Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo

"Vairuoti senąjį Mercedes-Benz AMG GT buvo iššūkis - teko būti itin precižiškam su akseleratoriaus pedalu posūkiuose, kad neužmesti per stipriai galo. Dabar gi sunkų automobilio priekį lengviau įvairuoti į posūkį dėl visų varomųjų ir iš dalies dėl visų vairuojamų ratų. Ir dar svoris. Taip, naujasis GT sveria 1970 kg – tai net 300 kg daugiau nei senasis modelis"
Antros kartos Mercedes-Benz AMG GT nepaisant itin didelio išorinio panašumo su pirmos kartos modeliu, yra daug daugiau nei tik dizaino atnaujinimas. Priešingai, naujas modelis pateikia naują gamintojo požiūrį į šį siaurą sportinių automobilių segmentą – dabar Mercedes-Benz AMG GT tampa gerokai brandesnis ir technologiškesnis ir visa tai daroma dėl vienos paprastos priežasties – konkuruoti su šio sektoriaus karaliumi Porsche 911 modeliu. Nors abu automobiliai variklius montuoja priešinguose automobilio galuose ir Mercedes gale turi gana didelę 321 litro bagažinę su didele hečbeko tipo bagažinės anga, tačiau dabar abu modeliai tapo gerokai panašesni. Tarkim, praėjusios kartos AMG GT buvo dvivietis kupė, o šiame montuojamos dvi nedidelės galinės sėdynės, kurios kaip ir Porsche atveju netinkamos suaugusiems žmonėms, bet vaikams ar pirkiniams tiks. Taip pat, naujas Mercedes modelis yra varomas visais keturiais ratais. Mercedes-Benz AMG GT konstrukcija dabar sukurta ant tos pačios platformos kaip ir naujausio Mercedes SL modelio, ji gaminama iš aliuminio, plieno, magnio ir anglies pluošto mišinių. Dabar montuojama visiškai nepriklausoma galinė daugiasvirtė pakaba, kuri pagaminta iš kaltinio aliuminio, kad būtų sumažinta judančių dalių masė. Aktyvūs stabilizatoriai pakeičia tradicinius stabilizatorius, galiniai ratai tapo vairuojami, kurie sukasi priešinga kryptimi iki 100 km per valandą greičio ir ta pačia kryptimi virš 100 km/h. Kelyje AMG GT lengvai įrodo kiek komfortiškesnis tapo – pakaba vis dar standi, tačiau keleiviai čia jausis komfortiškiau nei Porsche 911. Padidinus greitį Mercedes taps dar komfortiškesnis ir gal net stabilesnis nei pagrindinis varžovas, kelio triukšmas taip pat mažesnis nei Porsche. Vienas iš pagrindinių AMG GT modelio privalumų žinoma yra aštuonių cilindrų variklis palyginti su šešių cilindrų bokseriu 911 modelyje. Naujausias AMG GT turi 4,0 litro V8 variklį su dviem turbokompresoriais, kuris pasiekia 577 AG galią ir 800 Nm sukimo momentą ribose nuo 2500 aps./min. iki 5.000 aps./min. Tai nemažai galios, todėl šįkart galia dalinama į visus keturis ratus. Apie 2.0 litrų variklį nekalbėsime. Taigi, naujas modelis neabejotinai technologiškai tobulesnis nei pirmtakas, tačiau negalime nepastebėti, kad jis prarado dalį senojo modelio charakterio. Vairuoti senąjį modelį buvo iššūkis - teko būti itin precižiškam su akseleratoriaus pedalu posūkiuose, kad neužmesti per stipriai galo. Dabar gi sunkų automobilio priekį lengviau įvairuoti į posūkį dėl visų varomųjų ir iš dalies dėl visų vairuojamų ratų. Ir dar svoris. Taip, naujasis GT sveria 1970 kg – tai net 300 kg daugiau nei senasis modelis. Nors kai kurios išmanios technologijos ir keturių ratų valdymas padeda sušvelninti didesnio svorio pojūtį, tačiau automobilis tapo nebe toks aštrus, nebe taip nuspėjamai ir lengvai sukontroliuojamas kritinėse situacijose lenktynių trasoje. Taip pat senajame dvivietyje modelyje sėdima 20 cm arčiau galinės ašies, todėl jausmas yra kitoks – labiau “lenktyninis” jei taip galima pasakyti. Plius naujojo automobilio salonas, nors neabejotinai modernesnis ir praktiškesnis, tapo labiau įprastas, panašesnis į kasdieninių Mercedes modelių bei prarado tą įpatingumo jausmą, kurį turėjo pirmtakas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Mercedes-Benz AMG GT TOP KONKURENTAI
VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis