Markės
495 iš 1844
Ferrari Testarossa 1984 - 1996
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Ferrari Testarossa yra sportinis automobilis su 12 cilindrų viduryje sumontuotu varikliu ir galiniais varomaisiais ratais pristatytas dar 1984 metais ir pakeitęs Ferrari Berlinetta Boxer. Nepaisant to, kad tai buvo prašmatnus ir brangus automobilis, jis buvo labai populiarus, kurio parduota beveik 10 000 vienetų. Vėliau ne kartą Testarossa buvo atnaujinamas. Šis automobilis turėjo už keleivių kabinos centre tarp ratų sumontuotą variklį tam, kad būtų pasiektas kuo geresnis svorio pasiskirstymas tarp ašių - 40 % svorio teko priekinei ašiai, 60 % galinei. Taip pat buvo sumažintas svorio centras, todėl automobilis buvo stabilus, gerai valdomas posūkiuose. Testarossa variklis yra 4.9 litro (4943 kubiniai centimetrai) su 12 plokščiai išdėstytų cilindrų (180 laipsnių išdėstymas). Kiekvienas cilindras turi keturis vožtuvus, viso keturiasdešimt aštuoni. Maksimalus sukimo momentas - 490 Nm prie 4500 apsukų per minutę, maksimali galia – 396 AG prie 6300 apsukų per minutę. Ferrari Testarossa gali pagreitėti nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą per 5.8 sekundės. Ketvirtį mylios (~400 m) gali įveikti per 13.5 sekundės, o maksimalus greitis yra 290 kilometrų per valandą. Testarossa F512 M buvo paskutinis Ferrari su viduryje sumontuotu 12 cilindrų varikliu (neskaitant superautomobilių F50 ir Enzo). Taip pat Testarossa turėjo paskutinį kompanijos sukurtą plokščią variklį. Testarossa 1996 metais buvo pakeistas 550 Maranello, kuris variklį turi jau priekyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas Testarossa itališkai reiškia „raudona galva“. Šis pavadinimas yra dviprasmiškas – iš vienos pusės jis reiškia variklio dangtelį, kuris yra dažomas raudonai, iš kitos raudonplaukę moterį su kuria yra siejamos nepaprastai gražios Ferrari Testarossa linijos.

Tai vienas geriausiai atpažįstamų Ferrari kompanijos istorijoje.

Žurnalo „Road & Track“ viršelį šis automobilis papuošė net devynis kartus per penkerius metus.

Automobilis ne kartą buvo įtrauktas į video žaidimus tokius kaip „Out Run“, taip pat vaidino gana žymų vaidmenį itin populiariame seriale „Miami Vice“:



Automobilis buvo neįtikėtinai populiarus, dėl ko buvo pagaminta daug kitų automobilių atkartojančių Testarossa stilių, tokių kaip Pontiac Trans Am ar Toyota MR2.

Testarossa F512 M buvo paskutinis Ferrari su viduryje sumontuotu 12 cilindrų varikliu (neskaitant superautomobilių F50 ir Enzo).

Ferrari Testarossa turėjo paskutinį kompanijos sukurtą plokščios konfigūracijos variklį.

Dvi 90-ųjų ikonos: Lamborghini Countach ir Ferrari Testarossa:




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS Testarossa
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema -
Variklio tipas 12 cilindrų eilėje DOHC
Darbinis tūris, cm3 4942
Cilindrai/vožtuvai 12/48
Galia, AG/KW/aps 390/291/6300
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 490/4500
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 5.8
Maksimalus greitis, km/h 275
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Mechaninė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4485
Plotis, mm 1976
Aukštis, mm 1130
Svoris/Max svoris, kg 1506
Atstumas tarp ašių, mm 2550
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dvigubos skersinės svirtys
Galinė pakaba Dvigubos skersinės svirtys
Priekinės padangos R16
Galinės padangos R16
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Degalų bako talpa, l 115
Autoterminų paaiškinimai...
Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2  456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar F40 F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino
  Sportiniai V6     296 GTB
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt