Markės
602 iš 1918
Ford Kuga, 2013 - 2019
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.613% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiški dyzeliniai varikliai
  • Erdvus salonas
  • Praktiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus dizainas
  • Pasenęs interjero dizainas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Visureigis turi išmanią visų ratų varymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui"
Antros kartos Ford Kuga tapo didesnis, erdvesnis ir pakeičia ne tik senajį Kuga, bet ir Šiaurės Amerikos rinkose gamintą Ford Escape visureigį. Naujo automobilio dizainas išliko labai panašus į senojo, tačiau tapo dar labiau sportiškas. Automobilio priekyje kontrastuoja mažos radiatoriaus grotelės viršuje ir didelės suskaidytos apačioje, šonus puošia ryški linija, o galinėje dalyje naudojamos trapecijos formų detalės, bei žibintai. Interjeras yra itin panašus į naujausio Ford Focus ir C-MAX modelių dizainą – jį galima pavadinti moderniu ir pakankamai kokybišku, nors mygtukų ir jungiklių gausa kiek trikdo. Pirmos kartos Kuga pasižymėjo itin aštriu valdymu, kas labiau priminė paaukštintą Ford Focus nei vidutinio dydžio visureigį. Naujasis Kuga tapo gerokai minkštesnis, tačiau valdymo savybės nukentėjo ir jau nebegali prilygti klasės lyderiui Mazda CX-5. Elektrinis vairo stiprintuvas taip pat duoda mažokai grįžtamojo ryšio ir yra kiek per „lengvas“. Atsvara prastesnėms valdymo savybėms yra tai, kad naujasis visureigis turi išmanią visų ratų valdymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui. Tarp malonių naujovių yra keletas labai praktiškų funkcijų – tai automatinė galinių durų valdymo sistema aktyvuojama koja. Pakanka kojos judesio po galiniu bamperiu ir durys atidaromos arba uždaromos. Automobilyje taip pat įtaisyta automatinė parkavimo sistema „Active Park Assist“ su davikliais, kurie vairuotoją perspėja apie kliūtis esančias veidrodėlių aklojoje zonoje. Kaip minėta automobilis tapo erdvesnis, tad 82 litrais talpesnis bagažo skyrius (kurį beje galima padidinti vieno mygtuko paspaudimu taip užlenkiant galinių sėdynių atlošus) tikrai nudžiugins mėgstančius iškylas į gamtą. Ford Kuga siūlomas su dviem dyzeliniais 2 litrų darbinio tūrio TDCi varikliais, kurių galia svyruoja nuo 140 iki 163 AG. Benzininis yra 1,6 litro „EcoBoost“ variklis, kuris pasižymi ne tik savo galia, bet ir taupumu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
Vygantas | 2024-02-12
Kuga MK2, 2014 metų, Titanium trim'as, 2L TDCI, 4WD, Powershift automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogai atrodo, nera labai didelis, gan manevringas, geras bekeles pravazumas.
Sunku rasti pilnos komplektacijos, 4WD pagrinde Powershift automatai.
Kuga pirkau pries 6 mėnesius. Jau turime 2012 metų Ford Mondeo su tokiu pačiu varikliu, tai norėjosi kažko panašaus, tik su 4 varomais ratais. Jų pasirinkimas Lietuvoje nėra didelis, ir dažniausia eina plikos komplektacijos Lietuvoje pirkti variantai, be jokių privalumų. Komplektacijų pasirinkimas gan mažas, yra paprasta, kur nieko nera, tada Titanium (ksenonai, adaptive CC, kameros, distronikas ir pan), bei Titanium X (papildomai nuo Titanium skiriasi tik tuo, kad yra liukas). Varikliai yra 1,5 ecoboost benzas ir 2L TDCI pagrinde pas mus. 4wd variantas eina pagrinde su Powershift pavarų dėže, kuri realiai yra Ford tragedija. Dėl gamyklinės konstrukcijos netobulumo, jinai būna, kad subyra nuvažiavus ir 50k km. Po svarstymų, visgi nusprendiau imti pre facelift varianta, nes faceliftai pagrinde is USA ir beveik visi dauzti ir neaisku kaip sutvarkyti, be to ju kaina neadekvati (14-16k euro uz 2016-2017 metu masina). Taigi radau 2014 metu varianta is Vokietijos, 4wd, Titanium, su Powershift deze, kuri buvo ka tik suluzusi ir naujai sutvarkyta jau Lietuvoje. Kaina prilaiko, nes 4WD, nuvertejimas aisku yra, cia ne BMW ar Volvo. Pavaru dezes remonto kaina - 750 euru. Bet pliusas tas, kad dabar zinau atskaitos taska, kada reikia keisti pavaru dezes tepalus ir filtrus. O tai yra butina, norint kad ta pavaru deze tarnautu ilgiau. Keitimo intervalas kas 30k km. Taip keiciant tepalus ir filtrus manau galima istempti ir 200k+ km. MK2.5 Faceliftas jau turi siek tiek sutvarkyta pavaru deze. Dabar apie patirtas islaidas - aisku tepalai, filtrai, kaina standartinė. Tada dirzas su visu komplektu (TDCI 2l Duratoq variklis turi ir grandine ir dirza, bet grandines nekeiciau, ne tokios vertes variklis ir masina, kad vertetu lysti i vidu) - 450 euru. Dabar isejo lauk kardano priekinė dalis, reiks restauruoti arba keisti, kaina apie 350 euru. Daugiau islaidu po kolkas neturejau. 4WD Powershift variantui kas 30k km butina keisti siuos tepalus ir filtrus: Pavaru dezes tepalai ir filtras, perdavimo dezes tepalai, galinio diferencialo tepalai. Haldex'as (tiksliau Fordo uzsakymu sukurtas Jtekt irenginys vietoje Haldex'o" gamykliskai yra neaptarnaujamas (for life), bet ir jame imanoma pakeisti tepalus. Detaliu kainos standartines ir nera brangios. Bet pvz koki pusasi gauti nauja yra reikalu pas mus. Granata irgi gauti sunkoka. 2wd variantiams yra visko. Galinio diferencialo remonto kaina (jeigu reiktu keisti) apie 600 euru. Transferio dezes remonto kaina (jeigu reiktu keisti) apie 500 euru. Buna kad nuluzta jos laikikliai ir jinai perkreipia kardana, bei tada jau gali tekti keisti ir ja ir greiciu deze. Masina pirkau po Mitsubishi Outlander PHEV. Tai Kuga is tikro yra kibiras, kuris barska per visus galus. Veziau i servisa ieskoti kas negerai vaziuokleje, o ji pasirodo tokia is saves yra. Net su Mondeo nera ka lyginti del garso izoliacijos. Gale vietos kaip ir uztenka, bet bagazine juokinga. vietos ten beveik nerasta. Viduje salonas puse velnio, atskiros kedes, priekine panele gan siuolaikiska. Aisku Facelift'as turi didesni multimedios ekrana, bet galima i panasu pakeisti ir ne face lift variante. Is isores masina atrodo neblogai, gal tik pre facelift groteles siauros ir atrodo prasciau negu facelift varianto. Zodziu masina tokia is tasko A i taska B su papildomu pravazumu. Frod Intelligent AWD veikia gerai, ziema niekur nebuvau uzklimpes. Kuro sanaudos vasara apie 8,5l, ziema apie 9,5l. tiesa pas mane yra Webasta, tai jinai ziema pasiima dar kuro ir prisideda prie sanaudu. Palyginimui - Mondeo toks pats variklis ima vasara apie 7,5l, ziema apie 8l. Tad masina nera labai jau ekonomiska. Negaliu sakyti, kad visiskai nerekomenduoju. Masina turi savo privalumu. Gan smagus vidutinio dydzio parketinis SUV. Pries perkant ziurekite komplektacija. Jeigu Powershift pavaru deze, atsidekit 700-800 euru remontui. Reguliarus visu mazgu tepalu keitimas yra butinas. Pries perkant pravaziuokite ir paklausykite ar niekas nesvilpia ar neuzia is galo. Jeigu uzia, bus arba guoliai arba galinis differencialas. Guoliai uzia nuolat, diferencialas uzia pagrinde kai duodi gazo. Jeigu pradedant vaziuoti suvibruoja arba traska kaip bloga granata, net nesukant vairo, bus isejes kardanas. Jeigu startuojant dreba ir blogai meto/nemeto antro ir trecio begio, bus galas pavaru dezei. Daugiau ten nera kam joje gesti. Vaziuokle gali barsketi, jinai is esmes tokia ir yra, o jeigu kazkas ir blogai tai daliu kainos kaip vezimo.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2023-08-29
Antros kartos Ford Kuga – tikras draugas ir pagalbininkas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surašyti
Didelių nematau
Pas mane 2014 metų Kuga su visais varančiaisiais ratais. Prieš pirkdamas daug skaičiau apie šį automobilį ir panašius į jį, tai pasirinkimas buvo gerai apgalvotas. Automobilio mums reikėjo nuolatinėms kelionėms bekele į sodybą, tuo pačiu automobilis turėjo būti patogus ir miesto sąlygomis. Erdvus interjeras – kad visiems keleiviams būtų patogu irgi svarbus argumentas. Didelė bagažinė irgi būtina – turime didelę šeimą. Tuo pačiu mašinos priežiūra turėtų būti nebrangi, o eksploatacinės medžiagos, detalės lengvai surandamos ir įperkamos. Manau tokia mašina ir yra būtent ši Ford kuga. Septyni metai eksploatacijos ir tik teigiami įspūdžiai. Iš techninės priežiūros – tik priežiūra pagal gamintojo nurodymus ir reikalavimus. Plius buvo pakeisti priekiniai ir galiniai stebulės guoliai. Kuro sąnaudos džiugina - vidutiniškai 10,6 l/100 km per daug netaupant. Automobilį labai patogu vairuoti, sėdynės optimalios mano ūgiui - esu 173 cm ūgio, man viskas ko reikia yra kaip tik po ranka. Ant vairo yra medijos ir kompiuterio valdymas. Bagažinė yra nuostabi, nulenkus sėdynes galima gabenti didžiulius daiktus. Langai gamykliškai tamsinti - labai šaunus dalykas. Žieminis paketas su priekinio stiklo pašildymu labai praverčia žiemą - 5 minutės ir stiklas švarus.
Pilnas atsiliepimas...
Virgis | 2022-10-30
Facelift Kuga - automobiliai ne greitkeliams
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, priežiūros išlaidos, išvaizda, interjero dizainas, ekonomija
Pravažumas, triukšmo izoliacija, dinamika
Gražus miesto automobilis, gana paprastas ir nepretenzingas. Tačiau variklis ir transmisija visiškai gadina automobilio vertinimą. Iš 2,5 litro variklio tikiesi šiokios tokios galios ir pagreičio. Bet taip nėra - variklis rėkia maksimaliomis apukomis, tačiau automobilis nevažiuoja, daug būna problemų lenkiant užmiesčio kelyje. Bet mieste viskas kaip ir gerai, pagreičio užtenka. Prie visų trūkumų priskirčiau tai, kad su šiuo varikliu nebūna versijų visais varomais ratais. Apie kitus dalykus... Salonas erdvus ir matomumas iš vidaus puikus! Valytuvai veikia puikiai, nuvalo labai didelį lango plotą – čia viskas labai gerai padaryta. Kurą valgo saikingai - važiuojant įprastu miesto ritmu, kamščiuose sunaudoja maždaug 9,2 litro benzino. Kalbant apie patikimumą - per 30k km niekas nesugedo, išskyrus keistą išsiplėtimo bako dangtelio gedimą, kuris tiesiog subyrėjo. Apskritai, miestui ar mažai šeimai mašina yra daugiau nei tinkama. Trasoje - ne.
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-10
2.0l ecoboost 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
Ankšta, naudoja daug degalų
Maža bagažinė, varikliai silpni. Stebėti ar nėra sugedusios elektronikos pėdsakų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-27
ištikimas Kuga
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, Geras pravažumas, Patogus,
Mažoka bagažinė, girdėti triukšmas nuo arkų
Prieš dvejus metus atėjo laikas keisti automobilį, labiausiai traukė mane krosoverių segmentas, tarp kurių buvo: Nissan X-Trail, Rav 4, Kia Sportage, Mazda CX-5, Honda CR-V ir Ford Kuga. Toli važiuoti pirkti automobilio nenorėjau, todėl, kai kurie variantai atkrito, nes aplinkui nebuvo daug gerų pasiūlymų. Galų gale sąrašas sumažėjo iki 3 automobilių - CX-5, Sportage ir Kuga. Visus apžiūrėjęs, negalėjau apsispręsti, kurį iš jų pirkti, bet staiga Ford'ui neblogai nuleido kainą, todėl negalvodamas pirkau Kuga. Ir aš turiu pasakyti, kad nesigailiu dėl pasirinkimo, automobilis džiugina iki šios dienos. Dabar tiesiog apie automobilį. Kuga pasižymi malonia išvaizda, puikios formos ir griežtos linijos. Kėbulas yra patvarus, akivaizdu, kad automobilis pagamintas iš gero metalo, dažų kokybė nesukelia jokių abejonių. Čia norėčiau paminėti aukštą prošvaistą - beveik 200 mm. Kaip krosoveriui tai yra labai įspūdingas rodiklis. Pakaba stebina didele eiga aukštyn/žemyn, beveik kaip visureigio ir tuo pat metu - gana patogi, vidutinio kietumo. Valdymas yra labai geras, geresnis nei Mazdos. Ant kelio laikosi puikiai, 4 varomi ratai suteikia daugiau pasitikėjimo. Variklis yra labai geras, dinamiškumas, kaip priklauso. Greičių dėžė klasikinė 6 bėgių, puikiai veikia - greitai perjungia bėgius ir netrukčioja. Kurą pilu iš degalinių ir nematau problemų iki šiol. Dabar apie saloną. Salonas - erdvus yra daug vietos, panaudotos labai kokybiškos medžiagos. Ergonomika - tinkama, viskas yra ten, kur ir turi būti, prietaisų skydelis gražiai atrodo. Garso aparatūra - gera, nors aš ne muzikos mylėtojas, tai man bent jau pakanka. Garso izoliacija yra normali, nors nuo ratų arkų gan stipriai girdisi triukšmas, bet dabar taip beveik bet kiekviname šiuolaikiniame automobilyje. Nepatinka tai, kad salone nėra pakankamai vietos pasidėti įvairioms smulkmenoms (kišenėlių, stalčiukų ir tt). Dar nuliūdino bagažinė - tokiai mašinai yra per maža. Apibendrinant - automobiliu esu patenkintas, gavau tai, ko norėjau.
Pilnas atsiliepimas...
ProFanas | 2016-05-09
Ford Kuga 2015m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki išvaizda, manevringas, lengvai valdomas, autopilotas, išmanus 4x4, automatas, dyzelis, šildomas pr.stiklas, klimatronikas ir t.t.
truputi kietoka važiuoklė, daugokai ima kuro (lyginant su deklaruojamu) . Trūksta GPS.
Šį automobilį įsigijom po Ford Galaxy 2008m. Juo buvom labai patenkinti, o naują nutarėm imti truputį mažesnį. Ir manau apsirikom. Lyginsiu šiuos du modelius,kadangi abu yra pas mus. Pirmiausia kuro sanaudos. Manau apynaujo automobilio vidurkis apie 8l dyzelino tikrai per daug . Pagal gamintoja turej buti apie 6.0l. (tokios šiuo metu Ford galaxy sąnaudos) aišku automatas ir išmanus 4x4 dadeda, bet tikrai nesitikejau, kad netilpsim 8 litruose. Visa kita kol kas normos ribose. Gedimu dar neturejome. Automobilis nebarška, nors važiuoklė palyginus su Galaxy ir kietoka. Labai stabilus ant kelio netgi esant slidžiai dangai. Mažoki ekranai. Pasigendu GPS. Puiki garso aparatūra, ryšys su mobiliu telefonu. Palyginus su Galaxy mažoka bagažinė ( į Galaxy ir karvę įtalpintum) . Bet sulanksčius sėdynes galima daug sutalpinti. Tarpas tarp pr. ir gal. sėdynių optimalus. Norėtusi didesnio ( kaip Galaxy :) ). 2.0 dyzelis . Saveika tarp transmisijos ir automato visai nebloga. Praktiškai nesijaučia pavarų perjungimo. Tik startas iš važiavimo mažu greičiu vangokas. Jaučiama apie sekundės , dviejų pauzė , po to startas. Tokie tie ir kaštai 8.00 Euriukai 100 km. Gerai užlaikius po kokiu 3 metų manau prarasiu apie 10000 eur. Normalu. Ir rida pas mane bus tikra apie 40000 km. Sekantis mano auto bus vel Fors Galaxy. :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt