Markės
1038 iš 1939
Mazda 3 (BK) 2003 - 2009
Mazda 3, (BK) 2003 - 2009
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.313% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mazda3 pristatytas 2003 metais pakeitė ilgai gamintą Mazda 323 modelį. Automobilis gaminamas ant Ford pasaulinės C1 platformos, kuria dalijasi su Ford Focus, Volvo S40 ir gaminamas ketverių durų sedano arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Mazda3 buvo puikiai sutiktas tiek spaudos atstovų, tiek pirkėjų. Priekinėje pakaboje naudojamas MacPherson tipas, o galinėje – daugiasvirtė. Galingiausia versija Europoje vadinama Mazda3 MPS (Mazda Performance Series) ir turi 2.3 L DISI Turbo 4 cilindrų variklį su 6 greičių mechanine pavarų dėže. Maksimali šio variklio galia - 191 kW (260 AG) esant 5500 min apsukų, o maksimalus sukimo momentas 380 Nm pasiekiamas prie itin žemų 3000 min apsukų. Tai reiškia, kad variklis akimirksniu reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą. Mazda3 MPS iki 100 km/val. įsibėgėja per neįtikėtinai trumpą laiką – 6.1 sek., o elektroniškai ribojamas maksimalus greitis siekia 250 km/val. Mazda3 MPS yra vienas galingiausių priekiniais ratais varomų automobilių pasaulyje. Egzistuoja daugybė Mazda3 MPS skirtumų nuo įprasto modelio. Lyginant su standartine Mazda3, MPS versijoje yra sumontuotos standesnės spyruoklės ir stambesnis stabilizatorius bei geresnių charakteristikų amortizatoriai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
2017-06-30
Mazda 3 (2007, 1.6 benzinas, 176000km rida, beveik 2 metai seimoje)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus dizainas, ganetinai taupus, geras matomumas ir valdymas, patikimas auto, ESP ir ABS, grandine (nereikia kesiti dirzo perkant)
Kieta pakaba, bloga garso izoliacija, 5-kiu begiu greiciu deze, linkes rudyti.
Atsiliepimo data 30.06.2017 (2007, 1.6 benzinas, 176000km rida, beveik 2 metai seimoje) Automobilis eksplotuojamas UK,pirktas su rida 149000km su pilna mazdos elektronine serviso istorija, du seimininkai. Patikimas automobilis, sportiskas ir malonus vairuoti, taciau begalo kieta pakaba, didesnius nelygumus masina tiesiog prasoka, 5-ta begy galima drasiai jungt nuo 60km/h ir vaziuot iki begalybes, vaziuojant 100km/h greiciu apsukos siekia 3000. kiekviena diena eksplotuojamas apie 45km vaziuoti i darba ir atgal misriam kely, kuro sunaudojimas apie 8l/100km. Jau nusipirkus auto pastebejau jog sankaba labai kieta, reikia pergazuoti norint pajudet is vietos, vietomis pasirode mazytes rudys ant kapoto, stogo (2-4mm skersmens), pirmas ir antras begis pakankamai garsus, ziema pirma karta tik uzvedus automobili labai keistas garsas sklinda is paneles (vasara pradingsta). Siais metais pradejo neveikti kondicionierius, nesuku del to galvos nes planuoju isigyti kita auto. Is minusu dar pamineciau jog truksta galios ypac 4-5 begiais, bet cia jau kiekvieno zmogaus pasirinkimas. Per visa eksplotacijos perioda investicijos: Tepalai keisti kas 9000km (pas drauga garaze :)) Kaire vairo trauke (kuria vel reikia keist nes guma sutrukus) Privirintas duslintuvas (smulkus gedimas) Generatoriaus dirzelis Abi priekines padangos (pasikeiciau del saugumo nors dar galima vazineti) Nors minusu yra nemazai ir automobilis nera labai konfortiskas, bet as vistiek rekomenduociau mazda 3 benzina kaip varianta. Gerai patikrinti vairo kolonele ir vaziuokle, pakaitinus varikli paziureti ar nera pasaliniu vibraciju ir ar nera pasaliniu garsu vaziuojant ypac mazesniais begiais,
Pilnas atsiliepimas...
Audronijus | 2015-09-24
Mazda 3, 2006, 1.6CD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda.
Rūdys, garso izoliacija, abejotina dyzelio ekonomija, brangu taisyt.
Vienintelis šio automobilio privalumas - išvaizda, daugiau kažko ypatingo kaip ir nėra. Viduj atrodo pakankamai stilingai, bent jau mano akiai, bet panaudotos gana pigios medžiagos. Prasta garso izoliacija ir dyzelinis variklis sudaro visiško barškalo įspūdį. Persėdus iš valdiškos mašinos, pirmas 15 minučių būna labai liūdna, bet paskui priprantama :) Neblogą įspūdį paliko garso sistema - 6 CD changeris su MP3 ir visai pusėtinos kolonėlės (ne BOSE), kaip 2006m mašinoj, tai jau neblogai. Sėdynės pasirodė nepatogios, vairavimo komfortas irgi kažkoks pusėtinas. Borto kompas pasirodė igi labai šiaip sau - labai dideli nuokrypiai nuo teisybės, tiek rodant kuro sanaudas, tiek ir prognozuojamą nuvažiuot atstumą (kiek teko matyt VW ir BMW, tai tokių vėjų nerodydavo). Aišku grožis šios mašinos irgi labai laikinas, nes greitai ir gausiai rūdija, originalūs ratlankiai linkę apsilupinėti. 1,6 dyzelis 80kw. Pakankamai dinamiškas ir galingas kaip tokio dydžio mašinai, nevartojant ralio tablečių ir nesidrąskant tai pilnai užtenka. Realios vidutinės kuro sanaudos - 6,2l/100km (kažkokio kosmoso tikrai nėra, turint galvoj, kad benzininiai japoniškų variklių analogai yra tikrai gana ekonomiški). Pirkau su 100.000km rida (visai gali būti ir teisinga) ir galimai suremontuota po autoįvykio, kilmės šalis - Italija. Dabar važinėju jau ketvirtus metus ir esu prisukęs virš 50.000km. Per pirmą pusmetį nuo pirkimo iš einamų dalykų pasikeičiau visus amortizatorius, akumuliatorių. Ne už ilgo pradėjo braškėt granata, teko ieškot per šrotus po visą Lietuvą, nes keičiasi iš karto visas mazgas (pusašis su dviem granatom), naujos detalės būtų kainavę ~2700Lt 2012-ais metais, na bet po to važiuoklė kažkokių ypatingų problemų nesukėlė. Dar per tuos metus teko pasikeisti oro srauto matuoklę, išsioperuoti DPF'ą (mat važinėju daugiausia mieste ir trumpais atstumais), restaruoti turbiną (~300eur), keisti diodų plokštę, sandarinti purkštukus, pasikeisti škyvą (ir jo gedimo pasekoje sulaužytą įtempėją). Šiaip tai reguliariai išlenda koks nors galas, kurį dažniausiai nepigu būna susitvarkyt. Taigi, ekploatavimo prasme automobilis nėra iš pigiųjų, nors kuro sanaudos ir yra gana džiugios (ypač kuro kainoms esant Pilnas atsiliepimas...
Jolita | 2015-06-10
Mazda 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, talpus
Rūdys
Pirktas prieš nepilnus metus. Smagus automobilis, bet kaip ir daugelis dėvėtų auto turi savų problemų. Teko keist generatoriaus diržą ir diržo įtempėją, vairo traukę. Toks automobilis tinkamas kasdien nedidelius atstumus nuvažiuojantiems žmonėms. Variklis 1.6 benzinas, 77 kw. Jei reikia kažkur staigiai prašokt, tai sunkoka, nes lėtai įsibėgėja. Įsivažiavęs traukia gerai, į kalniukus lipa irgi be problemų. Nuvertėjo nežymiai. Išlaikyt brangoka, per 10 eksploatacijos mėnesių nenumatytas remontas ir einamosios detalės kainavo apie 500 Eur.
Pilnas atsiliepimas...
mm | 2014-01-15
MPS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, grazus
Vaziuokle, nuvertejimas, rudys, brangi eksplotacija
Automobilis isputingai greitas lyginant su savo konkurentu golf gti, greicio atzvilgiu nera ko lyginti.Tokio zodzio kaip komfortas ir ekonomija siame automobilyje nerasite - vaziuokle kieta kaip vezimo, o ekonomija pasibaigia ivaziavus i miesta ar paspaudus daugiau nei 150km/h. 2.3 TURBO pasakyciau kad labai geras variklis, galios turi tikrai daug kurios kaip priekiniais varanciam automobiliui dar sakyciau ir per daug ( galejo gaminti 4x4 kaip mazda 6 mps) taciau yra beda su turbinom, kurios megsta nebeveikti, dar viena beda su turbinom jog megsta leisti tepala del ko atsiranda melsvu dumu, tai nerimtas gedimas bet sutvarkius gan daznai pasikartoja. Eksplotacija kaip sportines masinos ganetinai brangi, tepalai rekomenduojama keisti kas 7-10tukst jei vazinejama didesniais greiciais, aisku diskai, kaladeles kaip sportiniu automobilio issiskiria savo kainom. Nuvertejimas ganetinai didelis per pirmus metus perkant nauja, poto auto kaina krenta priklausomai nuo eksplotavimo Lietuvoje vazinetus auto gerai patikrinti del rudziu, nes ir keliu metu masina jau buna su nemazais korozijos zidiniais ant dugno,patikrinti automobilio aptarnavimu istorija. Vengti tokiu auto su dujomis.
Pilnas atsiliepimas...
Carppuzis | 2011-01-09
Mazda 3 puikus pasirinkimas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, greitas, patikimas, saugus.
Garso izoliacija.
Automobili parsivariau is Amerikos, nors ir daugelis buvo pries "amerikonus". Parsivariau mazda beveik nauja, su minimalia rida. Su automobiliu vazynejau labai daug, teko vykti ir i ilgesnes keliones po Europa. Visas keliones atlaike be priekaistu. Kelionej vaziavome keturiese tad gale dviems sedintiems vietos uzteko. Taciau bagazines erdves visoms keliones "smutkems" :) nepakako, todel kai kuriuos daiktus teko pasiimti i salona. Na o kalbant apie masinos gedimus tai kaip ir kiti mazdos3 komentaroriai rase apie starterio problemas, tai as galiu patvirtint ir man buvo tokios problemos. Nors man nutiko tik vos 2 kartus, bet del sio gedimo nieko nekeiciau, pastovejus viena diena ji vel pradejo vaziuoti. 2.3 Benzinas/dujos, 162AG, 121KW. Automobilis nors ir automatas dar plius idetos dujos, taciau eina labai gerai. Nors variklis ir nemazas, bet isidejus dujas gali vazyneti pakankamai pigiai apie 10 ar 11l. /100km duju. Na, o benzino ima nemazai, tad stengiuosi su juo kuo maziau vaziuoti. :). Nesijaucia begiu persijungimas. Variklis dirba tyliai. Vazynejau su Mazda 2 metus ir per ta laika pakeiciau tik viena amortizatoriu ir tai tik del to, kad teko vezioti daug sunkiu kroviniu. Amortizatorius kainavo apie 150lt. Automobili kaip ir minejau pirkau is Amerikos, su nedideliu dauzimu. Masina pardaviau uz tokia pacia kaina kiek ir buvau mokejes. Manau pardaviau paciu laikus, nes isejo naujas mazda3 modelis ir kaina turetu labai greitu kristi. Mano automobilis buvo beveik naujas tad nesusiduriau su didesnem problemom. Tad nelabai galiu ka ir patarti, gal tik pasidometi daugiau tomis starterio probemomis.
Pilnas atsiliepimas...
jurate | 2010-05-28
mazda 3 turi ir problemu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puiki isvaizda
starteris
mazda3 grazi patogi masinyte,bet turi problema su starteriu,nepaduoda garso signalo,tai gan didele problema,nes nezinai ar uzsives variklis ar ne,ir tai daugumos mazda3 problema,po 1val.ar 2val.ji vel uzsiveda 1.6 benzinas
Pilnas atsiliepimas...
Olegas | 2009-02-23
Mazda 3 vienas geriausiu pasirinkimu, jei neziuresi i kai kuriuos tukumus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai – labai praktiskas automobilis. Patogus, praktiskas, labai patikimas. Svarbiausia – jis kainuoja pigiau uz daugeli konkurentu. Be to tai gan patrauklaus dizaino automobilis – idealus variantas jaunai seimai arba puikus darbo automobilis. Ne veltui
Prastos kokybes plastikas, kietoka pakaba. Bendras pojutis, kad tai ekonomines klases automobilis.
Tai labai neblogas automobilis, taciau ne be trukumu. Pirmiausia – tai gan patrauklus automobilis su graziu dinamisku dizainu. Atsisedus krenta i akis gana grazi panele, viskas isties patogu, iprasta ir po ranka. Taciau visur naudojamas pigus plastikas – jie daznai buna paprastas kietas plastikas. Susidaro gan pigoko automobilio ispudis. Raudonai apsviesti rodmenys yra ryskus ir mano galva truputi nerimti. Vairas patogus ir smagus, sedynes neblogos, sedesena auksta. Valdau toki automobili darbe ir tenka nemazai vazineti – nepatinka man jo pakaba. Ji yra truputi per kieta kasdieniniam vazinejimui, aisku automobilis gerai laiko kelia. Is principo tai patogus automobilis, talpus – gale sedintiems vietos pilna, bagazo skyrius didelis. Labai svarbu tai, kad automobilis nelinkes gedimams. Tikrai kol kas nepavede, rimtu gedimu nebuvo, veikia labai puikiai. Teko keleta kartu paremontuoti pakaba, taciau cia kainos yra standartines (aisku jei neremontuosi Vista centruose). 1.6 benzininis variklis yra kaip tik toks kokio ir tikiesi. Nera kazkoks ispudingai galingas, bet ir silpnu nepavadinsi. Vaziuoja taip kaip privlo ir tai yra gerai. Ekonomija taip pat normali – apie 8 litrus vidutiniskai. Manau tai yra normalu.
Pilnas atsiliepimas...
Eserys | 2008-09-01
Mazda 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
automobilis ekonomines klases. automobilio vidaus apdaila vidutine. po kapotu ne variklis, o "bomba". tikrai ispudingas jausmas kai zinai jog tai tik 1.6 dyzeliukas. 1.6 MZ-CD (81kW) Tepalai ir filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Dideli visureigiai     CX-80
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt