Markės
563 iš 1775
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Ne paslaptis, kad JAV pagaminti sportiniai automobiliai visada buvo vertinami kiek skeptiškai. Tad šįkart Ford GT kūrėjai nusprendė laikytis visiškai priešingos strategijos nei įprastai daro JAV sportinių automobilių kūrėjai. Visų pirma automobilio rėmas, kėbulo detalės yra sukurtos iš anglies pluošto. Ford GT "Competition Pack" versija su anglies pluošto ratlankiais ir išmetimo sistema iš titano sveria vos 1385 kg. Tai išties nedidelis svoris nors ir visu 100 kg didesnis nei McLaren 720S. Panašiai kaip ir LaFerrari, Ford GT sėdynės pritvirtintos prie anglies pluošto rėmo ir yra nestumdomos, lankstosi tik nugaros dalis. Vietoje sėdynės stumdymo jūs galite reguliuoti pedalų ir vairo atstumą. Antra – didelis dėmesys buvo skirtas važiuoklei, kurios standumą galima reguliuoti. Aktyvi aerodinamika leidžia oro srautui nuo priekinių oro paėmimo angų judėti pro priekinius ratus taip padidinant priekinės ašies prispaudimo jėgą. Galinė ašis yra “apkraunama” galinio reguliuojamo spoilerio pagalba. Ir galiausiai variklis – nedidelis lengvas aliumininis 3,5 litro V6 EcoBoost turbo variklis generuoja nepaprastai didelę 647 AG galią. Toks nedidelis variklis leido kūrėjams sukurti itin kompaktišką lašo formos variklio skyriaus dalį. Ford GT turi 5 pavaros režimus: "Wet", "Normal", "Sport", "Track" ir "V-Max". Pasirinkus "Track" pakaba nusileidžia nuo 120 mm iki vos 70 mm aukščio bei išstumiamas galinis spoileris. Automobilio pagreitis prilygsta bet kuriam iš Europietiškų “superkarų” – 100 km greitis pasiekamas per 2,8 sekundės. Neįtikėtina automobiliui turinčiam 6 cilindrus! Tad akivaizdu jog automobilio kūrėjai pasirinko itin “europietišką” kelią kurdami šį legendinį automobilį. Ir tai nenuostabu, nes Ford GT pirmtakas GT40 sukurtas dar praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje buvo sukurtas su vienu tikslu – įveikti konkurentus iš Ferrari gamyklos. Tąkart jiems tai pavyko ir ne vieną kartą, laimint prestižines LeMano varžybas. Tačiau ar pirkėjams įtiks legendinio Ford GT40 įpėdinis, kuris su išmania aerodinamika, kompaktišku kėbulu bei nedideliu V6 varikliu neteko dalies amerikietiškos sportinių automobilių dvasios?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis yra gan plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS Ford GT
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema -
Variklio tipas V6 Turbo
Darbinis tūris, cm3 3497
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps.per min. 656/489/6250
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 746/5900
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.2
Maksimalus greitis, km/h 348
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4763
Plotis, mm 2004
Aukštis, mm 1110
Svoris/Max svoris, kg 1385
Atstumas tarp ašių, mm 2710
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba -
Galinė pakaba -
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/35 R 20
Galinės padangos 325/30 R 20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 21.4
Užmiestyje, l/100km 13.1
Vidutinės, l/100km 16.8
CO2 emisija, g/km -
Degalų bako talpa, l 57
Autoterminų paaiškinimai...
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Mini  KaKaKa
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai SierraMondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeProbeCougar   
 MustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport
   Puma
  Krosoveriai   Edge Edge
  KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX
  Sportiniai   GT  GT
  Daugiatiksliai   Tourneo ConnectTransit ConnectTransit Connect
   Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Transit Custom
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt