Markės
784 iš 1946
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Penktos kartos Santa Fe atrodo išties įspūdingai – pabrėžtinai plokščių ir kampuotų kėbulo formų bei idealių visureigiams būdingų proporcijų. Į akis krenta minimalistinio stiliaus priekinės dalies dizainas ala “Minecraft” ar “Roblox” - kampuotas su stačiakampiais pikseliuotais žibintais sujungtais šviesos juostele, stačiakampėmis radiatoriaus grotelėmis ir stačiakampiais netvarkingai arba kaip tik pabrėžtinai tvarkingai išdėstytais juodo plastiko intarpais"
Paskutinius kelis metus Hyundai kompanija vis nustebina autopramonės pasaulį pristatydama išskirtinio ir kartu labai skirtingo dizaino automobilius, tarkim elektromobilius Ioniq 5 ir Ioniq 6. O štai šiais metais pristatytas ne mažiau iššaukiantis penktosios kartos Santa Fe visureigis stebinantis mus drąsiu ir charakteringu dizainu taip stipriai besiskiriančiu nuo savo pirmtakų. Tiesa, toks automobilio dizainas mums nepasirodė netikėtas, nes tokią tendenciją matome giminingos Kia kompanijos neseniai pasirodžiusiuose modeliuose, pvz. Kia Carnival, Kia Niro ir ypač didelio dėmesio sulaukusio kampuoto Kia EV9 elektrovisureigio. Beje, Hyundai ankstesnės kartos modelį išleido į pensiją vos po penkerių metų gamybos kas yra labai trumpas laiko tarpas. Tačiau pamačius naują Santa Fe modelį šis sprendimas atrodo visiškai logiškas – tai visiškai kitokio stilistinio ir kitokio įrangos lygio automobilis. Visureigis tapo ne tik gerokai didesnis, bet ir prabangesnis automobilis su visais premium segmento automobiliams būdingais atributais. Penktos kartos Santa Fe atrodo išties įspūdingai – pabrėžtinai plokščių ir kampuotų kėbulo formų bei idealių visureigiams būdingų proporcijų. Į akis krenta minimalistinio stiliaus priekinės dalies dizainas ala “Minecraft” ar “Roblox” - kampuotas su stačiakampiais pikseliuotais žibintais sujungtais šviesos juostele, stačiakampėmis radiatoriaus grotelėmis ir stačiakampiais netvarkingai arba kaip tik pabrėžtinai tvarkingai išdėstytais juodo plastiko intarpais. Įdomu tai, kad šie plastiko intarpai, kaip ir stačiakampiai ratų arkų apvadai yra iš blizgaus plastiko, kuris atrodo itin estetiškai ir gražiai kai automobilis yra švarus. Įdomu kaip jie atrodys praktikoje. Ratų arkų apvadai kartu su tokios pačios formos itin masyviomis ratų arkomis suteikia automobiliui tą solidumą, kurį galima pajusti tik pažvelgus į Santa Fe. Kad automobilis atrodytų dinamiškesnis, dizaineriai suprojektavo šiek tiek besileidžiančią stogo liniją, o galiniai statramsčiai yra beveik vertikalūs. Analogišką dizaino sprendimą tik nelabai sėkmingai buvo įdiegę Honda dizaineriai 2002 metų Honda Accord universalo modelyje. Panašu Hyundai dizaineriai yra visa galva pranašesni už japonų kolegas. Galinėje Santa Fe dalyje matome tokią pačią kampuotą komponuotę – čia žibintai kiek netikėtai sumontuoti ne vertikaliai kaip yra įprasta visureigiuose, bet horizontaliai ir pačioje apačioje. Žemai esantys žibintai, mažas vertikalus galinis langas kontrastuoja su didele metaline bagažinės dangčio dalimi, tačiau būtent toks ir buvo Hyundai dizainerių tikslas – pateikti sprendimus kiek neįprastus mūsų akiai. Be to, tokiu būdu gauname maksimaliai didelio dydžio bagažinės dangtį per plotį ir per aukštį. Toks plokščias automobilio kėbulas suteikia daug erdvės viduje – tai patiks tiems, kurie mėgsta stovyklauti gamtoje, tačiau nemėgsta miegoti palapinėje. Santa Fe galima įsigyti su dviem ar trimis sėdynių eilėmis, o sulenkus jas visas išskyrus pirmosios eilės, gaunamas visiškai lygus paviršius ant kurio patogiai išsimiegos bent du žmonės. Kabinoje sutinkame tą pačią tematiką - beveik vertikalūs plokšti paneliai suteikia ir daug erdvės, ir atrodo estetiškai. Gamintojas paruošė gerai suprojektuotą priekinę panelę su skaitmeniniu prietaisų skydeliu priešais vairuotoją ir 12,3 colio jutikliniu ekranu esančiu centre. Šie du sklandžiai integruoti ekranai sudaro panoraminį lenktą ekraną. Puiku ir tai, kad pagrindiniai garso sistemos ir klimato kontrolės valdikliai centrinėje konsolėje liko fiziniai ir patogiai valdomi. Automobilio interjeras atrodo itin kokybiškai pagamintas ir iš kokybiškų medžiagų - tikrai vertas premium segmento vardo. Po variklio gaubtu Hyundai sumontavo dvi hibridines pavaras – viena varoma 1,6 L, kita - 2,5 L benzininio agregato. Abu varikliai buvo perkelti iš ankstesnės kartos Santa Fe modelio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 5
KĖBULAS

1.6 Smartstream (235 Hp) Hybrid AWD

Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5/7
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas / Elektra
Variklio tipas Cilindrai eilėje Turbo
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 1598
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps 180/134/5500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 264/1500
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 65/48
Pirmo el.variklio maks. Nm 264
Bendra galia, AG/KW 235/175
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s -
Maksimalus greitis, km/h -
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Pavarų dėžė Automatinė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4830
Plotis, mm 1900
Aukštis, mm 1770
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm 2815
Minimalus apsisukimo spindulys, m 0.0
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Priekinės padangos 235/60 R18
Galinės padangos 235/60 R18
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Autoterminų paaiškinimai...
Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq 
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
    Ioniq 6
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur 
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster 
  Mini krosoveriai    KonaKona
    Bayon
    Inster
  Krosoveriai   Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Dideli krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt