Tadas | 2024-03-29 |
Atsiliepimas apie Mitsubishi Outlander GT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puiki išvaizda, gera dinamika, tikras visureigis, didelė bagažinė ir salonas, geras patikimumas
Priežiūros išlaidos, garso izoliacija, nemodernus interjero dizainas, ne viskas valdoma intuityviai ir žinoma kuro sąnaudos
|
Variklis V6 227 AG, automatinė pavarų dežė. Turiu pusantrų metų, paėmiau su 19 tūkstančių rida. Privalumai: gera dinamika, automobilis važiuoja gerai, įsibėgėjimas iki 190 km/h puikus, riba 210 km/h, kurią pasiekia be problemų. Iš vietos važiuoja gana vangiai, užmiestyje patogu važiuoti 140 greičiu. Išvaizda puiki. Gebėjimas važiuoti bekele kaip bebūtų keista labai geras, vynioja visais ratais, nebijo pasikabinti vienu ratu ore. Didžiulė bagažinė ir interjeras kaip šiai klasei. Vairuotojo sėdynę atstumiu, kad man būtų kuo patogiau ir vistiek galiu beveik išsitiesti už savęs ant galinių sėdynių. Bagažinėje organaizeris beprotiškai patogus dalykas, nežinau kaip anksčiau be to gyvenau. Įvairios programėlės, tokios kaip 360 laipsnių kamera, aklosios zonos stebėjimas ir prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema labai palengvina gyvenimą. Tiesiog fantastiškos šviesos, geresnių dar neturėjau. Ksenonai dabar nebeįdomu, LED diodai tai ko reikia, be adaptyvių tolimųjų šviesų negalėčiau gyventi. Patikimumas. Mašina gana paprasta - iš vienos pusės tai minusas, bet iš kitos pusės nesukuria sudėtingumo jausmo, viskas kažkaip logiška ir paprasta. Per mano eksploatacijos laiką sugedo tik parkavimo jutiklis. Minusai. Pakaba gana kieta, bet posūkiuose rieda gerai, bet žiauriai nemėgsta kelio provėžų, net mažų, lenkiant reikia itin atsargiai išvažiuoti iš juostos ir grįžti atgal. Interjero dizainas šiaip sau, aišku pataupė ir ant medžiagų, ir ant dizainerio. Korėjiečiams su mažesniais biudžetais sekasi geriau. Žinau, kad dinamiką įvertinau kaip pliusą, bet turiu pasakyti, kad automobilis turėdamas 227 arklius turėtų važiuoti geriau. 180 AG galios vokiškas konkurentas jus paliks už savęs. Pats automobilis yra gana triukšmingas. V6 variklio garsas neabejotinai didelis, taip pat pridekime padangų triukšmą, dėžės ūžimą ir vėjo ūžimą. Nežinojau, kad pavarų dėžės gali kelti tiek daug triukšmo. Klimato kontrolės niekada nepavyko tinkamai nustatyti. Senesniame Kia Sportage pamenu paspaudžiau mygtuką ir viskas, tada lieka tik temperatūrą reguliuoti. Bet čia jau pusantrų metų nustatinėju, eksperimentuoju ir bandau rasti auksinį viduriuką. Krūva įrangos yra pliusas, bet ne visa veikia tinkamai. Lietaus jutiklis netikslus, juostos sekimas geras dalykas, bet nuolat pypsi kai tikrini lenkimo galimybes arba pervažiuoji pėsčiųjų perėją. Tai šiek tiek erzina, bet vėliau radau kaip išjungti visam laikui. Bagažinės durys. Toną laiko praleidau laukdamas, kol atsidarys šito automobilio bagažinė... V6 kuro sąnaudos ir priežiūros kaina. Kuro suvartojimas - mieste 18 litrų žiemą kamščiuose, užmiestyje krovimo režime prie 140 km/h - 12,5 litrų. Užmiestyje galima sąnaudas sumažinti iki 9,5 litro važiuojant ekonomiškiausiu režimu. Priekinis stiklas su pilnu pašildymu. Prie 75 tūkstančių pirmas skilimas, gydymas nepadėjo - pragręžimas nesustabdė skilimo. Prie 85 tūkstančių antrasis skilimas – dvigubai mažesnis, bet vis tiek nuėjo per stiklą. Darau išvadą, kad arba man nepasisekė arba stiklas trapus. Žinoma daug važinėju užmiestyje, bet daug važinėjau ir su kitais automobiliais, bet ankstesniuose automobiliuose stiklo nekeičiau. Apskritai geras automobilis, ne be trūkumų, bet juos galima sutoleruoti. Patariu paimti 3 litrų variklį, man neaišku kaip galima padoriai važinėti su 146 AG varikliu, net 167 AG motoras atrodo silpnokai. O prie jų pridėk ir CVT pavarų dėžė, tai išviso toks derinys tokiam nemažam automobiliui atrodo liūdnai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2022-05-04 |
Puikus outlander 2,2(2,3) dyzelis 6AT awd
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Žr. išvardinti
Neinformatyvus vairo mechanizmas
|
Turim 2016m Outlander, buvo pirktas naujas iš salono. Pravažiuota jau > 130000km, absoliučiai be jokių problemų. Panašu tarnaus dar ilgai. (Šiuo metu sunku būtų rasti geresnį kainos/kokybės santykį)
Dyzelinis variklis gal kiek garsokas, kai šaltas (ypač iš išorės), bet yra pakankamai galingas, elastingas ir ekonomiškas (vistik automobilis didelis, o kuro vartoja adekvačiai).
Gera trauka, aplenkti lėtesnius eismo dalyvius jokių problemų važiuojant bet kokiu greičiu.
Automatinė greičių dežė - 6 bėgių senas, patikimas hidrotransformatorius. Šis dyzelis ir 6AT iš esmės skiriasi nuo Europos rinkoje esančių 2.0 benzininio variklio su variatorium ( pastarasis yra lėtas, visai nedinamiškas ir neekonomiškas).
Kuro sąnaudos, kaip ir visų priklauso nuo važiavimo stiliaus: mieste 7-8,5; užmiesty 5,6-6,8; važiuojant 130-150,- 8-9l/100km.
Pakaba yra kiek standoka, norėtųsi, kad smulkius kelio nelygumus “atidirbinėtų” geriau, bet yra tikrai komfortiškesnė, nei siūlo VAG grupė (Kodiaq, Tiguan ar Tarraco).
4wd techniškai nėra kažkuo išskirtinė, tačiau žiemą niekad nepavedė ir keletą kartų labai padėjo išvažiuoti, kur kiti turėjo problemų. Ant kelio stovi gerai (ko trūksta Hyundai/Kia modeliams) ir suteikia stabilumo jausmą slidžiam kelyje.
Pats vairo mechanizmas nėra informatyvus ( kaip pvz. turi Mazda cx-5), tai būtų šio modelio minusas.
Kitas minusas: interjeras - atrodo jau morališkai senstelėjęs, tačiau viskas veikia ir yra po ranka. Salonas erdvus, tai patogus kelioninis automobilis, o ir į bagažinę galima daug visko prikrauti.
Gera garso izoliacija, tas nustebino (nes japoniškos mašinos tuo nelabai pasižymi) ir džiugina važiuojant užmiesty, kai nereikia pakelt balso kalbant su keleiviais. Tikrai geresnė nei daugelio tiesioginių konkurentų (nes praktiškai visus teko išbandyti). Geresnę turi nebent Mazda, Lexus, MB..
Kas ieškot didelio ir erdvaus automobilio, rekomenduoju išbandyt šį modelį ir tik su dyzeliniu varikliu, nes 2,0 benzinas gali labai nuvilti...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-07-03 |
Mitsubishi Outlander 2014-2015 metu modelis (atnaujintas)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kuro sanaudos, greiciu deze, praktiska, sedynes, salons
dazniau reikia valyti kondicionieriaus garintuva
|
Siuo metu vazineju Mitsubishi Outlander 2014, 2.0 benz, 4WD, variatorius (2014 m buvo restailas, daug pagerinimu). Pries tai vazinejau Mitsubishi Outlander XL 2008m, 2.4 benz 4WD, variatorius. Dabartinis modelis daug geresnis nei XL daug erzinanciu dalyku yra istaisyta, pvz:
1. Sedynes daug geresnes neprakaituoji kaip XL ir soninis palaikymas daug geresnis.
2. Startuoja be uzdelsimo plius yra du dezes rezimai galima pasirinkti paciam (mygtukas).
3. Daug geresne garso izoliacija.
4. Priekinis langas nerasoja taip kai tai buvo XL.
5. Geresnes apdailos medziagos, niekas salone nebarska.
6. Kuro sanaudos 2-3 litrais mazesnes (mieste) isibegejimas geresnis nors ir 2.0.
Lyg ir viskas, gal ka nors ir pamirsau bet tai ka isvardinau yra pagrindiniai dalykai. Tiesa, modelis iki 2014 turi siokiu tokiu trukumu ir geriau toki nepirkti atpazinti galima paziurejus i arkas naujasniame modelyje jos apsaugotos plastikinem detalem.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-09-18 |
2017 Mitsubishi Outlander AWD (2.4L 4cyl CVT)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas ir prabangus lyginant pagal kainą
nėra
|
Aš vienareikšmiškai myliu savo automobilį! Jį įsigijiau 2017 m. Lapkričio pabaigoje. Važinėju su juo jau beveik metai ir galiu pasakyti, kad vairuoju prabangų automobilį, nors jis per pus pigesnis, nei kiti! Nusipirkau žiauriai pigiai. Aš tada važinėjau nuomojama "Mazda CX-5", bet "Outlander" ją aplenkė viskuom! Dabar aš moku 15 Eurų per mėnesį daugiau, bet aš jį galiu vadint savuoju! Man taip pat patiko "Mazda CX-9", bet negaliu moketi beveik 50k už automobilį. Mane labai sužavėjo "Outlander" ir likau labai maloniai nustebintas! Taip trečioji eilė tinkama tik vaikams vežioti. Vieną kartą teko sedėti gale, bet nebuvau sulankstęs vidurinęs eilės, tai visai nepatogu buvo, bet jei būčiau sulankstęs, tai manu, kad būtų patogu.Aš turėjau sėdėti ten vieną kartą, bet mes ne traukėme vidurinę sėdynę. Pagreitėjimas yra puikus. Neklausykite tų, kas sako, kad prastas įsigreitėjimas. Jei norite, kad geriau startuotų iš vietos, paspauskite "S" režimą! Šis automobilis turi daug funkcijų, maniškis turi premium paketą, bet bazinis turi labai gerų funkcijų taip pat. Automobilis netgi turi sniego režimą, skirtą SAWD ir blokiruotės rėžimą kad galėtumėte važiuoti tešlynais, Apple car play, odinės sėdynės ir dar begalė kitų privalumų!!! Neapsigaukite, kai "Mazda" sako, kad jie yra vieninteliai, kurie turi aklos zonos stebėjimo sistemą, nes "Outlander" taip pat turi. Saugumo priemonės ir įspėjimai yra nuostabūs! Šoniniai veidrodėliai sulenkiami - paspauskite mygtuką, jei norite tai padaryti, kai jūs pastatysite arba tai bus, kai jį užrakinsite. Tai beprotiška!!! Kolkas neteko remontuoti Rekomenduoju!!!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|