Markės
568 iš 1626
Honda CR-V 2016 - dabar
Honda CR-V, 2016 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Neišsiskiria tarp konkurentų
"Paprasto ir visiems priimtino dizaino taktika pasiteisino, tad automobilį noriai perka įvairaus amžiaus ir poreikių pirkėjai"
Penktos kartos Honda CR-V buvo pristatytas 2016 metais. Visureigis pasižymi atnaujintu dizainu, erdvesniu ir universalesniu interjeru bei naujais varikliais ir technologijomis. Nors ir visiškai naujas, tačiau dizaino požiūriu automobilis beveik nepasikeitė. Nieko stebėtino - tai yra vienas geriausiai parduodamų automobilių Honda gamoje. Paprasto ir visiems priimtino dizaino taktika pasiteisino, tad automobilį noriai perka įvairaus amžiaus ir poreikių pirkėjai. Automobilio priekinė dalis primena mažesniojo krosoverio HR-V dizainą, o galinėje dalyje įtaisyti naujos formos žibintai – panašius matome populiariuose Volvo visureigiuose. Interjeras dėl ilgesnės ratų bazės tapo erdvesnis, tačiau čia naujovių nepamatysime. Prietaisų skydelis išliko beveik toks pat, dizaineriai nesivargino kurti įdomesnių sprendimų, tačiau medžiagos kiek malonesnės, daugiau naudojamas minkštas plastikas. Kad ir kokie būtų CR-V patobulinimai, svarbiausi yra naujas dyzelinis variklis ir pavarų dėžė. Naujas nedidelis 1,6 l darbinio tūrio dyzelinis agregatas išvysto 160 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. 100 AG iš vieno litro variklis išspaudžia dviejų turbinų pagalba. Na, o pavarų dėžė skirtingai nei daugelis šiuolaikinių automatinių transmisijų turinčių aštuonias ar septynias pavaras, ši turi visas devynias. Ką tai įtakos? Žinoma, kuro ekonomija, kadangi CR-V devintą pavarą naudoja tik esant greičiui didesniam nei 120 km/val., o tokiu atveju variklio apsisukimai tesiekia 1600 aps./min. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2020-05-24
Ir vėl Honda CR-V
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Multimedija
Kad Honda marke Lietuvoje yra pakankamai nišine galiu spręsti pagal atsiliepimu skaičių. Šiuo metu važinėju 5 kartos CR-V modeliu. Taip pat šeimos autoparke liko ir 4 kartos CR-V. Jam neužilgo bus 8 metai. Abu pirkti salone. Apie pirmąjį mano CR-V galit rasti atsiliepimuose. Jeigu pirmąjį savo CR-V pirkau visiškai ekspromtu , tai antrąjį jau su dideliu noru. Pries tai per savo beveik trisdešimt metu automobilisto istorija nebuvo kad i to pacio gamintojo auto persesčiau. Jeigu gyvenime turėsiu ir toliau pakankamai lėšų, tai prie savęs norėsiu tureti du ypatingai kokybiškus daiktus. Tai IPhone ir Honda CR-V. Jie ir po 8 metu veikia taip pat kaip ir pirma diena. Apie remontus nėra ką rašyti nes jų beveik nebuvo. Eksploatacinės išlaidos ir viena karta per 8 metus kazkas neženkliai tvarkyta galineje pakaboje. Tai čia viskas apie ankstesnįjį mano CR-V su 2.2 dyzeliniu motoru ir 5 pavarų automatine greičio dėže. Tai tvirtas derinys. Dabartine yra benzinas 1.5 turbo ir variatoriumi. Kai sužinojau kad sekantis CR-V bus tik 1.5 motoru negalėjau patikėti. Važinėjau su 2.2 o dabar galiu rinktis tik 1.5. Nekažkas ... Bet 1.5 generuoja 143 Kw o 2.2 110 Kw. Test drive dariau gal tris kartus. Na nekėlė man pasitikėjimo tas 1.5 skaičius.Bet kadangi tai Honda , kuri garseja savo patikimais varikliais, tai ryžausi. Bet po metu eksplotacijos nieko blogo negaliu pasakyti. Manęs nenuvylė.Sanaudos priklauso nuo važiavimo stiliaus. Mieste 9-10 l. Trasoje krašto keliais važiuojant 90-100 km/h uzteks ir 6 l. Greitkelyje minant 150 km/h galima ir 10l vidurkį išvysti. Aš neturėjau kantrybes laukti kol Lietuvoje bus galima įsigyti hibridine versija. Pradžioje įvežineti pradėjo benzinine o vėliau hibridine versijas. Bet mano skaičiavimais man hibridas atsipirks po 7 metu. Nelabai racionalus is ekonomines puses pasirinkimas. Nebent is ekologines ... Grįžtant prie “monstro” 1.5 Turbo. Važiavimo pojūtis geresnis negu ankstesnis 2.2 variantas. Gal naujausis variatorius tą jausmą sukuria lyginat su klasikiniu automatu. Pagreitėjimas tolygesnis.Visur man dinamikos užtenka. Ir mieste ir greitkelyje. Naujoji CR-V man komfortiškesne . Yra visos saugumo sistemos. Automatinis stabdymas , juostos išlaikymas ir t.t. Minusą irgi galiu paminėti. MULTIMEDIJA. Tikrai yra kur tobulėti. Ber kažkaip susigyvenau. Palaiko Apple Car ir tai jau yra neblogai. Net neabejoju kad yra ir greitesnių, taupesnių ,komfortiškesnių automobilių. Bet matyt Honda CR-V turi kažką tokio , kad savininkai važinėja po 10-15 metu su tuo pačiu modeliu. Mano nuomone tai jausmas kad turi tikrą tvirtą daiktą , kas šiais laikais reta.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-14
honda. crv 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
interjeras, vairavimo komfortas, dydis
kai kurios interjero derales galetu but kokybiskesnes, bet bendras vaizdas labai geras
talpus, patogus, puikiai vaziuojantis automobilis, gerokai aujstrsnes kokybes nei mano bandyti toyota rav 2019, hyundai tucson, kia sportage
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-05
Naujas CRV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus
Garso izoliacija,salono šildymas,priekiniai zibintai nekaip sviecia,
Teko išbandyti šį automobilį iš amerikos 1.5L 4WD benzinas. Nors gamintojas ir teigė kad pagerino garso izoliacija, galiu drąsiai pasakyti, kad jos šiame automobilyje nėra kaip ir anksčiau. Kitas svarbus momentas automobilio salono apšildymas visiškai netinkamas šaltu periodu. Automobilis vos spėja šildyti. Šis variklis gana triukšmingas, tad norint kažką aplenkti kelyje jį gerai girdėsite. Važiuojant 90km/h jo nesigirdi variklio. Priekiniai halogeniniai žibintai komforto nesuteiks. Automobilis tikrai talpus čia priekaištų nėra. Dar vienas pastebėjimas dėl variklio darbo tuščiomis apsukomis, jaučiasi vibracija i salona. Apie tai yra pilna savininkų informacijos su video. Kai pradedi važiuot nebėra, bet prie šviesoforo tai erzina. Multimedijos ekrano valdymas atsilieka, grafika senoviška nors galima rasti Android auto funkcija. Kol kas sunku pasakyt kažką apie remontą automobilis per naujas kolkas. Kuro sanaudos realios mieste netaupant iki 10L, uzmiestyje iki 7-7,5. Jei reikia tik talpaus automobilio ir nekeliate reikalavimu minėtiems trūkumams tada taip, priešingu atveju pasirinkimas naujoji Mazda cx5
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži     e
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord  
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend  
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z  
PreludePreludePrelude   
  IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai   S2000  
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element  
   Pilot  
  Dideli krosoveriai    Crosstour  
  Pikapai    Ridgeline  
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream  
   FR-V  
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt