei perkate tokį automobili pirmą patikrinkite hidraulinė važiuoklė ,jei kilnojasi gerai ir variklis sveikas imkite iškart.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-04
Citroen C5 2.0 HDi (2004 m.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, komfortas, patikimumas, nebrangios dalys
Smulkūs gedimai, kartais neišsiversite be specializuotų servisų
Automobilį įsigijau prieš 3,5 metų, tuo metu skaitiklis rodė beveik 300k km, dabar jau beveik 400k. Su hidraulika jokių problemų neturėjau išskyrus išsireguliavusį aukščio daviklį ir pora surūdijusių vamzdelių, kas nesunkiai sutvarkoma. Variklis kol kas nerodo jokių pavargimo žymių. Kadangi persėdau nuo benzino, dūmingumas su metais tik mažėjo. Važinėju maždaug pusę laiko mieste, pusę užmiestyje. Važiuojant užmiestyje važiuoklė dirba puikiai, apskritai automobilis gerai laiko kelią. Tačiau vairavimo pojūtis visai nesportiškas, auto labiau tinka ramiam komfortiškam važiavimui. Nors važiuoklė labai išgirta, važiuojant prastesniu keliu tikrai neplaukia kaip koks XM'as. Gal dėl to, kad šiame auto yra paprastesnė važiuoklės versija be centrinių sferų. Automobilis puikiai tinka ilgesnėms kelionėms, nes sėdynės labai patogios, ir vairavimas nevargina. Važiuojant autostradoje galėtų būti geresnė garso izoliacija. Salonas gana paprastas bet kokybiškas. Netrukus po pirkimo pradėjo varvėti vairo kolonėlė. Restauravimas atsiėjo apie 350 eur. Kadangi jau nuvažiavau beveik 100000 km, teko paremontuoti ir šį tą daugiau. Iš rimtesnių keisti galinio tilto guoliai, rankinio stabdžio sistema, priekinis ventiliatorius. Keistos trys vidinės durelių rankenėlės (lūžta). Apskritai automibilis patikimas, nebuvo tokių gedimų, kad nebūtų galima tęsti kelionės ar panašiai. Paskutiniu metu pradeda lįsti elektros problemos, neveikia nuotolinis užraktas, keleivio lango reguliavimas. Dalys palyginti nebrangios, tačiau kai kurių mazgų remontas reikalauja specifinių žinių. Šios mašinos dabar nebrangios, tačiau remontas gali kainuoti dar tiek pat, todėl tikrinti specializuotame servise.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-26
2,2 d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidele, grazi smagi
Citroen vardas,ekektronika
Auto turejau neilgai dauk ko negaliu pasakyti. Vietos pakankamai. Apsisukt aikstelej nesunku. Vaziuokle minksta. Trauka nebloga. Patarciau nepirkti nes siandien viskas tvarkoj o rytoj gali nevaziuoti
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-12
Pats kapriziškiausias automobilis (2,2 HDI aut.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklės suteikiamas konfortas, cinkuotas kėbulas, patvarūs variklio mazgai, pakankamai ekonomiškas.
Itin prabangi važiuoklė, dažnai gendanti elektrinė dalis, brangios kitos detalės, nepatvarumas.
Sutvertas nuo nulio palei prancūziško dizaino subtilybes. Pripratus akiai, tampa gana mielu automobiliu. Žinoma komplektacija tikrai neprilygsta ,,BMW'' ar ,,Mercedes". Puiki garso izoliacija leidžia girdėti tik švilpiantį vėją. Iškart įsėdus į automobilį stebina tai, kad sėdi aukštai lyg prie stalo. Hydroactive+ važiuoklė išties stebina skrydžio ant ,,magiškojo kilimo" pojūčiu. Automobilis neplaukioja posūkiuose. O nuspaudus ,,Sport" mygtuką važiuoklė sukietėja ir nusileidžia (atjungiamos vidurinės spferos). Posūkiuose viena pusė kyla, kita leidžiasi, todėl atomobilis , rodos, lyg prikaltas žvitriai sukant. Išties nepaprastas jausmas. Stabdant nosis nesileidžia į apačia, o pakrovus galą išlaikomas vienodas aukštis. Tačiau vairo pasukimo kampas išties mažas, įprastai reikia trijų bandymų, skirtingai nei su kitais automobiliais. Variklis dirbai tyliai, ekonomiškai, yra pakankamai patvarus, tačiau labai lepus kurui. Skirtumas jaučiasi iškart pilant NESTE ir VIADA kurą. Automatinės pav. dėžės pavarų permetimo beveik nesijaučia, jos išties patvarios, montuojamos net į krovininius ,,sprinter'ius". Pakankamas erdvus trijų žmonių šeimai, bet šiaip nėra didelis. Sėdynės gana kompaktiškai susipakuoja, tad galima transportuoti didesnius daiktus ar net išsimiegoti. Savajį nusipirkau iš moters visiškai ,,nujotą" kas pasireiškė tik po pusės metų. Nubėgęs buvo gal 200 000 km. Pravažiavau 60 000 km., pakeičiau apie 50% ir galo nėra. Kažkas sugenda praktiškai kas mėnesį. Pradėsiu nuo gerų dalykų, kuris yra tik vienas - 92 % kėbulo cinkuota, dugnas degtas plastmasėmis, tad rudim veistis nėra kur. Na o toliau.. Važiuoklę sudaro daugybė komponentų, todėl sugest visuomet yra kam, daugumoje atvėjų pats nerasi gedimo, automobiliu negalėsi važiuot, tad teks vežt į autoservisą, kur nuo sąskaitos tau atvėps žandikaulis ar į garažą pas meistrus, kurių yra tiek ant Lietuvos - kiek pirštų ant abiejų rankų, o detalės nepigios... Pasikeitus pūsles, katrų yra šėšios, kainos nuo 40 e. (turint įrankį, galima keist ant kiekvienos duobės, bet būtina atreipt dėmėsį į slegį ir žeglioriaus storį) būsite ramūs gal 5 gerus metelius, tačiau dar yra priekiniai amortizatoriai, kurių naujų jūs greičiausiai neįpirksite ir galinės svirtys, kurių guolių keitimas kainuoja apie 200 pinigų (eur.). Priekinio rato guolis apie 40 e. o galinis dvigubai tiek. Reikt pilniot ir keist hidraulikos žarneles laiks nuo laiko, kartais surūdija ir vazdeliai. Laikui bėgant gali užsikišti hidr. vožtuvai, tad reikalinga laikas nuo laiko reikia keisti skystį (12 eur. už litrą) arba atlikti dar brangesį praplovimą su spec. plovikliais. Neretai sugenda ir davikliai kurie kainuoja nejuokingai, bet pakeist anuos paprasta. Dar viena liga - rankinis stabdis, kurio keitimas, jei pats keisi - kainuos apie 70 pinigų ir kokias 4-6 darbo valandas. Dureles reikia nuolat tept, nes anos pradeda girgždėt. Yra problemų su galinėm spynom, nevienam jos tiesiog užsikerta, tad reikia išimt ir perrinkt spyną. Na ir elektra. Tai magija. Kartais autoelektrikai tiesiog nesiima remontuot, o autoservisuose pora dienų pralaužo galvas ir teisiog gražina. Genda viskas. Jei turi kur dėt savo laisvą laiką ir pinigus - nepirk brolau, nesivelk.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-14
Citroen C5 1.6 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomiškumas, kainos ir kokybės santykis
Automobilis, kuris reikalauja akylesnės eksploatacinės priežiūros, pasukamumas
Jau daugiau nei pusė metų (pravažiuota 10 000 km.) turiu Citroen C5 2006 m. 1.6 hdi. Pirkau aukštesne nei rinkos kaina, mokėjau 2300 eur. Už šią kainą gavau 148 tūkst. bėgusį automobilį su visais servisais iki pat galo (tikrinta oficialiam servise), jau ten buvo pakeisti visi diržai, netgi pakeistas FAP filtras (matyt buvęs šeimininkas netaupė ekologijai). Sakyčiau 1.6 hdi toks tik tik, nežinau ar kitą kartą rinkčiausi šį motorą. Mieste kaip ir užtenka bet autostradoj 130 km/h ir jau 3000 apsuk, sakyčiau daugokai, todėl kas mėgsta greitį siūlyčiau šį motorą apeiti ir imti 2.0 Hdi. Kas liečia patį važiavimą tai automobilis nevažiuoja, o plaukia. Vietos pakankamai tiek priekyje, tiek gale sėdintiems. Kas nustebino, kad prie šio silpno motoro bendra auto komplektacija tikrai neskurdi: 2 zonų klimato kontrolė, automatiškai užsilankstantys veidrodėliai, automatiškai pritemstantis centrinis veidrodėlis, borto kompas, parktronikai priekyje ir gale, kas dar nustebino, kad jau yra vidurio juostos daviklis, palydėk mane namo funkcija (šviesos) ir daug kitų funkcijų. Kas galbūt šiek tiek kitus erzins tai mažesnis pasukamumas lyginant su kitais auto, bet prie to priprantama. Jeigu kas važiavote su VOLVO V70, tai galiu paguosti ten situacija su apsisukimo spinduliu ženkliai prastesnė. Kas nudžiugins tai kuro sąnaudos trasoje kartais pavyksta pasiekti momentines ir apie 3,5l (priklauso nuo daug veiksnių, vėjas, eismas ir k.t.), mieste jau aišku pasiima ženkliai daugiau. Važinėjant 70 proc. miestas 30 proc. užmiestis vidutinės sąnaudos iki 6l, jau ne pensininko rėžimu, kiek leidžia motoro galimybės. Šis variklis jau nėra toks patikimas kaip senasis 2.0 HDI, šio variklio didžiausia bėda yra turbina. Labai daug teko skaityti lietuvių, rusų, anglų ir ukrainiečių forumuose. Kiek pavyko išsiaiškinti pagrinde turbina linksta dėl kelių priežasčių: 1) ilgai nekeičiami tepalai. kadangi tepalo susipila vos 3,5l , todėl jis ženkliai greičiau atitarnauja savo, todėl patartina keisti tepalus ne kas 30 000 km (tokį kilometražą gamybos pradžioje buvo nurodęs gamintojas), o kas 12-10 tūkst. 2) netikę purkštukų tarpinės, dėl ko variklyje prigaminama daug dervos ir taip užkemšami turbinos tepimo kanalai. Daugiau info galite rasti parašę į googlę „bad injector seals, turbo failure“ rasite ne viename forume aprašytą šią priežastį. Taigi nusipirkęs pakeičiau visus filtrus, tepalus žvakes (su darbu kainavo 120 eur.) nes problematiškas priėmimas, žvakės sudėtos turėtos geriausios Beru firmos, pakeistos purkštukų tarpinės (80 eur) nors jokių simptomų dar nebuvo nei ženklo (dažnai būna kad pasimato pajuodavę purkštukai, apėję dervom) ir viskas. Galima sakyti atlikti tik eksploataciniai dalykai, jokio rimto remonto dar neturėjau. Nuvertėjimas nemažas, bet jei perki važinėjimui o ne pardavimui už kokių metų tai nesuki galvos. Dar P.S. jei lyginant su turėta Citroen Xantia ir Peugeot 406, šis C5 važiuoja ženkliai komfortabiliau. P.S. Tai yra 7 prancūziškas automobilis būtent PSA gamintojo šeimoje ir kol kas nei vienu neteko nusivilti, tiesiog ieškokit gerai užlaikyto su servisais ir t.t. Labai gerai tikrinti būklę, nes yra labai nemažai sudrožtų variantų. Geriausia, kad būtų su servisais iki galo, tuomet daugiau tikimybių, kad automobilis prižiūrėtas ir mažesnė turbinos gedimo tikimybė.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-11
Kelioninis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki, patvari, komfortiška pakaba, ekonomiškas patikimas variklis
Silpna el. dalis
Šis Citroen modelis tarp kitų kompanijos modelių pasižymi patikimumu. Aišku, neprilygsta savo segmente kitų gamintojų analogams vien dėl savo elektronikos problemų. Pagrindiniai gedimai: nepatikimas el. dalies išpildymas: lygioj vietoj meta įvairaus pobūdžio alarmus, kartais gali net užgest variklis...Visi jungčių kontaktai nepakankamos kokybės, neilgamžiai, greit oksiduojasi. O šiaip auto esu patenkintas: tikras kelioninis-šeimyninis automobilis su puikiomis vairavimo savybėmis, puikia garso izoliacija, vienas tapiausių su universalo kėbulu, gausia papildoma įranga. Dyzelinė 2HDI 100kW jėgainė-jokių priekaištų: galingas ir ekonomiškas idealaus variklio pavyzdys, beje buvo montuojamas ne tik kituose PC Koncernui priklausančiuose modeliuose , bet ir Ford Mondeo, Ford C-max. Automobilyje sukomplektuota Hidroactive 3 pakaba tarnauja be priekaištu ketvirti metai. Nors prisipažinsiu pradžioje buvau kiek skeptiškas jos atžvilgiu. Esu iš karto pasikeitęs galinės pakabos atraminius guolius, įsigijęs auto. Kėbulas gerai apsaugotas nuo rudžių, beje kapotas iš aliuminio. Kaip ir visi Prancūziški auto šis be išimties pasižymi poreikiu aptarnauti specializuotose servisuose. Atkreipkit dėmesi į auto nusidevėjima, ridą, aptarnavimą. Jei mašina buvo gerai prižiūrima problemu būti neturėtu.
Pilnas atsiliepimas...
Meškius | 2017-01-14
Citroen C5 I universalas 2.2HDI 98kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, garso izoliacija, trauka,
Mažas pasukamumas, kuro sąnaudos
Tai mano antras Citroen'as. Automobiliu patenkintas, važiuoja komfortiškai, tiesiog plaukia keliu. Bagažinė erdvi. Su hidraulika problemų neturėjau. Šiame modelyje ji sutvarkyta. Garso izoliacija gera, kelyje stabilus. Kiek per mažas pasukamumas ir kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės. Bet turint omeny kad čia ne 1,9tdi, tai sakyčiau normalios. Traukos pakankamai. Mašina kilnojasi aukštyn/žemyn, tačiau iškėlus iki max ir važiuojant per nelygumus - pasidaro labai kieta ir užpakalis jaučia kiekvieną duobę/akmenį. 2.2HDI 98kw didesnių problemų neturėjau, svarbu laiku keisti tepalus, prižiūrėti ir tiek. Gamintojas rekomenduoja keisti kas 20-30tukst., bet aš geriau kas 10-15. Manau prancuzai mūsų šalyje dar labai nuvertinami. Ir nėra tokie problematiški kaip kad sklando gandai "elektronika grybauja", "varikliai nelaiko" ar "hidraulika genda". Aišku jei neprižiūrit auto, tai nieko nuostabaus kad viskas iš eilės byra. Nusipirkę po metų nebeparduosit už tą pačią kainą. Tiesiog patikrinti kaip ir kiekvieną automobilį - ar viskas veikia, nemeta klaidų ir tiek.
Pilnas atsiliepimas...
darius | 2016-11-30
citruen c5 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
konfortas kuro sanaudos
brangus daznas remontas neaiskus gedimai
Auto tikrai konfortiskas daug visko kaip uz tokia kaina surinkimas tikrai neblogas niekas negirgzda. 1.6 80kw tikrai vaziuoja bet galetu smagiau kuro sanausos vilnaus mieste apie 7.5-8 litrai daug problemu kele fap ir turbina Turbinos restauravimas 250€ Smagratis 450€ Dirzo keitimas su viskuo 300€ Salinklokai po 12€ Labai gerai patikrinkit viska nuo sviesu iki duslintuvo. Nes tvarkyti paskui bus brangu
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt