Citromanas | 2014-07-03 |
citroen xsara 1.4 1998m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda,trauka,konfortiškos sedynės,
Rudys,surinkimo kokybė
|
Šį automobilį gavau pakaitiniu kai servise palikau savo citroen xasara picasso ir persėdau į xsara coupe 1,4benziną .Aš į coupe žiūrėjau skeptiškai ir taip pat į xsara bet kai pasivažinėjau šiuo auto jis pasirodė gan geras nors surinkimo kokybė bloga guoliai ūžė,bet jis labai patiko trauką nesulyginama su picasso dyzeliu ir pats auto turi savyje kažką tokio ko neturėjo mano picasso.Kas nori tokio auto tik paskatinsiu nes juo važinėtis labai patiko vairas lengvas sedynės patogios ir tą gera trauka kai nuo šviesaforo cypdamas nuleki pirmas. 1,4 man pasirodė galingas ir gan ekonomiškas nuvertėja kaip ir visi o remontas manau nebrangus Gerai apžiūrėti ir jei auto perki dėl malonumo važiuojant tai tikrai siūlau pirkti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Algimantas | 2014-03-05 |
Apie Xsarą
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kompaktiškas
Trūksta 6 pavaros
|
Puikus automobilis.Kol kas dar niekus nerudyja. Kiek jautresnis benzinui, bet naudojant tik iš vienos degalinės veikia gerai.Hečbekas, 4 durų, variklis 18x16.1989 metų, važinėju jau11metų, pravažiuoju kismet 10-12 tūkst. km. geras Nedideli Paprašyti uždėti purvasaugius
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vairuotoja | 2014-03-02 |
Xsara 98m. 1,8i bendzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogus, manevringas, minkštai važiuoja, gerai ant kelio stovi
garso izoliacija, netaupus, gale mažokai vietos
|
Smagus miesto automobiliukas, kilovatų nedaug (66kw), bet traukia neblogai. Kaip maža mašina ant kelio stovi irgi gražiai, autostrada į pajūrį 130 drąsiai spaudžiasi ir nieks nesikalatoja. Truputį trūksta garso izoliacijos, spustelejus vėjai pašvilpauja. Mašina metuose, o variklis superinis nesitepaluoja ir tepalų nevalgo, nieks nedaryta, tik tepalai, filtrai ir diržas keisti, kaip ir visų mašinų. 1,8i variklis neblogas, gal kartais pritrūksta traukos, bet 66kw mieste per akis. Aišku kuro sąnaudos didokos, kaip tokiam automobiliukui. Pirkau nebrangiai iš Vokietijos, išorė ,,patiuninguota, tai kaip ir nenuvertėjo. Bet kaip ir visi prancūzai - kaina krenta :) Eksplotacijos kaštai nedideli, tepalo filtras 11lt :) tepalų neperku, tai net nežinau. Guoliai nuo 40lt-120lt rinktis jums. Gal tik elektronikos nemažai automobilyje tai gali daugiau kainuoti, bet su ja problemų dar neturėjau. Žiūrėkit, kad nebūtų galiniai ratai iškrypę, sako tiltai - jų liga :) ir elektroniką išspaudinėkit, o šiaip kaip ir visus automobilius apžiūrėkit, kad neapgautų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vytas | 2012-05-16 |
Xsara - neturiu nieko prieš
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
manevringumas, mažos kuro sąnaudos, pigios detalės
gana ankšta gale
|
Xsara - Citroen ZX "palikuonis". Golf klasės automobilis, neturintis išskirtinio Citroen techninio išskirtinumo - hidropneumatinės pakabos. Komforto atžvilgiu - praradimas, patikimumo - pliusas. Xsara 2002 - 2004 metais nuvažiavau apie 60t.km. Automobilis nei karto nepavedė. 1,4 litro variklio lengvam automobiliui Lietuvoje pakanka beveik visada. Maksimalus greitis gamintojo duomenimis - 172km/h - liudija apie neblogą aerodinamiką.
Pats uždėjau kablį ir nemažai važinėjau su priekaba. 1,4 litro (tiksliau 1360 cm2), 8 vožtuvai, 55kW (75AG). Variklis seniai gamintas, konstrukcija paprasta ir patikima. Patikimumą tam tikra prasme gali iliustruoti vienas mano apsižioplinimas: patikrinau aušinimo skysčio lygį, garažo kaimyno užkalbintas radiatoriaus kamštį padėjau ant radiatoriaus viršaus (plėtimosi tūris - radiatoriuje, be plėtimosi bakelio) ir leidausi į kelionę. Nuvažiavau 100km, užgesinau variklį ir po kelių sekundžių antifrizas ėmė veržtis lauk. Pakėlęs kapotą ir pamatęs kamštį šalia kakliuko (nenukrito), priežastį supratau ir nusiteikiau rimtam remontui. Juk kai kuriems varikliams, kad susikraipytų galvutė, pakanka nepakankamai kruopščiai nuorinti sistemą po užpildymo. Nieko panašaus - apsiejau be remonto.
vidutinis benzino sunaudojimas - 7,2 litro benzino/100 km. Pagrindiniai remontai - dar pirkdamas pajutau, kad buksuoja sankaba - pakeičiau frikcinį diską. Vėliau teko perrinkti vairo kolonėlę (pakeičiau įdėklus). Visi kiti remontai - rutininiai (stabdžiai, priekinio tilto šarnyrai, lemputės ir pan. ) Daug kas kritikuoja prancūzų galinius torsioninius tiltus, aš ir Xsara atveju prieš šią konstrukciją neturiu nieko prieš. Ypač prisiminus, kad Audi 80 galinio tilto sailentblokus sunkesnės priekabos vilkimas pribaigdavo per porą tūkstančių km. kaip ir perkant bet kokį kitą automobilį - nuvažiuokit į servisą, pakeliui patys išbandysit. Ir aišku - nepirkit už paskutinius pinigus, nes retai kas parduoda 100 proc. tvarkingą automobilį...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Igor | 2011-08-30 |
Xsara 2000m.HDI 2.0 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas,erdvus,komfortiskas.
nera
|
Automobilis geras 2 metus vazinejiu jiokoi problemus nebuvo ne su eliktronika,ne su vaziokle,ne su variklio. Variklis gana galingas ir ekonomiskas trasoj 120km-vos 5 litra. Eksplotacija nebrangi,pigus,ir tvirta. Pardoudu gera Xsara http://www.autogidas.lt/citroen-xsara-hdi-universalas-2000-0121862405.html 2-savaites kaip Lietuvoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
eSaS | 2010-09-29 |
Xsara 1,8l benzinas-dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minksta,malonu vaziuoti
mazai vietos salone
|
Xsara turejau du metus,pirkau is aikteles ,parvaryta is prancuzu,sidabrines spalvos.Vaziuoja tikrai maloniau,minsktai ,gerai laiko kelia ,stabili ir manevringa,ant posukio nesvyra.Per du metus vazinejimo neteko tvarkyt vaziuokles,Tik kad vietos mazokai is tikro ypac gale . 1.8l traukia tikrai neblogai man rodos 88kw,per akis is tikro.Su dujom ciut ciut traukia prasciau bet nlb jaucias.Benzino paima 7-10 duju 10-12. Su varikliu problemu nebuvo per du metus tik dujos megdavo uzsikist bet cia matyt jau nuo musu nekokybisku duju.Katik nusipirkes idejau 1000lt keiciau zvakes laidus ir t.t Detales tikrai ne kosmosa kainuoja,ziurint kokia pasimsi jeigu bus nujota explotacija bus brangi kadangi reikskeist daug detaliu jeigu pasimsi gera tai vaizuosi ir vaizuosi nk nedares.
Per du metus vazinejimo net vaziuokles neteko remontuot,pasibiagus TA praejau be problemu net netvarkes vaizuokles nors atvazinejau 2m.Masina pirkau uz 9000lt pardaviau uz 7000lt,nuvertejimas minimalus Geriausiai pirkti nevazineta LT
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Giedrius | 2010-05-05 |
Citroen Xsara 1.4i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nebloga isvaizda, grazus, nebarskantis salonas, cinkuotas kebulas - iki siol jokios rudeles
per silpnas variklis, mazoka vietos gale, problemos su vaziuokle ir varikliu
|
Gana patogus ir praktiskas salonas, visai nebloga apdailos kokybe, niekas nebarska, nors automobilis 1998 m. gamybos ir nuo 1999 m. eksplotuotas lietuvoje. Rida jau apie 230000.
Problemos su varikliu (ausinimo skystis patenka i tepala, dega tarpines) ir galine vaziuokle reguliarios. Galine vaziuokle pasizymi tuo, kad susidevejus isiskecia ratai, o remontas tada buna didelis ir brangus. Silnas, truksta traukos, gan ekonomiskas bet ne tiek kad butu vertas demesio. Detales gan nebrangios. Nuverteti nuverteja, bet kaip tokiu metu masinos ir taip jos yra labai pigios, nes tokia nusipirkes gazin ar berasi kam ja parduoti :)
Perkant butina tikrinti kompresija ir galinio tilto bukle. Butina matuoti kompresija ir tikrinti galinio tilto bukle. Be to renkantis rekomenduociau ziureti tik galingesnes versijas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Simas | 2010-04-22 |
Citoren Xsara 1,8
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
mašina puiki, dalys nėra brangios, lietuvos klimatto nebijanti mašina, aišku tik labai jau daug ima kuro. pakaba tikrai mikšta. 1.8 16V per 3,5 metus turėjimo buvo keista tik ventiliatoriaus blokelis, ir posukių jungimo svirtis, tepalai ir filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nikas | 2009-12-18 |
Xsara - 1998
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
neveikia galinio lango sildymas, luzta duru rankenelis, labai rudyje duslintuvas, labai truksta galios, pradega variklio tarpines, ima leisti tepala ir ausinimo sistema, dideles problemos su issidevinciu galiniu tiltu - brangu, sunku gauti, dildamas labai greitai sutrina padangas.
Del to geriau tokio auto privengti. 1,4i kaladeles, traukes ir visa kita kas paprastai susidevi. Plius visa galini balki, variklio tarpine.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |