Markės
880 iš 1624
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Pastaruoju metu atsirandant vis daugiau “naujos kartos” automobilių t.y. elektromobilių pastebime gamintojų žaidimą su jų pavadinimais. Vieni gamintojai elektromobilius pristato kaip naują savo gamos liniją (pvz. Mercedes „EQ“, Volkswagen „ID“, BMW „i“), o kiti į pagalbą pasitelkia sunkiają artileriją ir savo elektromobilius pavadina žinomiausiais vardais - tarkim Ford išleidžia naują „Mustangą“ pavadinimu Ford Mustang Mach-E, kuris bus visiškai nepanašus į mums įprastą „musclecar‘ą“, o Mazda tokiam tikslui pasitelkė „MX“ pavadinimą, kuris žinoma neturės nieko bendro su nedidukais sportiškais kupė ar kabrioletais. Elektromobilis Mazda MX-30 yra krosoveris sukurtas ant panašaus dydžio Mazda CX-30 krosoverio bazės. Kiek neįprasta, bet labai patraukli MX-30 išvaizda išsiskiria neįprastomis linijomis bei skirtingų spalvų kėbulo zonomis. Nuožulni galinė dalis sako, kad stilius, o ne praktiškumas bus stiprioji MX-30 pusė. Tai patvirtina ir nedidelės šoninės galinės durys atsidarančios priešinga judėjimui kryptimi – čia vidurinių statramsčių nėra, todėl vidinė erdvė atrodo neįprastai. Analogiškas sprendimas buvo panaudotas rotorinį variklį turėjusiame sportiniame automobilyje Mazda RX-8, taip pat ir elektriniame BMW i3. Mazda elektromobilis turi palyginti nedidelę 35,5 kWh bateriją, sugeneruojančią 141 AG galią, kuri MX-30 su vienu įkrovimu leis įveikti 210 km atstumą. Tai nedidelis atstumas, tačiau to turėtų pakakti miesto salygomis, kadangi daugelis žmonių per dieną nuvažiuoja vos apie 30 km. Be to sumontuoti nedidelę bateriją yra ekologiškesnis sprendimas, nes automobiliui baigus eksploatacijos laiką teks perdirbti mažesnę bateriją, o tai yra mažesnės sąnaudos. Žinoma mažesnę bateriją teks dažniau krauti – tikėkimės nedidelis nepatogumas vardan motinos gamtos. Panašius duomenis turi ir mažasis Honda e elektromobilis, o panašaus dydžio bet gerokai brangesnis Polestar 2 turi net 78 kWh talpos akumuliatorių, kurio įkrovos pakaks net 500 km atstumui įveikti. Mazda teigia, kad kiek vėliau pasirodys ir šiek tiek brangesnė MX-30 versija su papildomu rotoriniu varikliu. Jis nesuks ratų, o veiks kaip itin tylus generatorius ilgoms kelionėms. Be to rotorinio variklio privalumas tas, kad jis gali deginti praktiškai bet kokius degalus - jį galima pritaikyti ir suskystintoms dujoms ar net vandenilio kurui. Vairavimo malonumas yra esminė visų automobilių „Mazda“ ypatybė, ją akcentuoja ir pats gamintojas. Tad žadama, kad automobilis bus puikiai valdomas, o salone Mazda inžinieriai įtaisė elektroninę garso sistemą, imituojančią vidaus degimo variklio skleidžiamą garsą. Labai įdomus sprendimas, kuris galbūt palengvins intuityviai suprasti automobilio elgseną kelyje, o jei ir nepadės tai bus smagus įrenginys kai pasirinksite Porsche 911 arba Lamborghini Huracan skleidžiamą garsą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   121    
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F   
  Vidutiniai   Xedos 6   
  626626666
  Dideli   Xedos 9   
  Kupė   MX-3    
  MX-6    
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
    MX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute  
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy   
  Vienatūriai    55 
  Dideli vienatūriai   MPV   
  Sportiniai   RX-7RX-8  
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt