Markės
492 iš 1687
Fiat Sedici, 2005 - 2014
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 3
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Fiat Sedici yra kompaktiškas SUV automobilis sukurtas kartu su Suzuki (Sedici turi brolį dvynį Suzuki SX4) ir skirtas pirmiausia Europos rinkoms. Sedici gaminamas su išmania visų varančiųjų ratų sistema iAWD, kuri turi 3 režimus: priekiniais ratais varomas, automatinis AWD ir fiksuoto 50:50 santykio AWD režimas. Kadangi automobilis varomas keturiais ratais ir žymimas 4x4, matematiškai tai būtų 4x4=16 – čia “Sedici” itališkai reiškia "šešiolika". Automobilis sukurtas Giorgetto Giugiaro Italdesign kompanijoje ir yra alternatyva pirkėjams, kurie neitin mėgsta kampuotą visureigių dizainą. Sedici buvo oficialus 2006 metų Žiemos Olimpinių žaidynių automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
2021-02-11
FIAT SEDICI 4X4 - praktiškas ir ekonomiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomškas, gerai laiko kelyje, geras, valdymas, nebrangus remontas
Negražios kai kurios interjero detalės
Bendras automobilio aprašas Italų dizainas ir variklis, visa kita Suzuki sx4. Bet dizainas yra naujesnis,nes mano Fiat Sedici yra 2011 metų. Interjere japoniški prietaisai ir audioapartūra japoniška. Prietaisų rodmenys yra labai aiškiai matomi, gražiai atrodo ir gražiai apšviesti. Vairuotojui patogu sedėti. Interjeras galėtų būti vienspalvis, nes kai kurios interjero detalės negražiai atrodo. O erdvės viduje Sedici yra pakankamai ir visų keleivių galvoms vietos per akis, stogas labai aukštas. Automobilis turi tris varomujų ratų režimus: varomas 2 priekiniais ratais, automatinis rėžimas ir varomas visais 4 ratais. Vairas multifunkcinis, turi audio ir autopiloto valdymą. Automatinė skaitmeninė klimato kontrolė. Variklis Sedici 2011 metų turi Fiat gamybos 2.0 litro turbodyzelinį variklį, kuris turi 99 kW / 135 AG. Mažos kuro sąnaudos. Turi 6 greičių pavarų dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-19
Suzuki SX4 dvynys, bet daug prastesnis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas.
Brangesnis už SX4, blogesnis 100 kartų nei Suzukis.
Turiu 2 tokius autmobilius, šis Fiat sedici 1.6 multijet ir kitas Suzuki SX4 1.6 i. Galiu iš karto pasakyti, kad Sdeci yra netikęs brolis, mano manymu SX4 yra šimtą kartų geresnis, nes jis turi kokybės, o Fiat nei galios, nei kokybės. Norite nedidelio miesto krosoverio? Pirkite Suzuki SX 4, nes nusipirkę šį Sedici gailėsitės, kad nepasirinkote Suzuki.
Pilnas atsiliepimas...
nerras | 2009-08-25
Fiat Sedici - labai idomus automobilis. Keli viename.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trys viename: kompaktiskas, praktiskas, dzipiskas automobilis. Patogus mieste ar iskyloje gamtoje. Preciziskai surinktas, dinamiskas variklis, labai gerai valdomas ir apskritai automobili malonu vairuoti.
Maza komforto visais atzvilgiais, variklis galetu buti kiek ekonomiskesnis.
Ne paslaptis, kad automobilis kurtas kartu su Suzuki kompanija. Tai kogero yra gera zinia, nes Suzuki garseja kaip patikimu ir labai sekmingu kompaktisku automobiliu gamintojas. Sedici atrodo labai patraukliai - auksta prosvaisa, ale dzipu apdaila, ragai ant stogo automobiliui suteikia savotisko rimtumo. Nieko neprikisi, nieko nepridesi. Interjere - malonaus dizaino prietaisu skydelis, taciau plastikas naudojamas visur vienodas ir japoniskai kietas, taciau ji palietus nesijaucia, kad butu pigus. Apskritai interjere dominuoja japoniskas prietaisu isdestymas ir logika. Visi prietaisai jungiasi tiksliai, kokybiskai. Prietaisu rodmenys yra labai aiskiai skaitomi, graziai apsviesti ir graziai atrodo, valytuvu dazni galima reguliuoti. Borto kompiuteris, deje, rodo nedaug - tik vidutines ir momentines kuro sanaudas, be to norint perjungti siuos rodymus reikia pasilenkti link centrines konsoles virsaus, kur yra mygtukas - tai padaryti labai nepatogu vairuojant. Vairas odinis ir patogus, reguliuojamas. Sedynes standzios ir patogios, taciau medziaga nera maloni liesti - tokia labai sintetine. Pradejus vaziuoti pastebimas gana didele sankabos pedalo eiga, prie kurios reikia priprasti, taciau tai nedidele problema. Begiu svirties eiga labai trumpa, pats perjungimas gana tikslus, taciau kietas. Vienas didziausiu pliusu - stabili ir patikima pakaba. Aukstas ir trumpas automobilis yra labai stabilus posukiuose, turi minimalu posvyri, be to neapleidzia jausmas, kad visada kontroliuoji situacija. Be to, trumpos bazes automobilis nesokineja per kelio nelygumus. Tiesa pakaba nera komfortiska, be to garso izoliacija taip pat prasta. Galine sedyne yra siaura, todel 3 suauge sunkiai sutilps. Taciau visu keleiviu galvoms vietos per akis - stogas labai aukstas. Bendrai erdves viduje Sedici turi pakankamai. Apzvalga i visas puses puiki, o soniniai galinio vaizdo veidrodeliai tiesiog milziniski! Automobilis turi tris varomuju ratu rezimus: varomas 2 priekiniais ratais, automatinis rezimas kuomet praslydus priekiniams isijungia ir galiniai ratai, bei varomas visais 4 ratais. Sunku pasakytui kiek Sedici yra dzipas, kai ka pasako jau tai, kad rimtesnes variklio apsaugos neturi, o dekoratyvines apsaugos yra plastikines. Sis Sedici turi Fiat gamybos 1.9 litro turbodyzelini varikli, kuris turi 120 AG. Automobiliui, net ir varomui 4 ratais toks variklis yra pats tas. Galingesnio jau nereikia, o ekonomiskumas yra geras - vidutiniskai suvartoja kokius 7-7.5 l/100km. Galios pilnai pakanka, zodziu automobilis tikrai dinamiskas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Fiat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Mini   CinquecentoSeicento500
   PandaPanda
  Maži UnoPuntoPuntoPunto  
   Grande Punto  
  Kompaktiniai   Brava   
  BravoStiloBravo  
  Marea LineaTipo
  Vidutiniai    Croma  
  Kupė   Coupe   
  Roadsteriai   Barchetta  124 Spider
  Mini krosoveriai     500X
  Krosoveriai    Sedici  
    Freemont  
  Pikapai     Fullback
  Mini vienatūriai    Idea500L
  Vienatūriai   MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai    Ulysse  
  Daugiatiksliai    DobloDobloDoblo
   Fiorino
  Komerciniai   DucatoDucatoDucato
   Scudo  
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt