Markės
1185 iš 1939
Mercedes-Benz Vito, 2014 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.325% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 3
23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
Svajunas | 2023-12-06
vito 2,2 problema
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus dizainas
kebulas rudyja
as vairuoju MB Vito 2,2 atejus ziemai susiduriu su problema uzsala begiu svirtis ,gal kas susiduria su panasiom bedom per visus astuonis metus remontavau nemazai kol nepasivazinesi nesuprasi
Pilnas atsiliepimas...
anupras | 2023-09-05
Vytukas 1,6d mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, grazus dizainas, nebrangus, yra mersiniu patogumu, vaziuoja minkstai, gerai groja, geresnis salonas uz reno, pezo, citrona, opeli
mazia vietos vairuotojui, durnos sedynes, pigus dazai, daug piguvos, nelabai megstamas tarp vairuotoju
Krovininis busikas (prailgintas) trumpas yra pigesnis. Kazkaip rinkoje sitie busai yra pigesni lyginant su fordu ir volkvagenu. Panasiai kainuoja, kaip opel, renukas, citronas ir pezukas. Man visai patiko. Vaziuoja minkstai, sedi gana aukstai, geras matomumas. Atrodo lyg zaiuotum su aukstu dzipu. Grazios juodos spalvos. Lengvai sukinejasi vairas, ant kurio yra visa multimedijos mygtuku kontrole. Vairas is netikros odos, greit devisi ir nusitrina. Grazus dizainas, patraukli isores isvaizda. (cia matyt ir nuplauke didzioji dalis gamintojo pinigu skirtu buso kurimui) Daug funkciju atiteko nuo kitu mersedeso markiu. Pav autopilotas, kolonkes, mygtukai, galbut vaziuokle - sugeria neblogai duobes, vaziuoja minkstai ir komfortiskai.R16 ratai. originalus metalo diskai, aukstas gumos profilis. Yra dvi versijos: darbinis ir keleivinis. Keleivinis eina su prabangesne komplektacija, su langais sonuose ir gale. Dvi sedynes priekyke. Kroviniis turi triju eile. Vairuotojo siek tiek reguliuojasi, keleivio taburete nejuda. Tiesa pasikelia sedimoji dalis ir gali susidet i vidu daiktus. Kas liecia sedynes - tai pavadinciau merso spjuviu i veida vairuotojui. Merso vadovai matyt laiko busiku vairuotojus uz zemesne kasta. Kurie nenusipelno normalios kabinos ir sedyniu, priversti kenteti ilgose kelionese. Sedymoji dalis tokia trumpa, kad tinka tik mazo ugio zmogui. Koju neina normaliai istiesti, nes nera visai palikta vietos tarp paneles ir sedynes. Sutaupe, nes norejo padidinti kroviniu skyriu - kroviniai svarbiau uz vairuotojo savijauta. Juk vairuotojas tik samdomas gyvulys ir tiek.(analogiskai vietos ir keleiviniame, kur maniau, kad bus daugiau) Salonas atrodo labai asketiskai ir pigiai, vidaus dizaina braize matyt girtas studentas. (kam darbininkui patogumai ir geresnes medziagos) Volksvagenas - pigesnis uz mersa, zemesnes klases auto, taciau ir tas sugeba visa galva auksciau sukurti salona vairuotojui. Atitinkamai juos labiau ir perka zmones. Cia skaitau, kad merso marketingo skyrius padare didziule nedavonotina klaida. Tokiu budu sumazindamas vidutinio dydzio busiku merso populiaruma rinkoje. Aisku ju pasiteisinimas butu: mes niekada ir nebuvome orientuoti i darbiniu auto segmenta,mums nesvarbi busiku rinka, mes juk posh auto gamintojai. Taciau minivenu segmentas yra labai svarbi rinkos dalis. Kuri yra auganti. Tai tiesiog universalus auto: ir darbui ir seimai ir ilgoms kelionems(iki pardes lakstyt nelabai patogu, nor irgi galima). Gali sau patogiai keliauti, su savim pasiimti kruvas daiktu, juos saugiai paslepti viduje nuo pasaliniu aukiu. Imontuoti papildomas spynas duryse (vel gi gamintojai pramiegojo papildoma opcija, nes vagys labai daznai megsta jas islauzti) Kuro ryja visai nedaug, jeigu perki 1,6d. yra dar 2.0d. Tas ryja daugiau, nu gerai, gali greiciau paspausti, jeigu gyveni Lenkijoje ar Vokietijoje. Visur kitur 80-110km max. Uzmiestyje telpi i 6l, kas yra fantastika tokiai budai. Mieste apie 8l. Kas irgi yra labai gerai. Volksvagenas 4x4 ryja visus 13l. Ryja tepalus jei vaziuoji virs 130-140. Siaip varikliukas nuo renuko, visai nekaprizingas ir patvarus, greiciu deze irgi matyt nuimta nuo prancuzo - truksta isbaigto suderinamumo, pavaros trumpos, jauciasi prancuziskas piguva. Cia mersas ant tiek sutaupe, kad pagailejo deti savo agregatus. Tai viska pasako gamintojo poziuris i si auto. 1,6 arkliu pilnai uztenka, ko is pradziu bijojausi. Tikslas buvo ekonomija, o ne greitis. Su kuo sis autobusiukas pilnai susitvarko ir stebina. Turi dvi is abieju pusiu sonines duris(renukas traffic tik is vienos, darbinis vagenas berods irgi). Dedasi ivairaus dydzio ragai ant stogo, galima dar tiek pat prikrauti, kiek ir i vidu, juokauju. Pilasi addblue ant 7-8tukst. Dar is minusu: priekines dureles atsidarineja tik pusiau(matyt tam, kad nesudarytu kliuties islipinejant judriioje gatveje) kito paaiskinimo neturiu. Keistokas sprendimas, atrodo, lyg butu kazkas suluze. Priprantama. Multimedija pasenusi, pixseliai is 2000. Nors muzikos garsas maloniai nustebino(kolonkes turbut nuo c klases) groja geriau negu golfas ar skoda. Yra bluetooth, laisvu ranku iranga, usb, kondikas ir peciukas veikia labai gerai. Patogus autopilotas, greit pasikelia langai. Visada dega trumpos sviesos, kai stovi neuzkurtas, sodinasi akumas. Kuris idetas sumazinto dydzio, todel per silpnas tokiam auto ir nepritaikytas zemom temperaturom. Vel gi taupymas ir dar karta taupymas. Idomus momentas - atsidaryt kapota yra rimtas questas. Be youtubo niekas neranda pirma karta. Yra pavargimo ispejimo mersine funkcija vairuotojui - dega kavos puodelis skydelyje. Bandziau kelis kart ji nuimti - nesekmingai. palikau kad degtu amzinai. Dazai - silpna vieta. Is sono atrodo, kad buvo dazytas. Taciau cia originalas. (gal pirkejas uzsake pigiausia laka, kai pirko nauja) kapotas visas nusidauzo smulkiais akmenukais (patarimas uzsidet plevele, jeigu ilgiau ruosiates laikyti auto) greit braizosi kebulas, danga isties silpnoka. Pliusas: bamperiai pigus priekinis 150-gale 250eu nauji. Perdazineti nereikia, nes eina krovininiam nedazyti. Rekomenduoju pirkti su parktroniku arba galima isideti nebrangiai paciam pas elektrika(+/-200 su detalem) arba galine kamera, nes atbulomis vaziuoti yra issukis. Veidrodeliai dideli, bet vis tiek sunkoka. Todel pas dauguma apdraskytas, aplankstytas daznai buna galas, dureles gale. Nepaisant visko busikais visai patiko, jeigu butu normalios sedynes ir daugiau vietos priekyje, sakyciau visai normalus busas. Pas kitus tokio dydzio busikus vietos irgi ne kazin kiek daugiau. Turi daug minusu, bet yra nebrangus ir patikimas. (keleiviniai yra zymiai brangesni, nes naudojamia taksi ir vipiniu keleiviu veziojimui) Skiriasi tik priekine paneles apdaila ir skidelis. Eina jau nudazyti vienos spalvos bamperiai. Zmones mieliau renkasi T5/6 VW arba Ford Custom. Servisas: tepalai +filtras 130. Galinis stopas 160, diagnostika 40, rimtu gedimu nebuvo, remontuoti mazgu neteko. Ziureti kebulo stovi, ar veikia kondikas, serviso istorija, ar tvarkingas pardavejas. Ar veikia galiniai stopai(gali tekti keisti visa stopa, nes nupuna nuo vandens kontaktai)
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2017-02-06
Vito
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso kokybe, stabilus kelyje.
Elektronika grybauja uzejus salciams. 1.6 motoras silpnokas tokiam auto.
Smagus darbui,isvaizdus. Mazai traukos su 1.6 varikliu. 2.2 CDI butu geresnis variantas,bet daugiau ir kainuos
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt