Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Hyundai Ioniq 9 yra Pietų Korėjiečių bandymas perkelti kompaniją į naują dar nežinomą premium automobilių teritoriją. Nors tai ne pirmas bandymas, tačiau šio elektromobilio paraiška į šią teritoriją yra išties stipri - didžiulė 110 kWh baterija, 800 voltų elektros architektūra, beveik 650 km nuvažiuojamas atstumas ir 429 AG galia “Performance AWD” modelyje. Automobilio salonas sutalpina šešis arba septynis žmones, gale didžiulė bagažinė, išorėje - puikus Hyundai kompanijos dizainas. Nors stilistiškai automobilis turi daug bendro su mažesniu
Ioniq 5 ir Santa Fe visureigiu, tačiau kaip sako automobilio dizaino vadovas Simonas Loasby: Ioniq 9 turi konkrečią užduotį – išnaudoti spetynviečių automobilių segmento perspektyvą. Hyundai Ioniq 9 dabar yra kompanijos visureigių flagmanas ir nors gaminamas ant tos pačios E-GMP platformos kaip ir panašaus dydžio Kia EV9 elektromobilis, tačiau Ioniq modelis yra aptakesnės, ištemptos, labiau vienatūriams būdingos formos su įspūdingai geru pasipriešinimo koeficientu - 0,259 Cd versijose su kameromis vietoje šoninių veidrodėlių ir 0,269 versijose su standartiniais šoniniais veidrodėliais. Išvaizda gali būti apgaulinga - mūsų akimis žiūrint Hyundai Ioniq 9 atrodo lengvesnis ir kompaktiškesnis nei kvadratiškos formos Kia EV9, tačiau ištiesų yra kiek ilgesnis – 5060 mm ilgio ir turi ilgesnę ratų bazę - 3130 mm. Jau įpratome girti korėjiečių gaminių dizainą, ir šis automobilis bus neišimtis. Aptakus Ioniq 9 dizainas papuoštas LED pikselių juostomis tiek priekyje, tiek gale – šis dizaino sprendimas atrodo tiesiog puikiai, ypač gale kur “pikselių” juosta apgaubia beveik visą automobilio galinę dalį. Naktį automobilio galas turėtų atrodyti tiesiog įspūdingai. Daugelis technologijų ir jutiklių yra paslėpti priekyje juodame skydelyje, esančiame tiesiai virš valstybinio numerio. Išskirtinis automobilio bruožas žinoma yra ratų arkos, priklausomai nuo komplektacijos papuoštos kėbulo spalvos arba juodos blizgios spalvos plokštėmis. Dideles ratų arkas užpildys dideli ratlankiai, kurių matmenys varijuoja nuo 19 iki 21 colio. Vidus yra toks pat lengvas ir “švarus”, kaip ir išorė - pora 12 colių ekranų išdėstyti tarsi vienas išlenktas ekranas. Medijos ir klimato valdikliai yra atskirame skydelyje po ventiliacijos angomis su lengvai pasiekiamais sukamaisiais ratukais temperatūrai reguliuoti. Naudojamos medžiagos atrodo pakankamai aukštos kokybės, nesvarbu kurioje iš septynių sėdynių sėdite. Automobilyje yra daug ekologiškų medžiagų, įskaitant ekologišką odą, perdirbtą PET audinį ir biologinius dažus. Iš viso yra siūloma 16 išorės spalvų ir šeši dviejų atspalvių interjero variantai. Taip pat yra važiavimo režimo parinktis, kur galima pasirinkti iš “Normal”, “Eco”, “Sport” ir “MyDrive” režimų. Hyundai taip pat siūlo tris bekelės režimus - „Sand“, „Mud“ ir „Snow“. Visos septynios arba šešios sėdynės yra tinkamos suaugusiems trumpoms kelionėms. Sulanksčius trečios eilės sėdynes bus pasiekta 1323 litrų bagažinės erdvė, o jei sulankstyti ir antros eilės, tuomet galima tikėtis ir visų 2000 litrų. Yra ir neblogas bagažo erdvės papildymas priekyje – 88 litrai vieno variklio modeliuose arba 52 litrai visais ratais varomuose automobiliuose. Hyundai Ioniq 9 siūlomas su trimis galios ir pavaros variantais. Pradinio lygio automobiliuose yra naudojamas efektyvus, gale montuojamas 215 AG variklis. Pakankamai ramios natūros elektromobilis 0–100 km per valandą greitį pasiekia per 9,4 sekundės. Hyundai teigimu šio modelio oficialus nuvažiuojamas nuotolis yra 600 km. Standartinis visais ratais varomas automobilis turi du elektros variklius, kurie kartu išvysto 309 AG galią ir 0–100 km per valandą greitį pasiekia per 6,8 sekundės, nuvažiuojamas nuotolis yra 560 km. „Performance AWD“ modelis su 429 AG galia kol kas yra pats galingiausias, 0–100 km per valandą greitį pasiekia per 5,3 sekundės, o nuvažiuojamas nuotolis yra 510 km. Visos versijos turi tokios pačios 110,3 kWh talpos bateriją ir pasiekia tą patį maksimalų 200 km per valandą greitį. Beje, baterijos talpa yra 10,5 kWh didesnė nei panašiame Kia EV9 modelyje, kuris gaminamas ant tos pačios E-GMP platformos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Inster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 9 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai Ioniq 9 TOP KONKURENTAI
VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis