2019-04-29 |
Hyuntai i30 2015 m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
gera greičių dėžė
mažai vietos
|
Šią žiemą Čekijoje teko man pasivažinėti išnuomotu Hyundai dyzeliniu varikliu, tai papasakosiu, kokie įspūdžiai apie šį automobilį. Nors jie yra gana švieži.
Kai atėjau į nuomos punktą (iš anksto buvau užsakęs golfo klasės automobilį) ir gavau i30 raktelius, buvau šiek tiek nustebęs. Ar tai yra Octavia ir Golf analogas? Bet variklis buvo dyzelinas, kuris yra didelė palaima visose Europos šalyse, todėl aš nesiskundžiau, paėmiau raktus, radome automobilį stovėjimo aikštelėje, atsisėdau, užvedžiau ... ir grįžau į nuomos bendrovę. Taip, paprašyti vokiečių richti C klasė. Nes nėra būtina įkalinti žmogų prie vairo kaip tai daro japonai nykštukai, ir kažkodėl korejiėčiai iš Hyundai. Subinė giliai, keliai aukštai (Pedalai azijietiškai arti vienas kito), nugara vertikaliai tiesiai. Ačiū, aš vis dar myliu pirmos kartos Rav4. Taip, yra aukščio reguliavimas, bet lubos maišo mano 180 cm ūgiui. Trumpai tariant, vokiško automobilio nebuvo, tai teko imti tai, kas buvo.
Pravažiavau keletą tūkstančių kilometrų ir netgi pripratau prie sėdėjimo pozos, bet nugarą stipriai skaudėjo ir turėjau kas 200 km stoti.
Automobilio dydis vis tiek nesiekia golfo, bet, tai tik mano subjektyvi nuomonė, matmenų nelyginsiu. Bagažinėje, du standartiniai, kelioniniai lagaminai vienas šalai kito netelpa - neužtenka gylio. Tik sugrūdus vieną už kito šeip taip telpa. Tačiau gale sėdėti yra pakankamai vietos kad būtų galima egzistuoti. Mano žmonos kojos į mano priekinę sėdynę nesirėmė. Kas dar nelabai patiko? Nebuvo klimato kontrolės (buvo tik pečiukas), sėdynių šildymo (nejaugi dar būna šiuolaikinių mašinų už tokią kainą, kur nėra sėdynių šildymo?) Ir (dėmesio)! galinio lango apiplovimo. Ty. pats valytuvas buvo, bet, nebuvo kuom atmirkinti purvo prieš valant valytuvu. Vieta jungikliui buvo, bet jungiklio nebuvo. Na, gerai, kad buvo sniego, tai sniegu drėkinau! Galiausiai pats interjeras: kietokas plastikas ir akis rėžiantis mėlynas prietaisų skydelio apšvietimas.
Dabar apie gerus dalykus, jų taip pat yra. Puiki greičių dėžė! Patogi pavarų perjungimo svirtis, tikslus perjungimas, atbulinio bėgio blokavimo liežuvėlis, galiausiai reguliuojama sankaba. Visa tai vokiečių lygio ir ne blogiau. Valio! Tik nesupratau šeštos pavaros naudos, kažkoks mozchizmas ar ji skirta robotams, keliaujantiems per dykumas. Su pilnu baku, borto kompiuteris rodo, kad galima nuvažiuoti 900 km atstumą! Ir visa tai yra arti tiesos, galiu patvirtinti. Variklis, paspaudus gazą, dyzelį siurbia neblogai, o galios tikrai trūksta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Teodoras | 2018-09-07 |
i30 1,6 d. 2017 wagon
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geros surinkimo medžiagos ir salono kokybė, erdvus. Taupus ir dinamiškas 1,6 D 100kw variklis. Per pirmus 100 000 km jokių variklio ir važiuoklės gedimų.
Morališkai "pasenęs" skydelio ir panelės apšvietimas (mėlynas).
|
2015m. 1,6 dyzelis (feisliftas) universalas, galingiausias iš dyzelinių variklių (facelift) 100kw. Mechaninė pavarų dėžė.
i30 tikrai praktiškas, taupus ir manevringas. Galinės sėdynės pilnai išsilanksto į komplikaciją įeiną tinklas kuris gali tvirtintis iškart už priekinių sėdynių arba už galinių (galima daiktus krauti iki lubų). Gale telpa trys asmenys. Priekinės sėdynės kaip savo klasėje gan patogios, prisipučia, daug vietos kojoms, nugara nepervargsta. Prietaisų skydelis konservatyvus, bet viskas savo vietoje (yra nereikalingų mygtukų ant vairo), net bazinėje komplikacijoje įeina šildomas vairas (didžiulis privalumas, rekomenduoju visiems išbandyti žiemą). Elektroniškai reguliuojasi vairo pasipriešinimo sunkumas "lengvas, vidutinis, sport". Priekyje sudėtos papildomos lemputės kurios šviečia tik sukant į šonus, labai pagerina matomumą tamsiu paros metu posūkiuose. Važinėjant ne pilnai pasikrovus galios tikrai pakanka, bet jei su daiktais ir 4 keleiviai, jaučiasi galios trūkumas ir stabdžių susilpnėjimas. Salono surinkimo kokybė labai gera, žiemą niekas nebarška, medžiagos tikrai ne prasčiausios, mažai plastmasės. Standartinė audio aparatūra labai nustebino, groja pukiai . Mašinoje trūko tik automatines greičių dėžės. Mechaninės dėžės svirtis visa metalinė, žiemą be pirštinių liesti labai nemalonu. Remontas:
Per pirmus 92000 buvo sugedę tik bagažinės vidaus apšvietimo lemputė (garantinis pakeitė visą detalę). Ties 70000 skilo priekinis stiklas, bet suveikė kasko draudimas. Ties ~45000 perdegė priekinė lemputė. Daugiau jokio remonto nebuvo, tik einamieji aptarnavimai tepalai ir t,t.
Eksplotacija:
Kaip ir visų vidutinės/žemesnės klasės automobilių, keičiami telaplai kaladėlės ir pan. Detalės nėra brangios. Pikrčiau tik 1,6 dyzeli su 100kw, galios ir taupumo atžvilgiu.
Tikrinti servise prieš perkant kaip ir kiekvieną automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2017-12-06 |
Hyundai i30, 2016m, 1,6D 100kw, facelift
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas variklis, automobilio išvaizda, salono medžiagų kokybė, turtinga bazinė komplektacija, talpi bagažinė ir salonas.
Nėra galingų dyzelinių variklių, brangus techninis aptarnavimas pas gamintojo atstovus.
|
Variklis mano variante yra pats galingiausias iš siūlomų gamintojo šiam modeliui, iš dyzelinių motorų. Mieste kuro sąnaudos apie 6,5l/100km, užmiestyje galima tilpti ir į 4,5-5,0l/100km. Paspaudus apie 150km/h ar greičiau, kuro sąnaudos kyla iki 8,0l/100km. Automobilis nustebino ypač talpia galine dalimi keleiviams. Nesitikėjau iš Hyundai tokio kokybiško salono. Plastikai nėra pigaus plastmasinio kibiro plastmasės, kokie būdavo anksčiau Hyundai automobiliuose. Galbūt kažkiek erzina korėjos gamintojų taip mėgstami nereikalingi mygtukai, kurių daugiau kaip pusė yra nenaudojami. Kaip kažkas rašė, metas keisti nuomonę apie Hyundai, nes tai tikrai stiprus konkurentas VW ar Opel, o svarbiausia, už ženkliai geresnę kainą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gražvydas | 2016-11-29 |
Gražus, bet....
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug įmanomos papildomos ir standart įrangos, informatyvi ir naudinga įranga, super valdymas vairu.
Vairuotojo sėdynė bei didelės benzininio variklio sąnaudos
|
Graži išvaizda tai didelis pliusas, kokybiškos interjero medžiagos, be pašalinių garsų, gan gera garso izoliacija, pakankamai minkšta pakaba - minkštesnė nei daugelio šio tipo auto, funkcionali įranga, gera galinio vaizo kamera.
Minusas: nepatogi vairuotojo sėdynė ilgesnėje kelionėje net vargina, labai ilgai kol pašyla salonas. Neekonomiškas, pavarų dėžė nors ir 7 pavarų, bet virš 100 km/h grečio per didelės apsukos, sunkus įsibėgėjimas. Gan brangus garantinis aptarnavimas. Pradinė naujo auto kaina kiek per didelė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2014-08-07 |
Laikas keisti nuomone apie Hyundai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puiki izoliacija, minkstos plastmases, minksta vaziuokle
Silpnas variklis, ganetinai dideles kuro sanaudos benzininiu varikliu
|
Automobilis tikrai vertas demesio. Sudetos minkstos plastmases, puiki izoliacija viskas patogu ir po ranka, pas universala lygiai nusilenkia sedynes, bagazine tikrai didele ir talpi. Viskas veikia be priekaistu. 1,4 benzininio variklio nerekomenduoju kadangi jis nera nei galingas nei ekonomiskas. Dirba tyliai ir maloniai taciau galios asmeniskai man tikrai truskta o ir sanaudos mieste 8l manau kad toli grazu nera mazos. Nusipirkus nauja toki auto vieninteles islaidos tai privalomas servisas. Auto garantija 5m. Patarimas nesirinkti benzininio variklio kadangi Hyundai dar nesukure gero ekonomisko variklio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Hyundai | 2013-07-16 |
Naujasis Hyundai i30 - toli gražu nebe kibiras.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, ekonomija, ganėtinai kokybiškai surinktas
Norėtųsi šiek tiek daugiau galios ir kad nebūtų tų, kartais pasitaikančių, plasmasės barškesių
|
Kažkada, dar ne pernelyg senai, tokios markės kaip Hyundai ir KIA buvo ne ką kokybiškesnės už dabartinį Dacia. Tai buvo ganėtinai pigūs, prastai atrodantys, nepatikimi ir nemalonūs automobiliai, tačiau viskas keičiasi. Naujas dizainas, daugiau kokybės ir apskritai, - orentuojamasi jau į kitus klientus. Į tuos, kurie turi pinigų ir gali nusipirkti gerą, tačiau ir toli gražu ne patį pigiausią compact'ą. Pirmas dalykas, į kurį atkreipi dėmesį, pamatęs šį automobilį, neabejotinai yra jo dizainas. Tai toli gražu ne kvadratas ant ratų ir manau jį drąsiai galima pavadinti kone gražiausiu compact'u. Salonas irgi ne ką prastesnis. Skydelis tamsoje šviečia sodria, tamsiai mėlyna spalva (neįprastai, bet labai maloniai), pagrindinės konsolės dizainas ganėtinai futuristiškas ir vokiškų automobilių neprimena, tačiau visos jo funkcijos yra po ranka, mygtukai dideli, su aiškiais simobiliais, todėl viskuo naudotis tikrai paprasta. Dauguma medžiagų labai malonios liesti ir nenusileidžia vokiškiems flagmanams, tačiau automobilio vidaus rankenos (tos, už kurių paimi durims uždaryti) yra ganėtinai masyvios ir pagamintos iš kieto plastiko, kuris nėra itin malonus liesti. Važiuojant per nelygumus ar duobes kažkur salone girdisi plasmasės barškesiai, kas taip pat nėra labai malonu, tačiau tai tik smulkmena. Ištikrųjų tai tikrai kokybiškai pagamintas automobilis. Pas mane yra dyzelinis 1.4 motoras. Automobilis labiau subalansuotas miestui ir tikrai nėra pats greičiausias, tačiau mieste jo galios per akis, o ir užmiestyje ar greitkalyje su juo važiuoti tikrai galima drąsiai. Kone smagiausias dalykas šiame automobilyje, tai jo kuro sąnaudos. Automobilis turi kuro taupymo sistemą, - A'ke (vokiška alternatyva yra vadinamasis START/STOP, kai sustojus automobilis yra prigesinamas arba išvis užgesinamas). Kaip mieste jį besmaugsi, virš 5 litrų sąnaudų niekaip nepakelsi. Užmiestyje išvis važiuojama pigiau negu su viešuoju transportu, nes pakanka vos keleto litrų kuro šimtui kilometrų. Panašias galimybes demonstruoja kibiriukai Lupo (tie patys mažiausi, klaikiai atrodantys Volkswagenai). Žodžiu sąnaudos tikras anekdotas. Mašina nauja, tai nespėjo dar pernelyg daug nuvertėti. Žinoma, dabar negausiu tiek, kiek mokėjau salone, bet juk tai nutinka kiekvienai mašinai, išvažiuojančiai pro salono vartus. Eksploatacijos kaštai vėlgi ne mano reikalas, nes yra garantija, kuri viską suremontuoja ir apmoka, o padangos, tepalai niekuo neišskirtiniai šiam automobiliui. Jeigu reikalingas ne pats galingiausias, tačiau sportiškai atrodantis compact klasės automobilis su anekdotų vertomis kuro sąnaudomis, tai - kone geriausias variantas. Tikrai malonesnis viskuo už Volkswagen Golf. :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mantas | 2013-03-09 |
Verta gerai apmastyti pries perkant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Naujoviska isvaizda, eco-drive sistema
Brangus auto, kebulo rudys
|
Pries keleta menesiu gavau firmos automobili Hyundai i30 1.4 diesel ecodrive. 2012 metu gamybos. Pamacius automobili labiausiai patrauke isvaizda, isedus jis atrode tustokas. Placiau aprasyti nelabai ka ir turiu, kadangi neteko susidurti su gedimais ir pan. Pagrindinis reikalas del ko nusprendziau pasidalinti nuomone apie si auto - RUDYS! Nors pirktas jis 2012 rugseji, po ziemos nuplovus ant galinio dangcio, po stiklu, jau yra atsirades kaip reikiant didelis rudziu zidinys. Lyg to butu maza, visas kebulas nusetas mazomis rudelemis! Trauka kaip tokiam litrazui - gera Jei rudyjimas pasitaikys ir kitiems egzemplioriams - kaina kris zaibiskai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|