2019-09-06 |
Nissan
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvari
Kaip ir visi senesni japonai meksta parudyti
|
Šis automobilis atitinka kokybės ir kainos santykis, gal net geriau, puikus automobiliukas,
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-05-13 |
Vaziuojanti beds jei 1'5 benzas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Jokiu
Pastoviai gedo, puse masinos perkeiciau, nu nafig, ne masina. Pirma almera negesdavo, tai antra uz abi gedo!
|
Bargau su ja, pastoviai gedo, grandine issitampe, (liga ju).
Ar man nepasiseke ar kaip bet buvo kad savaite vaziuoju savaite remonte...buvau pirkes su 80000 tikra Rida, is atstovo... Triuksminga,,,
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-02-10 |
Puikus patikamas savo klasės automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas variklis, negendanti vaziuokle, geras valdomumas
Nėra labai erdvu sedintiems gale, gan garsiai dirbantis šaltas varklis, korozija.
|
Taigi, dvejus metus turėjau nissan almera 2.2 di varikliu. Variklis gan vangiai važiuoja prie žemų apsukų, tačiau tai galima išspręsti atjungus egr vožtuvą arba čipuojant. Tiek variklis, tiek važiuoklė patikimi, pravažiavus apie 35000 km teko keist tik filtrus ir tepalus. Patiko ir tai, kad salone yra daug daiktažių. Garso izoliacija nėra labai gera, tačiau važinėjant mieste pakanka.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2017-11-03 |
Puikus automobilis ne tik miestui
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus valdomumas, gera kaina, kokybiškas surinkimas, kokybiškas, patvarus, galingas ir ilgaamžis variklis, ilga 6 pavara puikiai tinka kelionėms didesniais greičiais, mažas nuvertėjimas
Nėra autopiloto, mažai vietos sėdintiems gale
|
2003 Nissan Almera 2/3 durys, 2.2 l, 6 pavarų mechaninė dežė, 100 kw + Vokietijoje oficialiai 17 kw pakelta variklio galia ir sudėtos raudonos spyruoklės (važiavimas juntamai kietesnis, bet stabilumas ir valdomumas taip pat juntamai geresni). Automobilį pirkau Vokietijoje su 183 000 km originalia rida. Pats parvažiavau su ja iš Vokietijos ir Lietuvoje per 2,5 metų nuvažiavau apie 25 000 km (automobilį naudojau ne kasdien, o dažniausiai kelionėms pas tėvus arba ten, kur kelionė autobusu užimtų kur kas daugiau laiko). Apie 17 000 km iš jų nuvažiuota kelyje Vilnius - Klaipėda - Vilnius. Parsivaręs servisiuke pasikeičiau einamuosius dalykus (tepalai, filtrai, stabdžių diskai, kaladėlės), teko tvarkyti priekinius stabdžių suportus ir porą su elektra susijusius elementus: kondicionierių ir galinio stiklo valytuvą ir apiplojėvą. Paskutinė savininkė automobilį turėjo trumpiau nei porą metų, bet matomai nelabia juo rūpinosi. Tiesa vėliau teko pasikeisti akumuliatorių ir tvakyti galinius stabdžių suportus (keletą kartų. Nežinia, ar serviso meistrai prasti, ar rem. komplektas neilgam padeda). Daugiau problemų, kurios galėtų sujaukti dienos planus nebuvo. SALONAS IR ERGONOMIKA: Salono erdvės laisvai pakanka dviem žmonėm. Norint sutalpinti 4 suaugusius žmonės, pasispausti tektų kiekvienam, kuris virš 1,7-1,8 metro. Salone vyrauja kieto plastiko plasmasės, bet jos negirgžda, nebarška ir nesukelio diskomforto. Paneles išdėstymas man patiko. Mano automobilyje buvo 5" nespalvotas (gelsvas tekstas neapšviesto ekrano fone) ekranas (būna ir 7" spalvotas su navigacija), kuriame pateikiama visa informacija apie muziką, nustatymus, šildymą ir kuro sąnaudas (mano atveju kuro sąnaudas dažniausiai rodė į didžiają pusę apsirikdamas kartais ir virš litro). Visų mygtukų paskirtis buvo aiški vos į juos pažiūrėjus, tad neteko praleisti daug laiko, kad priprasti prie valdymo . Sedynės ir atlošai komfortiški. Vairuotojo sedynė turi gana daug konfiguracijų (pirmyn-atgal, atlošo kampas, sedynės priekis aukštyn-žemyn, sedynės galas aukštyn-žemyn, nugaros atrama atloše daugiau-mažiau), tad rasti patogią poziciją, manau, įmanoma. Vietos gale gana ankštos, ypač įsipatoginus vairuotojo sedynėje (mano ūgis 188 cm). Bagažinėje vietos pakankamai, o pritrūkus galima lengvai užversti galines sedynes ir taip dar labiau padidinti vietos kiekį (kartą teko važiuoti dviese ir vežtis ~1,6 m šaldytuvą. Be problemų sutalpinome ir dar keletą tašių). Važiuojant mieste garso izoliacija negalėjau skųstis, tačiau važiuojant automagistralėj virš 110-120 km/h, priekiniams keleiviams susikalbėti su galu tampa vis sudėtingiau (mano dvidurėje gale nebuvo apatinių garsiakalbių). DEGALŲ SĄNAUDOS: Pastaruosius metus ar pusantrų degalus pildavau kas mėnesį ir per jį dažniausiai pravažiuodavau apie 800 km: 600 km Vilnius - Klaipėda - Vilnius(110-130 km/h )+ likę kilometrai kituose miesto ir užmiesčio keliuose. Važiuojant tokiu režimu sąnaudos išeina 6 - 6,7 l/100km (važiuoju pakankamai ramiai). Kartą visą baką ramiai išvažinėjau po Vilnių - išėjo 8,05 l/ 100 km. VARIKLIS: mano automobilyje buvo 2.2 l 100 kw variklis. Vietoj diržo jame eina grandinė. Keitimai eina kas 20 00040 00060 000 km. Per visą laikotarpį su varikliu neturėjau jokių bėdų, dibo kaip laikrodukas, kūrėsi be problemų, trauka buvo kaip priklauso. Turbinos švilpimo nelabai girdisi, o pradeda suktis maždaug prie 1700 - 1800 rpm. Bet variklis pakankamai imlus ir prie 1400 - 1500 rpm. Mano automobilyje buvo O pavarų mechaninė dežė. 6 pavara ilgesnė - prie 130 km/h - apie 2100 rpm, tad variklis nerėkia. Remontas: automobilis nėra prikištas sudėtingų technologijų, tad remontui nebūtina ieškoti Nissan specialistų. Eksploatacija: Pradžioje visas problemas susitvarkęs, per du metus iki kitos TA, pakeičiau akumuliatorių, tvarkiau galinių stabžių suportus. Prieš TA keičiau tepalus, galines stabdžiu kaladėles, susidevėjusias pakabos dalis, parudijusį galinį bakelį ir dar kelias smulkmenas kaip šviesų reguliavimas. Tiesa dar buvo iškilusi kita problema - vandens pratekėjimas bagažinėje. Pratekėjo vairuotojo pusėje, kažkur ten, kur tvirtinamas žibintas. Užsandarinus tarpus aplink žibintą, pratekėjimas nebepasirodė. Nuvertėjimas: nuvertėjimas nelabai pasijuto. Visgi automobilis nebetoks naujas, tad kainai nelabai bėra kur kristi. Automobilį Vokietijoje pirkau už 1250, Lietuvoje pravažiavau 2,5 metų ir pardaviau už 1500. Tiesa reiktų atsižvelgti į tai, kad kai pirkau automobilį reikėjo pasitvarkyti, o kai pardaviau automobilis neturėjo jokių techninių problemų, tik tuos pačius kėbulo pažeidimus kaip ir perkant. Siūlyčiau pasitikrinti stabdžių sistemos būklę, kėbulą dėl rūdžių (galinis dangtis, stogas virš priekinio lango, priekinių amortizatorių tvirtinimo vietas, siūles po gumomis aplink duris, arkas), kondicionieriaus būklę (ar pučia, ar šildo, šaldo). Kiek teko domėtis 2.2 variklis yra kur kas pakantesnis, atlaidesnis nepriežiūrai ir ištvermingesnis, nei 1.5 60 kw, kuris žaidžia ant mažesnių sąnaudų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-21 |
Nissan Almera SX 2005 1.5 Benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas gerai stovi ant kelio
neradau
|
Pirkau si auto buvo pravaziaves 25000,dabar rodo 255000 nieko neteko remontuot aisku tepalai ir visa kita kas priklauso buvo daroma laiku.
su situo auto vaziuota tikrai daug ir visokio ilgio atstumais nusiskundimu tikrai nera.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-02 |
Nissan Almera 1.8 Benzinas/Dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gerai valdomas, neblogai atrodo, mažas nuvertėjimas
Prasta garso izoliacija, daug mažų gedimų, prasta važiavimo kokybė
|
Automobilį įsigijau 2015 m. su 155 000km rida (tikriausiai nemažai atsukta) atvežtą iš Vokietijos su įmontuota dujine įranga. Tik nusipirkus pakeisti visi filtrai ir tepalai. Pravažiavus kelis šimtus kilometrų po automobilio pirkimo pradėjo dinginėti automobilio trauka ir bandant iš naujo užvesti pavykdavo tik iš 4-5 karto. Nuvažiavus į servisą meistrai išsiaiškino, kad kaltas alkūninio veleno padėties daviklis, Naudotas šrote kainavo 20 eurų. Po keitimo pravažiavus gal 1000km ir paspaudus iki 2500 apsukų automobilis užgesdavo ir užsivesdavo tik iš kelinto karto. Nusipirkau naują daviklį už 33 eurus, pakeičiau, bėdos dingo.
Šiaip automobilis mieste manevringas, patogus važinėti kiekvieną dieną trumpais atstumais. Važinėjant užmiestyje jaučiama prasta garso izoliacija. Kietoka pakaba, jaučiasi kiekviena duobelė. Salone plastmasės gal ir kietos, bet atrodo neblogai. Važiuojant nelygiu kelių girdisi plastamsių braškėjimai. Gale vietos mažai, tinka vežioti nebent vaikams, bagažinė kaip tokio dydžio mašinai visai talpi.
Automobilio trauka neįspūdinga. 1-3 pavara traukia smagiai nuo pat žemų apsukų, bet 4 pavara reikia užkelti apsukas, nes ant žemų apsukų traukos pritrūksta.
Kuro sąnaudos mieste 11ltr. benzo/13ltr. dujų, užmiestyje 7ltr. benzo/10 ltr. dujų, žinoma čia priklauso nuo kiekvieno vairavimo įpročių.
Per du metus remonto išlaidos tikrai nedžiugino. Pravažiuota 45 000km. Kaip minėta, dėl traukos dinginėjimo pakeistas alkūninio veleno padėties daviklis (20eur.), vėliau pakeistas nauju (33 eur.). Žiemą užšalo pr. amortizatorius, keičiau abu, kaina po 35eurų už vieną, plius apsauginės gumos po 5 eurus, pakeitimas (apie 50 eurų) ir ratų suvedimas apie 40 eurų (viso 170 eurų). Pakeistas šarnyras (20 eurų). Nežinia ar dėl detalės broko ar dėl meistrų darbo šarnyras po kelių savaičių vėl pradėjo bildėti, vėl buvo pakeistas (20 eurų). Pakeistas guolis (18 eur + darbas). Prakiuro duslintuvo galinis bakelis, vieną kartą servise suvirino (30 eurų), po kelių mėnesių vėl prakiuro, servise pakeitė nauju (60 eurų su darbu). Pakeistos visos žvakės (50 eurų su darbu). Pakeistos visos stabdžių kaladėlės (vieno komplekto kaina 20 eurų, su pakeitimu gavosi apie 130 eurų). Bevažiuojant (tikriausiai nuo akmenuko) suskilo priešrūkinio žibinto stikliukas. Šrote buvo surastas naudotas žibintas už 15 eurų. Prastai veikė valytuvo rankenėlė (įjungus valytuvus nebeišsijungdavo), šrote surasta naudota už 10 eurų. Buvo pastebėta, kad padidėjo kuro sąnaudos ir suprastėjo trauka. Kalta buvo galinio suporto kreipiančioji, restauravimas kainavo 30 eurų. Neveikė vienas dujų purkštukas. Servise mane informavo, kad tokių vokiškų purkštukų niekas nepardavinėja ir reikia keisti naujais. Pakeistas dujų filtras ir visi dujų purkštukai (su reguliavimu 117 eurų). Ir beabejo kas 10 000km keičiamas tepalo + oro filtras ir tepalai.
Palyginus su kitais modeliais, nuvertėjimas labai mažas. Buvo pirkta už €2150, dabar autopliuse tokios pačios kainuoja €1800-2200. Šio automobilio nerekomenduočiau dėl remonto išlaidų (bet gal čia tik man tokia pakliuvo) ir prastos važiavimo kokybės. Prieš perkant rekomenduoju patikrinti servise, paspausti gazą iki aukštų apsukų ir pažiūrėti ar negęsta. Jeigu pirkti su dujine įranga, rekomenduočiau pirkti su brc ar stag, kadangi Lietuvoje visi dujininkai šias įrangas gerai žino ir bus pigiau remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Čiau miau | 2016-09-22 |
Nissan Almera 2.2 Di
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, normalios kuro sąnaudos, valdomumas, nesudėtingas remontuoti
Prasta garso izoliacija, labai rūdija, greičių dėžė triukšminga, nekomfortiška pakaba.
|
2009 m. Kauno automobilių turguje dėmesį patraukė Nissan Almera automobilis. Būtent tokio ir ieškojau. Manasis buvo iš Italijos, išsiskyrė iš kitų žeminta pakaba ir gražiais standartiniais r16 ratlankiais, bei sport apdaila. Taigi ir buvo tuomet nupirktas. Automobilis man tarnavo puikiai, važinėjau iki 2016 m. pavasario, t.y. mašina eksploatavau 7 metus, per juos nuvažiavau apie 60 tūkst. km (rida 250'000km). Nuo pirkimo investicijos buvo minimalios. Nesugedo nei karto, vieną kartą tvarkytas starteris, kuris apsinešė tepalu dėl virš jo esančios blogai užveržtos turbinos žarnos. Starterio remontas kainavo rodos 70 LT, žarna priveržta ir tuom bėdos baigtos. Keistas priekinis guolis, kaina 50 LT, + pakeitimas tiek pat. Vėliau pakeistas ir galinis guolis, bet, kaip išaiškėjo vėliau, galbūt nereikėjo nei vieno guolio keisti - dėl skleidžiamo triukšmo buvo kaltos padangos. Tai supratau, tik kai po 5 metų važinėjimo uždėjau normalias padangas...Gyveni ir mokaisi. Taip pat į galą automobilio eksploatavimo pakeičiau galinius amortizatorius, kaina po 30 EUR už vnt. + darbas. Galiu pasakyti, kad kaip studentui - automobilis puikus. Sutaupė man labai daug pinigų dėl savo patikimumo. Kurą pyliau kokį tik nori, rusišką, baltarusišką ir t.t. ir pan., o mašina važiavo puikiai. Kūrėsi ir prie didelių šalčių, sąnaudos siekė apie 7-8 litrus Vilniaus mieste. Per eilę metų pakaboje du kartus pakeičiau stabilizatoriaus traukė, kurios kaina rodos iki 20 Lt. Daugiau nieko! Šiaip pats automobilis buvo kietas kaip velnias, kiekvieną duobę jausdavau, komforto nulis. Tačiau valdomumas buvo puikus, kaip kartingo. Dėl to matyt kaltos buvo Italijoje sudėtos EIBACH spyruoklės. Kaip važiuoja standartinė almera - neįsivaizduoju. Per visus šiuos metus stipriai surudyjo, ir, manau, tai didžiausia jos problema. Bendrai paėmus, tai barškaliukas, bet dėl savo patikimumo nusipelnė didžiausios mano pagarbos. Atvažinėjus 7 metus, ramia sąžine pardaviau ir tikėjau, kad ir toliau patikimai tarnaus savo naujam šeimininkui. Klydau - jau kitą dieną gavau skambutį: МАШИНА НЕ ЗАВОДИТСА (mašina neužsiveda). Galvojau juokauja, arba gal nemoka signalizacijos išsijungti. Privažiavau padėt, akurat - neužsiveda. Nutempėm į servisą, kur paaiškėjo, kad sugedo siurblys. O apie tokią jų ligą man buvo seniai žinoma. Tiesa, ta liga būdinga visiems automobiliams su BOSCH vp 44 siurbliais. Tai vat tokia ne visai linksma mano mylimo automobilio istorija. Nepaisant to, įtariu, kad siurblio gedimas buvo iššauktas ne susidėvėjimo, o naujųjų šeimininkų naudojimo, kurie gyrėsi, kad jiems mašina reikalinga tik metams, o paskui numes patvory. Ji matyt juos išgirdo. Karma. Variklis baisiai kantrus ir patikimas. Tepalo nė gramo nedingdavo nuo pakeitimo iki pakeitimo. Vangoka dinamika, triukšmingas. Atjungus EGR vožtuvą dinamiką stipriai pagerėjo. T.A. praeidavau iš pirmo karto, dūmingumo normų neviršydavo. Tiesa, pakaitinimo žvakes keičiau kokius 4 kartus. O jos brangios. Kaina apie 10 EUR už vnt. tarnaudavo pusantros žiemos. Pakeitimas lengvas ir paprastas, priėjimas puikus. Automobilis kurdavosi ir prie -25. Daugiau varikliui nieko nedariau, apart starterio valymo (restauravimo). Kaštai minamalūs, detalių kainos kaip ir visų automobilių. Mažai ką keičiau, todėl negaliu daug ir pasakyti šia tema. Kalbant apie automobilio nuvertėjimą, tai jis - didžiulis. Pirkau už 3400 EUR. po 7 metų pardaviau už 750 EUR. Iš dyzelinių rinktis tik seną patikimą 2.2Di 81KW variklį. Tikrinti rūdis. Arkos, bagažinė labiausiai pažeidžiamos korozijos. Klausyti ar netriukšmauja grandinė. Visa kita ten paprasta ir tvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ernestas | 2016-05-25 |
Super mašina.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkšta, patogi, manevringa, talpi bagažinė, auto langai
Elektronika, galėtų būti šešių bėgių
|
Super automobilis.
Per 4 metus, keičiau tik tepalus, stabdžių spyruoklę ir durų rankenėlę.
Smagi mašina, visi servisai užmiršti. Pirkta ir važinėta UK.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Lukas | 2015-12-01 |
Nissan Almera 2.2 dCi facelift
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Įdomus ir gražus dizainas, patikimas variklis ir visą kita, didžiulis borto kompiuteris kaip tokių metų, įspudinga trauka, GPS ir pilną visokių žaisliukų valdomų per kompiuterį :))
Interjero plastikas kietas, kai kur jaučiasi pigus surinkimas, kieta važiuoklė (nors asmeniškai man patinka, jaučiuosi kaip sportinėje auto), komfortas (kam tai svarbu)
|
Sveiki, rašau atsiliepimą apie savo Nissan Almera 2004 metų, 2.2 dCi (japoniškas variklis) 6 pav. pilna SXE komplektacija.
Taigi, automobilį turiu jau pusantrų metų, tai yra mano pirmoji mašina, kuri manęs iki šiol nenuvylė ir buvo labai patikima :)
Automobilį eksploatavau visokiais keliais ir prastais ir gerais, ilgais (1000-2000km) ir trumpais (mieste) atstumais. Iš viso su savo Nissan'u teko pravažiuoti 13tūkst. km.
Taigi, kodėl aš pasirinkau būtent šią mašiną? Asmeniškai aš manau, kad japoniška technika yra pati pažangiausia ir patikimiausia iš visų. Rinkausi tarp Mazda3 ir Nissan Almera, todėl, kad dizainu jos yra gražesnės nei Toyota ar Honda automobiliai, plius kainos ir kokybės santykis yra geresnis. Išsirinkau Nissan Almera, nes radau palankų varianta už nedidelę kainą iš Prancūzijos ir dėl įdomaus šio modelio dizaino, kai kam jis yra negražus, bet mano akimis jis yra įdomus ir gražus :P
Kolkas savo mašina nenusivyliau ir tikiuosi ją dar ilgai turėti. Variklis 2.2 dCi (japoniškas) 6 pavaros, grandinė vietoj pagr. diržo. Nusipirkęs šią mašiną pakeičiau vienos pusės rankinio trosą, nes buvo užsikirtęs matyt dėl to, kad ilgai stovėjo Prancūzijoje, dar pakeičiau visus filtrus ir tepalus, ~150eur. tai yra viskas ką teko išleisti ant mašinos eksploatacijos.
Dėl nuvertėjimo automobilio kainą išties krito ~300eur. per tuos metus, kadangi mašina nėra labai populiari Lietuvos rinkoje. Pasitikrinti grandinę (brangus malonumas remontuoti)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2015-11-09 |
Neblogas automobiliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kuro sąnaudos, kokybės ir kainos sąntykis, paprastas remontas
Manevringumas
|
Pirkau, kaip pardavėjai sakė - vieno šeimininko, senuko, važinėtą tik į parduotuvę ir atgal automobilį. Kur gi ne. Veikiausiai pirkau atsuktu spidometru, nudrengtą Nissan'ą. Tačiau net ir tai neišėjo kol kas (tfu tfu tfu) į blogą. Rida - nesvarbu. Visa kita - kur kas svarbiau. Kebulas išsilaikęs gana gerai, tiesa po poros žiemų pradėjo lysti rūdelės, kurias kartas nuo karto pašveičiu ir paglaistęs padažau. Pakaba gana kieta. Stabdžių sistema linkusi užsikirtinėti (reikia profilaktiškai prasivalyti, prasistumdyti). Kuro sąnaudos - neblogos. Įsijungus turbinai ir traukia ne taip jau blogai. Detalės kaip detalės, nėra pačios pigiausios, tačiau nėra pačios brangiausios. Gerai yra tai, kad daugelį dalykų galima pasidaryti patiems (nors nesu mechanikas ir tai man tik antorji mašina ir pirmoji prie kurios dedu rankas remontuodamas) - technika nesudėtinga ir permetus akimis schemas ar youtube'ą galima paprastus darbus pasidaryti.
Užknisa mieste prastas manevringumas (lyginant su kitomis naujesnėmis ir brangesnėmis mašinomis), tačiau jau pripratau. Variklis gana bukas. Įsijungus turbinai - pasidaro smagiau, bet ne ilgam :) Daugiausiai važinėju užmiestyje, tai smagu tai, kad važiuojant 120km/h neatrodo, kad variklį kankini (ko nepasakyčiau apie draugės VW Golf 2007). Pirkau naudotą prieš porą metų, investavau į padangas (4x45eur), teko pasikeisti radiatorių ir atknisti nutrūkusį laidą(130eur), bei pasikeisti priekines kaladėles (22eur). Paistikrinite kaip ir bet ką pirkdami servise. Šiaip pasikelčiau pasižiūrėti į dugną, stabdžių sistemą, išmetimo sistemą etc... Ar viskas veikia viduje, ar visos lemputės užsidega ir užgesta vedant. Automobilis yra su grandine, tai ar nesigirdi bildėjimo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |