Markės
572 iš 1625
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Technologiškas ir stilingas interjeras
  • Gerai valdomas ir komfortiškas kelyje
TRŪKUMAI
  • Mažas nuvažiuojamas atstumas
  • Aukšta kaina
  • Mažas bagažo skyrius
"Visas šis ekranų margumynas leis jums pasijausti lyg programuotojui, apsaugos darbuotojui arba lyg būtum namie – jeigu įsijungsit akvariumo režimą su plaukiojančiom žuvytėm"
Per paskutinius dešimt metų buvo pristatytos kogero tik dvi tikrai įdomios Hondos – tai NSX ir šis pirmasis plataus masto serijinis Honda elektromobilis. 2017 metais pasirodęs koncepcinis Honda „Urban EV Concept“ iškarto patraukė dėmesį simpatišku, švariu dizainu įkūnytu mažame kėbule. Kūrėjai pasinaudojo sena gera formule – jei automobilis nedidukas, tai būtinai su dideliais apvaliais žibintais, geriausiai kita spalva nudažytu stogu, dar paslėpkime durelių rankenėles, priekines irgi ir gaunasi labai simpatiškas automobilis. Tiesa, nors iš pirmo žvilgsnio serijinis ir koncepcinis modelis skiriasi nedaug, tačiau koncepcinis mūsų nuomone atrodo daug ir daug geriau. Dviduris kėbulas, kitokia priekinių žibintų panelė, stipriau išreikštos ratų arkos, didžiuliai įspūdingo dizaino ratai, plonesni statramsčiai, šoninių langų linija "ala Peugeot 205 GTi" ir jokių nereikalingų detalių - koncepcinis „Urban EV Concept“ modelis buvo absoliučiai tobulas. Serijinis... irgi nieko. Jeigu jums patinka šio automobilio išorė, vidus jums patiks dar labiau. Čia beveik per visą prietaisų skydelio plotį išdėstyti trys dideli ekranai – du viduryje ir vienas priešais vairuotoją, dar du ekranai kraštuose transliuojantys galinio veidrodėlio vaizdą, kurį perduoda ant durelių sumontuotos kameros ir dar vienas ekranas įmontuotas viršuje galinio vaizdo veidrodėlyje. Visas šis ekranų margumynas leis jums pasijausti lyg programuotojui, apsaugos darbuotojui arba lyg būtum namie – jeigu įsijungsit akvariumo režimą su plaukiojančiom žuvytėm. Virtualūs veidrodėliai žinoma yra duoklė madai – įtaisyti neitin patogioje vietoje, filmavimo kampas ne pats geriausias kad stebėti eismą, bet smagu kad pirmą kartą juos matome ne premium segmento automobilyje. Interjero komponuotės pliusas, kad infosistemą gali patogiai naudoti ir šalia sėdintis keleivis, tačiau ekranų rezoliucija nėra geriausios raiškos, veikimas kiek uždelstas ir tai nesunku pastebėti. Honda e pavyzdys rodo kaip interjero dizainai transformuojami iš esmės, pritaikant juos prie šiandieninių poreikių ir technologijų. Įdomu kodėl ši transformacija prasidėjo tik atėjus elektromobilių erai? Be technologijų džiugina panaudotos kokybiškos medžiagos ir įdomūs dizaino sprendimai – kaip antai retro stiliaus medžio apdaila. Nors ir netikro medžio, bet atrodo tikrai šauniai ir kokybiškai. Interjere dominuoja minimalizmas. Deja minimalizmą pajus ir gale sėdintys keleiviai bei išsiruošę į ilgesnę kelionę – bagažinė pas Honda e išties nedielė. Taip yra todėl, kad kompaktiškas 35.5kWh elektros variklis sumontuotas po bagažo skyriumi. Reikalus kiek pataiso, kad mažylis yra penkiaduris. Kelyje automobilis yra stebėtinai komfortiškas, tylus, tiksliai valdomas, žodžiu taikosi į premium segmentą. Tam padeda žemas elektromobilio svorio centras bei nepriklausoma visų ratų pakaba. Be to, kaip ir kitas mažylis Renault Twingo, Honda e varomas galiniais ratais, ir turi svorio paskirstymą 50:50 kas patiks jūsų vidiniam “šumacheriui”. Taip pat ir tiems kam reikia tiesiog nedidelio apsisukimo spindulio, kuris yra vos 8,6 m. Tiesa šis elektromobilis yra nepigus, o nuvažiuojamas atstumas tikrai ne pats didžiausias – vos 220 km. Tačiau tai juk miesto automobilis, pasikrauti elektromobilį progų tikrai surasite.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Honda Urban EV Concept konceptas buvo tiesiog tobulas:




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 2
KĖBULAS 35.5 kWh (136 Hp) Electric
Kėbulo tipas Hečbekas
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 171/857
VARIKLIS
Degalai Elektra
Kuro sistema n/d
Variklio tipas Elektrinis
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 n/d
Cilindrai/vožtuvai n/d/n/d
Galia, AG/KW/aps.per min. 136/101/n/d
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 315/n/d
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 9.5
Maksimalus greitis, km/h 145
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 3894
Plotis, mm 1752
Aukštis, mm 1512
Svoris/Max svoris, kg 1525
Atstumas tarp ašių, mm 2530
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba n/d
Galinė pakaba n/d
Priekiniai stabdžiai n/d
Galiniai stabdžiai n/d
Priekinės padangos n/d
Galinės padangos n/d
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km n/d
Užmiestyje, l/100km n/d
Vidutinės, l/100km n/d
CO2 emisija, g/km n/d
Degalų bako talpa, l n/d
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži     e
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord  
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend  
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z  
PreludePreludePrelude   
  IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai   S2000  
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element  
   Pilot  
  Dideli krosoveriai    Crosstour  
  Pikapai    Ridgeline  
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream  
   FR-V  
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt