Markės
1079 iš 1848
Mercedes-Benz E klasė (W213) 2016 - dabar
Mercedes-Benz E klasė, (W213) 2016 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 4
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikūs dyzeliniai varikliai
  • Nepaprastai komfortiškas ir puikus salonas
  • Solidus įvaizdis
TRŪKUMAI
  • Ne pačios geriausios klasėje valdymo savybės
  • Ne pats erdviausias klasėje
  • Brangi papildoma įranga
"Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą"
E klasės Mercedes visuomet buvo pats svarbiausias kompanijos modelis, tad naujos kartos buvo laukiama su dideliu nekantrumu. Automobilis dalijasi beveik identišku dizainu su mažesniuoju C klasės Mercedes, bei turi panašumu su flagmanu S klase. Manome, kad tai gana rizikingas sprendimas, nes taip šis itin svarbus ir solidus modelis pradeda asocijuotis su mažesniu C klasės modeliu. Kita vertus pats dizainas yra puikiai suderintas, harmoningas, spinduliuojantis pasitikėjimu ir išbaigtumu. Gal tik universalo galinė dalis kiek “iškrenta” iš konteksto. Na, o interjeras nusipelnė tik geriausių įvertinimų. Medžiagų kokybė, dizainas, stilius, dėmesys detalėms ir du milžiniški 12.3 colio LCD ekranai tiesiog pribloškia net ir visko mačiusius. Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą. Interjero srityje Mercedes stipriai lenkia kiek senstelėjusius 5 serijios BMW ir Audi A6, bei naują Jaguar XF. Tiesa infosistema valdoma svirtimi esančia ant transmisijos tunelio kas nėra taip patogu kaip sistemas valdant liečiant ekraną. Dėka 6,5 cm ilgesnės ratų bazės gale sėdintiems keleiviams suteikta dar didesnė erdvė, o 540 litrų bagažinė yra pati didžiausia klasėje. Tai nėra pats sportiškiausias automobilis savo klasėje, tačiau komfortas, salono tyla yra pačiame aukščiausiame lygyje. Kompanija yra įsitikinusi, kad būtent komfortas, o ne sportiškumas bus esminis kriterijus pageidaujamų automobilio sąvybių sąraše. Prie to puikiai prisideda nauji 2.0 litro 192 AG ir 400 Nm itin tylūs dyzeliniai varikliai, kurie be kita ko ir labai dinamiški – 7.3 sekundės tiek prireiks pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h. Lyginant su pirmtaku naujoji E klasė tapo maždaug 100 kg lengvesnė, daugiausia dėka aliuminio naudojimo kėbulo elementuose. Nors E klasės Mercedes yra brangesnis nei bet kuris iš tiesioginių konkurentų, tačiau bazinė Mercedes versija turi daugiau įrangos nei konkurentai. Tad pozityviai sutinkame naują klasės lyderį ir lauksime ką į tai atsakys kiti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia AMG E 63 S versija turi V8 3982 cc 612 AG (450 kW) galios ir 850 Nm variklį:





VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
2022-07-06
Žaislas kiekvienai dienai – E klasės kupė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Interjero dizainas, stabilumas, komfortas, triukšmo izoliacija, įranga
Kaina
Gražus automobilis, ypač su AMG paketu kaip pas mane. Salonas – tamsios ir šviesios odos per vidurį derinys. Yra kelio ženklų atpažinimo sistema, sistema kuri stebi atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio – todėl ekrane automobilis visą laiką laiką pypsi ir pranešinėja kas vyksta priekyje. Telefono ir išorinių prietaisų valdymas pasenęs lyginant su šiuolaikinėm technologijom. Degalų bako dangtelis pasirodo atsidaro ne mygtuko ar svirtele, o tiesiog lauke :) Variklis galios turi sočiai, bet tiesą pasakius ir netraukia spausti akseleratorių. Kogero nesinorisi sugadinti idealaus komforto viduje. Galinio vaizdo veidrodėliai man nepatogūs ir matomumas atgal yra labai prastas – reikia prie to priprasti. Durelės tik dvi, bet jos didžiulės. Automobilių stovėjimo aikštelėse reikia į tai atkreipti dėmesį - dabar man atrodo, kad bet kur vietos nepakanka. Sėdynės yra fantastiškos. Praverčia ir parkavimo asistentas. Kelyje automobilis nepaprastai minkštas ir patogus. Žinoma nelakstau per greičio mažinimo kalnelius, bet apskritai kelio nelygumus automobilis sugeria nepaprastai geri - net ir didelius. Apie kuro sąnaudas ir patikimumą dar anksti rašyti - dar nenuvažiavau tiek daug, kad galėčiau objektyviai įvertinti. Jei netingėsiu vėliau parašysiu apie remontą ir išlaidas.
Pilnas atsiliepimas...
2022-05-24
Automobilis geras, bet kokybė...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patikimas, judrus, tylus variklis, bagažinės talpa
Sėdynių kokybė, multimedija, kaina
Nusipirkau naudotą su 70 tūkst. km rida, dyzelį E220d keturių varomų. Mašina patogi, komfortiška, viduje žvietos pakanka, bet interjero kokybė šiaip sau. Po ~90-100 tūkst.~ kilometrų sėdynės labai stipriai nusitrynė, kai kur net trūko. Multimedija irgi gryba pjauna, labai ilgai galvoja kai ką nors pajungi. Bet kelyje tai labai komfortiškas ir tylus mašiniukas, nors ir dyzelis. Aparatas patikimas, rimtų gedimų per 4 metus nepasitaikė, tik amortizatoriai pakeisti buvo. Bendrai labai neblogas automobolis, labiausiai stebina ervumas, gale vietos daug, baažinėj telpa viskas ko reik, varikliui priekaištų neturiu, galios yra, automobilis važiuoja, gedimai nepasitaiko.
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-12
MB e clase 2017 universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus grazus dizainas
baisesnio girgzdejimo salone nesu girdejes
Turiu tik dvi dienas ir jau galvoju kaip parduoti...susigundziau interjeru viduje tikrai viskas graziai isdestyta siuolaikiskas interjeras,bet pati salono apdailos medziagu kokybe kazkoks pasityciojimas is MB zenklo vaziuojant letai geru keliu traska visos paneles mano senoji opel astra zymiai maziau bildejo....as galvojau kad cia tik man taip papuole bet paziurejus internete pilna vaizdu su ta pacia problema...esu visokiu daug senu ir naujesniu automobiliu per gyvenima vairaves bet tokios prastos salono medziagu kokybes nesu turejes...tad jei norite sumoketi 25000euru (kalbu apie mb 2017 metu) ir tureti opelio 1990 metu kokybes medziagu vidu tai prasom...gal cia ir per gerai palyginau manau kad opelis tokiu maziau barska....kas liecia automatine pavaru deze tai pries tai turejau BMW 3 klases 2014 metu tai automatas nera ka lyginti daug geriau reguoja jungineja begius mersui labai toli iki bmw jei norite traskalo tai prosom kitu atveju kuo toliau nuo merso...
Pilnas atsiliepimas...
2021-08-14
Е400 – vilkas avies kailyje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, išvaizda, patikimumas, valdomumas
Degalų sąnaudos
Absoliučiai nereali dinamika, pačipavus galima pakelti visais 80 AG. Automobilis greitesnis nei MB S500 ir atrodo beveik taip pat, komforto įranga niekuom nenusileidžia. Kiek kuklus iš išorės, bet viduje labai malonus ir komfortiškas. Trūkumas žinoma yra degalų sąnaudos paspaudus ir tai, kad pas mane ne pneumo pakaba. Reikia nepamiršti, kad MB visgi ne BMW – važiuojant dideliu greičiu is staigiuose posūkiuose jaučiamas gan nemažas pasvirimas. Pravažiavus apie 50.000 km nebuvo jokių gedimų, problemų iš viso nebuvo. Kai pardaviau pakaba net nebuvo judinta – viskas liko originaliai. Nebuvo ir jokių pašalinių garsų. Parduodant paaiškėjo elektrinio vairo padėties reguliavimo sutrikimas (jis nustojo judėti aukštyn ir žemyn, bet judėjo pirmyn ir atgal) ir priekinių žibintų valdymo sistemos sutrikimas. Bet tai smulkios problemos, tad naujas savininkas manau džiaugsis automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai 190C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė S klasė Coupe CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė Coupe
    EQB
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt