Markės
1120 iš 1972
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Vairuoti senąjį Mercedes-Benz AMG GT buvo iššūkis - teko būti itin precižiškam su akseleratoriaus pedalu posūkiuose, kad neužmesti per stipriai galo. Dabar gi sunkų automobilio priekį lengviau įvairuoti į posūkį dėl visų varomųjų ir iš dalies dėl visų vairuojamų ratų. Ir dar svoris. Taip, naujasis GT sveria 1970 kg – tai net 300 kg daugiau nei senasis modelis"
Antros kartos Mercedes-Benz AMG GT nepaisant itin didelio išorinio panašumo su pirmos kartos modeliu, yra daug daugiau nei tik dizaino atnaujinimas. Priešingai, naujas modelis pateikia naują gamintojo požiūrį į šį siaurą sportinių automobilių segmentą – dabar Mercedes-Benz AMG GT tampa gerokai brandesnis ir technologiškesnis ir visa tai daroma dėl vienos paprastos priežasties – konkuruoti su šio sektoriaus karaliumi Porsche 911 modeliu. Nors abu automobiliai variklius montuoja priešinguose automobilio galuose ir Mercedes gale turi gana didelę 321 litro bagažinę su didele hečbeko tipo bagažinės anga, tačiau dabar abu modeliai tapo gerokai panašesni. Tarkim, praėjusios kartos AMG GT buvo dvivietis kupė, o šiame montuojamos dvi nedidelės galinės sėdynės, kurios kaip ir Porsche atveju netinkamos suaugusiems žmonėms, bet vaikams ar pirkiniams tiks. Taip pat, naujas Mercedes modelis yra varomas visais keturiais ratais. Mercedes-Benz AMG GT konstrukcija dabar sukurta ant tos pačios platformos kaip ir naujausio Mercedes SL modelio, ji gaminama iš aliuminio, plieno, magnio ir anglies pluošto mišinių. Dabar montuojama visiškai nepriklausoma galinė daugiasvirtė pakaba, kuri pagaminta iš kaltinio aliuminio, kad būtų sumažinta judančių dalių masė. Aktyvūs stabilizatoriai pakeičia tradicinius stabilizatorius, galiniai ratai tapo vairuojami, kurie sukasi priešinga kryptimi iki 100 km per valandą greičio ir ta pačia kryptimi virš 100 km/h. Kelyje AMG GT lengvai įrodo kiek komfortiškesnis tapo – pakaba vis dar standi, tačiau keleiviai čia jausis komfortiškiau nei Porsche 911. Padidinus greitį Mercedes taps dar komfortiškesnis ir gal net stabilesnis nei pagrindinis varžovas, kelio triukšmas taip pat mažesnis nei Porsche. Vienas iš pagrindinių AMG GT modelio privalumų žinoma yra aštuonių cilindrų variklis palyginti su šešių cilindrų bokseriu 911 modelyje. Naujausias AMG GT turi 4,0 litro V8 variklį su dviem turbokompresoriais, kuris pasiekia 577 AG galią ir 800 Nm sukimo momentą ribose nuo 2500 aps./min. iki 5.000 aps./min. Tai nemažai galios, todėl šįkart galia dalinama į visus keturis ratus. Apie 2.0 litrų variklį nekalbėsime. Taigi, naujas modelis neabejotinai technologiškai tobulesnis nei pirmtakas, tačiau negalime nepastebėti, kad jis prarado dalį senojo modelio charakterio. Vairuoti senąjį modelį buvo iššūkis - teko būti itin precižiškam su akseleratoriaus pedalu posūkiuose, kad neužmesti per stipriai galo. Dabar gi sunkų automobilio priekį lengviau įvairuoti į posūkį dėl visų varomųjų ir iš dalies dėl visų vairuojamų ratų. Ir dar svoris. Taip, naujasis GT sveria 1970 kg – tai net 300 kg daugiau nei senasis modelis. Nors kai kurios išmanios technologijos ir keturių ratų valdymas padeda sušvelninti didesnio svorio pojūtį, tačiau automobilis tapo nebe toks aštrus, nebe taip nuspėjamai ir lengvai sukontroliuojamas kritinėse situacijose lenktynių trasoje. Taip pat senajame dvivietyje modelyje sėdima 20 cm arčiau galinės ašies, todėl jausmas yra kitoks – labiau “lenktyninis” jei taip galima pasakyti. Plius naujojo automobilio salonas, nors neabejotinai modernesnis ir praktiškesnis, tapo labiau įprastas, panašesnis į kasdieninių Mercedes modelių bei prarado tą įpatingumo jausmą, kurį turėjo pirmtakas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
45678901234567890123456789012345
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC 
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė 
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT AMG GT
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  45678901234567890123456789012345
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas