Markės
1069 iš 1939
Mazda MX-5 (NC) 2005 - 2015
Mazda MX-5, (NC) 2005 - 2015
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 1
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)55% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Geras kokybės ir kainos santykis
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė
  • Sunku išlipti ir įlipti
  • Nepraktiškas
"Automobilis gali būti komplektuojamas ir su šešių pavarų automatine greičių dėže su perjungimo svirtelėmis už vairo"
Lengviausias būdas atskirti trečios kartos MX-5 yra didžiulės ratų arkos. Naujasis Mazda MX-5 sukurtas remiantis ankstesniųjų kartų patirtimi. Automobilio dizainas buvo kuriamas labai apdairiai, derinant senas tradicijas ir modernumą. Automobilis tapo dar didesnis, dabar jis turi dar daugiau įrangos bei traukos ir stabilumo kontrolės sistemas. Tačiau svoris buvo taupomas kiekvienoje automobilio detalėje. Pakaba pakeista – priekyje skersinės svirtys, gale – daugiasvirtė. Galingiausias variklis yra 16 vožtuvų 2.0 L I4 su 166 AG (124 kW) galia ir 190 Nm sukimo momentu. Nuo 0-100 km/h automobilis pagreitėja per 7.9 s. Automobilis gali būti komplektuojamas ir su šešių pavarų automatine greičių dėže su perjungimo svirtelėmis už vairo. Galiniai varomi ratai ir idealus 50:50 automobilio masės paskirstymas suteikia smagius pojūčius už vairo – tai kuo garsėja šis kabrioletas. 2006 metais Mazda pristatė ir kabrioleto versiją su kietu stogu, susidedančiu iš trijų dalių. Šis automobilis pasunkėjo 36 kg.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai geriausias 2005/2006 metų Japonijos, bei 2005 metų Australijos automobilis.

Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą lenktynių seriją:


Keletas įdomių šios MX-5 versijų:



GT270 (NC3)


"Black & Matte" (NC2)


Roadster "Hamaki"


Roadster-Coupe "Kendo" (NC2)

Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
Jonas | 2021-08-25
Neuniversali mašina ir ne kiekvienai dienai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Lengvas, greitas, patikimas, sportiškas, smagus, garsus
Beveik nėra - salonas paprastas, variklis galėtų būti galingesnis
Prieš pirkdamas pagalvojau, kad automobilis vasarai, bet tai buvo klaida! Kai oro temp pakyla virš 25 ir šviečiant ryškiai saulei, juodas automobilio salonas su atviru stogu įkaista labai stipriai. Taip pat stipri šiluma sklinda iš variklio dugno. O jei esate įstrigęs spūstyje - jausmas, kaip sėdėtumėt keptuvėje. Pakėlus stogą ir įjungus oro kondicionierių, viskas išsisprendžia. Idealiausios salygos automobilyje kai yra debesuota ir 18–20 laipsnių temperatūra. Pečiukas šildo saloną, galva kyšo keik virš stiklo - grynas oras ir jausmas nepaprastai malonūs. Jei esi aukštesnis nei 185 cm - tau tai negalios :D Maniau, kad važiuojant greitkeliu bus labai smagu. Didelė klaida! Automobilis važiuoja puikiai ir fantastiškai driftuoja. Tai tikras sportinis automobilis nors ir kuklus. Pagreitis iki 100 km/h - 7,9 S. Galinėje dalyje yra difuzorius. Vairas kietas, pedalai taip pat. Bėgių rankena taip pat yra gana konkreti. Trumpai tariant, mašina gana vyriška. Kita vertus - labai paklusni ir nepaprastai vikri. Pakaba nors ir sportiška, bet nuspėjama. Užmiesty pasirodo, kad vairuoti Mazda be stogo yra labai nepatogu važiuojant greičiau nei 80 km. Iki 80 salone beveik nepučia vėjas ir nėra triukšmo, po to prasideda. Virš 130 – reikia dėtis kepurę, kaip pirmojo pasaulinio karo lakūnas :D Anksčiau nesupratau, kodėl žmonės šiais automobiliais visada važiuoja su akiniais nuo saulės net kai nėra saulės, net tamsoje. Gaunasi taip - vairuotojas sėdi beveik ant asfalto, galinio lango nėra, nėra stogo. Iš užpakalio privažiavusi mašina švies tiesiai į visus veidrodėlius :) Žodžiu, pirštinių skyriuje visada vežiojuosi kepuraitę ir akinius. Abu jie turi būti įtraukti į standartinę MX5 įrangą :D Tolimoms išvykoms ši mašina visiškai netinka. Ne todėl, kad nėra bagažinės. Ji yra ir nebloga - skirtingai nei kokio MB SL, stogas suvažiuoja už sėdynių, o ne į bagažinę. Ir labai greitai - per 10 sekundžių. Problema yra triukšmas, ypač uždarius stogą. Žinoma, problemą sprendžia standus aliuminio stogas, patogus nuo lietaus ir sniego. Tačiau lyjant lietui šiuo automobiliu važiuoja tik tie kurie neturi kito. Audio aparatūra tikrai nebloga - Bose su daugybe garsiakalbių. Salono kokybė paprasta - plastikas visur kietas. Sėdynės pas mane aptrauktos oda, tačiau tai prabangos nesuteikia :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Dideli visureigiai     CX-80
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt