2021-06-07 |
Ford tourneo custom
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
talpus
truksta vairo reguliavimo eigos
|
Automobili pirkau 2018m vaziuokle dirba komfortiskai pasakyciau,variklis 170AG pakanka vaziuojant pakrautam,bet tempiant priekaba truksta galingumo.Prie 80000 km ridos sugedo AdBlu purkstukas pakeistas pagal garantija.Noretusi geresnes ergonomikos,sunku nusistatyti patogia sedesena vaziuojant tolimais atstumais,atsitraukus sedyne toliau nepakanka vairo ilgumo,taip pat mano nuomone vietoj butelio laikymo vietos prie vairuotojo geriau butu laisva vieta kojoms. aplamai tai geras automobilis,tolimoms kelionems,poilsiui.Kuro sanaudos greitkelyje vaziuojant 130/140km apie 9/10l vaziuojant iki 110 7/8l,bet prikabinus priekaba su tentu priklausomai nuo oro salygu kuro sanaudos kyla 2 litrais
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vytas | 2014-11-04 |
Metų automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortas, kuro sąnaudos
durelių atidarymo ribotuvai
|
krovininis mikroautobusas, naujas pirktas serviso tarnybos reikmėms. Rinkomės iš panašaus kainų lygio mikroautobusų. Tikrai ne tai, kad šis automobilis pelnė laurus 2013 metų rinkimuose, lėmė pasirinkimą, bet tikrai kol kas patenkinti. Trys sėdimos vietos kabinoje, patogiai įsitaiso ne patys smulkiausi vyrukai. Vairuoti tikrai malonu, labai nesijaučia greitis. Važiuojant apie 130km/h atrodo, kad greitis nesiekia 100km/h. Gera garso izoliacija - važiuojant pastoviu greičiu, praktiškai nesigirdi variklio ir padangų triukšmo.
Vienintelis kol kas pastebėtas trūkumas - nevykę durelių atidarymo kampo ribotuvai. Pravažiuojančio sunkvežimio sukeltas vėjo gūsis atplėšė pravertas vairuotojo pusės duris. Pasėkmės: atsiknojo sparnas, pasidarė sunku pilnai atidaryti duris. Parodėme servisui (drausta Kasko), priskaičiavo nemažai keistinų detalių, kurias reikėjo užsakyti ir laukti. Važinėjome toliau, kol neapsikentę rankomis atstatėme sparną į vietą taip, kad beveik neliko žymių. Serviso darbuotojai, kai atvykome, patvirtino, kad tikrai ne mums pirmiems taip atsitiko ir kad konstrukcija silpnoka. Variklis turbodyzelinis, 2,2 litro darbinio tūrio, 92kW galingumo. Galio užtenka praktiškai visada, tik reikia netingėti perjunginėti pavarų. Greičių dėžė - mechaninė 6 pavarų su labai ilgomis pavaromis, kuro sąnaudos padorios, triukšmas priimtino lygio. Labai ilgas intervalas tarp aptarnavimų su alyvos keitimu - 50000km. Mes tiek nekankinsime. Kol kas nuvažiavome 26000km Visos išlaidos kol kas apsiribojo kuro ir langų apiplovimo skysčio pirkimu. Kuro sąnaudos apie 8,5L/100km, borto kompiuteris gana tiksliai jas skaičiuoja.
Apie nuvertėjimą kol kas nei mes, nei kiti klientai negali nieko pasakyti, nes automobilis pradėtas gaminti ką tik ir antrinės rinkos nėra, bet prognozuočiau, kad vertę išlaikys - viskas padaryta gana solidžiai, neblogos medžiagos. jei reikia panašaus automobilio, pirkit. Kainos ir kokybės santykiu Custom tikrai lenkia MB Sprinter (senesnės laidos Sprinter-ius - ir kokybe atskirai paimta). Balą už patikimumą kiek sumažinau vien už Ford markės imidžą (nes neturiu duomenų).
Pilnas atsiliepimas...
|
|