Markės
486 iš 1845
Ferrari F50 1995 - 1997
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Ferrari F50 buvo sukurtas paminėti Ferrari penkiasdešimtį. Tai superautomobilis turintis viduryje sumontuotą variklį, kabrioleto kėbulą, 4.7 L atmosferinį 60 vožtuvų V12 variklį, kuris sukurtas panaudojant kaip pagrindą 3.5 L V12 1992 metų Ferrari F92A Formulės 1 variklį. Šis variklis aplenkė patį automobilį – jau 1994 metais jis buvo naudojamas Ferrari 333 SP bolide, kuris dalyvavo amerikiečių IMSA serijos varžybose. Tik 349 F50 vienetai buvo pagaminti. Buvo gaminamos specialios F50 GT versijos tam, kad dalyvautų GT1 klasės žiedinėse varžybose. Šie automobiliai turi kietą fiksuotą stogą, didelį galinį spoilerį ir daugelį kitų patobulinimų. 4.7 litrų V12 variklis buvo suderintas taip, kad išgautų apie 750 AG (559 kW). 1996 metų bandymuose šis automobilis pasirodė besantis dar greitesnis nei 333 SP. Tačiau šio projekto Ferrari nevystė, kadangi susikoncentravo į F1 varžybas. Standartinis F50 turi 4.7 L 60 vožtuvų 65° V12 variklį su maksimalia 513 AG (383 kW)/8000 rpm galia ir 470 Nm/6500 rpm sukimo momentu. Įsibėgėjimas nuo 0-100 km/h per 3.7 s, o didžiausias greitis 202 mylios per valandą (325 km/h). Automobilis naudoja F1 technologijas ne tik variklyje, tačiau ir pakabos bei kitose sistemose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tik 349 F50 vienetai buvo pagaminti.

Buvo gaminamos specialios F50 GT versijos tam, kad dalyvautų GT1 klasės žiedinėse varžybose. Šie automobiliai turi kietą fiksuotą stogą, didelį galinį spoilerį ir daugelį kitų patobulinimų. 4.7 litrų V12 variklis buvo suderintas taip, kad išgautų apie 750 AG (559 kW).


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS F50
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema -
Variklio tipas V12 DOHC
Darbinis tūris, cm3 4698
Cilindrai/vožtuvai 12/60
Galia, AG/KW/aps 520/388/8000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 470/6500
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.7
Maksimalus greitis, km/h 325
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Mechaninė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4480
Plotis, mm 1986
Aukštis, mm 1120
Svoris/Max svoris, kg 1230
Atstumas tarp ašių, mm 2580
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dvigubos skersinės svirtys
Galinė pakaba Dvigubos skersinės svirtys
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Priekinės padangos R18
Galinės padangos R18
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Degalų bako talpa, l 105
Autoterminų paaiškinimai...
Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2  456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar F40 F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino
  Sportiniai V6     296 GTB
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt