Markės
653 iš 1633
Hyundai Tucson 2015 - dabar
Hyundai Tucson, 2015 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.62% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 5
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Blokuojamas diferencialas
  • Erdvus ir komfortiškas salonas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Prastas galinis matomumas
"Visureigis yra gaminamas su pažangia visų varančiųjų ratų sistema, kur vairuotojas turi galimybę blokuoti diferencialą taip padalindamas galią tarp abiejų tiltų"
Naujasis Hyundai Tucson pirmiausiai patraukia patraukliu, skulptūrišku ir atletišku išorės dizainu. Iš esmės visureigio stilius yra analogiškas ir net dar gražesnis nei didesniojo brolio Hyundai Santa Fe. Hyundai Tucson dizainas yra geras pavyzdys to, kad norint sukurti išties gražų automobilį nebūtina sukurti kažką labai naujo, tereikia sukurti harmoningų proporcijų ir linijų kėbulą. Naujasis Tucson tapo ilgesnis, platesnis su didesne ratų baze lygininat su pirmtaku. Viduje randame oda aptrauką panelę, kurios dizainas gana kuklus, tačiau labai patogus naudotis. Pavarų perjungimo svirtis patogumo dėlei įkomponuota prie pat vairuotojo kelio, priekinės sėdynės yra šildomos ir vėdinamos, galinės šildomos, o bagažinės dangčio atidarymas yra valdomas automatiškai. Visureigis yra gaminamas su pažangia visų varančiųjų ratų sistema, kur vairuotojas turi galimybę blokuoti diferencialą taip padalindamas galią tarp abiejų tiltų. Tucson taip pat turi Active Cornering Control sistemą, kuri automatiškai siunčia daugiau galios tam ratui, kuris turi geriausią sukibimą su kelio danga ir pristabdo vidinį ratą. Tokiu būdu automobilis turi gerokai geresnį sukibimą posūkiuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2020-05-08
Tucson 2020 1.6 GDI 132 AG mechaninė pavarų dėžė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Net bazinis modelis turi palyginus turtingą komplektaciją. Patogus ir erdvus salonas, užtektinai vietos bagažinėje. Manevringas ir gerai valdomas. 7 metų garantija
Garso izoliacija galėtų būti geresnė. Benzininiam varikliui be turbinos mažoka dinamiškumo.
Patogus, smagus ir gražus automobilis. Patogi vairuotojo sėdynė, sėdim aukštai, visi valdymo prietaisai išdėstyti patogiai, net neįpratus nieko ieškoti nereikia. Minusas tik tas, kad mano variante nesireguliuoja keleivio prie vairuotojo sėdynės aukštis. Pakaba standoka, bet ir gerai, tai ne koks barškutis. Šiek tiek nuvylė garso izoliacija, tikėjausi, kad padangų triukšmo girdėsiu mažiau. Džiugina šildomas vairas, galinio vaizdo kamera, automatinės šviesos, multimedija su Android auto, greičio palaikymo sistema ir dar daug visokių dalykų. Kad vietoje atsarginio rato tik kompresorius su klijais, nieko tokio. Išėmiau po bagažinės dangčiu buvusį plastikinį padėklą, pasirodo kiek ten yra vietos! Laisvai telpa ne tik normalus atsarginis ratas (yra ir tvirtinimo vieta) iš kito sezono komplekto (pirkti nereikia), bet ir dar daug ką galima pasidėti. Nesupratau dar ar gerai yra stop-start sistema. Kartais išjungiu, kartais pamirštu, tai gesina variklį reikia ar nereikia. Bet akumuliatorius AGM, tai tikriausiai atlaikys. Nepatinka, kad norint išjungti, reikia tai daryti po kiekvieno užvedimo. Nesunku automobilį pastatyti, net ir kai mažai vietos, ratai susisuka neblogai, bent jau tikrai geriau negu turėtos Corolla Verso. Padeda parkuojantis ir tai, kad a/m priekis yra aukštai. Anksčiau maniau, kad tai trukdys matomumui, bet yra atvirkščiai. Kai iš vairuotojo vietos matai mašinos kapoto priekinę dalį, nieko neužkliudysi. Matyt dėl to ir nėra priekinių parkavimo daviklių, nors gale jie yra. Žodžiu, smagi mašinytė, nors ir priskiriama visureigiams, bet variantas su tik su priekiniais varomais ratais faktiškai yra ne kas kita kaip puikus universalas. Rekomenduoju, net tiems, kas prisibaimina visureigių ar jų brangios eksploatacijos. Tik reikia pagalvoti dėl variklio. Kadangi dyzelio man nereikėjo, o benzino su turbina nenorėjau beliko tik šis. Variklio 1.6 gdi dinamika galėtų būti geresnė. Kažkaip atrodo, kad varikliukas mėgsta apsukas, nes mažesnėmis apsukomis ir ypač 1-3 pavara, mašina kaip ir bukoka. Gal čia ir pripratimo reikalas, reikia sunkesnės kojos. Kai duodi daugiau gazo, mašina lekia... a/m iš Čekijos atvyko su vasarinėmis Hankook padangomis, teko iš karto pirkti žiemines. Visada naudoju du ratų komplektus, todėl įsigijau žieminius ratus, pirkdamas atskirai originalius lengvo lydinio ratlankius, Dunlop padangas ir originalius ratų slėgio daviklius (viskas 1050 €). Ratus atstovybė sumontavo ir subalansavo nemokamai. Iš karto, pasiėmęs iš salono padariau antikorozinį padengimą su triukšmo izoliacija (472 €) Nuvažiavus 1500 km pakeičiau atstovybėje alyvą ir jos filtrą (80€). Netikiu, kad naujos technologijos tokios tobulos, tad padariau vadinamąjį nulinį TA. Verta pirkti. Geras variantas už gerą kainą su 7 m. garantija.
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-15
Hyundai Tucson 2018 1.6GDI 97kw. Mechan.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, patogumas, erdvumas, manevringumas, kokybė.
Kartais norėtusi daugiau galios lenkimo metu, visgi tik 97kw. Bet kai pripranti kaip reikai su juo "smaugti" viskas ok :)
Labai erdvus automobilio salonas. Nustebino gera surinkimo kokybė, garso izoliacija. Gražus dizainas. Automobilis manevringas ir labai patogus vairuoti. Nors bagažinė viena didžiausių savo klasėjė bet galėtų būti šiek tiek didesnė. Net baziniai modeliai turi neblogą komplektaciją(LED dienos šviesos, jutiminis ekranas + galinio vaizdo kamera, šildomos sedynės, multifunkcinis vairas,6 pav.). Kai teko rinktis tarp kitų šios klasės automobilio Hyundai laimėjo į vienus vartus :) +7 metų garantija irgi džiugina. Kol kas neteko nieko remontuoti. Aptarnavimas apie 130Eur.(Tepalai,filtrai)
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-17
Hyundai Tucson 1.6 neturbininis 97 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai tai, kad 5 metai garantija su neribota rida. Kam tenka daugiau pavažinėt, tai privalumas didelis.
Bagažinės norėtųsi didesnės. Atsarginis ratas būtų geresnis sprendimas nei tie klijai į padangą. Bet turbūt viskas dėl vietos bagažinėje.
Jau 32000 km pravažiuota per 10 mėn. Keisti tik tepalai ir filtrai. Nusiskundimų jokių, patogus, išvaizdus, raudonas mašiniukas. Pakankamai daug vietos keleiviams. Nebeliko to jausmo privažiuojant prie bordiūro, kad užkabinsi su priekiniu buferiu :) Comfort komplektacija, viskas yra ko reikia vairavimui, salone nieko netrūksta. Gal tik ta funkcija, jog bardake yra šaldymas bent jau aš dar nepanaudojau :) Ypatingai padeda įkalnėje apsauga nuo pariedėjimo atgal. Kuro sąnaudos vidurkis apie 9 l benzo. Kolkas viskas idealu kol nauja :) Pirmas aptarnavimas ties 30000 km. Tai gana nepigus 170 eur. už tepalų ir filtrų pakeitimą. Jei didesnis biudžetas, tai imkit automatą ir turbininę su 130 kw. Aišku kaina kitokia :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-12
Tucson 2 CRDi. 2015m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dizainas, garso izoliacija.
Kuro sanaudos kiek didesnes negu nurode gamintojas.
Maloniai nustebino komfortu. Turejom kelione 6000km per 8 dienas, tai nuovargis minimalus. Per du metus dideliu problemu nebuvo, pagal garantija sutvarke pora smulkmenu. Jauciasi kad korejieciai rimtai nusitaike i Crossoveriu olimpa. Rimtas konkurentas elitai. Patogus, tylus ir sakyciau dinamiskas miesto crossoveris. Teko vazineti su KIA Sportage, tai skirtumas didelis Tucso o naudai. Vienintelis, sakyciau neigiamas dalykas, tai kuro sanaudos. 2litru dizeliukas, pagal manuala turetu sunaudoti 6-6,5l, bet realybe deje 7-7,5l Vaziuojam 60% uzmiestyje 40% miesto.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-03
Hyundai Tucson 1.7 CRDi 7DCT 2WD STYLE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didziausias privalumas: isvaizda, kuri tikrai traukia demesi. Manevringa, sport rezimu traukos uztenka per akis.
Kietoka, vaziuojant zvirkeliu ir per duobes. Galetu buti geresne garso izoliacija. Gan painus autopiloto valdymas ir priesrukiniu ijungimas. Nepatogu uzdaryti bagazine - jei masina purvina, nera uz ko paimti bagazine uzdarant.
Automobili turim apie 10 menesiu. Pirkom nauja is salono. Pravaziavom 22 tukstancius km. Style komplektacija turi daug privalumu: sildonos sedynes ir vairas, multimedia su internetu, kamera gale, berankis vairavimas (pagal kelio juostas). Kuro vidurkis apie 7,5l/100km. (Daugiausiai vairuojame mieste). Ilgiausia kelione turejom iki Varsuvos. Tikrai nesigailime sprendimu. Prilyginciau masina BMW x3, Tuscon gal maziau kongorto, bet manau patikimesne ir zinoma pigesne.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Hyundai modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    i10i10
  Maži   AccentAccentAccent  
   Getzi20i20
  Kompaktiniai    ElantraElantraElantraElantra
   i30i30i30
    Ioniq
  Vidutiniai   SonataSonatai40
  Dideli    GrandeurGrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai    GenesisGenesis
   Equus  
  Kupė   CoupeCoupeCoupe  Veloster  
   Genesis Coupe  
  Mini krosoveriai     Kona
  Krosoveriai    Santa FeSanta FeSanta FeSanta Fe
   Tucsonix35Tucson
  Visureigiai    Terracan   
   ix55  
  Mini vienatūriai    Matrixix20  
  Vienatūriai   Trajet   
  Dideli vienatūriai   H-1H-1
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt