Markės
1262 iš 1939
Nissan 200 SX (S14) 1993 - 2000
Nissan 200 SX, (S14) 1993 - 2000
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Nissan S14 Silvia tapo žemesnis, platesnis ir truputį trumpesnis nei S13. Naujas apvalainas dizainas vizualiai dar labiau padidina automobilį. Automobilis neteko atverčiamų priekinių žibintų, o ratų bazė ir provėža buvo padidinti kas įtakojo dar didesnį stabilumą kelyje. Skirtingai nuo eksporto rinkų, kur S14 pardavimai nebuvo itin geri, Silvia liko itin populiari Japonijoje. S14 SR20DET variklis turi Nissan kintamos formos vožtuvų sistemą VTC ir didesnį T28 turbokompresorių. 240 SX dėl patrauklaus, išsiskiriančio dizaino, galinių varomųjų ratų buvo labai populiarus tarp lenktynes, driftą ir “tiuningą” mėgstančių entuziastų. Be to tai buvo įperkamas, pakankamai ekonomiškas, patikimas ir tikrai gerai valdomas automobilis. Trūkumai – vairuotojai skundėsi, kad sėdynės nėra labai patogios, o ir galios norėjosi daugiau. 1996 metais S14 buvo atnaujintas – įgavo agresyvesnį priekį su aštresniais žibintais, naują priekinį buferį, variklio gaubtą ir sparnus, atnaujinti ir galiniai žibintai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
S14 dėl gero valdymo ir galinių varomųjų ratų yra labai populiarus drifto lenktynėse:


Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:


Šis automobilis atliko neitin didelį vaidmenį filme, bet buvo logiškas pasirinkimas – kažkas iš Toretto kompanijos būtinai turėjo vairuoti tiuningo scenoje itin populiarų automobilį. Taigi, jį gavo viena iš pagrindinių filmo herojų – kietoji Letty, kurią vaidino charizmatiška Michelle Rodriguez. Įdomu tai, kad Michelle Rodriguez iki šio filmo automobilių išvis nevairavo.


Originaliai šis 1997 metų Nissan 240SX S14 buvo sidabrinės spalvos, išoriškai gana kuklus modelis, tačiau po kapotu automobilis turėjo ne 2.4 L o 2.0 L neprastai modifikuotą turbo variklį. SR20DET turbo variklis su “Nurspec-R” išmetimo sistemos pagalba siekė beveik 400 AG galią. Ruošiant filmui, Nissan 200SX buvo sudėta “Zeal Bay Speed” kėbulo apdaila, “Advan Model 5” ratlankiai, perdažytas violetine spalva.

Po filmo automobilis buvo gražintas savininkui, kuris ją perdažė buvusia sidabrine spalva. Vėliau automobilis buvo keletą kartų perparduotas, galiausiai maždaug 2009 metais automobilis atsidūrė tokiose rankose, kurios jį išardė ir pardavė dalimis. Tai buvo laikai kai “Fast and the Furious” filmai buvo praradę turėtą susidomėjimą, o kultinio filmo statusas dar nebuvo susiformavęs.



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
keselis | 2009-03-09
Puikus automobilis!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomas tiesiog puikiai! Grazus automobilis, malonus interjeras. Pakankamai rimtas variklis. Taigi S14 uzsitarnauja daug pliusu.
Pakabos kietumas gali kartais ir atsibosti, ypac ilgesnese kelionese. Nepraktiskas automobilis.
Tai visais atzvilgiais rimtas automobilis. Vazineju su 1997 metu atnaujintu S14 variantu. Is idores automobilis atrodo nepriekaistingai, jokiu minusu, jokiu bereikalingu detaliu. Automobilis atrodo rimtai, galingai, sportiskai ir svarbiausia paprastai. Man tai didelis pliusas. Automobilis yra tvirtas, jauciama, kad sukurtas atlaikyti nemaza galia. S14 valdomas taip pat labai gerai, deka sportiksos pakabos ir galiniu varomuju ratu. Stabdziai geri. Viduje – kokybe, jokios ekonomijos nesijaucia kaip daznai buna japoniskuose automobiliuose. Sedynes – juodos odos, todel automobilyje jauciama net ir prabanga. Sedynes patogios ir sportiskos, todel vairuotojo vieta puiki. Galines sedynes praktiskai nereikalingos, nes labai mazos. Tiesa automobilyje daug visokiu detuviu, todel vairuotojui nesijaucia, kad tai ankstas automobilis. Bendrai automobilyje labai jauku. Mano S14 yra su 2.4 litro, 4 cilindru ne turbo varikliu. Automobilis turi tikrai gera galia 155AG prie 6500. be abejo ieskojau su turbo varikliu, taciau turejau proga isigyti parvaryta is JAV si varianta. Siaip esu patenkintas, nes galios tikrai pakanka. Tiesa ketinu deti turbina, nes sie varikliai ja gerai priima. Tuomet galios tikiuosi tureti apie 240Ag, o gal net ir daugiau. Taciau tiems kam reikia pakankamai galingo automobilio, sio variklio tikrai pakaks. Automobilis gana patikimas, taciau priziureti ji butina, nes apleidus galima susilaukti bedu, o tada pinigai greitai gali iskeliauti is kisenes. Tvarkiau kol kas tik standartinius dalykus- pakaba, keiciau stabdziu kaladeles ir akuma, dariau variklio reguliavima. Daugiau kaip ir nieko. Galiu pasakyti, kad kol kas automobilis nepavede. galiniu varomuju ratu fanams - cia geriausias pasirinkimas!
Pilnas atsiliepimas...
Groozdas | 2006-02-16
Nissan 200sx S14
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Palyginti pigus, greitas ir galu varomas automobilis. Su standartine vaziuokle, varikliu ir ismetimu nera ypatingai greitas ir gerai valdomas, taciau truputi modifikavus, tiesiog atgyja. I standartine kompletacija ieina elektra valdomi langai; kondicionierius; blokuotas galinis diferencialas (viskozine blokiruote); 4-iu cilindriuku stabdziu suportai priekyje. Labai didelis variklio tiuningo potencialas. Daug siulomu detaliu. Kaip ir visus turbininius automobilius reiktu neuzmirsti 'pasildyti' pries vaziuojant ir 'atvesinti' pries uzgesinant varikli. Suvartoja apie 12l kuro mieste ir apie 10l uzmiestyje. Rekomenduotinas 98 kuras. 2.0 Turbo Keiciau , kaip ir priklauso nusipirkus deveta automobili, visus skyscius: variklio, greiciu dezes, galinio diferencialo tepalus, stabdziu skysti. Vertetu nepagaileti ir pilti aukstos kokybes tepala (pvz. Castrol RS ar Motul LeMans). Nusipirkus vertetu restauruoti turbina, jei ji kelia abejones.
Pilnas atsiliepimas...
 
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt