2022-01-06 |
Geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Esminiai būtų pravažumas, malonus automato darbas, gražus interjeras, gražus eksterjeras, aukšta prošvaistė, išskirtinai stebina stabilumas, neteko susidurti su elektronikos problemomis ar rimtesniais mechaniniais gedimais.
Tepalus su filtrais šiai mašinai reikia keisti kas 8-10tūkst kilometrų. Daug važiuojančiam žmogui tai užknist gali, nes reikalauja tai laiko. Liga - rūdyja bagažinės gaubtai, valytuvų kojos.
|
Automobilis tikrai geras, atsivariau iš Belgijos prieš 7m 2006m executive 2,5crdi. Grįžome sava eiga, nes savininkas buvo kelios savaitės iki įsigijimo atlikęs pilną aptarnavimą kia centre. Važinėju ja 7 metus, realiai tokių baisių gedimų neturėjau, mašina viršyja lūkesčius lyginant su tuo kokia jos kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-01-07 |
Sorento 2.5 D 4WD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkstas, erdvus ir pakankamai talpus. Malonu sedeti prie varo ilga kelia. Vazdas apinkui gerai matomas. Detales nera brangios.
Kiek daugiau nei kiti automobiliai megsta rudis. Reikalinga pilti ne bet kokius tepalus.
|
Puikus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-11-11 |
KIA SORENTO 2.4 M5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus, pakankamai šiuolaikiškai atrodo, gan patikimas, nemaža prošvaisa, geri stabdžiai, stipri konstrukcija, nebrangi eksploatacija, didelis dėvėtų detalių pasirinkimas (Vilniuje jos brangiausios, kituose miestuose - kainos"paprastesnės").
Kėbulo skardos, rėminio automobilio vairavimas nevisiems gali patikti. Visada skubantiems su 2.4 benzininiu varikliu bus negreitas.
|
2003 metų, parvarytas iš Vokietijos, eksploatuotas LT du su puse metų. Pakankamai tvirtas kaip visureigis su rėmine konstrukcija, MITSUBISHI benzininiu varikliu, pakankamai patikimas, ir jei nenudrengtas variantas, tai ir rankinė pavarų dėžė ir tiltai su reduktorias palyginus patikimi kaip agregatai (rekomenuoju pasirinkti variantą su rankiniu būdu įjungiamu priekiniu tiltu). Mieste jausitės saugiai, niekam netrukdysite eisme ir gan neskubėdami "irsitės" iki numatyto tikslo. 2,4 ltr variklis nėra iš galingų (3,5 ltr smagesnis, bet tik su automatu, ir , kaip taisyklė - iš JAV), tačiau tikrai neatsiliksite, o pagal japonų licenziją pagaminto 103 kw galios variklios konstrukcija pakankamai patikima (jei eksploatuojant ilgainiui pajusite, jog variklis neįprastai virpa prie tuščių apsukų, didelė tikimybė, jog nutrūko balansinio veleno diržas. Jei pasiseks, jis apsivynios tik savo skriemulį, jei ne - numaus/nutrauks pagrindinį diržą ir tada stūmokliai "pabučiuos" vožtuvus...
Salone vietos tikrai pakankamai, mantos tilps daug, viduje garso izoliacija normali, o ergonomika padori. Jei mėgstate žvejoti ar medžioti, protingai vairuojant nesunkia bekele, nusigausite iki reikiamos vietos. Iš esmės tai ekonominis variantas "nemandram", bet tikram visureigiui turėti. Trūkumai: nepatikimi aukštos įtampos laidai ir ritės, kurios yra tik 2, ir aptarnauja iškarto 2 cilindrus. Tad, jei vienas cilindras pradeda "trelinti", keičiasi 1 ritė abiems. Yra neoriginalių variantų, pasikeisti galima ir pačiam. Kitas momentas - aušinimo bakelis ir plastikinis aušinimo sistemos trišakis: bakelis pagamintas ir netinkamos plastmasės, ir po 10 ar 13 metų eksploatacijos pasidaro trapus. Jo atvamzdžius galima nulaužti nuimant ar uždedant žarneles. Tas pats su paminėtu trišakiu - jis suskeldėja ir pradeda leisti antifrizą. Suskeldėjęs trišakis keičiasi tik į originalią detalę. Nestipri vairo kolonėlė bei pagrindinis sankabos cilindras - jei sankabos numintas pėdalas vieną dieną nebeatšoka, teks keisti. Tinka tik originalas, kaina - apie 110 eurų. Siūlau nepatingėti ir pasikeisti salono oro filtrą kainuoja 10 - 15 eurų. Vienose mašinose jis keičiasi pagal jutūbe pateikiamas rekomendacijas, kitose - teks nuimti "bardačioko" dangtį ir tik tuomet prisikasite iki filtro kasetės. Dėl kėbulo - perkant siūlau su magnetu pasitikrinti skardas. Silpnos vietos, kurios jau gali būti užlopytos pardavimui - priekinių durelių kraštai, užpakalinių ratų arkos (LX variante be plastikinių apdailų) ir metalas aplink bagažinės dangčio plastikinę apdailą. Jai pastaroji buvo nuimta ir vėl prisukta stipriai priveržiant - garantuotas bent vienas įlinkis o ilgainiui ir korozijos židinys. Aplamai paėmus, modeliams iki 2007 metų skarda buvo vidutinės kokybės, modeliuose nuo 2007 iki 2009 - pakankamai geros kokybės. Beje, 2.4 variklis "draugauja" su 4-os kartos dujine įranga, ir jei viskas tinkamai sumontuota - galios neprarandama, o dujų išeiga - apie 14 ltr mieste. Tačiau tokiu atveju gali išdegti katalizatorius ir sumažėja aukštos įtampos detalių - žvakių ir laidų resursas. 17 colių ratlankai tinka nuo SUZUKI GRAND VITARA ir "feisliftinginio" Sorento, jei norėsite gražesnių. Remontui daug neišleisite, jei pavyks įsigyti "neužmuštą" variantą. Vokietijoje galima rasti benzininį variantą su nedidele rida, aptarnavimais ir t.t. Šis SORENTO modelis įrodo, jog korėjietiški automobiliai kokybe vejasi vokiškus ir japoniškus analogiškus modelius. Sekanti karta (nuo 2009 metų) šį faktą tik patvirtina (deja, tai jau berėminės konstrukcijos). Dėvėtų kainos padorios, truputį investavus turėsite pakankamai patikimą automobilį su rėmine konstrukcija, su jos pliusais ir minusais. Tai ne X5, ML ar "kukurūzeris, tačiau perkant - sumokėsite mažiau, važiuosite oriai, nes žinosite, jog remontui ir detalėms išleisite mažiau. Nuvertėjimas - yra, bet tikrai ne prancūziškas ar itališkas... Skirti laiko gero varianto paieškai, pasitikrinti kėbulo skardas ir rėmo geometriją. Rekomenduoju pasidaryti antikorozInę apsaugą, taupiems - investuoti į dujinę įrangą. Tik įsigijus patariu pasikeisti skirstymo ir balansinio veleno diržus, įtempėją, atkreipti dėmesį į stabdžių diskus su kaladėlėmis, rankinį stabdį, atnaujinti visus darbinius skysčius. Šis automobilis mėgsta rūpestingą savininką ir tinkamą priežiūrą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-03-21 |
Kia Sorento 2.5CRDI 103Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, pakaba, ekonomiskas
4x4 pavara neefektyvi, galines arkos megsta ruda spalva
|
Automobilis patikimas darbinis arklys.
Komforto ne per daugiausia bet tiems kurie vertina patikimuma ir del to gali paaukoti siek tiek komforto manau tikrai tiks.
Didelis privalumas- sio automobilio pravazumas, bei ipatingai paprasta vaziuokle. Jeigu pamenate kai visi gyere 4 Golfo vaziuokles tais laikais kai 4 Golfas buvo populiarus automobilis, paprastumu galiu pasakyti Kia Sorento vaziuokle labai panasi.
Tvarkyti automobili nesudetinga paciam pradedant nuo salone esanciu daliu baigiant vaziuokle ir varikliu, visur islaikytas "keep it simple" principas ir vietoje imantriu varstu (kurie atsukami tik servisuose) imantriu borto kompiuteriu viskas padaryta taip kad gali susitvarkyti pats, turedamas basic irankius ir basic zinias.
Didziausias automobilio minusas 4x4 pavara. Mano turimas turi TOD versija (torque on demand) 4 isijungia tada kai kompiuteris mano kad to reikia. Kompiuteris stebi galines asies ratu apsisukimus ir lygina su priekines asies rato sukiais. Visa tai fiksuoja tie patys ABS davikliai. Esant neatitikimams tarp priekines/galines asiu, ijungiama 4x4 pavara. Problema ta kad naudojant toki principa begeleje daznai galima prisizaisti, t.y. 4x4 aktyvuojasi per velai, kai automobilis jau griovyje arba gilioje duobeje kur net 4x4 nepagelbeja. Iseitis paprasta, galima rasti manualu kaip aktyvuoti 4x4 tada kada to reikia. Dazniausiai pastatomas atskiras mygtukas kontorliuoti tiltus.
Ai ir dar, perkantys atkrepkite demesi i priekini kardana, jeigu jie is vienos puses tvirtinasi su slicais o kitoje puseje eina tokia kaip granatos guma, siulyciau toki keisti i kardana kuris ejo nuo 2006metu, ten jis sutvirtintas ir tikrai nesukels jokiu bedu ateityje. Mano minetas kardanas su "granatiniu" itvirtinimu prie dideliu perkrovu istruksta ir isdrasko viska, tame tarpe ir razdatke.
Tikrai nebrangu, dalys pigios rasti nesudetinga.
Pirkau uz 3500 po dvieju metu pardaviau uz 3000.
Didziausia problema buvo galiniu arku rudijimas, pardaviau netvarkyta.. :)
Kad isvengti problemu ateityje patikrikite koks kardanas stovi priekyje, turi buti su slicais is abieju pusiu.
Jei perkate 2003-2005 metu Kia, ir arkos nesupuvusios jos tikrai bus tvarkytos. Rekomenduoju geriau pirkti ir susitvarkyti kaip priklauso paciam, nes perekupai padaro taip kad laiko vos pora men...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
badutis | 2015-08-16 |
Pigus, gražus, patikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
solidus, patikimas, pigus remontas
ko gero tik rudys
|
Kaip už prašoma rinkos kaina, labai gerai atrodantis visureigis. Svarbu paminėti, kad šis visureigis yra rėminis, tačiau iš išvaizdos atrodo labiau "parketinis", tad nusipirkus ir pavazinejus tikrai nustebins jo pravažumo galimybės. Jeigu lyginti su jo nurodomais konkurentais Hyundai Terracan, Nissan Terrano, tai šis visureigis atrodo žymiai gražesnis ir šiuolaikiškesnis, bei dėl savo trumpesnės bazės pravažumas geresnis. Su Huyundai Santa Fe ir Tucson, jo lyginti negalima, kadangi jie jau parketiniai, o ir patikumumu smarkiai nusileidžia, kadangi jų labai lepūs varikliai.
Vidaus interjeras žinant, kad tai visureigis tikrai dailus ir gerai pragalvotas.
Problema, rudys ant arkų ir kiek girdėjau iš kitų būna ant galinio dangčio (pas mane neišlindo).
Pas mane 2,5 CRDi, pirkdamas žinojau, kad kažkas blogai su varikliu. Paspaudus stipriau gazą užgesdavo. Pradėjau nuo dyzelistų. Pasirodo tik vienas purkštukas veikė kažkiek panašiai į tinkamai, visi kiti buvo mirę. Tvarkiau Auturoje po trijų metų arba 160'000 km jokių problemų nebuvo, kompas klaidų nerodė, jokių nusiskundimų nebuvo. Dyzeli piliau tik degalinėse! Meistrai sakė, kad purkštukai labai lepus kanistriniam kurui. Kadangi su ja nuvažiau daugiau nei kad ji buvo nuvažiavusi kai ją paėmiau nuo nulio, manau meistrai sakė tiesą.
Pas mane mechaninė dėžė, kiek teko susidurti su vėliau. Tai daug kas sakė, kad
Variklyje grandinė, tad nei nusipirkus, nei ekspoaltacijos metu pagrindinio diržo keisti nereikėjo, kiek teko domėtis grandinės tarnavimas jeigu tinkami ir laiku keičiami tepalai iki 500k km. Nuo 2005 m. berods (nesunkiai galima sužinoti pas auto dalių pardavėjus) variklis tas pats, tik pradėjo dėti diržus, tad dasideda papildomų eksploatacinių kaštų.
Tepalus piliau tik 5W40 sintetinius, taip kaip parašyta knygutėje. Apskritai viską keičiau taip kaip parašyta instrukcijoje. Pirkau su 140k km rida, kadangi visą laiką Lietuvoje eksplotuotas nesunkiai galima ridos realumą pasitikrinti www.transeksta.lt, t.y. kokia per kiekvieną techninę apžiūrą buvo rida. Pardaviau 300k km. Prikau už 16k Lt, pardaviau už 4k eur. (13'800 Lt), nuvertėjimas per du metus 2200 Lt.
Nusipirkus nuvežiau sutvarkyti arkučių kantelius pas meistrus kuriems rankos auga iš teisingos vietos, tai padarė gerai ir po trijų metų pardavinėjant nė viena rudelė išlindusi nebuvo. Kainavo jei gerai pamenu 700 Lt.
Tvarkiau purkštukus - 1800 Lt, bet ir pirkau auto su defektu, už 1500 lt mažesnę nei rinkos kaina. Tad galima sakyti remontas man beveik nekainavo.
Pirmą važiuklės remontuką teko daryti po beveik 100k km, nepamenu kas tiksliai buvo, kažkurie salentblokai išsidėvėję. Remontas kainavo 430 Lt.
Nusipirkus neužilgo pagal ekspolatacijos vadovą (ties 160k km) reikėjo keisti tepalus, razdatkeje, ir galiniame reduktoriuje. Visi tepalai 70 lt pakeitimas 30 Lt.
Visi filtrai (kuro, tepalo, oro) - nekainuoja 100 lt.
Labai labai pigiai remontuojamas automobilis. Pasitikrinti pas elektriką, kad nebūtų problemų su kuro sistema.
rinktis 2,5 CRDi+mechanika, geriausias tarnavimo ilgaamžiškumas plius ekonomija
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vaidas | 2011-03-10 |
Grzus,pigus patikimas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas,patikimumas,salonas
Variklis,kebulas
|
na automobilis kaip uz tokia kaina gan graziai atrodo, galima vaziuot kiauniu kabint :) del dizaino neprikibsi.Salonas neblogas ,gan patogus,vietos pakankamai.Problema - lengvai rudyja,kai turejau masinai tebuvo 4 metai ir ant bagazines dangcio jau atsirado rudys tai perdaze pagal garantija. Patarimas tik neimkite 2.5 dyzelio automato,variklis smaaaarkiai per silpnas tokiai masei,ir kai vaziuoji is vietos tai zviegia kaip pjaunama kiaule, o dyzelio ede gal 14 litru kai pardavinejau rida buvo apie 180000 tai manau jau to variklio cia riba yra..... Na nuverteja reikia manyt kaip kia tai gan greit.2005 buvo pirktas ir salono uz kokia 84000 atrodo i pardaviau 2009 gavau tik 33000.Detales visos seip proto ribose kainos,tas pats kas 5 tukui bmw sedanui. Ziureti kebula,imti su galingu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
andzej | 2011-03-07 |
55000 arba 10 men. ekspluatacijos Lietuvoje
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
neblogas pravazumas , solidziai atrodo , paprastas remonte ir ekspluatojant
nera asiu blokiruotes , ir nepaterciau imti automobili be ESP
|
2.5 CRDI 2002 metu su pacia prasta komlektacija skirta europos rinkai. 103 kw Dugiausiai Lietuvoj ir po europa 10-15 kkm nepaterciau imti automobili be ESP
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Lauras | 2009-11-04 |
Dzipukas nenorintiems issiskirti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus, labai komfortiskas, malonus vaziuoti. Geresnis nei galima buvo tiketis. Turi gera irangos sarasa. Galingas variklis.
Megsta rudyti, mazoka vietos viduje. Dyzelinis variklis visgi kur kas labiau tinka tokiam automobiliui. Savo interjeru negali prilygti kitiems panasiems tokiu metu automobiliams.
|
Ka gi pirkau Sorento is JAV pardavimui. Vazineju siuo automobiliuku ir esu tikrai nustebes. Automobilis 2005 metu, taigi nera labai senas, kad butu moraliskai pasenes, taciau Kia marke, o ir pats automobilio dizainas is pat pradziu siulo nesitiketi siurprizu. Taciau automobilis labai gerai nuteikia, ypac vaziuojant su juo. Jauciasi, kad automobilis ne parketinis visureigis, o ir lygiuojasi i MB ML arba BMW X5 lygi. Tai labai tylus automobilis - gera garso izoliacija, mazai garso is aplinkos. Pakaba veikia tikrai komfortiskai, minkstai, todel automobilis yra labai malonus vaziuoti. Lipant i automobili pastebimas labai aukstas slenkstis, todel nors sedima labau aukstai, taciau sedesenos poza lygiai kaip bet kuriame lengvajame automobilyje. Vaziuoja praktiskai kaip lengvasis automobilis, stovi ant kelio tikrai stabiliai ir didinant greiti stabilumas tik gereja, aisku iki tam tikros ribos. Salonas rusvas - kaip ir daugelio amerikietisku automobiliu. Plastikas minkstas ir gana kokybiskas, ypac turint omenyje, kad cia Kia (aisku panasiems europietiskiems automobiliams jis stipriai nusileidzia). Siaip jau didele erdve automobilis pasigirti negali, ant galiniu sedyniu ankstoka jeigu priekyje sedi aukstesnis zmogus. Kebulas kogero megsta rudyti, nes yra rudziu spuogu ant galinio dangcio, galiniu ratu arku, tose vietose kurias dengia plastikine kebulo apdaila - sios vietos turbut linkusios laikyti purva ir dregme. Sorento turi visu ratu nuolatine pavara, kuri veikia prie visu greiciu. Nezinau kaip paskirsto galia, lygtais yra nekintamas paskirstymas tarp abieju asiu. Pravazumo savybiu netikrinau - i rimtesni liuna nelindau. Variklis 3.5 litro V6 benzinas, AIsku, kad motoras veikia maloniai tolygiai, galios turi tikrai sociai. Grubias visureigio padangas galima prasukti ir su automatine pavaru deze. O stovint ant laisvos pavaros ir paspaudus gaza iki galio varikliukas net supurto automobili. Galios jis turi solidziai, sauna is vietos labai gerai, o benzina ryja kulturingai - apie 14-15l/100 km vid. Pavaru deze, be abejo, automatas, veikia gerai.
Neturiu isivaizdavimo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|